rares_04cpl Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 daca o sa am rabdare poate o sa fac treaba asta:)) eu voiam doar sa vad ce autonomie aveti voi ca sa imi dau seama daca e ceva in neregula cu a mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Daca mai tin eu bine minte, de fiecare data cand am mers pe la intalniri, domnsoara cu sv gen 2 era mai economica decat mine (e adevarat ca aveam si pasager). Deci se poate daca scopul e consum redus. Altfel, cum zice m4v3rick, pana in 300 de km ar trebui sa duca. mda...scoteam mereu consum mai bun decat toti, desi mergeam pe acelasi drum si aceiasi viteza. consumul meu era 4-4,5 l in afara , la viteze decente, si 6-6,5 l in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Ar fi ceva sa slabesti ca sa-ti scada consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Ar fi ceva sa slabesti ca sa-ti scada consumul. deja am inceput dieta ducan:))) , dupa ce v-am citit posturile mi-am dat seama ca problema e la mana mea dreapta:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Bravo! Acum bani si timp de terapie sa ai, ca presupune multi km pentru remediere,cat de cat, a situatiei. Uneori nici nu da rezultate, problema nu numai ca persista, se si inrautateste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 dupa sesiune o sa intru la reanimare putin:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 @ rares, ai consum foarte normal. Cat te-ai astepta sa consume la 160? e chiar bun consumul. Mie imi ia 7% in bucuresti, iar in drum spre mare cu chopperistii si mers 90-110 imi scoate 4,5 Daca merg autostrada, imi ia 10+ ca nah.. Acum tu te compari cu cine nu trebuie, ca sunt si oameni care merg frumos cu motoretele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 dupa ce am desfacut airboxu mi-am dat seama ca filtrul de aer era imbacsit. mai mult ca sigur era cel original cu care a venit motoreta din fabrica , am trecut pe kn , acum sa vedem daca ajuta la ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Unde gasesc niste crashpaduri+montat ptr sv650s model 2000? In bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 dupa ce am desfacut airboxu mi-am dat seama ca filtrul de aer era imbacsit. mai mult ca sigur era cel original cu care a venit motoreta din fabrica , am trecut pe kn , acum sa vedem daca ajuta la ceva. Parca vad ca mai creste consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Nunu, cu filtru nou am avut autonomie de200 de km, acelasi stil de mers, aproximativ aceleasi drumuri, benzina tot de 95 deci merita!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr33man Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Eu cu a mea din 2008 scot 200-220 km cu 12-13 litrii mers numai oras, trafic greu, turatii si mers deloc bland sau economic, ce am scot cel mai bine au fost vreo 330 km mers mixt (150 km afara si oras 180km pana sa se aprinda becul), dar mers bland (max 6000 rpm), primavara (aer rece), si fara bagaje sau pasager. Dar mai are si ea toanele ei gen cateodata mai papa si scoate 180 km in oras cu rezervorful full pana sa se aprinda becul, nu stiu poate depinde si de temperatura, vara parca mananca mai mult. In mare consum de 6/6,5 oras si sa zic vreo 4,5/5 in afara cred ca e cel mai corect pt un SV ingrijit. Cu rezervorul ei pe care eu il consider mic duce mai multi km decat orice super sport sau motor sport fara sa sacrifice performanta prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 a bagat careva benzina pana-n buza la sv650 (varianta 99-02)? cata intra? in carte parca zice ca 16l ar avea rezervoru. aseara am bagat o plimbare pe A2. undeva spre 300 km cu tot cu frichineala din bucale (cam 20-30 km). am bagat benzina fix de 50 lei inainte. plus ce mai aveam in rezervor (era pe rosu). la intoarcere inca nu eram pe rosu. se vedea benzina in rezervor. si n-am menajat.o deloc. cel putin un sfert din distanta a fost la viteza foarte mare. inconstient de mare. asta si ptr ca autostrada era libera. alt sfert am mers cu viteza mare. in rest 120-130. mi s-a parut bun consumul. la cum am mers, eu ma gandeam ca trebuie sa alimentez iar la intoarcere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Salut. Am un sv 650 din 2001 si am o problema la carburator. Fluctueaza la relanti. Am facut reglajele acum un an cu sincronizare cu tot si a mers bine 1 luna. Am incercat conform manualului sa reglez aer/benzina din surubul pilot de sub carburator. L-am deschis cum scrie in manual 2.5 ture inapoi dar relantiul fluctueaza,am incercat sa il deschid cu inca 1.5 ture,sta bine in relanti dar nu accelereaza bine. M-am uitat pe codul de pe carburator(20f3 care scrie pe al meu)dar in manual nu exista.AJUTOOOOOOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 SV650 x-k2 are rezervorul de 16 litrii, becu se aprinde si clipeste intermitent cand mai sunt 4 litrii si ramane permanent aprins cand mai e 1-1,5L (dar atentie ca se mai si defecteaza si ramai cu buza umflata). Cat despre carburatorare si fluctuatie; -Surubul de amestec e bine sa fie lasat fie in pace, fie adus inapoi la setarile din fabrica (deci deci atentie si numarat exact turele cand umblii prima data la el). Atentie - daca l-ai desfacut sa nu fi pierdut micuta garnitura din interior la unul dintre ele; -Daca nu, atunci trebuie sa incerci sa regasesti cea mai buna setare ptr ele - yo momentan sunt la 2+3/4 la ambele, fata si spate. -Apoi cand faci reglarea carburatoarelor, verifica sa nu ai joc la tija care leaga cele doua carburatoare, uneori aici, din cauza uzurii apare un mic joc ce te fura enorm cand incerci sa sincronizezi carburatoarele, alteori din cauza neatentiei la demontare, tija se poate indoii si iarasi ai probleme la sincronizare. Un alt lucru care duce la inegalitatea dintre carburatoare este uzura diferita a celor 2 membrane, una ramane cauciucata alta se intareste; si nu in ultimul rand ai grija sa ai aceleasi "gradatii" pe cuiul jetului principal. Succes si mai ales rabdare in ”arta” reglarii si sincronizarii carburatoarelor de SV. Tre sa fi zen, ca altfel nu iti iese, vorbesc in cunostinta de cauza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Multumesc pt info. Treaba cu Zen este mai complicata dar o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 buna seara, unde rezolv si eu problema cu oala de ambreiaj?... sau macar sa stiu cat de afectata este. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Ca tot se vorbea zilele trecute de consum, adaug si yo niste fotografii, motor de 14 ani, merge ceas... consum mixt - fredonat in oras + naveta spre casa, zilnic ca locuiesc la 15Km de Bv - 4,95 si nu, nu respect ad literam regimu' de viteza love this little bike! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu aztek Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare.Nu mai merge semnalizarea (deloc) pe nicio parte ,eu banuiesc releul de semnalizare.niste sfaturi mi-ar fi de ajutor.Multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 ai verificat sigurantele? ca sa nu schimbi releul si apoi sa constati ca nu era el vinovat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Intalniri in bucuresti ale astora cu sv.uri se mai fac? Cand si unde? Parca pe la arc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Buna intrebare! Candva (2009 - 2010) ne vedeam la Bikers in otopeni, mai apoi pe la o terasa pe langa ATF parca era, duminica seara. Poate reluati voi, astia "mai tineri" intalnirile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu aztek Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Am verificat sigurantele si butonul de semnal de pe ghidon se pare ca sunt in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Serios, un atelier cu mecanic bun, Specialist in SV-uri pentru Bucureşti exista ? Chiar nu ma poate ajuta nimeni... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 mergi la TNG. 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.