Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

domnilor vispari....e gata si mobra mea......99%(saptamana viitoare vin crash-pad-urile si peste 2 sapt vin oglinzile).....deci,e gata vopsita,polishata si aranjata...:burnout:....am scos-o la o tura dupa aproape 2 luni,pe un pic de frig si printre cativa fulgi de zapada.....;)...nu-i sanatos da-i frumos......zilele astea,sa prind un pic de soare si lumina buna revin cu poze cu ea gata ansamblata....sanatate numai bine

 

suntem nerabdatori sa vedem poze

aaaa........ cat te costa crash-pad-urile? si de unde le cumperi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva care e temperatura maxima la care ajunge Hornetul? Adica care-i temperatura peste care nu trebuie sa treaca cand stau prin blocaje. Si care e temperatura la care fierbe motorul? Am un Hornet 2008.

oricum, hornetul e recunoscut ca un mare "fierbator"... se incinge repede. cand merrgeam prin oras vara, cum ma opream, in cateva secunde pornea ventilatorul... o placere, mai ales... vara. :burnout:

 

de la 108 grade e problema insa cum zicea cineva mai devreme, nu ajunge niciodata la temp aia. la 102-104 intra termocupla.

 

offtopic: unde sunt pozele maestre Stephon? m-ai amagit doar? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suntem nerabdatori sa vedem poze

aaaa........ cat te costa crash-pad-urile? si de unde le cumperi?

 

le-am luat de pe ebay.....am dat parca 99 de lei....cu tot cu transport :burnout: ......ca am intrat in licitatie,si nu s-o mai bagat nimeni si le-am luat la bani de mentosane....acuma ninge la noi aici,deci nu o pot scoate sa ii fac poze.....da` cu prima ocazie o "trag in chip".... ;) ....sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati bondari! Datele problemei: vreau sa schimb kitul de lant...

mers la paula in ploiesti...achizitionat kit + bonus crash pad-uri

acu cica vreau sa merg acasa la un băiețaÂş care e mecanic sa mi-l schimbe dansul...

unii zice (ca e peste 50 :burnout: ) ca baiatu se cam arunca la bani!!

intrebarea: care din voi ati mai facut operatiunea asta si cat v-a costat?! in service sau acasa la gogu! ... asta ca sa imi fac si eu idee...

 

 

 

multam fain si asfalt uscat!

Editat de banditz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat asta vara kitul si m-a costat 50 de lei la un mecanic privat, deci nu service, dar cica foarte bun. El zicea ca mi-a luat mai putin ca de obicei ca am mers printr-un prieten. Operatiunea o pot face si eu acuma si dureaza putin, si nu isi merita cei 50 de lei. Plus ca lantul meu era continuu si ala nu stia cum sa il puna, si tot cum am zis eu am facut. Poate ca ar fi bine prima data sa il schimbe un mecanic si sa te uiti cum face. La lanturile continue e mai usor, dar la cele cu veriga nustiudecare, trebuie ceva unealta speciala...

Cauta niste prieteni motociclisti si schimbati-l impreuna. Nu merita sa dai 50 de lei.

Sa nu uiti sa aliniezi roata si sa lasi joc la lant 3-4 cm.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi l-am schinbat singurel dar...nu am avut posibilitatea sa merg la mecanic, ca altfel o faceam! :burnout: Nu este greu deloc dar...pt. 50 ron cat ar costa in mod normal...nu merita osteneala! daca lantuleste dintr-o bucata...suspenzi frumusel mobra de codita, scoti piulita de la axul basculei, si tragi de ax cat sa mai poata ramane bascula agatzata de el! asta este toata treaba mai dificila! in rest...spor la treaba! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc pt raspunsuri!

am fost la mecanic pana la urma ca de...n-am scule ce-mi trebuie, n-am nici spatiu de manevra (garaj)...

la bani eu unul am fost multumit ... 50 lei montat kitul si crash pad-urile....mult - putin...asta e...

problema e alta...incepator fiind subsemnatul s-a dus singur sa cumpere ce trebuie si n-a verificat si el pe nicaieri exact cum stau lucrurile cu lantu foaia si pinionu....drept urmare.... in chitul comandat de la louis pt modelul meu si anul de fabricatie exact, am primit: o foaie cu 2 dinti in minus si un pinion cu un dinte in plus :burnout:

amu... l-am pus asa...moto desfacuta "jumate", sa ma duc cu el inapoi...pana aduce altul...iar la mecanic....bleah ...

ce se intampla acum?! logic ca nu o sa imi mai indice viteza corect! cum se modifica rapoartele? trage mai tare si scade viteza sau invers?

mecanicul mi-o zis ca o sa traga "mai greu" si creste viteza.

voi ce ziceti? si la ce diferenta de viteza in bord cu +- sa ma astept?!

