Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

te-nteleg ca te manânca s-o vezi cât mai repede "legala" dar,

la vremea de fecale ce-i afara ...

plus ca te va mânca-n cĂźr si vei iesi cu ea pe strada

 

 

 

Oooo sigur il v-a manca acolo...eu mi-am luat transalpul in februarie i-am pus un nr de la un scuter si mergeam pe strada din fata garajului de cum s-a topit pe portiuni zapada ...eram disperat sa merg cu ea ..de frica sa nu o scap pe zapada ma dadeam jos de pe ea si o intorceam apoi ma urcam iara :crack:

Merita sa-ti schimbi guma ca daca o scapi ...te costa si e pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K tot vreau sa schimb cauciucu pe spate am si o intrebare: are cineva la hornet cauciuc de 190 pe spate ? se comporta mai bine sau sa ramin tot la 180, cum e mai bine?, eu nu il consum nici pasta pe margini dar pe ala de 190 . Ce sfat imi dati? Mersi

 

NU PUNE DE 190!!!!!am us eu anu trecut sa vad cum e,si nuuuuuuuu mai pun altu` in veci.e praf,modifica toata distractia:P

Mesaj completat

salut,

de astazi sunt si eu hornetist:D

Mobra pare ok,mai putin catava chesti:

1.cand m-am dus sa o vad omu mi-a zis ca bateria e moarta,am pornito la cabluri,a pornit fara probleme.........insa chiar si dupa ce am lasat motoru sa mearga 15-20 de min,cum aprindeam farul murea motorul.ma gandecs ca nu e bateria ,ci ca ar putea fi releul de incarcarea(am auzit ca e cam 120-130e,corect?).Cum as putea verifica?iau un aparat de masura si acesta ce date tre sa imi arate?

2.Ce tre sa fac ca sa o trec pe rezerva?(unde este robinetul?)

3.semeringurile de la furca curg f putin si as vrea sa le schimb.cat costa semeringurile ?

4.mobra are pe spate cauciuc slick si alta toba,nu cea originala.............ea fiind deja inamtriculata,eu acum ii fac doar identificarea.O sa imi faca probleme din cauza cauciucului si a tobei?

 

p.s.stiu ca pt multi dintre voi intrebarile ar putea sa para comice,dar na, orice chestie are un inceput.

 

eheeee....sa o "porti" sanatos si sa ai bafta maxima la ea:D....probleme cu toba eu cred ca nu vei avea,ai silencer..dar poate se vor uita urat la guma spate:P,si cu asta vor ramane,cu uitatul:)).....la releu nush ce valori tre sa indice,dar pretul e pe acolo(100+ euro).....MUUUUUULTI kilometrii fara incidente :crack:

Mesaj completat

Sa o porti sanatos, arata bine viespea. robinetu e pe stinga si pe res trebuie sa fie orientat spre furca din fata k virfu , k la jumatate e off si in partea opusa on adica spre sea, trebuie sa aiba un atipild acolo k toate astea lipit pe robinet , de toba trebuie sa faci rost de una originala k nu te lasa astia k aia, doar sa fie baieti buni sau sai cunosti, cat in privinta la cauciuc ar trebui sa nu zica nimik dar cred k o sati zica k nu esti pe pista si trebuie sal schimbi. Mai bine incerci sa iti faci o cunostinta ceva relati. Numai bine

 

nu o sa aiba bube cu toba,deja e inmarticulata si are si silencer.plu ca nu masoara aia de la RAR cu decibelmetru,din cate stiu eu...cel putin la baia mare nu masoara nimeni nimic:P......dar legat de guma,chiar se poate lega de ea ca nu e street legal sub nici o forma slickul..guma omologata de strada tre sa aiba cresturi,din cunostintele mele...chiar acum in toamna s-a legat militia de un amic de-al meu cu slickuri.nu i-a dat amenda sau ceva,dar s-au cam uitat lung.de toba nu au zis nimic,desi are o hoanca de MIVV xCONE care face ca toti dracii :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis cineva mai sus....mergi in Grivita (faci programare telefonica 021 9672 ca pe site nu se poate decat in Voluntari). La Voluntari e un ..... care are mereu ceva de comentat, iar in Grivita merge totul snur.....30 min cu totul (acte eliberate). Nu se uita la guma sau cauciuc ..... "n-are timp" :crack: Bafta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

de astazi sunt si eu hornetist:D

Mobra pare ok,mai putin catava chesti:

