Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare :disappointed:

Big problem, ma poate ajuta si pe mine cineva..?

Cateva sfaturi, am mare nevoie de contact pentru Hornet numai ca nu stiu de unde sa il iau si ce se potriveste.

Pe louis nu am gasit nimic.

Va Multumesc, astept raspuns.

 

am eu contact, normal... nu cel cu cip!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoy FBes, sper ca ati vazut tricoul frumos al lui Cristi da?:cheers: am dat sigla si asteptam raspuns sa vedem ce si cum cu tricourile si stickerele, eventual o sa va zica chiar Cristi in w-e asta daca primeste raspuns, eu o sa fiu off vreo cateva zile in delta so nu o sa stiu ce si cum cu stickerele. De principiu tricourile ar fi cu viespea si hornet riders club pe fata, si hornet scris alb pe spate, daca nu ma insel, tricoul negru.

 

In curand vom defila in haine oficiale de stup, rejoice! :disappointed:

 

 

Cheers hornetz! :D

Poze bre, poze cu tricoul....care la avetzi...ca unii (adeca je) n-am ajuns....:kick:....si hai sa facem lista cu marimi odata....:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e Hornetul tau? Ce mult imi place. Super...daca da, sa ai noroc la el!

Multumesc la fel

 

Mesaj completat

maaaaama ce galerii lustruite are. Cred ca o sa ma chinui o gramada sa le fac si eu asa. Neaaaaaaah.

 

Cat despre faza cu placutele cam cat timp ar scartai dupa ce puneti noi? Eu am pus SBS pe spate si dupa 1000 km+ inca mai scartaie uneori.

Ce soc am avut cand le-am schimbat ca nu tineau aproape deloc.

Nu este chiar asa greu de lustruit, eu leam lustruit in primavara cu smirgher fin pana au esit albe si de atunci mai dau cu o pasta dupa spalare si au revenit galbene de la arsura , mia luat cam 1h sa le frec asa ca spor la treaba ca merita efortu :cheers:

Mesaj completat

Bine ai venit !

Cam tarziu, dar merge!

Sa o stapanesti sanatos, si sa ne vedem la o bere! Eu cu alcool :yikes:, tu fara :D.

Numai bine. :disappointed:

Asa e dar parca ar fii mai bine daca am bea bere fara alcool amindoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .Am un hornet din 2001 si vreau sa-i fac singur o sincronizare de carburatoare.

E cineva care a facut aceasta operatie? Ma intereseaza daca s-a lovit de ceva probleme .

In principiu e simplu dar ...cand povestim mai multi sigur iese ceva bun.

Va doresc numai asfalt bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .Am un hornet din 2001 si vreau sa-i fac singur o sincronizare de carburatoare.

E cineva care a facut aceasta operatie? Ma intereseaza daca s-a lovit de ceva probleme .

In principiu e simplu dar ...cand povestim mai multi sigur iese ceva bun.

Va doresc numai asfalt bun.

In primul rand, ai scule? Aparate si tot ce ai nevoie de o sincronizare? Nu se face doar cu surubelnita si cheia de 10 :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, ai scule? Aparate si tot ce ai nevoie de o sincronizare? Nu se face doar cu surubelnita si cheia de 10 :cheers:

[/quo

 

Si eu care credeam ca se face doar cu trusa de scule a motocicletei.... :disappointed: .

Esti simpatic, dar eu vorbeam serios .

Se face cu patru vacumetre care au capat de scala -1 bar

si care se leaga la cate un surub(mai exact o gaura astupata de un surub) special pt asta in galeria de admisie la fiecare carburator.Din fericire cheia de 10 nu foloseste,intrucat se regleaza cu surubelnita fiecare carburator dupa carburatorul nr 3(care nu are reglaj ,deci e etalon)pana cand toate aparatele (vacumetrele) indica aceiasi valoare de aer in galerii.Ma interesa daca a mai facut cineva pt ca am auzit de tot felul de valori ale carburatorului nr 3 de 0.2 pana la 0.4 in relanti si incerc sa-mi fac o parere....