 

multam fain si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Am vrut sa scriu acest post pentru ca dupa ce am citit toate cele 124 de pagini din aces thread am aflat foarte multe chestii despre partea mecanica, piese de schimb, accesorii site-uri de specialitate si am vrut in primul rand sa va multumesc. :burnout:

In al 2-lea rand, sunt un incepator in ale motoarelor ( am 500 de km cu un scuter in 2 ani...f putin dupa cum am aflat). Doresc sa achizitionez anul acesta (daca si este un mare DACA reusesc sa strang banii) un Honda Hornet 600 model 2003. Acest model imi place cel mai mult dintre toate!!

De ce Honda Hornet? (poate o sa ma intrebati) Pt ca imi place foarte mult design-ul, sunt innebunit dupa cum suna motorul (cu toba sport) si o sa-l folosesc in mare parte prin Cluj, Turda si plimbari de maxim 100 km. Am 1.90 si 100 kg si de aceea m-am orientat spre acest model pentru ca arat penibil pe motoare mici. Nu m-am urcat pe un hornet dar sper sa-mi convina pozitia (adica sa am loc sa-mi pun picioarele etc) ca altfel o sa fiu extrem de dezamagit! ;)

Va cer ajutorul in legatura cu achizitionarea unei astfel de motociclete(2003, maxim 25.000 km, culoare : albastra sau neagra, maxim 2800 EUR) . Nu stiu daca merita sa iau din provincie sau din alte tari! Am cautat pe bikeshop si nu prea a gasit, dar am accesat site-ul www.moto.it si am descoperit multe, chiar foarte multe anunturi la preturi rezonabile( de la 2400 in sus).

Astept sfaturi, multumesc

Titi :agree:

 

PS. Am intrebat multe persoane si au zis ca ii sinucidere curata sa imi iau direct un asemenea motor de 100 cp!! Dar pe mine sincer..nu ma intereseaza deloc sa merg cu 240 nici chiar cu 160!! doar sa fie o motocicleta fiabila, frumoasa, cu piese de schimb usor de procurat si sa sune TARE :hug: . (Ducati monster nu-mi place deloc, iar bandit-ul mi se pare ca are design prea simplu, PARERILE NU SE DISCUTA :huh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Am vrut sa scriu acest post pentru ca dupa ce am citit toate cele 124 de pagini din aces thread am aflat foarte multe chestii despre partea mecanica, piese de schimb, accesorii site-uri de specialitate si am vrut in primul rand sa va multumesc. :burnout:

In al 2-lea rand, sunt un incepator in ale motoarelor ( am 500 de km cu un scuter in 2 ani...f putin dupa cum am aflat). Doresc sa achizitionez anul acesta (daca si este un mare DACA reusesc sa strang banii) un Honda Hornet 600 model 2003. Acest model imi place cel mai mult dintre toate!!

De ce Honda Hornet? (poate o sa ma intrebati) Pt ca imi place foarte mult design-ul, sunt innebunit dupa cum suna motorul (cu toba sport) si o sa-l folosesc in mare parte prin Cluj, Turda si plimbari de maxim 100 km. Am 1.90 si 100 kg si de aceea m-am orientat spre acest model pentru ca arat penibil pe motoare mici. Nu m-am urcat pe un hornet dar sper sa-mi convina pozitia (adica sa am loc sa-mi pun picioarele etc) ca altfel o sa fiu extrem de dezamagit!

Va cer ajutorul in legatura cu achizitionarea unei astfel de motociclete(2003, maxim 25.000 km, culoare : albastra sau neagra, maxim 2800 EUR) . Nu stiu daca merita sa iau din provincie sau din alte tari! Am cautat pe bikeshop si nu prea a gasit, dar am accesat site-ul www.moto.it si am descoperit multe, chiar foarte multe anunturi la preturi rezonabile( de la 2400 in sus).

Astept sfaturi, multumesc

Titi

 

PS. Am intrebat multe persoane si au zis ca ii sinucidere curata sa imi iau direct un asemenea motor de 100 cp!! Dar pe mine sincer..nu ma intereseaza deloc sa merg cu 240 nici chiar cu 160!! doar sa fie o motocicleta fiabila, frumoasa, cu piese de schimb usor de procurat si sa sune TARE . (Ducati monster nu-mi place deloc, iar bandit-ul mi se pare ca are design prea simplu, PARERILE NU SE DISCUTA )

 

