bogdan_IS90CID Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Am gasit se pare o mobra din 2001 intr-o repr honda din italia pret-an-calitate f bune, marti ar trewbui sa imi ajunga in tara: intrebare pt voi, am citit pe internet despre istoria mobrei si de la an la an ce chestii are in plus...pe site-ul pe care m-am uitat scrie ca are 3 litri spatiu depozitare sub scaunel...dar pe net nu am vazut nicaieri loc de bagat cheia sa ridici scaunul cum are de ex CB500...are sau nu are acest model asa ceva...inca o chestiune...se pare ca singura problema a acestui tip de motor este o chestie ce se numeste Cam Chain Tensioner, care este automata si se strica in timp si cica ar fi pe la 40 de euro un sistem manual de tensionat lantul...stiti cate ceva despre aceasta problema? Editat Februarie 25, 2009 de bogdan_IS90CID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Sal'tare, As vrea sa intreb daca are cineva sau stie cineva de unde as putea cumpara o carcasa pentru ceasuri (vitezometru si turometru) pt un Hornet din 2004 (varianta gri mat)? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Despre asta este vorba http://www.mrcycles.com/fiche_section_deta...4&fveh=2950 (articolele 4,6 si carcasa exterioara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 fratilor.......unde gasesc un bugspoiler calumea fara sa coste peste 100 de euro?help help help.........sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_saba Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 fratilor.......unde gasesc un bugspoiler calumea fara sa coste peste 100 de euro?help help help.........sanatate numai bine domnu vad ca esti pus pe fapte mari! nu prea se simte criza la unii! multa bafta in continuare. Maine sper sa iti vad bestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Am gasit se pare o mobra din 2001 intr-o repr honda din italia pret-an-calitate f bune, marti ar trewbui sa imi ajunga in tara: intrebare pt voi, am citit pe internet despre istoria mobrei si de la an la an ce chestii are in plus...pe site-ul pe care m-am uitat scrie ca are 3 litri spatiu depozitare sub scaunel...dar pe net nu am vazut nicaieri loc de bagat cheia sa ridici scaunul cum are de ex CB500...are sau nu are acest model asa ceva...inca o chestiune...se pare ca singura problema a acestui tip de motor este o chestie ce se numeste Cam Chain Tensioner, care este automata si se strica in timp si cica ar fi pe la 40 de euro un sistem manual de tensionat lantul...stiti cate ceva despre aceasta problema? are spatiu de depozitare sub sa - ai si unde sa-ti bagi cheita. cu tensioner-ul cum e ?....e vorba de lantul exterior ( de transmisie )? io am inteles ca alta gluma e mai vesela la hornetul pana in 2004 - releul de incarcare care e subdimensionat si se incinge si dupa o vreme isi da obstescul sfarsit. se pune fara jena releu de la modelele de dupa 2004 - e mai mare si trebuie amplasat in alta parte .....se gaseste lejer. motoru` din poza arata foarte bine. bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 are spatiu de depozitare sub sa - ai si unde sa-ti bagi cheita.cu tensioner-ul cum e ?....e vorba de lantul exterior ( de transmisie )? io am inteles ca alta gluma e mai vesela la hornetul pana in 2004 - releul de incarcare care e subdimensionat si se incinge si dupa o vreme isi da obstescul sfarsit. se pune fara jena releu de la modelele de dupa 2004 - e mai mare si trebuie amplasat in alta parte .....se gaseste lejer. motoru` din poza arata foarte bine. bafta !! Corect! se pune releu cu radiator si se muta in alta parte! Eu l-am mutat sub sha! De atunci...nu am mai avut nicio problema! Problema era ca din cauza caldurii degajate de motor fiind amlasat pe cadru exact deasupa motorului se prajea destul de repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Corect! se pune releu cu radiator si se muta in alta parte! Eu l-am mutat sub sha! De atunci...nu am mai avut nicio problema! Problema era ca din cauza caldurii degajate de motor fiind amlasat pe cadru exact deasupa motorului se prajea destul de repede! domnu`.......cum stai cu mobra?:Dhai cu niste poze.........pe mess nu mai intri? sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 George...sunt pe mess dar...pe invisible! CU mobra...astept ceva acum si vad ca nu se mai intampla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 George...sunt pe mess dar...pe invisible! CU mobra...astept ceva acum si vad ca nu se mai intampla! pfffff... ...atunci nu imi ramane decat sa iti urez BAFTOOOOC si sa se intample ce trebuie.....ca