1.cand m-am dus sa o vad omu mi-a zis ca bateria e moarta,am pornito la cabluri,a pornit fara probleme.........insa chiar si dupa ce am lasat motoru sa mearga 15-20 de min,cum aprindeam farul murea motorul.ma gandecs ca nu e bateria ,ci ca ar putea fi releul de incarcarea(am auzit ca e cam 120-130e,corect?).Cum as putea verifica?iau un aparat de masura si acesta ce date tre sa imi arate?

2.Ce tre sa fac ca sa o trec pe rezerva?(unde este robinetul?)

3.semeringurile de la furca curg f putin si as vrea sa le schimb.cat costa semeringurile ?

4.mobra are pe spate cauciuc slick si alta toba,nu cea originala.............ea fiind deja inamtriculata,eu acum ii fac doar identificarea.O sa imi faca probleme din cauza cauciucului si a tobei?

 

p.s.stiu ca pt multi dintre voi intrebarile ar putea sa para comice,dar na, orice chestie are un inceput.

Sa fie cu noroc!

Cu toba nu o sa ai probleme la RAR, dar de slickul ala sigur se vor lua, nu e omologat pentru strada. Asta odata si apoi pentru siguranta ta ai face mai bine sa-l schimbi si il pui mai incolo cand o sa te inveti cu motorul si la vara cand vor fi 30 de grade ai timp destul sa-l tocesti si pe ala.

Legat de baterie nu stiu sa-ti zic pentru ca nu m-am lovit de problemele de pe acolo, dar ti-a zis cineva mai sus.

Uleiul din furca si semeringurile se schimba destul de repede, usor si nu costa foarte mult. Vad ca furca este schimbata si nu e de Hornet, are ceva setari pe ea si e un lucru bun.

In rest iti mai trebuiesc niste oglinzi, benzina si timp calduros.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt mobra, mai ales ca e galbena cum imi place mie, dar, nu pricep de ce ne-ai mai intrebat inainte? Poate gresesc dar, nu am vazut modelul ala de hornet cu furca asa aurie (jambe se numesc?!) si din poze nu par nici drepte. Daca ai si observat ca e futu' releu si pisa semeringurile inseamna ca ai stiut totusi sa te uiti. A lasat la pret cateva sute? Plus cand vad aripa schimbata cu una de carbon plus furca schimbata mie imi rezulta ceva ce nu imi place. Da, acuma nah, ce sa zic. Felicitari, sper ca nu ai si alte surprize! Cat ai dat, asa de curiozitate?

 

 

 

Cat despre curiozitatile pisicii.... ce te miri asa mah? Nu e voie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreme buna de stresat lumea (Florin stie/merci mult)... asa ca mi-am montat nebuniile, o poza pt curiosi

 

da' ai avut al 13-lea salariu gros de gros ... de te-ai bagat la manetele ale ce costa cât doo gume :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt mobra, mai ales ca e galbena cum imi place mie, dar, nu pricep de ce ne-ai mai intrebat inainte? Poate gresesc dar, nu am vazut modelul ala de hornet cu furca asa aurie (jambe se numesc?!) si din poze nu par nici drepte. Daca ai si observat ca e futu' releu si pisa semeringurile inseamna ca ai stiut totusi sa te uiti. A lasat la pret cateva sute? Plus cand vad aripa schimbata cu una de carbon plus furca schimbata mie imi rezulta ceva ce nu imi place. Da, acuma nah, ce sa zic. Felicitari, sper ca nu ai si alte surprize! Cat ai dat, asa de curiozitate?

