cipi_sb_honda Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Acum citind pe topic,mi-a venit in minte .A avut loc vreo intrunire a hornetistilor ????? macar zonale,anul acesa , sau pretul benzinei a taiat elanul. Un posibil Mic eveniment se anunta ,daca nu o tai din tara , in perioada urmatoare .Mai exact Transalpina .CA eu am colindat meleaguri straine si vestitul traseu transalpina nu l-am strabatut , desi este la 2 pasi de mine. Asa ca pentru cine are Weekendul liber si mai sta si in apropierea sibiului ,ca sigur nu vine lumea de departe,ar fi o placere imesnsa sa ni se alature.Voi veni cu detali despre plimbare in zilele urmatoare.Data nu o stiu dar cred ca 8-9 sept. Astazi am parcurs o mica portiune din traseu cu motoru ,avand ceva treaba in zona,si am ramas surprins de calitatea drumului. foarte surprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 are cineva toba ixil pe hornet ? as vrea si eu o parere ceva , cum se aude si daca a schimbat cineva a schimbat finala sau toata evacuarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 La ce pret gasesc aparatoarea de toba nezgariata/nelovita? am eu de pe 2004.E din 3 bucati.Eventual si toba completa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 are cineva toba ixil pe hornet ? as vrea si eu o parere ceva , cum se aude si daca a schimbat cineva a schimbat finala sau toata evacuarea ? La ce model te referi la toba IXIL ? Eu am vazut si auzit una scurta, modelul cu doua tevi de la ei si era super ok,(daca iti place putin mai galagios) schimbase doar finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 baieti, am de donat un ghidon original de hornet. eu am din cel lasat, am vrut sa il remontez pe cel original (cred ca totusi se potriveste mai bine si la ciclistica e mai ok, si la ergonomie), dar am constatat ca e un pic indoit. nu m-am bagat sa il indrept (e fugit cam 1,5cm), dar pentru cine are mobra cazuta grav si ghidonul de nerecuperat, poate fi de ajutor. parerea mea e ca se poate indrepta si desi am sculele necesare, imi e lene. primul venit, primul servit, de preferat din bucale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Posteaza-l si aici : http://hondahornet.ro/forum/cafenea/1432-lant-de-donatii-intre-hornetisti.html?start=60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Salut, Aveti cumva de vanzare o maneta si o pedala de frana pentru un hornet 2006? Mersi. salut! am eu : maneta second 60 lei, pedala frina=putin polizata dar este dreapta=100 lei. mai am si un parbriz givi dar pt modelul dupa 2004 .iasi, tel 0745.848.205 daca vrei iti trimit poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 aripa spate pt hornet 2007-2012 , noi nemontate 59 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 doar neagra? cum se prinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 sunt nevopsite . se prinde in locul aparatorii de lant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 A schimbat civeva amortizorul spate hornetul un amortizor mai bun (de la alt model sau aftermarket)? Al meu din e cam dus, dar pe de alta parte sa schimb o porcarie cu o alta porcarie (tot un amortizor de hornet SH), nu cred are prea mult sens, de aceea cei ce au facut modificari grave la motor (alde Sorin, George & Co), va rog sa impartasiti din secrete, ce amortizor merge, ce modificari trebuie facute. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 A schimbat civeva amortizorul spate hornetul un amortizor mai bun (de la alt model sau aftermarket)? Al meu din e cam dus, dar pe de alta parte sa schimb o porcarie cu o alta porcarie (tot un amortizor de hornet SH), nu cred are prea mult sens, de aceea cei ce au facut modificari grave la motor (alde Sorin, George & Co), va rog sa impartasiti din secrete, ce amortizor merge, ce modificari trebuie facute. Multumesc Am eu un amortizor de CBR600F3, care are toate setarile de comprimare, rebound si preload - mai bun decat cel de Hornet. Practic ar trebuii sa se potriveasca la fix, fiind acelasi tip de bascula si prindere. Daca esti interesat ne intalnim sa-l probezi. P.S.: Nu mai am numarul tau de tel. ca sa te sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet600 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 aveti careva capete de ghidon ce s'ar potrivi la modelul 2001 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 La F3 m-am gandit si eu prima data, ca au fost colege de generatie, dar prinderea de jos difera: F3: Hornet: Adica primul parametru sunt prinderile si al doilea ar fi lungimea amortizorului. Ma gandesc ca din moment ce nu sunt facut de honda/suzuki/etc ci sunt luate din exterior (showa/wp/etc), s-ar putea potrivi de la alte modele de motociclete, chiar de la alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 spate ca spate, ca e cat de cat ok suspenisa (o am pe penultima setare), dar fata fratilor...ce facurati la ea? ca e fleasca rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 La F3 m-am gandit si eu prima data, ca au fost colege de generatie, dar prinderea de jos difera: Adica primul parametru sunt prinderile si al doilea ar fi lungimea amortizorului. Ma gandesc ca din moment ce nu sunt facut de honda/suzuki/etc ci sunt luate din exterior (showa/wp/etc), s-ar putea potrivi de la alte modele de motociclete, chiar de la alte marci. Da, nu ma asteptam sa difere prinderile. Marea majoritatea a suspensiilor mai bune sunt la prinderi precum cele de pe F3. Trebuie scotocit bine si vazut daca merge alta suspensie de pe alta motocicleta. Pe fostul Hornet aveam suspensie WP, dar nu mai retin cum era prinderea de jos sau daca avea vreo adaptare facuta. Daca mai intra pe aici actualul proprietar poate ne zice el. Pe