la vara ne intalnim la o bere musai prin munti... sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 pe ebay , pe la 40 euro + transport. eventual daca ne strangem mai multi,iese mai ieftin banuiesc transportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 pe ebay , pe la 40 euro + transport. eventual daca ne strangem mai multi,iese mai ieftin banuiesc transportul la ce te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 bugspoiler aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) bugspoiler aici multzam frumos sanatate numai bine. Editat Februarie 27, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 bugspoiler aici Daca va strangeti mai multi ma bag si eu. Dar din cate a vazut acolo trebuie vopsit si nici chestii de prindere nu prea are. Asa e? apoi......am facut azi pozele......cat se intelege din ele ca am doar un telefon cu care fac poze... cam asta e bijuteria.mai tre sa ii pun sapt asta crash-pad-urile,oglinzile noi si capacelu` de la furtunul de la radiator.si e cam gata.... sanatate numai bine intrebare cat te-a ajuns de vopsit rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) salutare fratilor! am dat de o problema cu bondarul meu si sper sa ma poata ajuta si pe mn cineva trebuie sa schimb simeringurile si nu stiu cat lichid trebuie bagat in fiecare telescop, m-am uitat prin cartea motocicletei, hornetul din 2001, si am dedus ca trebuie 0,55 l in fiecare dar nu sunt deloc sigur; asa ca rog pe cei au trecut prin asa cv sa ma ajute cu un sfat. multumesc! Editat Martie 1, 2009 de hornet_basic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 pentru fanii hornet. care vrei PM-me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 azi mi-am scos si eu hornetul un schimib de ulei,maine placutele de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) azi mi-am scos si eu hornetul un schimib de ulei,maine placutele de frana asa da...si eu la fel......azi cred ca se arata o iesire mai lunga ca deja is 10 grade.... HAI PRIMAVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!! sanatate numai bine ps:fratilor viespari,bagati un ochi la semnatura.am ceva de vanzare.... Editat Martie 2, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Am inca o intrebare. Cine a schimbat ceva cabluri la hornet? ma refer cablu ambreiaj, frana sau acceleratie, ma bate gandul sa le schimb si eu inainte sa raman in drum. Am vazut pe louis mai multe modele. Astept pareri care au schimbat si cu ce anume au schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Am gasit se pare o mobra din 2001 intr-o repr honda din italia pret-an-calitate f bune, marti ar trewbui sa imi ajunga in tara: intrebare pt voi, am citit pe internet despre istoria mobrei si de la an la an ce chestii are in plus...pe site-ul pe care m-am uitat scrie ca are 3 litri spatiu depozitare sub scaunel...dar pe net nu am vazut nicaieri loc de bagat cheia sa ridici scaunul cum are de ex CB500...are sau nu are acest model asa ceva...inca o chestiune...se pare ca singura problema a acestui tip de motor este o chestie ce se numeste Cam Chain Tensioner, care este automata si se strica in timp si cica ar fi pe la 40 de euro un sistem manual de tensionat lantul...stiti cate ceva despre aceasta problema? cam chain tensioner = itinzator lant de distributie , da este adevarat ca se strica undeva pe la 30000 de km si din cate stiu se pune unul de la cbr 600 f4 care este mai bine gandit si nu mai face probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Cum se rezolva si cat de migaloasa este urmatoarea problema? Neutralul de la Hornet - in momentul cand se incalzeste motorul si il scot din viteza, neutralul(becul) nu se mai aprinde, desi este pe zero. Nu ar fi asta o problema pentru ca sunt obisnuit cu vitezele si nu am nevoie sa mi se aprinda un bec pentru a stii ca e pe zero. Dar in momentul cand vreau sa o pun pe cric este o problema, pentru ca moare motorul. Senzorul de la cric probabil ca inregistreaza cum ca ar fi inca in viteza si opreste motorul. M-am saturat ca de fiecare data cand vreau sa-l pun pe cric sa fiu nevoit sa il opresc sau sa se opreasca singur. Cum schimb senzorul de neutral? Tin sa mentionez ca la rece, primele 10minute sa zic, nu face asa. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Ne-au pus astia motorul in joc pe calculator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Care ce placute de frana aveti pe Hornet si ce pareti aveti despre ele.....(toata lumea are pareri bune, bineinteles ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.