 

 

 

Cat despre curiozitatile pisicii.... ce te miri asa mah? Nu e voie?

motoru a fost 1300.furca nu cred ca e a lui,dar aripa e tot din carbon si pe spate,plus aparatoarea de lant,plus scutul.

post-42509-1263047784_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani! si sa o stapanesti sanatos si fara incidente :rock:

 

Daca tot se discuta despre intretinere am si eu o intrebare: pt lant stiu ca exista un spray special de curatat si apoi unul pt uns, imi puteti da niste nume de produse sau macar ce sa cer/dupa ce sa ma uit. Mi-am luat un cric dinala pt roata spate moto-gp style ca sa pot sa ung lantul ca nu mai avea deloc ulei pe el, dar neavand nici un produs dedicat pt asta am dat cu ulei de lant de bicicleta... sper ca nu am facut o prostie :crack: oricum am mers dupa asta doar 20km, dar la primavara vreau sa il ung corect si as vrea niste sfaturi despre care e procedura. In pricipiu mi-au zis tipii de la honda ca se ridica pe cric pornesc motorul si bag in a I-a si dau cu sprayul de curatat si apoi cu cel de uns, dar nu stiu intre cele doua manevre cat timp trebuie sa stau si cum sa fac sa nu improaste toata motocicleta cu ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt mobra, mai ales ca e galbena cum imi place mie, dar, nu pricep de ce ne-ai mai intrebat inainte? Poate gresesc dar, nu am vazut modelul ala de hornet cu furca asa aurie (jambe se numesc?!) si din poze nu par nici drepte. Daca ai si observat ca e futu' releu si pisa semeringurile inseamna ca ai stiut totusi sa te uiti. A lasat la pret cateva sute? Plus cand vad aripa schimbata cu una de carbon plus furca schimbata mie imi rezulta ceva ce nu imi place. Da, acuma nah, ce sa zic. Felicitari, sper ca nu ai si alte surprize! Cat ai dat, asa de curiozitate?

 

 

 

Cat despre curiozitatile pisicii.... ce te miri asa mah? Nu e voie?

Sigur a fost lovit inainte, dat la banii aia a dat bine, mai pune ceva pe langa si-l aduce la functionalitate.

Mesaj completat

vreme buna de stresat lumea (Florin stie/merci mult)... asa ca mi-am montat nebuniile, o poza pt curiosi

post-49973-1263045573_thumb.jpg

Mai frumoase sunt puse pe moto, sa-ti foloseasca multi km! :rock:

Mesaj completat

La multi ani! si sa o stapanesti sanatos si fara incidente :D

 

Daca tot se discuta despre intretinere am si eu o intrebare: pt lant stiu ca exista un spray special de curatat si apoi unul pt uns, imi puteti da niste nume de produse sau macar ce sa cer/dupa ce sa ma uit. Mi-am luat un cric dinala pt roata spate moto-gp style ca sa pot sa ung lantul ca nu mai avea deloc ulei pe el, dar neavand nici un produs dedicat pt asta am dat cu ulei de lant de bicicleta... sper ca nu am facut o prostie :crack: oricum am mers dupa asta doar 20km, dar la primavara vreau sa il ung corect si as vrea niste sfaturi despre care e procedura. In pricipiu mi-au zis tipii de la honda ca se ridica pe cric pornesc motorul si bag in a I-a si dau cu sprayul de curatat si apoi cu cel de uns, dar nu stiu intre cele doua manevre cat timp trebuie sa stau si cum sa fac sa nu improaste toata motocicleta cu ulei.

Ca tot esti din Bucuresti, fa-i o vizita lui Florin (vezi aici - /index.php?...0&start=110 )si vezi cum se face treaba, apoi daca te descurci de unul singur, bine. Daca nu stii unde trebuie sa mergi de fiecare data.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma am zis sa fac un lucru bine, si mi-am comandat chiar set de gume noi (Michelin Pilot Sport) de la Mac:

http://two-wheels.michelin.com/2w/front/in...144&lang=EN

abia astept sa se faca putin mai uscat sa o pot duce la vulcanizare

 

mai poti sa le schimbi în Pilot Power? ... dar nu PiPo 2CT ca n-are rost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

de astazi sunt si eu hornetist:D

Mobra pare ok,mai putin catava chesti:

1.cand m-am dus sa o vad omu mi-a zis ca bateria e moarta,am pornito la cabluri,a pornit fara probleme.........insa chiar si dupa ce am lasat motoru sa mearga 15-20 de min,cum aprindeam farul murea motorul.ma gandecs ca nu e bateria ,ci ca ar putea fi releul de incarcarea(am auzit ca e cam 120-130e,corect?).Cum as putea verifica?iau un aparat de masura si acesta ce date tre sa imi arate?

