Carturaru' Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 multumiri calduroase pe aceasta cale gixxer-ului ca a gasit de cuviinta sa imi stearga posturile, ca deh, accidentele nu sunt niciodata provocate de posibilitatea sa ai niste gume de tot k_k_t-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 multumiri calduroase pe aceasta cale gixxer-ului ca a gasit de cuviinta sa imi stearga posturile, ca deh, accidentele nu sunt niciodata provocate de posibilitatea sa ai niste gume de tot k_k_t-ul. Nici o guma nu sfideaza legile fizicii. E mai important stilul de condus in conditiile in care ai gumele in stare ok, chiar daca sunt cele de fabrica, decat sa ai cele mia bune gume si sa nu simti traficul. Nu sustin extremele in nici o situatie, deci le elimin si din condusul motocicletei, dar degetele alea pe frana de care vorbea moldovan si anticiparea celorlati participanti la trafic pot face minuni, spre deosebire de gume care nu pot face asha ceva. parerea mea. hac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Nici o guma nu sfideaza legile fizicii. E mai important stilul de condus in conditiile in care ai gumele in stare ok, chiar daca sunt cele de fabrica, decat sa ai cele mia bune gume si sa nu simti traficul. Nu sustin extremele in nici o situatie, deci le elimin si din condusul motocicletei, dar degetele alea pe frana de care vorbea moldovan si anticiparea celorlati participanti la trafic pot face minuni, spre deosebire de gume care nu pot face asha ceva. parerea mea. hac Daca mergi cu gume naspa si ai pretentia sa te increzi in frane (vorba aia) si skilluri de pilot nu inseamna decat ca sfidezi regulile bunului simt si ca ti-o cauti nitel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) Daca mergi cu gume naspa si ai pretentia sa te increzi in frane (vorba aia) si skilluri de pilot nu inseamna decat ca sfidezi regulile bunului simt si ca ti-o cauti nitel. Nu ma pricep sa spun cand o guma e uzata peste limita si cand nu. In opinia mea de necunoscator gumele alea erau inca in parametri pentru circulat pe drumurile publice. Tu cred ca te referi la modelul de cauciuc. Daca din fabrica motocicleta iese cu asa ceva asta inseamna ca au fost testate incat sa corespunda normelor de siguranta pe drumurile publice. Orice cauciuc ar avea cineva, oricand se poate gasi o parere care sa spuna ca alt model e mai bun. Atlfel ar ramane pe piata un singur producator si restu ar da faliment. Daca pe circuit pot concura motociclete cu gume diferite, pe strada cu atat mai mult. Orice cauciuc ca sa fie omologat a trecut niste teste. Deci, daca stii sa te adaptezii in functie de motorul pe care-l ai, de gumele pe care le ai se poate merge cu orice model de cauciuc care e in parametri tehnici. Mereu se aduce discutia la cauciucuri, franare de urgenta, point fixation si alte tampenii. Asta e ce ESP-ul la masini. Daca-ti intra prea des, ori e stricat, ori conduci extrem de prost. ON: la un semafor in 4 timpi cum e acela singura posibilitate de accident e ca unu din ei sa fi trecut pe rosu. Ptr ca viteza nu a fost de 10km/h incat sa presupui ca moto a trecut pe galben si a traversaat in 20 de sec intersectia si ala a intrat pe verde. Editat Aprilie 29, 2010 de Preacuviosul_Mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 eu ma refeream la gume in general, nu am zis o secunda ca gumele confratelui nostru accidentat erau iesite din parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) Buna ziua. Am si eu un motor Hornet 600 cu gume Pirelli Diablo Opinca. Va rog sa-mi recomandati si mie o pereche de gume cu care pot sa pun frana instant, de fiecare data cand un (cuvant urat) imi intoarce sau imi taie fata. Multumesc anticipat. PS. Nu ma pot abtine sincer. Sanatate motociclistului si recuperare 100% Editat Aprilie 29, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Buna ziua. Am si eu un motor Hornet 600 cu gume Pirelli Diablo Opinca.Va rog sa-mi recomandati si mie o pereche de gume cu care pot sa pun frana instant, de fiecare data cand un (cuvant urat) imi intoarce sau imi taie fata. Multumesc anticipat. PS. Nu ma pot abtine sincer. Sanatate motociclistului si recuperare 100% schimba motorul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 acolo se intampla de multe ori ca (cuvant jignitor) care fac stanga sa ocoleasca centrul intersectiei, e posibil sa se fi intamplat asa si in cazul asta; daca nu ..cum a zis cineva mai devreme ..a fortat unul dintre ei galbenul ..ca se intampla frecvent acolo (se trece chiar si pe rosu) Buna dimineata, soare! Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia? Sunt satul de convins (cuvinte jignitoare) ca tine sa fluidizeze traficul in intersectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Buna dimineata, soare!Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia? Sunt satul de convins (cuvinte jignitoare) ca tine sa fluidizeze traficul in intersectii. Acolo e trasata pe asfalt calea ptr facut la stanga si nu e cu ocolirea centrului intersectiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) Eu cred ca gumele alea "pingea" ar fi grecut ITP chira si in RAR la Voluntari, ca atat pe fata cat si pe spate par sa aiba santuri de macar 3mm... Acuma nu mi-e clar daca le-a si folosit la o franare tare... Uneori conteaza mai mult unde iti tii degetele cand mergi prin oras, si nu ma refer numai ca ar fi nemaipomenit de bine sa le tii intr-o manusa buna, ci si ca ar fi bine sa tii macar un deget pe diverse manete acolo si poate sa mergi incetisor cam cum scrie prin diverse ghiduri de condus motocicleta de genul "Regulamentul de aplicare al Codului Rutier"... 2 mm adancime este limita legala maxim admisa de legislatia in vigoare. Oricum, nu a fost decat o simpla observatie. Sunt cu totul de acord cu sugestia ta de a conduce preventiv. Din nefericire, marea majoritate a participantilor la trafic nu constientizeaza faptul ca esentiala este prudenta si nu prioritatea. Mesaj completat 014 sunt ok pe strada,nu erau opinca din cate vad,omu' nu a alunecat pe vreo curba luata prea tare si nici nu a franat 50 m pana sa intre in ala. Daca iti apare ceva din scurt,poti sa ai cauciucuri superglue ca tot o servesti ...parerea mea Si superglue-ului ii trebuie ceva timp pana se intareste, nu? Mesaj completat Este destept sa se stie si de ce nu se poate opri tare de urgenta, nu se poate frana tare fara cadere, nu se poate apleca pe viraj, etc. Cand se cade cu guma proasta nu este vorba despre service, este vorba despre una dintre cauzele accidentului. Nu este morbid, nu este jignitor, nu este revoltator. Nu este vorba ca unul este prost sau altul este destept dar este vorba despre ce se poate invata din situatii neplacute sau, Doamne fereste, nefericite.Daca este vorba doar despre ogrish sau sa injuram soferi neatenti/nesimtiti atunci se invata prea putin. In momentul in care franezi puternic si blochezi rotile, apare o mare problema: efectul giroscopic al rotilor aflate in miscare de rotatie, efect care este esential la pastrarea echilibrului, este anulat. De aici, e lesne de inteles de ce ai sanse foarte mari de a pica daca blochezi rotile. Editat Aprilie 29, 2010 de tramkar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Sanatate maxima motociclistului! Nu mai aberati atat cu cauciucuri, rizome si alte prostii. Atentie fratilor si adaptarea vitezei. Astia sunt cei mai importanti factori. Prostovani care cred ca au timp sa-ti taie calea se vor gasii oricand. Important este sa-i vedem, sa premeditam situatia si sa putem evita. Cum altfel decat adaptand viteza? Pacat, un inceput de sezon nu tocmai bun pentru baiat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Acolo e trasata pe asfalt calea ptr facut la stanga si nu e cu ocolirea centrului intersectiei. Nu prea te inteleg, nu-mi aduc acum aminte in ce fel e desenata acea intersectie deoarece nu circul prea des pe acolo. Dar, vesti bune, a intrat Nightwolf si ne poate lamuri cum ar trebui aplicata legislatia rutiera in acea intersectie. Nigtwolf, ai cuvantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infoline Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Conteaza si cat de batran e cauciucul... profilul poate sa fie cat de cat ok, si iti da impresia ca te poti baza pe el. Dar daca e vechi...in situatii critice gen franare de urgenta (de ex) poti avea surprize neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Nu