 

unu la mana,bafta si spor la strans bani...;)..doi la mana,hornetu` daca ai minte si cap pe umeri e motor bun de incepatori,foarte manevrabil si foarte confortabil.la fizicul tau motorul oricum va parea un pic mic,dar mult mai mare decat daca ai urca pe un SS....loc de pus picioarele vei avea cu siguranta.daca merita sa iei din tara tara sau strainatate?vei auzi mule pareri.eu unul am luat din italia motorul,din 2000,20000 de km,negru anu trecut.super multumit de el,nu am ce sa reprosez.tu stii cum vei sta cu banii si tre sa iei in considerare si adusul motorului din italia care e undeva de la 300 in sus(cei care aduc pot confirma sau infirma treaba asta).deci,2400-2500 acolo plus adus 4-500 ajungi la 3000,plus consumabilele pe care le vei schimba..vei ajunge sigur sa dai mai mult de 3000 pana la urma,cred...:agree:...ramane,parerea mea,la alegerea ta daca crezi ca vrei sa il iei de aici pe incercate si probate,sau de acolo pe neveu....:huh:.......sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cer ajutorul in legatura cu achizitionarea unei astfel de motociclete(2003, maxim 25.000 km, culoare : albastra sau neagra, maxim 2800 EUR) . Nu stiu daca merita sa iau din provincie sau din alte tari! Am cautat pe bikeshop si nu prea a gasit, dar am accesat site-ul www.moto.it si am descoperit multe, chiar foarte multe anunturi la preturi rezonabile( de la 2400 in sus).

Astept sfaturi, multumesc

Titi :burnout:

 

PS. Am intrebat multe persoane si au zis ca ii sinucidere curata sa imi iau direct un asemenea motor de 100 cp!! Dar pe mine sincer..nu ma intereseaza deloc sa merg cu 240 nici chiar cu 160!! doar sa fie o motocicleta fiabila, frumoasa, cu piese de schimb usor de procurat si sa sune TARE :hug: . (Ducati monster nu-mi place deloc, iar bandit-ul mi se pare ca are design prea simplu, PARERILE NU SE DISCUTA :huh: )

 

o parare:

1. eji cam mare pt bondar, da daca-ti place....

2. 2003 cu max 25000 km nu gasesti pana in 2800E decat cazaturi. Al meu a avut 23000km din 2003 si am dat 3600E anul trecut (io zic ca am facut o afacere buna pt ca motorul e impecabil, porneste si la -15g la primul buton si nu am bagat nimic in el pana acum dacat inca 10000km...)

3. dupa 1 an de bondar de 600 sincer m-am cam plictisit de el, daca crezi ca ai capul pe umeri, treci direct la cel de 900

4. La achizitionare tre sa belesti bine ochii la mai multe aspecte ca sa nimeresti unul bun:

- ghidonul sa fie cel original; la fel oglinzile (macar acelasi model ca la modelul 2003), farul, semnalele

- furtunele de frane (fata/spate) au inscriptionate ziua/luna/anul fabricatiei - verifica-le cu cele din talon; la fel si cutiuza cu lichidul de frana (la cea din spate recunosc ca nu m-am uitat decat la furtunas, pt ca in cazul unei trante n-ar fi afectat rezervorul)

- daca poti sa vezi, scoate saua si uita-te pe interiorul coditei (nu-mi amintesc exact unde) insa parca era la vedere un fel de calendar, in care e marcata data fabricatiei (z/luna/an). cred ca mai sunt si in alte parti ale zoaklei pe care honda a marcat data fabricatiei - logic ar fi sa fie toate la fel, sau cel putin in aceeasi luna+an de fabricatie

- vopseaua originala: asta e mai complicat de vazut, insa daca cauti pe net o sa vezi exact combinatiile de culori in raport cu siglele ce s-au aplicat (spre expl. la alnbastru siglele de pe rezervor si de pe codita sunt un argintiu sidefat, la culoarea aceea alba (argintiu) sunt negru sidefat. facaturile se vad (adica siglele artizanale); pe rezervor e simplu pt ca e sigla cu benzina, sigla HISS, si inca cun cacao care-ti zice sa porti casca parcs...

- verifica discurile de frana (is scumpe), placutele se schimba

- verifica lantul (citeste mai inapoi in topic)

- verifica cauciucurile (sa nu fie aplatizate in centru)

- cu cat are mai multe 'imbunatatiri' cu atat a fost trantita mai des

- daca e putin zgariata, insa majoritatea verificarilor au iesit ok, nu te codi si ia-o; majoritatea care-s fara nici o zgarietura sunt suspecte

- verifica motorul cu un posesor de hornet, cere-i parerea sa vezi cum simte el motorul

si verifica uleiul

5. nu manca rahat! eu dupa 1 sapt de bondar m-am dus pe a2 si i-am dat blana, nu m-am putut abtine, visam noaptea asta. o vei face si tu, chiar daca nu ai autostrazi pe la cluj, toti i-am dat blana

6. toba standard e grea si se aude ca un kcur, trebuie schimbata

7. piesele de schimb NU sunt usor de procurat daca ne gandim la pret...problema e ca nu prea ai ce piese sa schimbi dacat consumabilele si reparatiile dupa trante. Crede-ma vei lua trante!