2.Ce tre sa fac ca sa o trec pe rezerva?(unde este robinetul?)

3.semeringurile de la furca curg f putin si as vrea sa le schimb.cat costa semeringurile ?

4.mobra are pe spate cauciuc slick si alta toba,nu cea originala.............ea fiind deja inamtriculata,eu acum ii fac doar identificarea.O sa imi faca probleme din cauza cauciucului si a tobei?

 

p.s.stiu ca pt multi dintre voi intrebarile ar putea sa para comice,dar na, orice chestie are un inceput.

 

Arata foarte bine chiar daca pare suspect de buseala. Sa te poarte sanatos si la fel cum au zis baietii schimba slickul ala ca nu e de mers pe strada cu el.

Ce an e? 99?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani! si sa o stapanesti sanatos si fara incidente :rock:

 

Daca tot se discuta despre intretinere am si eu o intrebare: pt lant stiu ca exista un spray special de curatat si apoi unul pt uns, imi puteti da niste nume de produse sau macar ce sa cer/dupa ce sa ma uit. Mi-am luat un cric dinala pt roata spate moto-gp style ca sa pot sa ung lantul ca nu mai avea deloc ulei pe el, dar neavand nici un produs dedicat pt asta am dat cu ulei de lant de bicicleta... sper ca nu am facut o prostie :crack: oricum am mers dupa asta doar 20km, dar la primavara vreau sa il ung corect si as vrea niste sfaturi despre care e procedura. In pricipiu mi-au zis tipii de la honda ca se ridica pe cric pornesc motorul si bag in a I-a si dau cu sprayul de curatat si apoi cu cel de uns, dar nu stiu intre cele doua manevre cat timp trebuie sa stau si cum sa fac sa nu improaste toata motocicleta cu ulei.

 

Iti recomand produse Motul. In ce priveste curatarea lantului/ungerea si alte nebunii, eu ca prima experienta am folosit youtube, gasesti tot ce vrei si foarte bine explicat. Eu mi-am cumparat o chestie de curatat lantul de la louis, face toti banii, dar din lipsa conditii si spatiu (sa nu-mi sara babele in cap) am preferat sa ma uit la Florin cum face toata treaba (si o face bine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power nu exista in dimensiunea 130/70-ZR16 :rock:

Ca la a mea, atunci le mai poti schimba in Metzeler Sportec M3, au dimensiunea aia si sunt mai performante. Eu o sa recurg la M3 pe fata si PP2CT pe spate, ca idee.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca la a mea, atunci le mai poti schimba in Metzeler Sportec M3, au dimensiunea aia si sunt mai performante. Eu o sa recurg la M3 pe fata si PP2CT pe spate, ca idee.

:crack:

 

 

Ca idee:)... cam cat costa un PP2CT? Si eu trebuie sa schimb cauciucul pe spate...

 

 

Marlyin, felicitari pentru noua achizitie!. Iti urez sa te bucuri de ea, sanatos si fericit.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

de astazi sunt si eu hornetist:D

Mobra pare ok,mai putin catava chesti:

1.cand m-am dus sa o vad omu mi-a zis ca bateria e moarta,am pornito la cabluri,a pornit fara probleme.........insa chiar si dupa ce am lasat motoru sa mearga 15-20 de min,cum aprindeam farul murea motorul.ma gandecs ca nu e bateria ,ci ca ar putea fi releul de incarcarea(am auzit ca e cam 120-130e,corect?).Cum as putea verifica?iau un aparat de masura si acesta ce date tre sa imi arate?

2.Ce tre sa fac ca sa o trec pe rezerva?(unde este robinetul?)

3.semeringurile de la furca curg f putin si as vrea sa le schimb.cat costa semeringurile ?

4.mobra are pe spate cauciuc slick si alta toba,nu cea originala.............ea fiind deja inamtriculata,eu acum ii fac doar identificarea.O sa imi faca probleme din cauza cauciucului si a tobei?