prea te inteleg, nu-mi aduc acum aminte in ce fel e desenata acea intersectie deoarece nu circul prea des pe acolo. Dar, vesti bune, a intrat Nightwolf si ne poate lamuri cum ar trebui aplicata legislatia rutiera in acea intersectie.Nigtwolf, ai cuvantul. sunt intersectii in care pentru a nu se crea ambuteiaje sunt desenate punctat pe asfalt, legal, trasele care trebuiesc urmate. Ptr virajul la stanga in acea intersectie trasa desenata nu ocoleste centrul intersectiei, masinile trecand fiecare prin dreapta celei care vine din sens opus fara sa se intersecteze. Sper ca ai inteles ideea. mai bine de atat nu stiu sa explic. PS si eu am ramas la chestia fara ocolirea centrului intersectiei. Fara update Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Buna dimineata, soare!Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia? Sunt satul de convins (cuvinte jignitoare) ca tine sa fluidizeze traficul in intersectii. Hai ca aici ai dat-o in bara... "Art 160. [...] (4) Schimbarea directiei de mers spre stânga, în cazul autovehiculelor care intra într-o intersectie circulând pe acelasi drum în aliniament, dar din sensuri opuse, se efectueaza prin stânga centrului intersectiei, fara intersectarea traiectoriei acestora." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Completare, din Regulament: Art. 110 (1)În situatiile în care exista benzi speciale pentru executarea manevrei, schimbarea directiei de deplasare se face prin stânga centrului imaginar al intersectiei, iar daca exista un marcaj de ghidare, cu respectarea semnificatiei acestuia. (2)Schimbarea directiei de mers spre stânga, în cazul vehiculelor care intra într-o intersectie circulând pe acelasi drum în aliniament, dar din sensuri opuse, se efectueaza prin stânga centrului intersectiei, fara intersectarea traiectoriei acestora. (3)Amenajarile rutiere sau obstacolele din zona mediana a partii carosabile se ocolesc prin partea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Nu prea te inteleg, nu-mi aduc acum aminte in ce fel e desenata acea intersectie deoarece nu circul prea des pe acolo. Dar, vesti bune, a intrat Nightwolf si ne poate lamuri cum ar trebui aplicata legislatia rutiera in acea intersectie.Nigtwolf, ai cuvantul. nu te mai baga in seama aiurea daca tu nu mergi decat prin ilfov, 2..stai jos. Oricum nu era nevoie sa stii ca e trasata sau nu banda. E LOGIC daca ai semafor separat pt stanga SA NU SE OCOLEASCA centrul intersectiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Pe bune? S'a schimbat schimbarea si s'a revenit la reglementarea cu ocolirea centrului imaginar? CAND? Stai asa, ca poate m-am exprimat gresit si am creat confuzie. Ceea ce am vrut sa spun se refera la ocolirea centrului intersectiei prin partea stanga a acestuia, in cazul in care doua autovehicule circuland din sensuri opuse intentioneaza a vira ambele la stanga. Mi se pare firesc ca cele 2 autovehicule sa se ocoleasca unul pe celalalt, neintersectandu-si traiectoriile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Stai asa, ca poate m-am exprimat gresit si am creat confuzie. Ceea ce am vrut sa spun se refera la ocolirea centrului intersectiei prin partea stanga a acestuia, in cazul in care doua autovehicule circuland din sensuri opuse intentioneaza a vira ambele la stanga. Mi se pare firesc ca cele 2 autovehicule sa se ocoleasca unul pe celalalt, neintersectandu-si traiectoriile. cum spuneam ..2 stai jos..du te tu si lasa ti permisul la politie. E posibil ca accidentul sa se fi intamplat din cauza unuia ca tine..mai esti si tare in gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Stai asa, ca poate m-am exprimat gresit si am creat confuzie. Ceea ce am vrut sa spun se refera la ocolirea centrului intersectiei prin partea stanga a acestuia, in cazul in care doua autovehicule circuland din sensuri opuse intentioneaza a vira ambele la stanga. Mi se pare firesc ca cele 2 autovehicule sa se ocoleasca unul pe celalalt, neintersectandu-si traiectoriile. Are dreptate Gabi_tro. Nu stiu pe unde mergi, dar nu pari a sti ceva. E bine ca ai totusi un punct de vedere. Ma refer ca din cand in cand te uiti intr-un punct