NVS Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 da, prin oras merg într-a 4-a, chiar si a 5-a ... cu 60/h pot si cu a 6-a dar, merg mai rar, tot de oras vorbesc sa-nteleg ca esti unul din cei ce detin cutie de viteze speciala în 3 trepte? sau da "bengos" când urla toba, care oricum este racing si te faci "vazut" de conservari cu 150/h merg si mai rar ... doar cât trec scurt spre 160 si mai mult [acolo unde nu-i limitare de viteza] Sunt unul dintre aia care merge in treapta de viteza corespunzatoare vitezei de mers. Daca tu mergi cu 60 intr-a 4 nu zic ca este rau, dar nici cel mai bine nu este din doua motive, nu ai frana de motor si nu ai cuplu atunci cand vei avea nevoie. Daca mergi 60 intr-a 6, nu mai comentez ca se inteleg destule din combinatia asta. Nu merg racing ci merg alert, nu sunt o leguma in trafic. Poate ar fi bine sa ne insotesti la o plimbare de joi si sa ne cunosti mai bine stilul de mers sau nu te tine? Nu te-am vazut pana acum pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) p.s. am fost sapt. asta-n Bucuresti si ma framânta o-ntrebare: motoarele ce merg prin centru (si nu numai) n-au decât 2 max. 3 trepte de viteza? Conteaza mult stilul de mers si situatia. Eu unul folosesc ca turatie uzuala (job) cam 5000 de ture(si aici nu ma refer la turatia de schimbare treapta ci odata ajuns la viteza de "croaziera"). Iar cand ma grabesc il tin mult mai sus. Sub 5 mii nu prea merg... pentru cazul in care am nevoie de forta motorului, altii folosesc turatia unde au maximul de cuplu in caz ca trebuie sa iasa din vreo situatie periculoasa(frana de motor mai puternica, accelerare puternica, hornetul pe la 8 mii parca e). Stiu si persoane care nu il trec de 3 mii, depinde de fiecare, DAR sunt motoare de turatie in primul rand, nu e nici dacie nici passatul lui tata (sau al meu) sa-l tii in maxim 4 mii... daca se merge sub 2 mii de ture cred ca mai bine un scooter... Editat Mai 16, 2010 de lgxmedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Sunt unul dintre aia care merge in treapta de viteza corespunzatoare vitezei de mers. Daca tu mergi cu 60 intr-a 4 nu zic ca este rau, dar nici cel mai bine nu este din doua motive, nu ai frana de motor si nu ai cuplu atunci cand vei avea nevoie. Daca mergi 60 intr-a 6, nu mai comentez ca se inteleg destule din combinatia asta. Nu merg racing ci merg alert, nu sunt o leguma in trafic. Poate ar fi bine sa ne insotesti la o plimbare de joi si sa ne cunosti mai bine stilul de mers sau nu te tine? Nu te-am vazut pana acum pe strada. ma bucur (sincer) ptr. tine ca mergi în treapta corespunzatoare atunci de ce ai "sarit de cĂźr" in sus? nu era normal sa tind sa cred ca si tu faci la fel?! daca te-ai fi uitat la profil, ai fi vaz't ca ma dau cu CB919 ... deci, cuplu este. daca nu este, la 60/h poti foarte repede sa dai în jos, chiar fara ambreiaj, "atunci când vei avea nevoie" cum mergi tu, este treaba ta si (ma repet) nu m-am luat de stilul tau de mers cele vazute cu "cutii speciale" erau numa' carenate si maricele mi-ar face mare placere sa fac o plimbare cu voi, nu ca sa-ti cunosc stilul de mers sau sa-ti arat tie de ma tine sau nu (mai mult nu zic pentru ca esti deja obraznic) ci doar sa va cunosc. ca ma dau pe doua roti din 78 nu-nseamna ca-s "rau" dar, este foarte posibil sa nu te tii dupa mine iar, daca te-ai fi uitat mai cu atentie, ai fi vaz't ca-s plecat din tara si nu prea ai fi avut cum sa ma vezi pe strada când am plecat eu, este posibil ca tu nici macar sa nu fi stiut cum se scrie motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 salut, "frate, ce atata ura intre voi... frate?" e drept, nici eu nu am mai sarit de treapta a 3-ea prin bucuresti de ceva timp; si asta nu pentru ca ma dau "race" ci pur si simplu imi place sa simt motorul cum urla sub mine (chestii barbatesti ). e bine si intr-a 6-a la 60km/h ca este eco, si am mers si acolo... fiecare cu stilul lui.... domnu' care motoreste din '78, ani multi inainte iti doresc (eu nici nu ma nascusem atunci), si in loc sa-ti faci sange rau cu din astia mici(creste tensiunea de la o varsta), mai bine da-ne niste sfaturi, ca presupun ca ai bagajul plin! bafta la toata lumea si o saptamana minunata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ma bucur (sincer) ptr. tine ca mergi în treapta corespunzatoare atunci de ce ai "sarit de cĂźr" in sus? nu era normal sa tind sa cred ca si tu faci la fel?! daca te-ai fi uitat la profil, ai fi vaz't ca ma dau cu CB919 ... deci, cuplu este. daca nu este, la 60/h poti foarte repede sa dai în jos, chiar