 

p.s.stiu ca pt multi dintre voi intrebarile ar putea sa para comice,dar na, orice chestie are un inceput.

Felicitari! Sa aveti parte de kilometri de distractie!

Mno, 1. Primul lucru ai aputea sa iei alta baterie imprumut si daca dupa 10-15 km incepe sa faca probleme inseamna ca e releul. Daca nu e bateria - solutia e simpla : schimb-o :D ; 2. Vezi raspunsul mai sus :D ; 3. Te costa cam 2 mili cu tot cu manopera (cel putin atat am dat eu anul trecut la alta mobra in Cta); 4. Nu ai probleme la RAR nu fac decat sa se uite la serii. Nici macar nu o pornesc (asa mi s-a intamplat de fiecare data cand am inmatriculat vreun motor).

Si : 5. Pentru a ne cunoaste pe viu urmareste topicul asta ca anunta lumea din timp inalnirile (da George - bat apropouri :D UP!)....

Mesaj completat

Ca la a mea, atunci le mai poti schimba in Metzeler Sportec M3, au dimensiunea aia si sunt mai performante. Eu o sa recurg la M3 pe fata si PP2CT pe spate, ca idee.

:rock:

Recomand!

Mesaj completat

La multi ani! si sa o stapanesti sanatos si fara incidente

 

Daca tot se discuta despre intretinere am si eu o intrebare: pt lant stiu ca exista un spray special de curatat si apoi unul pt uns, imi puteti da niste nume de produse sau macar ce sa cer/dupa ce sa ma uit. Mi-am luat un cric dinala pt roata spate moto-gp style ca sa pot sa ung lantul ca nu mai avea deloc ulei pe el, dar neavand nici un produs dedicat pt asta am dat cu ulei de lant de bicicleta... sper ca nu am facut o prostie oricum am mers dupa asta doar 20km, dar la primavara vreau sa il ung corect si as vrea niste sfaturi despre care e procedura. In pricipiu mi-au zis tipii de la honda ca se ridica pe cric pornesc motorul si bag in a I-a si dau cu sprayul de curatat si apoi cu cel de uns, dar nu stiu intre cele doua manevre cat timp trebuie sa stau si cum sa fac sa nu improaste toata motocicleta cu ulei.

Motorex. :crack: .Ca idee un spray de curatat nu e tocmai cel mai ieftin lucru. Eu fac aproape saptamanal vara cam asa : curat lantul cu o perie cu motorina, apoi cu solutia de curatat, il las sa se usuce, daca am chef fac 1 km cu ea, apoi il ung cu ce am zis mai devreme - nu am avut nici o problema in aprox 10000-15000 km anul trecut. Treaba cu pornitul si bagatul in prima treapta pe cric nu prea ti-l recomand. Nu e tocmai safe.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU PUNE DE 190!!!!!am us eu anu trecut sa vad cum e,si nuuuuuuuu mai pun altu` in veci.e praf,modifica toata distractia:P

Mesaj completat

Mersi maestre am inteles , nu aveam habar cum sta treaba stiam k da mai bine pe mobra dar tot odata parca e cava mai scump. Raman la 180 :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ati scos ma niciunu viespile ieri sau azi? Eu acu vin de la o tura mica :rock:

M-am trezit si eu tocmai acum ploua, frig in draci, aluneca spatele in toate directiile...dar DAMN IT FEELS GOOD :crack:

 

ps. la spray de curatat si uns era o oferta pe louis Procycle 3 bucati un set la pret foarte bun.

Nu stiu daca mai e si acum, eu nu am luat pentru ca il spal cu motorina si il ung cu ulei de motor..nu mai fac costuri suplimentare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prea mizerabil si alunecos afara ca sa murdaresc bondarul si echipamentul pentru o tura mica...

Nu am auzit nimic de bine de procycle(la uns ma refer)... din ce citisem pe net. Ulei de cutie de viteze(NU de motor) la uns e recomandat in cartea hornetului, dar prea mizerabila operatiunea, in plus riscul sa te stropesti cu ulei este foarte mare in timpul mersului, nu se lipeste de lant ca si un spray de uns.

Editat de lgxmedia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...