 

P.S. Cum dreq ai incaput man pe scuter??? ;) :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri!!! :burnout: Ma ajuti foarte mult vlad cu sfaturile date si acum sa iti raspund:

1. cine este din cluj si are hornet??? sa vad si eu cat cum !!!

2. speranta moare ultima!!! chiar nu exista la pretul asta??? si toate is neaparat cazute sau reparate??? am cateva link-uri..cine are timp sa se uite pls

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1878656

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1882357

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1859916

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1848647

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1908751

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1818632

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1859623

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1911223

3. nu am nevoie de motor mare..am observat ca si consumul este pe masura, sincer destul de mare dar sper sa ma descurc cu banii de benzina.

4. :agree: :hug:

5.Daca o sa se intample asta sper ca dupa ce am mii de km la bord! Nu sunt kamikaze de felul meu

6.O schimb..dar sa vad in fata blocului motocicleta ;)

7.si alea sunt destul de scumpe dar eu cred ca merita investitia! de prea mult timp visez la un motor!! :huh:

PS ii scuterul lui fratemio...ce sa zic..aratam penibil!! dar l-am condus doar la munte (unde este asfalt proaspat de 1 an!!! gandeste-te ca si 2 am mers pe el. Scuterul ii cam praf

Astept si alte sfaturi!! MS mult!!

Titi

Editat de TitiX88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parare:

1. eji cam mare pt bondar, da daca-ti place....

2. 2003 cu max 25000 km nu gasesti pana in 2800E decat cazaturi. Al meu a avut 23000km din 2003 si am dat 3600E anul trecut (io zic ca am facut o afacere buna pt ca motorul e impecabil, porneste si la -15g la primul buton si nu am bagat nimic in el pana acum dacat inca 10000km...)

3. dupa 1 an de bondar de 600 sincer m-am cam plictisit de el, daca crezi ca ai capul pe umeri, treci direct la cel de 900

4. La achizitionare tre sa belesti bine ochii la mai multe aspecte ca sa nimeresti unul bun:

- ghidonul sa fie cel original; la fel oglinzile (macar acelasi model ca la modelul 2003), farul, semnalele

- furtunele de frane (fata/spate) au inscriptionate ziua/luna/anul fabricatiei - verifica-le cu cele din talon; la fel si cutiuza cu lichidul de frana (la cea din spate recunosc ca nu m-am uitat decat la furtunas, pt ca in cazul unei trante n-ar fi afectat rezervorul)

- daca poti sa vezi, scoate saua si uita-te pe interiorul coditei (nu-mi amintesc exact unde) insa parca era la vedere un fel de calendar, in care e marcata data fabricatiei (z/luna/an). cred ca mai sunt si in alte parti ale zoaklei pe care honda a marcat data fabricatiei - logic ar fi sa fie toate la fel, sau cel putin in aceeasi luna+an de fabricatie

- vopseaua originala: asta e mai complicat de vazut, insa daca cauti pe net o sa vezi exact combinatiile de culori in raport cu siglele ce s-au aplicat (spre expl. la alnbastru siglele de pe rezervor si de pe codita sunt un argintiu sidefat, la culoarea aceea alba (argintiu) sunt negru sidefat. facaturile se vad (adica siglele artizanale); pe rezervor e simplu pt ca e sigla cu benzina, sigla HISS, si inca cun cacao care-ti zice sa porti casca parcs...

- verifica discurile de frana (is scumpe), placutele se schimba

- verifica lantul (citeste mai inapoi in topic)

- verifica cauciucurile (sa nu fie aplatizate in centru)

- cu cat are mai multe 'imbunatatiri' cu atat a fost trantita mai des

- daca e putin zgariata, insa majoritatea verificarilor au iesit ok, nu te codi si ia-o; majoritatea care-s fara nici o zgarietura sunt suspecte

- verifica motorul cu un posesor de hornet, cere-i parerea sa vezi cum simte el motorul

si verifica uleiul

5. nu manca rahat! eu dupa 1 sapt de bondar m-am dus pe a2 si i-am dat blana, nu m-am putut abtine, visam noaptea asta. o vei face si tu, chiar daca nu ai autostrazi pe la cluj, toti i-am dat blana

6. toba standard e grea si se aude ca un kcur, trebuie schimbata

7. piesele de schimb NU sunt usor de procurat daca ne gandim la pret...problema e ca nu prea ai ce piese sa schimbi dacat consumabilele si reparatiile dupa trante. Crede-ma vei lua trante!

