Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Aparatoarea e pe olx, 250 ron. Bugspoilerul idem si la fel 😄

» Post actualizat in 20 Aug 2016 09:12

Sunt chestii pe care le-as face in pauza de iarna.... Eu vreau oglinzi de astea: http://tuning.mymoto.ro/cumpara/rizoma-bs070b-mirror-reverse-retro-9016

Insa mai verificam si pe fratele ibei 😜 si ne hotaram pana la primavara. Daca aveti careva de vanzare, iaca un interesat!

Editat de borsulica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am crezut c-a luat mobra foc. si apoi am facut o duda de copchil talamb.

incep cu prima: ieri am curatat lantul. l-am facut boboc. dat cu motorina. periuta de dinti. apa. era curat de mergea purtat la gat. l-am lasat peste noapte sa se usuce bine si azi dimineata i-am dat cu spray sa-l ung. am dat bine bine. apoi mi-am vazut de treaba mea. si pe la 6 avui treaba. asa c-am pornit mobra sa plec si cand ma echipam, vad ca iese fum de sub ea. ce sa fie ce sa fie? pe scurt: era uleiu din spray care ajunsese pe galerii. c-am dat cu simt de raspundere.

a doua: dupa ce m-am lamurit cu fumu, dau a-ntaia sa plec...pac moare motoru. pornesc iar, dau a-ntaia moare motoru. a treia oara la fel. zic....nu-i a buna, e ceva nasol, ala nu e fum de la spray. e altceva care are legatura cu faptu ca atunci cand bag in viteza moare motoru. ce-a fost: uitasem sa ridic cricu. cu gandu la fumu ala. si cand dadeam a-ntaia, evident ca murea, fiind cricu nesaltat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa merg luna viitoare pana in spania cu motorul. Ceva sfaturi ptr drum. Ce scule ar trebui sa am la mine si ce piese de schimb. Acum merge ok, dar asa preventiv.

Nu am topcase. Deci bagaj doar in rucsac si o cutie prinsa pe saua pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rucsacul o sa te omoare. I-ati niste genti din alea textil, la 200 de ron de pe louis, sunt bune pt. haine. Pt. scule... cat sa demontezi diverse, eu plecam in general cu scule cat sa dau jos capace, baie ulei (in general cheie tubulara de 8), bujii, rezervor, surubelnite, ceva fire, imbusi pt scarite, etc., kit de pana. Toate astea sub sa, insa ZX-urile, au loc o gramada acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate aveti prieteni care cauta SV650. Al meu e de vanzare.

1699 E, cum se vede, servisat complet in primavara.

aprox 50.000km, an 2000, inmatriculat 04.2016, acte la zi.

+geanta magnetica de rezervor,+ cauciuc fata ( SH)

tel 0766.102.201

post-15613-0-04687700-1472031958_thumb.jpg

post-15613-0-44398200-1472031970_thumb.jpg

post-15613-0-29280500-1472031988_thumb.jpg

post-15613-0-00499500-1472031997_thumb.jpg

post-15613-0-94931600-1472032004_thumb.jpg

post-15613-0-74346700-1472032012_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am crezut c-a luat mobra foc. si apoi am facut o duda de copchil talamb.

incep cu prima: ieri am curatat lantul. l-am facut boboc. dat cu motorina. periuta de dinti. apa. era curat de mergea purtat la gat. l-am lasat peste noapte sa se usuce bine si azi dimineata i-am dat cu spray sa-l ung. am dat bine bine. apoi mi-am vazut de treaba mea. si pe la 6 avui treaba. asa c-am pornit mobra sa plec si cand ma echipam, vad ca iese fum de sub ea. ce sa fie ce sa fie? pe scurt: era uleiu din spray care ajunsese pe galerii. c-am dat cu simt de raspundere.

 

Lantul are o-ring-uri asa ca are mereu lubrifiant in interior. Cat timp sunt intacte vaselina nu iese. In exterior il ungi ca sa fie frecare mai mica intre lant si pinioane, sa previna rugina, etc. Parerea mea e ca nu are rost sa il ungi bine bine pentru ca vaselina in exces este oricum apoi aruncata, si oricum tot praful se lipeste de cea ramasa. Mai mult sens ar avea sa cureti lantul la intervale mai mici si sa dai cu mai putin spray la fiecare curatare.

 

Cand dai cu spray foloseste o carpa pe partea opusa ca sa nu mai ajunga vaselina pe tevile de la evacuare.

 

Sfatul nr 3, unele sprayuri de curatare sunt sub presiune si curata foarte bine dizolvand si aruncand vaselina veche si praful adunat. Altele fac vaselina mai putin vascoasa si poti da cu apa cu o pompa de presiune si curata bine. Cu motorina paerra mea e ca se curata mai greu si nu la fel de bine (asa mi s a parut cand am facut si eu acelasi lucru).

