Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara.

pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze)

vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9.

Aceleasi cauciucuri le am si eu.

Corect, alea-s valorile de fabrică.

Eu am acum 2.0 față Âşi 2.2 spate. Azi noapte mi-a derapat puțin spatele, dar asfaltul era lună în zona aia. Pe temperaturile astea nici nu m-aÂş aÂştepta la cine Âştie ce performanțe. Fața e ok, n-am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! ma gandeam sa deschid un topic la service insa cred ca cel mai indicat este sa intreb aici. vreau sa montez un motor an 2003 pe un hornet 1998. a mai montat cineva? care sunt modificarile pe care trebiue sa le fac? dupa cum bine cred ca stiti, motoarele sunt putin diferite. cel din 2003 are pe capacul chiuloasei doua tuburi in schimb cel din 98 are o instalatie (ceva asemanator dar diferit) denumita in manual pair control valve. un sfat ceva? unde duc cele doua tuburi? (banuiesc ca la cutia filtrului).trebuie sa schimb si cutia filtrului de aer? am manualul modelului din 98 insa nu il am pe cel al modelului din 2003. un link ceva? orice sfat este bine primit multumesc

Mesaj completat

la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste :bigstar:

post-47906-1297895932_thumb.jpg

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dude...am tot cautat crashpaduri pe site-ul ala dar nu am gasit decat diverse piese metalice

nu ma vazut sa scrie pe undeva ca ar face si din alte materiale

si eu vreau sa le schimb pe ale ale mele, nu am nevoie de suporti , imi trebuie doar plasticele :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! ma gandeam sa deschid un topic la service insa cred ca cel mai indicat este sa intreb aici. vreau sa montez un motor an 2003 pe un hornet 1998. a mai montat cineva? care sunt modificarile pe care trebiue sa le fac? dupa cum bine cred ca stiti, motoarele sunt putin diferite. cel din 2003 are pe capacul chiuloasei doua tuburi in schimb cel din 98 are o instalatie (ceva asemanator dar diferit) denumita in manual pair control valve. un sfat ceva? unde duc cele doua tuburi? (banuiesc ca la cutia filtrului).trebuie sa schimb si cutia filtrului de aer? am manualul modelului din 98 insa nu il am pe cel al modelului din 2003. un link ceva? orice sfat este bine primit multumesc

Mesaj completat

la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste :bigstar:

Instalatia aia PAIR.... Nu are nici o utilitate decat cea ecologigca (reduce emisiile). Motocicleta merge la fel de bine si fara sistemul ala.

In restul nu stiu sa zic, dar nu cred ca ar fi vreo problema. Vezi daca pe cel din '98 aveai cablul pe kilometraj, la asta din 2002 s-ar putea sa nu ai, ci rotatiile sa fie citite direct din cutie (depinde de model, eu de exemplu am din 2000, dar nu am cablu de kilometraj).

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dude...am tot cautat crashpaduri pe site-ul ala dar nu am gasit decat diverse piese metalice

nu ma vazut sa scrie pe undeva ca ar face si din alte materiale

:D...nici nu aveai cum sa gasesti man...crash-padurile sunt nimic altceva decat niste bucati de bara (metal,textolit,aluminiu,etc,etc,etc - depinde fiecare din ce crede ca e mai indicat sa fie confectionate) prelucrate pe un strung (pe strung se prelucreaza si alte materiale nu numai metale :blink: )....responsabilii site-ului postat de mine din cate stiu au acces la un strung...asta e tot...da cu telefonul si vezi daca informatia mai e buna sau nu...eu am facut la ei spre exemplu melcul care face legatura intre pinionul de atac si cablul de kilometraj...mi l-au facut din metal fata de varianta pusa de Honda din plastic (care evident in timp s-a stricat).... Crash-padurile mele (varianta beta :D ) sunt "confectionate" din metal exact in modul descris mai sus : iei o bara (inox de fi 40 m-am gandit eu), o dai unuia cu un strung impreuna cu desenul si in o ora le ai...asta e varianta "pentru buzunarele noastre"...:bigstar:...

 

P.S. : Daca nu "stii" pe nimeni cu un strung cauta pe goagle "prelucrari mecanice prin aschiere"...vei gasi un milion de oameni ce fac asta...:laugh:...spor la treaba...