fata la fostul Hornet furca avea arcuri progresive tot de la WP si era mare diferenta fata de celelalte Horneturi. Mai rigida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 A schimbat civeva amortizorul spate hornetul un amortizor mai bun (de la alt model sau aftermarket)? Al meu din e cam dus, dar pe de alta parte sa schimb o porcarie cu o alta porcarie (tot un amortizor de hornet SH), nu cred are prea mult sens, de aceea cei ce au facut modificari grave la motor (alde Sorin, George & Co), va rog sa impartasiti din secrete, ce amortizor merge, ce modificari trebuie facute. Multumesc Eu nu am modificat nimic la suspensia spate. Inca isi face treaba exemplar si nu am nevoie de altceva. Asa cum zice si MW mai sus singurul "upgrade" ar putea fi ceva reglabil si pe preload si pe rebound. Daca ai lungime mai mica la "noul" amortizor poti adapta lejer prinderile.....din nefericire nu iti pot recomanda nimic in domeniul asta ... ..... spate ca spate, ca e cat de cat ok suspenisa (o am pe penultima setare), dar fata fratilor...ce facurati la ea? ca e fleasca rau. Cea mai evidenta "solutie" este evident sa schimbi furca fata cu totul (cu "problemele" de rigoare - dimensiuni juguri,prinderi roata fata, prinderi etrieri frana,etc.etc,etc). Dar cum asta nu este la indemana oricui atunci poti face 2 lucruri : 1 . arcuri progresive - vezi ca are userul metricmotion ceva la pret bun si 2. schimba uleiul din furca ta cu ceva mai dens (15W (sau 20W ) in loc de 10W).....bine, asta presupunand ca tu nu ai acelasi ulei de acum 10 ani in furca .... atunci problema nu e la furca ci la.....stii tu cine .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Azi adunare hornetista si nu numai la piata costintutiei la ora 19 ...se mai anunta cineva? eu sunt acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Azi adunare hornetista si nu numai la piata costintutiei la ora 19 ...se mai anunta cineva? eu sunt acolo Da,da, vine lume.... Cea mai evidenta "solutie" este evident sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 2 e facut. am schimbat si uleiul cu 15w si simeringurile. o sa vad cum strang ban pe ban sa iau arcurile progresive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Îmi vând hornetul pe 2200euro, poate știți pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Ma intereseaza un hornet 2007, sa fie pe injectie. As vrea sa ii aflu consumul in oras. Consum in oras mers normal (plecat mai tare de la semafoare) : Consum in oras mers subturat (plecat usor de la semafoare) : Consum in oras mers sportiv (plecat tare de la semafoare si accelerat continuu) : Daca are cineva un hornet 2007+ si vrea sa ma ajute cu nelamurirea mea, il rog sa posteze aici sau sa imi dea pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jelzah Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 1000 de pagini!!! La cat mai multe, dragi hornetisti! Are cineva amortizor de directie lateral? Ca cel din link? http://www.performance-shop.ro/amortizoare-directie/969-amortizor-directie-universal-montare-laterala.html Cum se comporta motocicleta? Ma bate gandul sa iau unul d'asta, pretul mi se pare mai mult decat ok! Am cautat pe net destul de mult si oferta ptr Hornet, adica lateral, mi se pare destul de limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Ma intereseaza un hornet 2007, sa fie pe injectie. As vrea sa ii aflu consumul in oras. ~6.5-7 consuma a mea la un mers mai 'dinamic', de bun simt, zic eu. mai multe detalii aici in alta dezordine de idei, revin cu un update despre sa, brand new cusaturi & look : YM: trimitesilamine 0758 220 460 Editat Septembrie 10, 2012 de cataaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Revin cu detalii despre amortizorul spate Hornet, pentru cei ce vor vrea sa il schimbe si nu numai. Urmatoarele informtii sunt culese de pe forumuri , reviewuri si articole de pe taramurile Internetului, deci pot fi cat se poate de adevarate, sau nu. 1. Amortizorul de Hornet 600 este prostut din fabricatie. Cum s-a vrut a fi o motocicleta ieftina, baietii de la Honda nu au facut economii pe motor si frane, insa au facut economii pe cadru (otel, tehnologie relativ veche), furca si amortizor. De aceea lumea mai bogata dupa ce cumpara Hornet ii ia suspensie spate aftermarket, cea mai recomandata (si ieftina) fiind Hagon, care este undeva la 350 euro. 2. Desi sunt motociclete care au amortizorul care are prinderile la fel (de ex transalp), aceste amortizoare nu se potrivesc ca si parametri funcitonali. La Hornet legatura intre bascula si cadru se face direct prin amortizor, in timp ce cam la toate celelalte motociclete este prin "linkage", si de fapt amortizorul are o pozitie oblica, fata depozitia verticala la majoritatea motocicletelor. Desi pare un aspect minor, modul in care se comporta amortizorul este gandit diferit, astfel, chiar daca o sa mearga la prinderi un amortizor de pe alta motocicleta nu o sa amortizeze prea bine pe Hornet. Am un prieten care are prin garaj un amortizor de cbr 600rr 2004 care are prinderile la fel, insa are tubul de expansiune montat astfel incat fizic nu incape hornet (e fix, nu e cu furtun ca la CBR f3 de exemplu). 3. Amortizorul de la Hornetul de 900 NU se potriveste pe 600. 4, Un amortizor SH poate fi la fel de prost ca cel pe care il ai acum, insa exista neni care "reconditioneaza" amortizoarele, aecasta operatiune costa la 50-70 de euro pentru amortizorul de Hornet, caci este capsulat. La un CBR F3 de exemplu este mai ieftin. 5. Demontarea si montarea amortizorului se face foarte simplu cu putina tehnica si nu necesita chei speciale. Sper ca acest rezumat sa prinda bine si altora. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.