fara ambreiaj, "atunci când vei avea nevoie" cum mergi tu, este treaba ta si (ma repet) nu m-am luat de stilul tau de mers cele vazute cu "cutii speciale" erau numa' carenate si maricele mi-ar face mare placere sa fac o plimbare cu voi, nu ca sa-ti cunosc stilul de mers sau sa-ti arat tie de ma tine sau nu (mai mult nu zic pentru ca esti deja obraznic) ci doar sa va cunosc. ca ma dau pe doua roti din 78 nu-nseamna ca-s "rau" dar, este foarte posibil sa nu te tii dupa mine iar, daca te-ai fi uitat mai cu atentie, ai fi vaz't ca-s plecat din tara si nu prea ai fi avut cum sa ma vezi pe strada când am plecat eu, este posibil ca tu nici macar sa nu fi stiut cum se scrie motocicleta Obrazinici am fost amandoi prin posturile anterioare. Nu ai pus bine problema pentru ca 2-3 sunt treptele pentru Bucuresti. Trebuia sa zici a 1-a blana, ca e de ajuns si treapta 1 de viteza pentru a prinde suta si aia sunt ghilimelele tale. Motociclistii de bulevard. Pana acum am vazut ca nu anii pe motocicleta sau experienta arata cat de bun esti pe strada, ci omul, individul. Cunosc motociclisti care se dau tot cam din perioada aia pe doua roti si cand e vorba de ridicat pe o roata, blana prin oras si miare sunt primii care deschid gazul si gura. Te stiam prin tara, de aia nu am mai verificat profilul. Sanatate si drumuri bune pe unde esti tu acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ... Cu 55 de euro iti aranjezi fata. ... eu aranjez fata si cu o bere rece la baiatu... ps: scuze, n-am putut sa ma abtin, poate mai destindem si noi atmosfera pe topic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 a zis cineva BERE !?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MARIUSTOTO Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Uite un site cu manualul hornetei din 2006 poate te ajuta . Sanatate http://www.ahm-ownerlink.com/assets/OWNERL...2006_CB600F.pdf Mesaj completat Am cautat prin PC si am gasit ceva mai bun . Thx man. Este exact ce imi trebuia. Cu prima ocazie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Va place noul meu Hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 powerpuff girls tuning ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 neata:) are cineva de vanzare capacul de la ceasurile de bord pt editia din 2000? multumesc Mesaj completat Va place noul meu Hornet? se potriveste de minune cu rucsacelul soricel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 powerpuff girls tuning ! Ma cred in stare sa mi-l vopsesc asa se potriveste de minune cu rucsacelul soricel Hahaha, normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Si eu am tot pilot power pe spate. Pe langa faptul ca se lipeste foarte bine de asfalt, are deja 1 sezon si totusi arata incredibil de bine. La baia mare cred ca apar cu o surpriza la hornetica. Schimb culoarea!!! Pregatiti-va sa va ingroziti Me first Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Me first Bine, tu prima! Dar daca il faci roz...............vaaaaaiiii.....imi pastrezi si mie putina vopsea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 eu aranjez fata si cu o bere rece la baiatu...ps: scuze, n-am putut sa ma abtin, poate mai destindem si noi atmosfera pe topic a zis cineva BERE !?! Repede tu sa te destinzi primul.... Va place noul meu Hornet? OMFG!!!! Cat de tare ar fi pentru o fata!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.tanasa Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un link catre "owner manual" la o honda cb600f hornet din 2008, 2009 + versiunea cu ABS? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 eheeee....BIJUTERIE!!!!!asta da viespe ...sa te poarte sanatos si sa va intelegeti de minune cat mai multi kilometrii.inca odata,BRAVOOOO!e o frumusete! foarte tare viespea sa te poarte sanatos si sa aveti grija unu de altu hai ca-i sexy Simone a ta vad ca-i model pâna-n 2004 si da misto cu jug si jambe negre (îmi faceam si eu gânduri sa le pictez altfel) tu ai schimbat saua? sa spui neaparat de unde-i amortizorul de ghidon Multumesc frumos de aprecieri... Amortizorul de ghidon +kitul aferent este Matris M3..... Este singurul producator care pozitioneaza amortizorul acolo intre ghidon si rezervor. Asta din cautarile mele. Restul ori nu fac pentru cb900 ori il pozitioneaza intre chiulasa si jamba pe undeva prin zona jugului inferior (lateral), iar optiunea asta mie unul nu mi-a placut mai ales din cauza ca nu este la indemana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet? Multumesc de raspuns, Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet? Multumesc de raspuns, Ciprian Ajungi jos, stai linistit. Nu cred ca ai avea nicio problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 colegii doresc sa va adresez si eu o intrebare : cu ce spalati motorul sau partile din aluminiu sau blocul motor ca sa indepartati urmele de spuma activa de la spalatoriile auto sau cu ce lustriti aceste parti inclusiv galeriile toba si ce mai este de lustruit........ cu respect ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet? Multumesc de raspuns, Ciprian Mai ai si posibilitatea asta http://www.louis.de/_308a278f0b6cc34f62e62...tnr_gr=10026230 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet? Multumesc de raspuns, Ciprian Pai, cu manevrabilitatea nu ar trebui sa ai probleme, din momentul in care ai mai mult de 0km/h picioarele sunt pe scarite si nu mai conteaza, am un coleg de vreo 1,73m cu un ktm 640 (care are saua cu 10 cm mai inalta decat hornetul,si centrul de greutate mult mai sus!) si se descurca (la inceput a fost mai greu sa stea la semafoare dar s-a invatat). Intrebari pentru viespari cu experienta: 1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus? 2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului? 3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat... 4. Presiunea 2.5/2.5? 5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Pai, cu manevrabilitatea nu ar trebui sa ai probleme, din momentul in care ai mai mult de 0km/h picioarele sunt pe scarite si nu mai conteaza, am un coleg de vreo 1,73m cu un ktm 640 (care are saua cu 10 cm mai inalta decat hornetul,si centrul de greutate mult mai sus!) si se descurca (la inceput a fost mai greu sa stea la semafoare dar s-a invatat). Intrebari pentru viespari cu experienta: 1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus? 2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului? 3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat... 4. Presiunea 2.5/2.5? 5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica ) 1.Neata, la intrebarea 1 tre sa ma uit la cat sta la mine. Cred ca ceva mai jos de 1300. 2. Da, si la mine intre 6-8000 se simte un gol de putere, dar eu trebuie sa ii schimb bujiile ca deh. Are ceva km cu ele. Oricum linia e linie, are niste timpi morti ca sa zic asa. 3. Raspunsul e da, la toate, da, oala de ambreiaj. Asta se aude. 4. Eu pun cat scrie pe bascula 2.5/2.9 daca o las mai moale imi pare mai putin manevrabila. Aici pot exista discutii interminabile, fiecare cum considera. 5. Si la mine la fel, ori e ori nu e socul. So, esti sigur ca nu te-ai dat cu motoreta mea? PS; Ce model e a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 1. Relantiul e la caat zice manualul, da nu mai tin minte cat 2. Nu ar trebui sa ai nici o ezitare a motorului, mai ales la 6000 rpm. 3. Asa au hornetele zgomotul acela la ambreiaj.....nu iti fa griji decat daca se aude foarte tare. 4. De obicei fata trebuie sa fie un pic mai moale decat spatele pe strada...eu iau valorile din manual si scad 2-3 zecimi din fiecare...2,3 fata si 2,7 spate, sau 2,2 fata si 2,6 spate.... 5. Asa e si la mine, mai mult on/off.....pozitie intermediara gasesc dar cu greu,asa ca nu ma obosesc......15-20 de sec de soc pana imi iau casca si manusile e destul. Mesaj completat 4. Eu pun cat scrie pe bascula 2.5/2.9 daca o las mai moale imi pare mai putin manevrabila. Aici pot exista discutii interminabile, fiecare cum considera. Astea de pe bascula is maximele, si parerea mea ca is bune doar cand ai gume noi cu carne multa pe ele.....sau bagaj mare Oricum trebuie sa apara reisarii sa iti zica ca trebuie sa ai 1,5 fata si 1,6 spate glumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus?2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului? 3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat... 4. Presiunea 2.5/2.5? 5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica ) 1. 1200 2. Nu 3. Da - mecanicul nu te-a mintit. 4. Din fabrica zice 2.5 cu 2.9 daaar te poti increde in presiune asta cand ai gume noi si carne pe ele super ok. In rest cam toata lumea le lasa un pic mai moi. Eu personal le tin cam la 2.4, 2.7. 5.Cam asa e la toti - dupa o sincronizare mai ales o sa vezi ca va functiona oricum total aiurea. Dar nu-i problema. Cu sau fara soc important este sa o lasi sa se incalzeasca inainte sa pleci cu ea. Porneste-o, aprinde-ti o tigara, fa-ti pantofii, freza sau mai stiu eu ce, dar ai rabdare cateva minutele inainte sa bagi mana in gaz. In rest motoreala placuta iti urez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.