fix..nu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tramkar Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Are dreptate Gabi_tro. Nu stiu pe unde mergi, dar nu pari a sti ceva. E bine ca ai totusi un punct de vedere. Ma refer ca din cand in cand te uiti intr-un punct fix..nu altceva. Da, intr-un punct fix. Mesaj completat cum spuneam ..2 stai jos..du te tu si lasa ti permisul la politie. E posibil ca accidentul sa se fi intamplat din cauza unuia ca tine..mai esti si tare in gura Stiu, eu am fost vinovat. Jos stau, nu tastez din picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaijin Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Trec destul de des prin acea intersectie. Pentru a face stanga pe Marasesti exista semafor dedicat. Problema este ca intotdeauna se gasesc cativa smecheri care vin pe banda 1 si 2 si se baga in fata dincolo de trecerea de pietoni. De multe ori sunt asa muti incat ajung sa intre si pe banda opusa. Se poate de asemenea ca acestia sa plece la nimereala ca sa nu fie claxonati din cauza ca nu mai vad semaforul. Poate e normal sa faci asa ceva cand arde ceva... dar la mai toti a devenit o obisnuinta pe care o repeta de N ori pe zi. Acum toate sunt presupuneri... cel mai bine este sa obtinem varianta oficiala la ce s-a intamplat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Nu o mai frecati atata cu pe unde trebuie mers prin intersectie cand faci stanga sau daca ala avea gume sau opinci cand de fapt la acest accident motociclistul avea verde pentru mers inainte si un cocalar care s-a bagat in fata randului fara sa stie ca acolo sunt semafoare separate l-a cosit facant stanga peste el cand pentru facut stanga era rosu. Pentru detalii recititi aceasta replica: Salutare pt toata lumea Scriu destul de rar pe aici tocmai din cauza ca discutiile despre accidente, in loc sa acopere situatia riderului, ajung sa se transforme in replici schimbate intre mecanici de la boxele lui Rossi..trist.. Acum ref. la accident...Motociclistul venea pe banda a doua dinspre Tineretului inspre Unirii pe banda a doua pe culoarea verde a semaforului..din directia opusa avand semafor dedicat pt stanga a plecat pe rosu un VW care pe deasupra si oprise la semafor dupa trecerea de pietoni, exact in mijlocul intersectiei..riderul a fost luat in plin, dar , slava domnului, impactul nu a fost mortal..Putea sa mearga si sa vorbeasca dupa accident, smurdul si politia au venit destul de repede,a plecat cu salvarea la spital pentru investigatii, de motor a ajuns si s-a ocupat fratele lui... De unde stiu toate astea? Eram exact acolo, tocmai imi parcasem motorul inainte de semafor pe trotuar, riderul era in spatele meu si totul s-a intamplat in fata mea, am ajuns primul la accident..pozele le pastrez pt rider in caz ca are nevoie de ele, are nr meu de fone..Sanatate... In rest, bafta pt mecanici, cand o sa am nevoie de imi schimb o bujie, o sa postez la rubrica de accidente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_wpa Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Partial gresit. in cazul in care exista banda separata cu semafor separat pentru virajul la stanga, se trece inainte de centrul intersectiei. in cazul in care virajul la stanga se face pe acelasi semafor cu directia inainte atunci virajul trebuie facute ocolind pe dupa centrul imaginar al intersectiei. in legatura cu intesectia, cum cel cu vw a venit dinspre unirii (asa am inteles) probabil nu s'a incadrat pe banda de langa axul drumului pentru a face la stanga, si s-a bagat in fata coloanei fara a putea vedea semaforul. probabil in acel moment s-a facut verde pe directia inainte, iar la stanga era inca rosu si nevazand semaforul o fi crezut ca se fac in acelasi timp, dar cel penrtu la stanga se face verde dupa ce se face rosu pentru inainte. sanatate motociclistului Buna dimineata, soare!Ultima legislatie rutiera in vigoare spune clar ca TREBUIE ocolit centrul imaginar al intersectiei. Oare nu ar fi cazul sa te duci sa-ti predai de buna voie permisul pana te mai pui la punct cu legislatia? Sunt satul de convins (cuvinte jignitoare) ca tine sa fluidizeze traficul in intersectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.