 

Si ultima parere, daca mergi mult si nu ai o placere deosebita in a unge/curata lantul, ia un ungator automat. Ru asta folosesc de vreo 20 de mii de km. Nu m am mai atins de lant de atunci. Sunt cam scumpe, alea automate, dar iti poti face unul daca ti se "pune pata".

 

Daca iti pui moto la punct inainte sa pleci in spania, nu ar trebui sa ai probleme si poti pleca cu sculele "standard" plus kit de pana. Pentru probleme neasteptate care probil nu pot fi rezolvate in drum, ar fi bine sa ai ceva bani alocati.

 

Drum fain. Autostrazile sunt plictisitoare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aftermarket nu cred ca exista, doar cele modificate.

 

Am luat noua, Suzuki, n-am tinut mii de km SV-ul si nici n-am tinut legatura cu urmatorul proprietar sa vad daca i-a rezistat.

O poti trimite aici si ti-o repara dar costa cat una noua, cica nu s-ar mai strica.

mersi de pont. o s-o rezolva la iarna sau la anul, dar e bine de stiut :cheers:

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul are o-ring-uri asa ca are mereu lubrifiant in interior. ......

 

 

Eu am pus motorina intr.un recipient d.ala de spalat geamuri. D.ala de apesi si iese ca din spray. Se curata perfect. Fara frecat. Si am consumat pana in juma de l de motorina. Carton intre lant si roata am bagat doar cand am curatat lantu. La ungere n.am mai bagat nimic si d.aia a ajuns pe galerii. Si la ce pozitie proasta am avut cred ca juma din ce.am dat a ajuns pe langa.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de schimbat toba. Trebuie resincronizate carburile? Sau facute alte reglaje la motor? Sau se pune pur si simplu o alta toba si gata.

As schimba si eu cu ceva mai sonor, ca asta stock parca e de scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am detinut o Suzuki SV650 S din 2000, 1gen vreo 5 ani. Anul acesta m-am despartit de ea pentru "prima dragoste" o Kawasaki Ninja.

Prin urmare mi-au ramas o serie de piese cu care nu mai am ce face:

- roata fata;

- discuri frana fata;

- etrier spate cu furtun cu insertie metalica;

- cablu acceleratie (tur) + cablu ambreiaj;

- pedala frana;

- pedala schimbator viteze;

- maneta frana;

- maneta ambreiaj;

- releu regulator;

- stator;

- releu pornire;

-comenzi ghidon.

Toate piesele sunt second hand.

Pentru mai multe detalii CLICK pe link-ul din semnatura sau la tel. 0762.000.321.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cam ce valoare are un SV650 din 2001 la vanzare :tomato: ? M-am gandit sa-l vand pe al meu... nu stiu cat sa cer pe el... :alcy:

Am avut si eu un SV 650 S din `99 cu 47000 km la vanzare de vreo 2 ani la 1100 euro; anul acesta l-am dat cu ~4000 lei la inceput de sezon cu toate consumabilele undeva pe la mijloc ca si uzura (lant,cauciucuri,etc) cu baterie noua, parbriz suplimentar puig si ulei schimbat...nu prea merg astea la noi in tara cu toate ca personal am fost innebunit dupa SV-ul meu vreo 7 ani in care nu m-a lasat la greu (decat un releu afurisit), nemaipomenita la condus dar postura m-a determinat sa mai incerc si altceva deoarace am 1.87 inaltime si cam incomoda la inaltimea asta - cel putin in zona genunchilor si incheieturilor la maini ( trecut pe varadero de 1000)

Editat de vonmario_mc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mult timp de lucrat la paravantul motorului, am reusit sa il termin... ;)

 

Am facut un video cu etapele prin care a trecut paravantul,de la cumparat standard de pe ebay, din fibra de sticla pana la produsul finit.

 

Toata mininea s-a pentrecut la CZ Customs in atelier.

 

 

sau :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi mi s.a intamplat a doua oara o chestie la pornire la cald. A doua oara in aprox 2 luni. Si anume dupa o oprire scurta de tot (5 min) cand am apasat butonu sa pornesc iar, s.a auzit doar un tacanit puternic si atat. Nu a invartit nimic. Doar un tzaaaaaaac. La al doilea buton a luat.o fara probleme. Fix la fel am mai patit acu fro luna juma. Tot motor cald, tot oprire scurta de cateva minute, tot tzaaaaac la primu buton.

E ceva de luat in calcul si de verificat, sau a fost doar o intamplare?

» Post actualizat in 21 Oct 2016 12:58

Am gasit ceva asemanator pe youtube

Ceva de genu, tzacanit tare a facut si.a mea.

Editat de bc_krist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa releul de pornire (sub shea in dreapta, cutia verde cu 2 sigurante verzi), neaparat verifica sau chiar curata butonul de START si contactul inrerupatorului de la ambreiaj (sau scurtcircuiteaza-l din start/always ON).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...