Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 este adevarat asta de 900 trage foarte linear , nu are zvicniri ....nu imi lipseste deoarece am o virsta la care vreau sa ma duc mai linistit. sincer sa fiu aia de 600 este mai distractiva , mai manevrabila...se simt alea 20 de kile in plus.daca as avea 20 de ani as alege hornetu de 600 cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) 5mm la sa nu conteaza, dar conteaza centrul de greutate si distributia masei pe roata fata/spate. Din punctul asta de vedere mi s-a parut mai ok hornetul, SV-ul pare mai greu pe fata (le-am calarit pe ambele). Hornetul are cam cu 20 de cai mai multi, dar disponibili mai sus. SV-ul trage mai bine de jos, dar si vibreaza mai tare. Consumul este comparabil (0.5 litri chiar nu ar trebui sa conteze cand iti cumperi un motor). Franele sunt comparabile, din ce imi amintesc. Ca si fiabilitate, un prieten care a avut un sv a avut mai multe probleme decat mine cu hornetul, dar asta nu inseamna neaparat ca sunt mai fiaile horneturile. Hornetul are probleme cu lantul si intinzatorul de distributie la motoare care au real peste 80k km (sau in romania clasicul 30k cum are toata lumea), unora le mai arde releul de incarcare, si ... cam atat. SV-urile avand doua cilindre sunt mai pretentioase la carburatie, care trebuie facuta regulat (o data pe an, sau la x km). Ambreiajul e mai slab (adica mai putin rezistent in timp, avantd si cuplul mai mare la turatii mici). Cel mai bine e sa pui mana pe ambele si macar sa stai in sa, daca nu ai posibilitate sa le conduci. Ia-l pe cel care iti place mai mult ca altfel, tot timpul o sa stai cu gandul la "celalat". Editat Iunie 14, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 sv650: hornet600: Overall height: 1 060 mm 1055 mm Seat height: 800 mm 795 mm Ground clearance: 140 mm 135 mm A'pai nimic nu se compara cu manualul..dar ma rog difera si de la motocicleta la motocicleta chiar daca e acelasi model.. de ex poate avea arcul mai moale sv-ul incercat de mine.. Deci conform manualului imi cer scuze..SV-ul e mai inalt ) . Stai linistit ca nu ai de ce sa iti ceri scuze. Impresia mea e una personala si este legata de ciclistica, de "felul in care am simtit eu motocicleta",fara nici un fel de legatura cu datele motocicletei. E doar o parere personala si atat. SV-ul are farmecul lui, recunosc, doar ca mie mi-a placut mult mai tare Hornetul. Sfatul corect in situatii de genul acesta este sa te plimbi cu ambele inainte sa te hotarasti ce iti place mai tare (exact ce zice si mettal86 mai sus) . Alles gut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 am un prieten are un z 1000.frumoasa ce sa zic. acuma depinde care-ti place mai mult. cind vii pe Meses te las sa faci o tura. pina acuma patru prieteni nu au rezistat sa nu faca o tura cu hornetu meu. toti au laudato Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 @Sorin:Parere personala..si eu am Hornet deci iti dai seama ca daca imi placea mai mult SVul imi luam SV.. Ca design nici nu se compara frumusetea de Honda cu Svul.. @Calin: Imi place enorm 919-le dar.. kawasaki au pus si ei acolo 130 de cai sa simti ca e de 1000cc motoru... adica daca tot trec la ceva mai mare sa nu fie doar 10 CP diferenta,care oricum se pierd din cauza 20kile+ .. Nu am nici-o indoiala ca e nervoasa,iar cuplul diferind foarte mult.. Pt mine si asta de 600 e prea nervoasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 asta voiam sa zic. la 900 nu simti zvicnirile alea pe care le are ala de 600 la 8000 de ture, in scimb simti putetea motorului de la 2000 de ture. cu 900 poti merge linistit cu a sasea la 50 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 5mm la sa nu conteaza, dar conteaza centrul de greutate si distributia masei pe roata fata/spate. Din punctul asta de vedere mi s-a parut mai ok hornetul, SV-ul pare mai greu pe fata (le-am calarit pe ambele). Hornetul are cam cu 20 de cai mai multi, dar disponibili mai sus. SV-ul trage mai bine de jos, dar si vibreaza mai tare. Consumul este comparabil (0.5 litri chiar nu ar trebui sa conteze cand iti cumperi un motor). Franele sunt comparabile, din ce imi amintesc. Ca si fiabilitate, un prieten care a avut un sv a avut mai multe probleme decat mine cu hornetul, dar asta nu inseamna neaparat ca sunt mai fiaile horneturile. Hornetul are probleme cu lantul si intinzatorul de distributie la motoare care au real peste 80k km (sau in romania clasicul 30k cum are toata lumea), unora le mai arde releul de incarcare, si ... cam atat. SV-urile avand doua cilindre sunt mai pretentioase la carburatie, care trebuie facuta regulat (o data pe an, sau la x km). Ambreiajul e mai slab (adica mai putin rezistent in timp, avantd si cuplul mai mare la turatii mici). Cel mai bine e sa pui mana pe ambele si macar sa stai in sa, daca nu ai posibilitate sa le conduci. Ia-l pe cel care iti place mai mult ca altfel, tot timpul o sa stai cu gandul la "celalat". Asta da raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Voi cum opriti motorul la hornet....? de ex la mn daca il opresc din cheie porneste foarte greu ca si cum ar fi innecat dar daca il opresc din butonul de oprire urgenta parca asa se numeste, porneste la sfert cum s'ar zice.Asa face si la voi...