rares_04cpl Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 intrebare pentru posesorii de sv 650 s gen2 , e normal sa am 160 de km autonomie in regim de mers sportiv ( viteza n-o spun ca imi sariti in cap ) sau ar trebui verificata unpic injectia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Ai către 10 consum,mi se pare cam mult.ce înseamnă mers sportiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 nu chiar 10 , ca intra cam 13 litri , dar tot m-i se pare cam mare , mers sportiv inseamna scos untul din motor , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Mie în intrau vreo 16-17 litri din câte rețin în modelul k4 Mă rog,e normal să consume mult daca o tii numai în turație mare pentru că motorul v2 nu e conceput pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 pai eu n-am facut decat vreo 10 kilometrii la consum dupa ce s-a aprins becu , inseamna ca mai aveam rezerva destula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 In legatura cu consumul va scriu si eu. E posibil ca uleiul de motor sa influenteze consumul? Va intreb pentru ca anul trecut am folosit Motul 5100. A consumat cam mult. Anul asta am pus Motul 7100 si parca consuma mult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Sau ti ai mai relaxat tu mâna pe gaz:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 o sa ii fac o sincronizare , asa de amorul artei , dar totusi m-i se pare foarte mare consumu chiar daca e mers in forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Nicio relaxare la mana Rezervorul era aproape gol, am alimentat de 50 ron si am facut peste 300km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 o sa ii fac o sincronizare , asa de amorul artei , dar totusi m-i se pare foarte mare consumu chiar daca e mers in forja Pai k3 nu i pe injecție? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Pentru mersul in forja, mie nu mi se pare foarte mare consumul. Pentru viteze normale (gen 140 pe autostrada), in treptele adecvate, eu stiu ca e undeva la 4.5 l/100 consumul. Probabil ca daca motorul tau sta mai mereu la peste 7000 rpm, si mai mergi cu el si prin oras asa, un consum de 10 l/100, nu este chiar foarte mare. La intrebarea cu uleiul si consumul, am incercat uleiuri si mai scumpe si mai ieftine. Eu unul nu am simtit vreo diferenta de consum. Doar diferenta la cum se simte cutia cand schimb vitezele. Si asta a fost cand am folosit ulei ceva mai vascos, nu neaparat mai scump. Dar din ce am citit, SV-ul se comporta bine cu 7100. Eu nu am fost multumit de Motul asa ca folosesc orice altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Se comporta foarte bine cu 7100. Cu 5100 la oprire, cand s-o scot din viteza, reuseam foarte greu plus ca mi-a si mancat ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Băgați 300v si o sa fie toată lumea multumita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 consum de 10 ti se pare mult, daca zici ca ai mers sportiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult. 1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 daca uiti ca ai si viteza a doua, nu e mult. nu stie nimeni in afara de el cum a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Da, pentru 650 e mult, chiar si pentru 1000 mult. 1000-le duce cam 150-160km pana se aprinde rezerva si asta blana, forja, capat si cum vrei tu sa-i mai spui Sper ca prin sportiv nu intelegi blana aiurea printre masini in traficul din Bucuresti nu vorbesc de mers prin oras, ci in afara la 180-200 , na ,sa fie treaba clara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 e mult 10%. ai ceva dereglat la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-sv-ID6i1FA.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 (editat) In cazul asta nu pot decat sa te felicit, daca ai grija de el, ai un motor care te va tine mult si bine! Este un motor extrem de distractiv, suficient de puternic incat sa nu te plictisesti de el si cu o ciclistica nemaipomenita, e drep ca are cateva minusuri - suspensii si frane - dar cu un pic de timp, vointa si ceva bani se pot rezolva si alea. nRock si cat mai multi KM! p.s. un prim lucru pe care ti-l recomand sa il fac, dupa ce rezolvi problema tzacanitului este sa ii schimbi, prevenitiv, releul de incarcare cu unul mai nou/mai mare (de ex de GSX1000R), este o "buba'' arhicunoscuta de-a primei generatii, mai ales modelele de dinainte de 2000-2001. Mersi, urmeaza sa ma bag mai tare in motorul asta cu banii, de luna viitoare. Luna asta inca fac upgrade de suspensii si frane la masina, plus ca abia am scos Shadow-ul de la revizie. Ulei si bujii am noi, placute frana fata spate si discuri in stare foarte buna, cauciucuri cam 50%.. Alte probleme care apar la modelul asta mai sunt? Pe lista de facut pana acum am rulment roata fata uzat, garnituri furca invechite si cu inceput de crapaturi, rulmentul de la furca pare de asemenea sa fie uzat. Ma gandesc la furtune de frana noi... alte sugestii? Editat Mai 17, 2016 de Dru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 A facut careva o reglare a supapelor la un sv varianta 99-02? Eventual schimbul pastilelor (shims, cum le zice pe engleza). Unde si la ce bani? Si care ar fi semnele ca ar trebui facut asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 (editat) Pai k3 nu i pe injecție? ba da, dar la injectie se sincronizeaza clapetele de.acceleratie, asta am si facut sunt curios care va fo consumul Editat Mai 17, 2016 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 A facut careva o reglare a supapelor la un sv varianta 99-02? Eventual schimbul pastilelor (shims, cum le zice pe engleza). Unde si la ce bani? Si care ar fi semnele ca ar trebui facut asa ceva? Yup! La mine-n garaj ocazie cu care am schimbat si semeringurile supapelor! All you need is lovetime! (si rabdare). Simptome nu prea sunt, numarul KM de pe bord este un indiciu dar si mai mult conteaza regimul de functionare, la mine din cele 8 supape doar 2 mai erau in parametrii, dupa schimb raspunsul la acceleratie era total diferit la fel si forta cu care "tragea". nRock! si spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 ai dat motorul jos cand le-ai inlocuit? Eu am incercat sa le masor mai demult si mi s-a parut extrem de incomod sa umblu pe la cilindrul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 dap, este mult mai usor, chiar daca e mai mult de munca cu datul motorului jos de pe cadru - pentru masurare insa se poate si cu el pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.