 

P.S. Cum dreq ai incaput man pe scuter???

 

3)dupa un an te-ai plictisit de el?eu am 12 mii de km cu viespea in 6 luni,si crede-ma ca ma duc destul de sportiv.si abia acuma incep sa ii aflu toate dedesubtuile si incepe sa imi placa din ce in ce mai mult.cel de 900,am testat,e mai greu un pic,mai greu de manevrat,iar singurul avantaj care l-am gasit eu a fost cuplul de tractor...;)

 

4)ghidonul sa fie original?de ce musai?semnalele originale?de ce?

-vopsea originala se poate afla destul de usor.are codul de culoare sub sa si la orice vopsitor meserias te vei duce te va ajuta cu culoarea.......

-cauciucurile sa nu fie aplatizate pe centru..care e spilu?ca daca is aplatizate inseamna ca o primit motoru blana drept sau zici ca nu is bune gumele?....

-CU CAT ARE MAI MULTE IMBUNATATIRI CU ATAT A FOST TRANTITA MAI DES....din punctul meu de vedere e cu 2 taisuri!..ori o fost trantita ori fiecare are gusturile lui,si la fel cum schimba omu`(si eu:D)toba la fel schimba si oglinzile,semnalele,etc.(si eu:D)...fiecare poate vrea sa o personalizeze dupa bunul plac si gust.nu?.....

-verificatul motorului cu un posesor de hornet:LUCRU SFANT!..clar...un posesor avizat de hornet ii cel mai bun ochi critic,desi poate ca acel om are o mobra mai "cazuta" decat cea pe care o gaseste

 

5)clar!ii vei da blana cu prima ocazie..:agree:

 

6)toba stock e un cazan....:huh:..trebe schimbata(si eu am facut-o:P)

 

7)corect..cam scumpe piesele..corect,nu ai ce schimba decat consumabile.si trante nu ii musai sa ia...prea multe..:hug:...ca vb aia:is doua categorii de motoristi:cei care au cazut si cei care urmeaza....

 

sunt doar parerile mele.sper sa nu se supere vlady....:burnout:..sanatate numai bine

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri!!! :burnout: Ma ajuti foarte mult vlad cu sfaturile date si acum sa iti raspund:

1. cine este din cluj si are hornet??? sa vad si eu cat cum !!!

2. speranta moare ultima!!! chiar nu exista la pretul asta??? si toate is neaparat cazute sau reparate??? am cateva link-uri..cine are timp sa se uite pls

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1878656

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1882357

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1859916

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1848647

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1908751

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1818632

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1859623

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1911223

3. nu am nevoie de motor mare..am observat ca si consumul este pe masura, sincer destul de mare dar sper sa ma descurc cu banii de benzina.

 

5.Daca o sa se intample asta sper ca dupa ce am mii de km la bord! Nu sunt kamikaze de felul meu

6.O schimb..dar sa vad in fata blocului motocicleta

7.si alea sunt destul de scumpe dar eu cred ca merita investitia! de prea mult timp visez la un motor!!

PS ii scuterul lui fratemio...ce sa zic..aratam penibil!! dar l-am condus doar la munte (unde este asfalt proaspat de 1 an!!! gandeste-te ca si 2 am mers pe el. Scuterul ii cam praf

Astept si alte sfaturi!! MS mult!!

Titi

 

frumoase exemplarele de pe moto.it...unele mai bune altele mai nu....nu stiu citi in italiana,dar par oki mobrele.preturi cm bune,dar nu se stie niciodata.

 

3)consumul pe masura ?deloc..nu stiu unde ai vazut asta..eu iti spun sincer,cand ma duc maxim 110 imi ia 4.1....de acolo creste.la drum intins viteza de croaziera 140 a luat 6,2.mers sus in ture in orash mi-a luat maxim 8,dar mergeam doar cu 1-2......deci,parerea mea ca are un consum decent.

 

4)nu tre sa fii kamikaze,o vei face in prima mie de km..:huh:

 

banuiesc ca si frate-tu ii om mare..:hug:..oare cum de a rezistat scuteru?:agree:

 

ps:eu sunt din baia mare,dar cu prima ocazie cand imi permite vremea am drum in cluj.teoretic prin martie.daca o sa mai fii interesat ne intalnim si te urci pe mobra si mai schimbam o parere doua.... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri!!! :crack: Ma ajuti foarte mult vlad cu sfaturile date si acum sa iti raspund:

1. cine este din cluj si are hornet??? sa vad si eu cat cum !!!

