Sorin128 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) nu-s vopsite electrostatic ci vopseaua este mata all over ... pozele urmeaza pe vineri-sambata, oricum eu sunt cel mai nerabdator ) Asta cu vopseaua mata e cu dus si intors....se pateaza ca naiba, se curata greu si orice urma de murdarie cat de mica se vede din cosmos....ce e drept cand e proaspat curatata arata ca dintr-un film SF. Nu vorbesc din auzite. Am avut viespea mata (negru) vreo doi ani.George nu te intreaba degeaba daca jantele sunt vopsite electrostatic. Sufera destul de mult la uzura si vopseaua clasica va trebui sa o refaci din cand in cand. Pe viespe si eu le-am avut vopsite normal si marginile au avut de suferit. Pe VFR am mers pe varianta mai scumpa de vopsit electrostatic iar rezistenta e mult peste vopsirea normala, bineinteles. Spor la bricolat viespea si "poze sau nu s-a intamplat"! Editat Martie 2, 2016 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Oare cu ce, prin ce proces, pot revopsi suportii la scarite? Acum 2 ani am coafat putin Horneta si m-a pus dreq sa vopsesc suportii negru (la pistol in atelier de vopsitorie auto), iar suportul din dreapta s-a lustruit bine in zona de contact cu gheata intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Electrostatic as zice eu. Asa i-am făcut și eu și nu mai erau lucioși ca și chelia lui Băsescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 what's done is done daca se uzeaza prematur le vopsesc electrostatic sau cu bidineaua, in functie de buget ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Si pe mine ma batea un gand sa vopsesc suportii scaritelor, dar am renuntat gandindu-ma ca se vor curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) Ma gandesc sa iau un spray de vopsea sa rectific zona respectiva, apoi sa mai dau cate putin cand incep sa se curete din nou, asa ca si o solutie simpla. Daca voi face ceva mai consistent la Horneta pe viitor, includ si vopsirea electrostatica a suportilor. Editat Martie 3, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Salutare bondari, am schimbat acum cateva zile raportul viespului din dotare, punand pinion de 14 in loc de 15, pe fata. Dupa cateva zile de plimbari in diferite medii pot spune ca a fost cea mai buna schimbare pe care o puteam face. In ture mici efectiv a inviat iar senzatia de cuplu in treptele superioare este fenomenala, ajuta enorm in depasiri. Asadar, daca vreti sa inviati putin viespul, recomand cu caldura schimbarea raportului. -1 pe fata echivaleaza cu +3 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salutare , sunt incepator as vrea ca luna asta sa schimb * incaltarile * si totodata sa-mi dati ceva pareri si recomandari, am nevoie de un set anvelope pt hornet zic eu ca cele mai potrivite ar fi street/touring nu sport . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Eu am ales Michelin Pilot Road 4,ptr.mers touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Le-am vazut acum; chiar touring dedicate , probabil sunt mai dure fata de clasice street Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Sunt dual component,mai tari pe mijloc si mai moi pe parti. Bafta in alegerea pe care o vei face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Multumesc ; asfalt uscat fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 momentan am niste poze naspa pe noapte cu telefonul, dar promit ca revin cu unele cu un aparat bun pe zi cam asta-i proiectul, mai trebuie o toba carbon si este gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Ce ai dat pe jante ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Ce ai dat pe jante ? pe jante este un negru mat, dar strip-ul reflectorizant mi-a afectat poza vopsit normal, cand vor probleme le vopsesc in camp electrostatic ... Editat Martie 5, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 poate e cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 (editat) poza pe zi ... pareri ? Editat Martie 8, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Foarte fain la prima vedere. Poze cu detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Eu as fi facut bascula si manerul pasager tot gri. Oricum, arata bine! ( Poate vopsesc si eu jantele gri inchis sau negru. Poate ghidon si manete negre.) poza pe zi ... pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Aveti idee ce sunt alea doua tuburi din cauciuc care ies asa ? Sunt exact langa schimbatorul de viteze. Modelul e hornet pc41 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Prea-plinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 supraplinul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 (editat) prea plin e preafericitu'....daniel Editat Martie 10, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 ... bine, fie... Prea-Supraplinul lui raikk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salutare tuturor. Am o mare nedumerire. Saptamana trecuta am verificat uleiul la viespe (2006), iar cand am vrut sa verific si cu degetele vascozitatea uleiului de pe joja am simtit un miros de benzina. Instant mi-am ridicat un semn de intrebare, insa aveam altceva de facut pe la garaj asa ca nu i-am dat prea mare importanta. Astazi, insa cand am pornit motorul dupa aproape o saptamana de stat in garaj, am pus mana din intamplare in spatele tobei si am sesizat mai multe pete de culoarea uleiului (cred) care ies pe teava alaturi de gazele arse. Mentionez ca motorul era la rece, ulterior dupa ce sa incalzit nu a mai aparut nimic. Oare ce poate sa fie? (sa fie ii normal?) ps. Motorul toarce excelent, fara nici cea mai mica bataie sau zgomot ciudat atasez niste fotografii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.