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 opresc in trei feluri diferite in funtie de chef: 1. Din cric cand e in viteza (cel mai des) 2. cheie (mai rar) 3. kill switch (cel mai rar) Iarna vara, nu conteaza, si nu am simtit nici o diferenta in pornirea de dupa, si imi pornesc motorul cam zilnic, deci probabil e autosugestie, in fond toate opririle taie curentul la scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 N-am mai folosit kill switchul de vreo 3 ani, prea multe operatii, sa mai apas un buton care face ce face si cand misc de cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 o intrebare. daca ati transportat o motocicleta pe o remorca normala de masina imi puteti spune cum ati legat-o.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 o intrebare. daca ati transportat o motocicleta pe o remorca normala de masina imi puteti spune cum ati legat-o.multumesc Pe mijlocul platformei si cat poti de in fata, legata strans cu chingi de "gat" de locasele pentru rotile masinilor. Daca ai inteles ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Ma omoara motocicleta asta.. acum o sapt am reglat amestecu si mergea blana.. Azi,la relanti se aude foooarte ciudat iar la acceleratii bruste imi da in nas..mooor..poate sa imi explice si mie cineva cum se poate intampla chestia asta din senin..de parca peste noapte imi umbla cineva la moto :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 bobina magnetica? te referi la alternator? da tot nu pot sa inteleg cum sa imi mearga o sapt perfect si dintr-o data e dezastru :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 cu bobina te pot ajuta eu daca ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 bobina magnetica? te referi la alternator? da tot nu pot sa inteleg cum sa imi mearga o sapt perfect si dintr-o data e dezastru :| Hai pe mess: marga_iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Pe mijlocul platformei si cat poti de in fata, legata strans cu chingi de "gat" de locasele pentru rotile masinilor. Daca ai inteles ceva pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga. Pe cric si cu ghidonul drept. Platforma ar trebui sa aiba niste sufe reglabile si cand ti-o strange bine se strange suspensia fata si sta fixa in 3 puncte. Sufele trag fiecare intr-o parte si cu cricul jos nu mai misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) A venit timpul sa cumpar anvelope noi pentru motocicleta (Hornet de 600, 2001, stock) Am intrebat in stanga si in dreapta si mi-au fost oferite urmatoarele: Preturile sunt pentru fata/spate , in Ron. Continental - Contiroadattack - 58W - 431.00 / 511.00 Pirelli - Diablo - 58W - 387.00 / 490.00 Michelin - Pilot Power - 58W - 394.00 / 484.00 Metzler - Sportec M3 - 58W - 406.00 / 477.00 Bridgestone - BT021F - 58W - 412.00 / 512.00 Dunlop - Sportmax Qualifier - 58W - 440.00 / 498.00 Care e mai bun dintre acestea? Nu vreau circuit, merg doar pe strada, unde vreau anvelope care sa ofere performante bune si durabilitate. Daca imi vinde cineva anvelope noi comparabile sau mai bune, sunt deschis la sugestii. Editat Iunie 18, 2013 de sebaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salutare, Am si eu o nelamurire : Am Xenon pe viespea mea din 2003. Am cumparat-o cu el. A mers ok timp de 3 ani pana saptamana trecuta cand am observat ca nu mai merge. Am verificat sigurantele (sunt ok). Am demontat farul, am scos toate mufele si le-am pus inapoi (asta dupa ce am verificat becul si am vazut ca nu pare a fi ars). Pun contactul - functioneaza din nou, dau faza lunga - nu mai functioneaza, tai faza lunga, nu mai functioneaza xenonul. Kit-ul de xenon este unul de 6000k (asa scrie pe cutiuta aia) pe soclul de la bec scrie H8. Este doar pentru faza scurta. Aveti idee cam care ar fi problema ? Multumesc anticipat Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) bacteria. sau becul sau droserul. din pacate astea mai fac asa....gen nu merg, cateodata mai merg...sunt mai greu de diagnosticat, iar becul nefiind cu filament, nu poti spune cu siguranta ca s-a ars sau nu. Editat Iunie 19, 2013 de COObra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Bateria e noua. Becul functioneaza. In seara asta si-a revenit. Tindeam sa cred ca e balastul acum tind sa cred ca poate am un contact imperfect. Multam Stefan pentru sugestii. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga. Se leaga pe mijloc daca e singura, DREAPTA (daca se rupe o ghinga observi imediat daca nu mai sta dreapta), de bratele furcii intre juguri in partea din fata, comprimand suspensia cat se poate de tare. Pe spate se leaga de suportii de scara de la pasager sau de cadrul coditei in cazul in care suportii sunt cum ii are hornetul. Pentru extra siguranta iti recomand sa legi roata din fata de rama remorcii. Editat Iunie 19, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 bobina magnetica? te referi la alternator? da tot nu pot sa inteleg cum sa imi mearga o sapt perfect si dintr-o data e dezastru :| Senzorul Hall care se afla sub capacul de pe partea cu distributia(dreapta). Se vede vreo diferenta de la rece la cald la comportamentul motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 nope..deci la relanti zici ca merge in 3 pistoane..ca si cand as inchide de tot un surub de amestec.. astazi am incercat sa umblu la carburatoarele 1 si 4(la astea am acces mai usor fara sa dau jos airboxu)..tot invarteam acolo si facea si mai rau pana cand au scazut turatiile de tot si a murit..mi-am dat seama ca mi s-a terminat benzina pt ca la acceleratii dadea in nas rau de tot..am pus pe rezerva si brusc si-a revenit jucaria..merge din nou struna..cred ca imi e infundat rezervoru :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.