borsulica Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 (editat) Aparatoarea e pe olx, 250 ron. Bugspoilerul idem si la fel » Post actualizat in 20 Aug 2016 09:12 Sunt chestii pe care le-as face in pauza de iarna.... Eu vreau oglinzi de astea: http://tuning.mymoto.ro/cumpara/rizoma-bs070b-mirror-reverse-retro-9016 Insa mai verificam si pe fratele ibei si ne hotaram pana la primavara. Daca aveti careva de vanzare, iaca un interesat! Editat August 20, 2016 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 azi am crezut c-a luat mobra foc. si apoi am facut o duda de copchil talamb. incep cu prima: ieri am curatat lantul. l-am facut boboc. dat cu motorina. periuta de dinti. apa. era curat de mergea purtat la gat. l-am lasat peste noapte sa se usuce bine si azi dimineata i-am dat cu spray sa-l ung. am dat bine bine. apoi mi-am vazut de treaba mea. si pe la 6 avui treaba. asa c-am pornit mobra sa plec si cand ma echipam, vad ca iese fum de sub ea. ce sa fie ce sa fie? pe scurt: era uleiu din spray care ajunsese pe galerii. c-am dat cu simt de raspundere. a doua: dupa ce m-am lamurit cu fumu, dau a-ntaia sa plec...pac moare motoru. pornesc iar, dau a-ntaia moare motoru. a treia oara la fel. zic....nu-i a buna, e ceva nasol, ala nu e fum de la spray. e altceva care are legatura cu faptu ca atunci cand bag in viteza moare motoru. ce-a fost: uitasem sa ridic cricu. cu gandu la fumu ala. si cand dadeam a-ntaia, evident ca murea, fiind cricu nesaltat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Teaser pentru cine a stat azi la caldura... trim.C2803792-388D-4FBD-9860-332E9F92B189.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 As vrea sa merg luna viitoare pana in spania cu motorul. Ceva sfaturi ptr drum. Ce scule ar trebui sa am la mine si ce piese de schimb. Acum merge ok, dar asa preventiv. Nu am topcase. Deci bagaj doar in rucsac si o cutie prinsa pe saua pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Rucsacul o sa te omoare. I-ati niste genti din alea textil, la 200 de ron de pe louis, sunt bune pt. haine. Pt. scule... cat sa demontezi diverse, eu plecam in general cu scule cat sa dau jos capace, baie ulei (in general cheie tubulara de 8), bujii, rezervor, surubelnite, ceva fire, imbusi pt scarite, etc., kit de pana. Toate astea sub sa, insa ZX-urile, au loc o gramada acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) poate aveti prieteni care cauta SV650. Al meu e de vanzare. 1699 E, cum se vede, servisat complet in primavara. aprox 50.000km, an 2000, inmatriculat 04.2016, acte la zi. +geanta magnetica de rezervor,+ cauciuc fata ( SH) tel 0766.102.201 Editat August 24, 2016 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 azi am crezut c-a luat mobra foc. si apoi am facut o duda de copchil talamb. incep cu prima: ieri am curatat lantul. l-am facut boboc. dat cu motorina. periuta de dinti. apa. era curat de mergea purtat la gat. l-am lasat peste noapte sa se usuce bine si azi dimineata i-am dat cu spray sa-l ung. am dat bine bine. apoi mi-am vazut de treaba mea. si pe la 6 avui treaba. asa c-am pornit mobra sa plec si cand ma echipam, vad ca iese fum de sub ea. ce sa fie ce sa fie? pe scurt: era uleiu din spray care ajunsese pe galerii. c-am dat cu simt de raspundere. Lantul are o-ring-uri asa ca are mereu lubrifiant in interior. Cat timp sunt intacte vaselina nu iese. In exterior il ungi ca sa fie frecare mai mica intre lant si pinioane, sa previna rugina, etc. Parerea mea e ca nu are rost sa il ungi bine bine pentru ca vaselina in exces este oricum apoi aruncata, si oricum tot praful se lipeste de cea ramasa. Mai mult sens ar avea sa cureti lantul la intervale mai mici si sa dai cu mai putin spray la fiecare curatare. Cand dai cu spray foloseste o carpa pe partea opusa ca sa nu mai ajunga vaselina pe tevile de la evacuare. Sfatul nr 3, unele sprayuri de curatare sunt sub presiune si curata foarte bine dizolvand si aruncand vaselina veche si praful adunat. Altele fac vaselina mai putin vascoasa si poti da cu apa cu o pompa de presiune si curata bine. Cu motorina paerra mea e ca se curata mai greu si nu la fel de bine (asa mi s a parut cand am facut si eu acelasi lucru). Si ultima parere, daca mergi mult si nu ai o placere deosebita in a unge/curata lantul, ia un ungator automat. Ru asta folosesc de vreo 20 de mii de km. Nu m am mai atins de lant de atunci. Sunt cam scumpe, alea automate, dar iti poti face unul daca ti se "pune pata". Daca iti pui moto la punct inainte sa pleci in spania, nu ar trebui sa ai probleme si poti pleca cu sculele "standard" plus kit de pana. Pentru probleme neasteptate care probil nu pot fi rezolvate in drum, ar fi bine sa ai ceva bani alocati. Drum fain. Autostrazile sunt plictisitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 (editat) Aftermarket nu cred ca exista, doar cele modificate. Am luat noua, Suzuki, n-am tinut mii de km SV-ul si nici n-am tinut legatura cu urmatorul proprietar sa vad daca i-a rezistat. O poti trimite aici si ti-o repara dar costa cat una noua, cica nu s-ar mai strica. mersi de pont. o s-o rezolva la iarna sau la anul, dar e bine de stiut Editat August 26, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Lantul are o-ring-uri asa ca are mereu lubrifiant in interior. ...... Eu am pus motorina intr.un recipient d.ala de spalat geamuri. D.ala de apesi si iese ca din spray. Se curata perfect. Fara frecat. Si am consumat pana in juma de l de motorina. Carton intre lant si roata am bagat doar cand am curatat lantu. La ungere n.am mai bagat nimic si d.aia a ajuns pe galerii. Si la ce pozitie proasta am avut cred ca juma din ce.am dat a ajuns pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Va salut! Cine stie ce toba e asta? Vreau si eu dar nu stiu cum sa o caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Posibil sa fie o Yoshimura small. