Chivu Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 pai majoritatea castilor ce se invart pe la suma de 200 sunt bune , pana la o anumita viteza ! da, pana pe la 140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 da, pana pe la 140. e bine pana la 140...la un drum lung de 1000-1200 km nici nu mergi mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Azi mi-am scos portia de rabdare de la naftalina si am desfacut din nou bordul. Aratati-mi si mie exact care sunt becurile de la turometru, alea de jos de tot sunt de la semnale respectiv neutru si ulei, dar mai sus nu vad nimic ce ar putea iesi astfel incat sa schimb becurile ! ps: daca aprind bordul si ma uit pe gaurelele de la vitezometru, becurile par a fi niste rezistente de-alungul bordului, practic un cerc.. vreo idee ? Am revenit cu o poza, cum schimb acest "bec". Editat Iunie 7, 2014 de unaetnumitsirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Jos stânga unde ai încercuit este o bandă cu leduri waterproof care probabil înlocuiește becurile, posibil s-o fi pus cineva de jur împrejur cum zici tu că se vede. Cred că becurie se înfigeau în găurile (două) unde scrie B/BR (albastru/maro) cu vreun manșon de cauciuc- una din ele este acolo pe unde intră acum firele roz/negru -roz (care probabil acum duc la banda waterproof ). Cred că firele sunt chiar cele ce se văd iar B/BR vine de la Black/Black Red - le-am văzut eu roz în poză, de fapt sun roșii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Si cum ajung la ele, cum scot banda aceea cu leduri waterproof ca sa le pot schimba, asta e nedumerirea mea. Din ce am observat, daca dau cartonul jos, as avea acces la leduri, dar asta presupune sa scot limbile de la turometru si de la termostat, lucru care pare imposibil de vreme ce am incercat si lucrul asta, sa le scot, si fara succes si sa trag de ele ca un barbar mi-e cam frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Nu scoți limbile, desfaci șuruburile din spate iar din față scoți opritoarele de la 4500 rpm și cel de lângă 15000rpm. Apoi ar trebui să iasă tot ansamblul cu cadran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Am o intrebare pentru posesorii de PC41, daca fac plinul dupa ce imi apare pe bord ca sunt pe rezerva bag maxim 11-12 l de benzina, e stricata sonda? Vi se intampla si voua? E enervant, teoretic mai am in jur de 7-8 l de combustibil. Se poate regla cumva sonda? (se pare ca sunt mai multe intrebari, scuze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 din cate stiu eu pe rezerva ai 4L + 12 care zici ca intra da fix 16 , nu stiu cat are rezervorul de PC41 dar la PC34 cam astea sunt cifrele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 La PC41 rezervorul are 19 l. Eu bag cam 16 l cand imi apare ca sunt pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Azi mi-am scos portia de rabdare de la naftalina si am desfacut din nou bordul. Aratati-mi si mie exact care sunt becurile de la turometru, alea de jos de tot sunt de la semnale respectiv neutru si ulei, dar mai sus nu vad nimic ce ar putea iesi astfel incat sa schimb becurile ! ps: daca aprind bordul si ma uit pe gaurelele de la vitezometru, becurile par a fi niste rezistente de-alungul bordului, practic un cerc.. vreo idee ? Am revenit cu o poza, cum schimb acest "bec". e doar cate un bec pe fiecare cadran ...la turometru este ala din stanga-jos ....la mine e un bec din ala de sticla de 5 w. firele rosu si negru...tragi usor de ele si trebuie sa iasa afara Editat Iunie 9, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 A mai patit cineva sa nu ii se aprinda becul de la low fuel? Becul de pe bord sigur nu este ars si conectorul este curat. Uneori se aprinde, alteori nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 verific[ pe direct sa vezi daca ti se aprinde becu, si verifica si conectorul + firul poate ii putin ars sau dezlipit undeva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Becul sigur se aprinde, iar contactul sigur sigur e curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 e doar cate un bec pe fiecare cadran ...la turometru este ala din stanga-jos ....la mine e un bec din ala de sticla de 5 w. firele rosu si negru...tragi usor de ele si trebuie sa iasa afara Uhmm, eu nu mai am becuri, acele fire sunt lipite de banda waterproof cu leduri, care la randul ei e lipita pe capac de jur imprejur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Uhmm, eu nu mai am becuri, acele fire sunt lipite de banda waterproof cu leduri, care la randul ei e lipita pe capac de jur imprejur. Salut, am eu tot cablajul cu tot cu becuri de la un bord demontat. 0740.899.579 0721.340.445. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Ms ms, mi-am luat niste banda cu lumina albastra. O sa incerc sa le schimb in weekend cand am timp si daca nu reusesc, te contactez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Are cineva doar jamba (partea cromata de la furca) de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bellerophon Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Honda Hornet 600, an 2006, de vanzare. Detalii aici: /index.php?/topic/713975-honda-hornet-600-an-2006/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Salutare .Ma gandesc serios sa montez o evacuare cu un sunet ceva mai strident si gros . Dar as vrea ceva pareri ,sfaturi din partea celor care au deja, ce modee se potrivesc pe hornet sau ce schimbari trebuiesc facute . Eu ma gandesc la ceva care se potriveste pe evacuarea existenta ca la un momendat sa o pot remonta asta standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) Eu am pe hornetul meu o finala arrow titanium. De montat se monteaza foarte usor fiind o finala facuta si cu specific pt honda hornet. De auzit se aude al-dracu' de bine. Am mai vazut si auzit si un DPM. si ala se aude frumos Editat Iunie 17, 2014 de AlinAnicai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Am uitat sa specific modelul.2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salutare .Ma gandesc serios sa montez o evacuare cu un sunet ceva mai strident si gros . Dar as vrea ceva pareri ,sfaturi din partea celor care au deja, ce modee se potrivesc pe hornet sau ce schimbari trebuiesc facute . Eu ma gandesc la ceva care se potriveste pe evacuarea existenta ca la un momendat sa o pot remonta asta standard. Poti pune absolut orice toba slip-on sau chiar si bolt-on daca ai un atelier de esapamente si evacuari in zona.ei iti pot face modificarea(daca e necesar) fara sa afecteze originalul.saaaaaau...cum le-am mai recomandat multora:ii rogi sa iti faca separat un o adaptare.in sensul ca duci finala pe care o ai,si ei iti confectioneaza o teava cu tot cu cot care porneste de la ultima imbinare a tobei,adica cea de sub blocul motor din "fata" amortizorului spate;) si tu ramai frumos cu originala pt cand o sa ai nevoie:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Ma nu mai facem si noi vreo intalnire ceva ca pe vremuri? Eu la 2-3 saptamani ma duc prin vama si alte locatii apropiate de litoral, vreau sa explorez plajele de prin Bulgaria anu asta. Poate ne adunam intr-un weekend la un cort ceva, sa nu fie foarte mare organizare si efort, sa ne strangem sa bem o bere sa facem un gratar ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Mobre nu se fură la bulgari, doar mașini ? La cort bănuiesc că e mai simplu că te trezești la o adică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Pana acu n-a atentat nimeni la ea. Bine am si avut grija unde o pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.