2. speranta moare ultima!!! chiar nu exista la pretul asta??? si toate is neaparat cazute sau reparate??? am cateva link-uri..cine are timp sa se uite pls

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1878656

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1882357

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1859916

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1848647

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1908751

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1818632

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1859623

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1911223

3. nu am nevoie de motor mare..am observat ca si consumul este pe masura, sincer destul de mare dar sper sa ma descurc cu banii de benzina.

4. :) :D

5.Daca o sa se intample asta sper ca dupa ce am mii de km la bord! Nu sunt kamikaze de felul meu

6.O schimb..dar sa vad in fata blocului motocicleta :laugh:

7.si alea sunt destul de scumpe dar eu cred ca merita investitia! de prea mult timp visez la un motor!! :D

PS ii scuterul lui fratemio...ce sa zic..aratam penibil!! dar l-am condus doar la munte (unde este asfalt proaspat de 1 an!!! gandeste-te ca si 2 am mers pe el. Scuterul ii cam praf

Astept si alte sfaturi!! MS mult!!

Titi

 

salutare...de asta ce zici?nu mai trebuie sa mergi pana in strainatate sa o aduci si zic eu ca are un pret foarte bun.

/index.php?...5&hl=hornet

eu as fi luat-o da nu am banii necesari ...inca;)

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat la cateva dintre motoarele care le-ai pus ...alea din Campania,nu cred ca o sa ti le aduca nimeni (doar la peste 500 euro transport) ...in rest cred ca gasesti pe la 3-4 sute transportul.daca vrei sa vezi te pot ajuta cu un hornet model 2001,doar sa dea putin soarele.mai multe detalii pe pm sau ai idu de messenger la mine la profil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri!!! :crack: Ma ajuti foarte mult vlad cu sfaturile date si acum sa iti raspund:

1. cine este din cluj si are hornet??? sa vad si eu cat cum !!!

2. speranta moare ultima!!! chiar nu exista la pretul asta??? si toate is neaparat cazute sau reparate??? am cateva link-uri..cine are timp sa se

 

De asta ce zici?

:laugh:

Daca-ti place PM

post-44094-1234849558_thumb.jpg

post-44094-1234849573_thumb.jpg

post-44094-1234849598_thumb.jpg

post-44094-1234849639_thumb.jpg

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de raspunsuri.

Pentru mine nu este prioritar (din pacate) sa achizitionez acum ci peste vreo 2-3 luni, ceea ce vreau sa stiu este daca am facut o alegere buna in legatura cu motorul.

Si am uitat de echipament. M-am gandit la un minim de {sumele sunt in lei si sunt gasite pe internet}

casca integrala(~300 )

vesta cu protectii (~450)

manusi scurte (~100)

Aparatori genunchi (~80)

Deci inca 200 de euro minim :crack: :laugh: ! A avut dreptate un prieten cand a spus ca motoarele sunt un lux si ca o sa bag bani destui in aceasta pasiune (ca nu pot sa-i spun nevoie).

Titi

 

PS asta mi se pare cea mai interesanta oferta

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1908751

 

Cu textul tradus de la accesorii si informatii:(in engleza, ca in romana a aparut : pui fript in descriere :) !! cum naiba nu stiu)

 

Accessories: exhaust carbon baulotto plate, side bags, fairing Smoked, bi-xenon beacon, alarm card recognition, aluminum running boards backward front-post., Tip, aluminum handle DPM, DPM ammort.post spacer., Crown and new DID chain, sprocket small saddle amended, BMC filter, Brembo brakes, brake pipes aircraft, small mirrors, Harris grips with logo Hornet, opaque paint, adhesives and Honda Hornet chrome highlights, kit Dilone fork springs + oil Castrol, portatarga, arrows small, just coupons, price Tratt., exchange rate with Suzuki V-Strom 1000

 

Further information: 26000 Km, beautiful bike! to be seen! vendo reluctantly switch to x-Enduro Granturismo

Editat de TitiX88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Am vrut sa scriu acest post pentru ca dupa ce am citit toate cele 124 de pagini din aces thread am aflat foarte multe chestii despre partea mecanica, piese de schimb, accesorii site-uri de specialitate si am vrut in primul rand sa va multumesc. :crack:

In al 2-lea rand, sunt un incepator in ale motoarelor ( am 500 de km cu un scuter in 2 ani...f putin dupa cum am aflat). Doresc sa achizitionez anul acesta (daca si este un mare DACA reusesc sa strang banii) un Honda Hornet 600 model 2003. Acest model imi place cel mai mult dintre toate!!