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Apropo de schimbat toba. Trebuie resincronizate carburile? Sau facute alte reglaje la motor? Sau se pune pur si simplu o alta toba si gata. As schimba si eu cu ceva mai sonor, ca asta stock parca e de scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Salut! Am detinut o Suzuki SV650 S din 2000, 1gen vreo 5 ani. Anul acesta m-am despartit de ea pentru "prima dragoste" o Kawasaki Ninja. Prin urmare mi-au ramas o serie de piese cu care nu mai am ce face: - roata fata; - discuri frana fata; - etrier spate cu furtun cu insertie metalica; - cablu acceleratie (tur) + cablu ambreiaj; - pedala frana; - pedala schimbator viteze; - maneta frana; - maneta ambreiaj; - releu regulator; - stator; - releu pornire; -comenzi ghidon. Toate piesele sunt second hand. Pentru mai multe detalii CLICK pe link-ul din semnatura sau la tel. 0762.000.321. Editat Septembrie 6, 2016 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Am pus si rimsuri. De numar nu mai zic. Si au mai trecut si vreo 4500 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Am pus si rimsuri. De numar nu mai zic. Si au mai trecut si vreo 4500 de km. cum suna cu toba aia?nu e deranjanta?am si eu un sv si sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Este deranjanta. In oras e ok, ma ajuta sa-mi fac loc. La drumuri lungi insa, ma doare capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Ma, nu stiu exact pentru ca asa am luat-o. Ar fi produsa in Taiwan parca de dancom (e posibil sa vorbesc aiurea)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Ma, nu stiu exact pentru ca asa am luat-o. Ar fi produsa in Taiwan parca de dancom (e posibil sa vorbesc aiurea)... https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=index&cPath=18_20_120&zenid=3jrubt1g0je4udmir2dhemj141 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Cam ce valoare are un SV650 din 2001 la vanzare ? M-am gandit sa-l vand pe al meu... nu stiu cat sa cer pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Daca doreste cineva set carene laterale Suzuki SV650/1000S modelul dupa 2003 am eu un set , originale Suzuki. dreapta are o bucatica de jos rupta. Pret 100 euro setul tel; 0724794456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vonmario_mc Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 (editat) Cam ce valoare are un SV650 din 2001 la vanzare ? M-am gandit sa-l vand pe al meu... nu stiu cat sa cer pe el... Am avut si eu un SV 650 S din `99 cu 47000 km la vanzare de vreo 2 ani la 1100 euro; anul acesta l-am dat cu ~4000 lei la inceput de sezon cu toate consumabilele undeva pe la mijloc ca si uzura (lant,cauciucuri,etc) cu baterie noua, parbriz suplimentar puig si ulei schimbat...nu prea merg astea la noi in tara cu toate ca personal am fost innebunit dupa SV-ul meu vreo 7 ani in care nu m-a lasat la greu (decat un releu afurisit), nemaipomenita la condus dar postura m-a determinat sa mai incerc si altceva deoarace am 1.87 inaltime si cam incomoda la inaltimea asta - cel putin in zona genunchilor si incheieturilor la maini ( trecut pe varadero de 1000) Editat Octombrie 7, 2016 de vonmario_mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Ce-i mai place la spalat si pozat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Septi Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Dupa mult timp de lucrat la paravantul motorului, am reusit sa il termin... Am facut un video cu etapele prin care a trecut paravantul,de la cumparat standard de pe ebay, din fibra de sticla pana la produsul finit. Toata mininea s-a pentrecut la CZ Customs in atelier. sau : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 (editat) Azi mi s.a intamplat a doua oara o chestie la pornire la cald. A doua oara in aprox 2 luni. Si anume dupa o oprire scurta de tot (5 min) cand am apasat butonu sa pornesc iar, s.a auzit doar un tacanit puternic si atat. Nu a invartit nimic. Doar un tzaaaaaaac. La al doilea buton a luat.o fara probleme. Fix la fel am mai patit acu fro luna juma. Tot motor cald, tot oprire scurta de cateva minute, tot tzaaaaac la primu buton. E ceva de luat in calcul si de verificat, sau a fost doar o intamplare? » Post actualizat in 21 Oct 2016 12:58 Am gasit ceva asemanator pe youtube Ceva de genu, tzacanit tare a facut si.a mea. Editat Octombrie 21, 2016 de bc_krist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Pe langa releul de pornire (sub shea in dreapta, cutia verde cu 2 sigurante verzi), neaparat verifica sau chiar curata butonul de START si contactul inrerupatorului de la ambreiaj (sau scurtcircuiteaza-l din start/always ON). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.