Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum sa o iau si pe partea cealalta, motoarele de PC34 si PC36 au schimbari mici sub capota. Poate CDI-ul , avansul de pe PC36 e diferit si toceste bujia mai repede. E cea mai plauzibila explicatie.



Calin1974, una e o bujie rece si alta e bujie calda. Baga ce recomanda stock mai bine.

 

Si pe site-ul NGK ei recomanda CR8EH-9

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale mele au trecut de 26000 da nu ma lasa inima sa le schimb. La fiecare inceput de sezon vreau sa le schimb da cand vad ca merg bine zic sa le mai las putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci uleiul se schimba la 12000 si nu la 6000

este adevarat ca in 12000 de km electrozii de la bujie se consuma un pic si poate sa dea scinteia aiurea

si uleiul ...in cartea tehnica se specifica doar 10-40 si un cod...

Daca va uitati in carti... cititile toate nu doar ce va place.

In carte scrie ca uleiul se schimba la 12000Km dar in aceeasi carte, sau ma rog in user manualul hornet modelele compatibile 2001, scrie sa schimbi vitezele la 5000 de RPM daca imi amintesc eu bine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care-i legatura cu schimbatu la 5000...cu masina schimbi la 2500-3000 da cu uleiul ala ful sintetic cu masina mergi 30000 asa zic unii...eu nu as avea curaj



eu cu masina personala ,,un golf 4,, nu merg mai mult de 10000



cu un schimb de ilei 10-40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care-i legatura cu schimbatu la 5000...cu masina schimbi la 2500-3000 da cu uleiul ala ful sintetic cu masina mergi 30000 asa zic unii...eu nu as avea curaj

 

eu cu masina personala ,,un golf 4,, nu merg mai mult de 10000

 

cu un schimb de ilei 10-40

Pai sa nu schimbe vitezele la 10.000 12.000 RPM si sa schimbe uleiul la 12.000de KM cum scrie in carte.

 

Daca merge forjat tot timpul mai bine sa-l schimbe cta mai repede.

Eu nu merg forjat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Hornetisti, poate va intereseaza o imbracaminte de rezervor. Eu mi-am dat Hornetul de ceva vreme si sta degeaba... Aveti link mai jos.

 

/index.php?/topic/691574-imbracaminte-de-piele-rezervor-honda-hornet/

 

Cu respect,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.sunt interesat..da-mi un pm te rog cu nr de tel.multumesc

Salut Hornetisti, poate va intereseaza o imbracaminte de rezervor. Eu mi-am dat Hornetul de ceva vreme si sta degeaba... Aveti link mai jos.

 

/index.php?/topic/691574-imbracaminte-de-piele-rezervor-honda-hornet/

 

Cu respect,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

o recomandare rapida pt o baterie decenta pret/calitate?

 

Se pare ca Varta YTX7L-BS (care costa 170 RON) si-a dat duhul dupa numai 1 sezon si jumatate, in conditiile in care iarna a fost tinuta in casa si incarcata 1 data pe luna (redresor Bosch).

 

Ma gandeam la o solutie mai ieftina, ce ziceti de VoltOn, cat de slabe sunt?

 

http://www.bateriimoto.ro/BATERII-HP-AGM/Baterie-moto-VOLTON-12V-X-6-Ah--pID31.html

 

..eventual varianta cu gel:

 

http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-volton-12v-7-ah-ytx7l-bs-gel-1004617

 

Mai, exact aceeasi Varta am avut-o si eu si tot dupa 1 an si cateva luni a crapat!

Mi-a scos peri albi, era incarcata bateria, am dat sa o pornesc, s-a aprins farul si cand am apasat botonul a murit totul!

Dupa care tot facea figuri, ori nu se mai aprindea nimic, ori aprindea farul dar cand dadeam sa pornesc murea tot. Dar tot, nu se mai aprindea niciun bec si avea 2V pe ea!

Dupa ce era sa demontez toata bicicleta sa gasesc scurtul, am pornit-o cu cabluri de la masina si mergea perfect. Cand am conectat bateria ei, a dat in balbaiala. In fine, pana la urma mi-am dat seama ca avea scurt intern!

Adica in gol avea 12V, dar in sarcina murea. De exemplu, un bec de 50W murea instant, scadea la 1-2V. Cu un bec de 20W in schimb, scadea la 2V dupa care in cateva secunde revenea pe la 9-10V si aprindea becul. N-am mai vazut in viata mea asa comportament la o baterie.