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-ai urmat instrucriunile corect. Sticlele alea trebuie sa fie pline :bigstar:

de ieri pana azi am facut asta apoi ne-am imbatat ca porcii ca ne-am blocat in niste fire. cele trei fire galbene ce duc de la alternator la regulatorul de tensiune. mufa e prajita iar firele topite. nu stiu regulatorul daca mai e bun, scanteie nu am... ehee, distractie mare... tre sa iau toata instalatia la puricat m-ar ajuta mult un manual 2003 un link ceva? multam

post-47906-1297988667_thumb.jpg

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri pana azi am facut asta apoi ne-am imbatat ca porcii ca ne-am blocat in niste fire. cele trei fire galbene ce duc de la alternator la regulatorul de tensiune. mufa e prajita iar firele topite. nu stiu regulatorul daca mai e bun, scanteie nu am... ehee, distractie mare... tre sa iau toata instalatia la puricat m-ar ajuta mult un manual 2003 un link ceva? multam

Manual pentru 03 nu cred că o să găseÂşti. Eu am căutat, dar n-am găsit pe nicăieri. Este pentru `05 în schimb, care cred că e cam lafel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D...nici nu aveai cum sa gasesti man...crash-padurile sunt nimic altceva decat niste bucati de bara (metal,textolit,aluminiu,etc,etc,etc - depinde fiecare din ce crede ca e mai indicat sa fie confectionate) prelucrate pe un strung (pe strung se prelucreaza si alte materiale nu numai metale :blink: )....responsabilii site-ului postat de mine din cate stiu au acces la un strung...asta e tot...da cu telefonul si vezi daca informatia mai e buna sau nu...eu am facut la ei spre exemplu melcul care face legatura intre pinionul de atac si cablul de kilometraj...mi l-au facut din metal fata de varianta pusa de Honda din plastic (care evident in timp s-a stricat).... Crash-padurile mele (varianta beta :D ) sunt "confectionate" din metal exact in modul descris mai sus : iei o bara (inox de fi 40 m-am gandit eu), o dai unuia cu un strung impreuna cu desenul si in o ora le ai...asta e varianta "pentru buzunarele noastre"...:bigstar:...

 

P.S. : Daca nu "stii" pe nimeni cu un strung cauta pe goagle "prelucrari mecanice prin aschiere"...vei gasi un milion de oameni ce fac asta...:laugh:...spor la treaba...

 

multumesc. am inteles

eu am din aluminiu si nu "e" bune. daca o pui jos, e bine sa alunece pe ceva plastic , textolit , nu metal .

vroiam sa le schimb dar am gasit o metoda mai buna. imi iau doar capetele de schimb si le pun in capul celor de aluminiu pe care le am deja. daca nu merg plasate asa pun doar capetele cu surub si gata

am gasit capete la ~100 ron , baracuda

http://www.performance-shop.ro/crashpaduri...-barracuda.html

set-de-schimb-crash-pad-barracuda.jpg

is frumoase si alea de la puig. cand o sa ma mai duc in state o sa imi iau de acolo ca sunt la jumatate de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am 2003. Am manualul de 2004-2006, din cunostintele mele, versiunea 2004 este identica cu cea 2003, daca cineva stie diferit, sa spuna, sa nu derutam pe nimeni.:bigstar:

Manualul il gasesti aici

 

Spor la treaba

 

 

de ieri pana azi am facut asta apoi ne-am imbatat ca porcii ca ne-am blocat in niste fire. cele trei fire galbene ce duc de la alternator la regulatorul de tensiune. mufa e prajita iar firele topite. nu stiu regulatorul daca mai e bun, scanteie nu am... ehee, distractie mare... tre sa iau toata instalatia la puricat m-ar ajuta mult un manual 2003 un link ceva? multam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms si eu pt ideile cu crashpadurile.pana la urma cred ca o sa ii spun cuiva sa le faca la un strung.

daca nu ies prea urate o sa pun si poze cu ele:))dar asta pe cand se mai incalzeste.

pana una alta am mers prin oras sa ma uit de ulei de motor si am gasit cel mai ieftin castrol 10w-40sintetic pt motociclete la 42lei litrul.stiti site-uri unde este mai ieftin.eu unu un motul sau castrol as baga dar sa fie pt moto ca de masina am vazut ca este mai ieftin;;)stiu ca exista un razboi intre parerile despre uleiul auto in motocicleta:))totusi eu prefer sa pun ulei pt moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a lui arlequin e gri inchis, daca imi aduc bine aminte. si mai era un tip, Alex12345 pe pro-bike.ro, cu un 08 gri-argintiu.

 

eu nu am vazut hornet 2007 gri (culoarea originala pe care o are modelul 2005-2006). singurele piese vopsite gri,indiferent de culoarea motorului (negru, galben, albastru sau rosu), sunt cele doua plastice care pleaca de sub sa si ajung pana la stop , care la modelul (2008-nu sunt sigur)2009- nu mai sunt gri sunt in culoarea motorului

 

uita-te aici http://www.hondahornet.co.uk/07hornet.html

 

@cata: al meu este negru bro! :bigstar:

Editat de arlequin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...