De ce Honda Hornet? (poate o sa ma intrebati) Pt ca imi place foarte mult design-ul, sunt innebunit dupa cum suna motorul (cu toba sport) si o sa-l folosesc in mare parte prin Cluj, Turda si plimbari de maxim 100 km. Am 1.90 si 100 kg si de aceea m-am orientat spre acest model pentru ca arat penibil pe motoare mici. Nu m-am urcat pe un hornet dar sper sa-mi convina pozitia (adica sa am loc sa-mi pun picioarele etc) ca altfel o sa fiu extrem de dezamagit! :laugh:

Va cer ajutorul in legatura cu achizitionarea unei astfel de motociclete(2003, maxim 25.000 km, culoare : albastra sau neagra, maxim 2800 EUR) . Nu stiu daca merita sa iau din provincie sau din alte tari! Am cautat pe bikeshop si nu prea a gasit, dar am accesat site-ul www.moto.it si am descoperit multe, chiar foarte multe anunturi la preturi rezonabile( de la 2400 in sus).

Astept sfaturi, multumesc

Titi :)

 

PS. Am intrebat multe persoane si au zis ca ii sinucidere curata sa imi iau direct un asemenea motor de 100 cp!! Dar pe mine sincer..nu ma intereseaza deloc sa merg cu 240 nici chiar cu 160!! doar sa fie o motocicleta fiabila, frumoasa, cu piese de schimb usor de procurat si sa sune TARE :D . (Ducati monster nu-mi place deloc, iar bandit-ul mi se pare ca are design prea simplu, PARERILE NU SE DISCUTA :D )

 

 

Ma bucur ca vrei sa intri in randul adoratorilor de viespi, eu am model 2003 si inca imi place extrem de tare.

 

In primul rand la banii la care vrei sa ii dai pe ea o sa iei un 2003 cu face lift (cosmetizat pt vanzare) sau care are diverse bube. Eu una as vrea sa il vand dar nu imi vine sa las sub 3500 pt ca stiu in ce stare e motorul si cat valoreaza.

 

In al doilea rand esti prea inalt din punctul meu de vedere. Nu zic ca nu se poate dar din punctul meu de vedere hornetul e facut pt japonezi sau barbati de inaltime medie. Eu am 171 si uneori am impresia ca sunt prea mare pt motorul asta desi de stat stau f bine pe el.

 

 

 

In al treilea rand aspectul conteaza foarte mult cand o vezi in poze sau in saloane, apoi conteaza starea de functionare, pozitia pe ea si banii pe care ii ai sa ii dai pe consumabile ca sa te poti plimba cu ea, ca nu o iei de expozitie. Acum nah, parerile sunt impartite.

 

 

Si in ultimul rand, cu privire la puterea motoretei, este decizia ta. 500 km pe un scuter e un inceput dar e pur si simplu un inceput. Eu nu mai vorbesc despre cazaturi si riscuri. Au fost situatii in care incepatorul a patit-o rau, sau doar a tavalit-o in primii 10 mii de km, depinde de calitatile fiecaruia cat si de bafta.

 

Turda- Cluj e o zona superba pt un naked, bucurie generala, cu multe curbe. Dar are si un revers.

 

 

Si PS Daca nu ma insel ce ai pus tu acolo nici macar nu e model 2003 (ala pe moto it)

Editat de ninja_skija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si PS Daca nu ma insel ce ai pus tu acolo nici macar nu e model 2003 (ala pe moto it)

 

Eu am dat anul 2003 dar se pare ca sunt si cei care le baga la 2003 chit ca e model 2000-2002 :crack: :laugh:

 

O sa imi dau seama singur daca este destul de mare hornetul pe VIU!

De ce am impresia ca este prea mic pt mine :)

 

Titi

Editat de TitiX88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.74 (70 kg) si nu mi se pare deloc ca ar fi mica...e porivita pt mine si pt stilul meu de mers. Lumea zice ca e bicicleta si ca e mica doar pt ca are o ciclistica f buna. La 1,90 s-ar putea sa fie cam mica. Nu stiu ce sa zic.

Eu zic sa iei din Romania. Nu se mai merita sa mergi in Italia pt ca sunf f multe Horneturi in Romania, si multe neinmatriculate. Ai avantajul ca poti merge cu cineva care stie, preferabil posesor de Hornet, si sa o verifici. Gasesti preturi foarte bune in Romania.

Sunt importante gumele, lantul, placutele, etc, pt ca toate costa bani cand trebuie schimbate si trebuiesc calculate la pret. Ar fi bine sa iei acuma, pt ca in vara se scumpesc. Oricum, toate mooarele scoase la vanzare au sub 30.000 de km. E un nr psihologic si se dau km inapoi pt pret. Nu te uita la asta, e mai importanta starea motorului in general. Chiar si un motor din 98 o sa il gasesti la 25.000 de km, cand de fapt el are vreo 40000, insa nu are rost sa iti faco probleme, pt ca am auzit ca Hondele astea merg multi km. Sunt CBR-uri destule cu 100.000. Eu la km m-as uita ultima data.