Drept urmare, m-am dus la Rombat pe Virtutii si am luat un VoltOn pe gel :) la vreo 120 lei, am pus-o pe viespe si i-am dat cheie. Sunt curios cat o tine.

Ma gandesc sa iau si o Yuasa sa o am de rezerva, sa nu o activez, o tin cu electrolitul separat. Am gasit pe okazii pe la 2 mil si ceva, or fi ok sau risc sa fie contrafacute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am varta al treilea sezon pe motocicleta si nu am probleme. Dar iarna am tinut-o la cald.

In primavara nici macar nu a trebuit sa o incarc. Avea destula energie sa porneasca.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar iarna am tinut-o la cald.

 

Cred ca am fost destul de explicit in posturile mele legate de baterie..

 

Repet: imediat ce am pregatit motorul de iarna am luat bateria acasa (nu a ramas la garaj in frig) unde am incarcat-o 1 data pe luna, cu setarea LOW (adica incarcare normala, nu rapida) folosind un redresor Bosch BattMax 12. Din pacate nu am aparat de masura sa verific voltajul bateriei, insa primavara nu avea curent nici sa aprinda, macar o data, semnalizarea la Hornet!

 

Mai multe persoane mi-au explicat ca bateriile Varta ce se comercializeaza la noi pe piata sunt niste pocnitori scumpe, fapt confirmat si de performanta deosebita a bateriei..

 

Momentan am un VoltOn iGel cu indicator de tensiune, chiar sunt curios cat tine, insa sunt convins ca mai mult decat Varta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tin motorul iarna in garajul subteran incalzit al firmei unde lucrez, si o data pe saptamana sau cel mult la 2 sapt. ii dau o cheie si o plimb prin subsol 5 minute. iar cand vad ca da sa porneasca greu, o iau acasa si o incarc pe redresor pe "slow".

 

Problema e ca bateria nu a cedat ca nu mai avea capacitate, ci a cedat de defecta ce era, scurt-circuit intre elementi la curent mare!

 

Si fiind nevoit sa plec in ziua aia cu motorul (sapt. trecuta) am pus pe ea prima baterie pe care am gasit-o si care era gata de drum, deci nu necesita incarcare prealabila, si aia a fost exact acelasi volt-on igel portocaliu cu led de incarcare :) Chiar sunt curios cat o sa tina, dar parca am un feeling ca va duce mai mult decat varta ...

 

BTW, Volt-on-ul l-am luat de la magazinul Rombat, unde mi-a fost recomandat chiar de catre vanzatori :D. Am cascat gura la ei, si i-am intrebat daca ei recomanda volt-on in favoarea rombat, si ei cica da! Chiar asa proaste or fi rombat-urile? parca stiam ca nu sunt chiar de aruncat, pe vechea dacie am avut una 5 ani si inca mai ducea cand am casat masina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

A incercat cineva sa puna codita de hornet 2003-2004 pe unul din 2001 sau mai vechi ?

Va multumesc ,

Stima !

Andrei :)

 

La un moment dat am vrut eu sa-mi schimb codita si stopul, dar am aflat ca nu se potrivesc. Poate cineva a reusit sa faca aceasta schimbare si ne da mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ce avem in comert sunt fake-uri sau rebuturi din fabrica. Eu cumpar varta de la un magazin dealer Varta si Bosch care aduce bateriile din Spania. Am garantie si tot tacamul dar mai ales siguranta ca sunt originale. Multe auto vin cu echipare de fabrica cu acumulator OEM Varta, exemplu la masina mea...din 2007 si e ca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de uleiuri,facut schimbul zilele trecute cu motul 5100..de departe cel mai bun mi se pare fata de ce am mai bagat pana acum..schimba vitezele impecabil...de pilda cu motorex mi se intampla ca dupa ce o parcam lasata in viteza,cand vroiam sa o pornesc sa ii gasesc greu neutralul..a disparut problema acum.Deci 5100 mi se pare ideal pt hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare :

Am pe viespea mea din 2003 o toba de la Vick Exhaust, am varianta cu atenuator de zgomot. As dori sa stiu daca o sa am ceva probleme la ITP cu atenuatorul montat pe toba . Mentionez ca o sa fac ITP la Mogosoaia, nu la RAR :)

 

Asfalt uscat si un sezon lipsit de incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...