 

Pt chipament ai putea sa aloci chiar si 300 de euro. Sunt care dau din prima 500. Se merita pt confort si suguranta.

 

Nu te teme, nu are 95 de cai cat zice talonul....astia is la arborele cotit. La roata is 86 pt modelul 2003 (pe dynotest) cand e noua si dupa 7-8 ani poata mai raman 80-85.....oricum e destul de mult pt ca e un motor usor si la inceput e bine sa ai grija cu acceleratia.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shoppingu de primavara, schimbam cauciucul, vine mult laudatul pilot road 2 cu dublu caca maca, va povestesc la sf de sezon cum mi s-a parut fata de cel anterior (pilot diablo corsa parca).

 

Punem 180 din nou ca in acte :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shoppingu de primavara, schimbam cauciucul, vine mult laudatul pilot road 2 cu dublu caca maca, va povestesc la sf de sezon cum mi s-a parut fata de cel anterior (pilot diablo corsa parca).

 

Punem 180 din nou ca in acte :crack:

 

 

Edit prostie : Pirelli diablo corsa pe 190

Editat de ninja_skija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edit prostie : Pirelli diablo corsa pe 190

 

bun bun 180-ul..:crack:.....si eu am avut pt 1000 de km unul de 190..l-am pus de curiozitate......DEZAAAAAASTRU!!!...nu mai pun in veci mai mare:P......pilot road 2 ct?care e rostul sa iei o guma de strada,nu sportiva,2ct?:laugh:.....eu am un set de pilot road,si ii megaaaa bun...dar il tin doar pt ture luuuuungi..:)..am incercat sa inclin sa trag de el un pic mai sportiv si am adormit...:D.....spor la treaba sa ai.sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit toate paginile si am notat ce am considerat eu important vreau sa le postez pt viitorii incepatori sau necunoscatori in legatura cu Hornet-ul:

1.Relantiul trebuie sa fie la 1300 RPM si se regleaza cu ajutorul unui robinet de sub rezervor (pe partea dreapta a mototcicletei parca).

2.Schimbul de ulei se face la maxim 5000 km si incap 3.8 litri, tipul uleiului 10W-40 Motul 300v , 5100, 7100 (full sintetic) sau Castrol.

3.Presiune in roti: 2,45 roata fata , 2,86 roata spate (multe persoane folosesc presiune mai mica).

4.Filtru ulei KN.

5.Bujii Iridium NGK CR9EHIX (~130 lei).

6.Ulei racire Motul cool expert proportie 50%:50% antigel/apa distilata (se schimba o data la 2 ani).

7.Pentru curatat galeriile: Autosol Metalic Polish.

8.Uleiul se masoara cu joja neinfiletata dupa ce merge motorul 3 minute.

9.Spray pentru lant cu teflon.

10.Nu se tine butonul de pornire mai mult de 5 secunde apasat, dupa care se face o pauza de 10 secunde (cand incepi sa ai probleme cu pornitul problema cea mai des intalnita-schimbat bujii si/sau filtru aer)

11.In legatura cu montat far xenon Bec H4 (6000) ~100 euro+50 lei montat.

12.Aripa spate pentru a pastra curata suspensia ~180 lei (vorbiti cu Mathe) sau http://www.barracudamoto.ro/model.php?mode...2&tip=Honda

13.Cauciucuri 180/50 -sunt multe tipuri si nu cunosc.

14.Pt incepatori neaparat crash-bar la motor.

 

Stiu ca am gresit sau ca multa lume nu o sa fie de acord dar asta si vreau, sa stiu ca informatiile pe care le-am notat sunt corecte sau nu. :laugh:

Asa ca va rog corectati-ma sau veniti cu detalii!! :crack:

Pt pastrarea motocicletei peste iarna: http://motociclism.ro/tutoriale/files/iarna/

Titi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moaaaa, stii mai multe ca mine :laugh:

 

Bineinteles ca o sa comentam dar in principiu e f bine ce ai scris tu acolo. :crack:

 

 

Eu as adauga si 15-50 la ulei vara cand e cald. Lunile cu R in ele 10/40 celelalte cu 15/50 ca se face al dracu de cald

Si uleiul din furca 10W

Filtru BMC (sport) cu 200 RON la Motoadventure Cotroceni (Bucuresti)

Si nu cred ca e cazul de crash bar ci de crash pads sau buloane (se gasesc pe louis, sau la barracuda)

Bujii am NGK normale si merge brici

 

@ George nu stiu cum mergi tu dar eu merg ca o fetita, nu tocesc genunchiul sau scarita. Mie mi s-a parut destul de manevrabila si cu 190, asa ca poate de aia nu imi iau gume sport. Nu se justifica

Editat de ninja_skija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...