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e dar parca ar fii mai bine daca am bea bere fara alcool amindoi

 

Cu rabdare se rezolva si problema asta mica :D

Daca nu in iarna asta, in primavara cu siguranta. :disappointed:

Mesaj completat

 

Asa e dar parca ar fii mai bine daca am bea bere fara alcool amindoi

 

Cu rabdare se rezolva si problema asta mica :yikes:

Daca nu in iarna asta, in primavara cu siguranta. :cheers:

Doamne Ajuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .Am un hornet din 2001 si vreau sa-i fac singur o sincronizare de carburatoare.

E cineva care a facut aceasta operatie? Ma intereseaza daca s-a lovit de ceva probleme .

In principiu e simplu dar ...cand povestim mai multi sigur iese ceva bun.

Va doresc numai asfalt bun.

Nu e chiar asa simplu de sincronizat....trebuie si reglate, si apoi sincronizate....trebuie aparat de ala...in fine....100-150 de lei te costa, si nu ai bai un an...doi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa simplu de sincronizat....trebuie si reglate, si apoi sincronizate....trebuie aparat de ala...in fine....100-150 de lei te costa, si nu ai bai un an...doi.

nu ai bai eventualun an-doi?nu e chia asha,deloc.crede-ma.carburatoarele se deregleaza foarte usor,de la aproape orice.benzina nu e curata,e plina de apa,etc.....mecanicul meu(stii tu cine) a spus chestiile astea nu eu.sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dara...cablurile se mai intind, piesele se mai uzeaza si desincronizarea apare.

Oricum, se simte diferenta dupa ce sincronizezi...merge rotund motoru....f placut. Castigi si un pic de putere. Asa ca merita.

 

true that...eu la anul am de gand sa sincronizez de cel putin 3 ori....cel putin..carburile....ca vb aia,o sa fie race day des :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa simplu de sincronizat....trebuie si reglate, si apoi sincronizate....trebuie aparat de ala...in fine....100-150 de lei te costa, si nu ai bai un an...doi.

 

 

Am inteles (de la un mecanic de motoare renumit pe unde stau eu )ca daca nu ai schimbat filtru de aer sau esapamentul ,carburatorul in sine nu se cam deregleaza .In schimb sincronizarea e indicat sa se faca la fiecare revizie pt ca se cam deregleaza usor .Apoi in Italia pretul la o sincronizare e cam 80 de euro.Aparatele (cele patru vacumetre) cu furtune si racorduri

sunt cam max 60-70 de euro.Deci ...eu zic ca merita .Si apoi mai e si pasiunea pt mecanica... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, ma poate ajuta cineva cu un surub ca asta incercuit? va rog frumos :disappointed:

 

He,he,he esti proaspat hornetist? nu stiu cati mai au toate suruburile alea originale, dapai sa mai aiba si in plus. Daca ai noroc sa gasesti la vreun hornet dezmembrat, e foarte bine. Eu de exemplu le-am schimbat cu ceva asemanator luat din mr bricolage. Mi-am luat vreo 10-20 ca sa am de unde pierde :cheers:.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatele (cele patru vacumetre) cu furtune si racorduri

sunt cam max 60-70 de euro.

Exact de banii aia o sa faci sincronizare. Adica de pomina, la pretul ala aparetele alea sunt doar niste ceasuri, dar nu si exacte cat sa fie o sincronizare buna. Un aparat mai sanatos, cu precizie, costa mult mai mult.

Aparat prost=nesincronizare. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca ma credeti dar...de aproape 3 ani de cand am mobra....nu am sincronizat niciodata carburatoarele! nu s-a inecat niciodata, consuma de la 5 pana la 9, merge frumos! :cheers: asta in conditiile in care am si filtru sport si toba sport! :disappointed: bine...am schimbat anul trecut bujiile!

 

Iar de sincronizat carburatoare...singurul mecanic pe care l-as recomanda pt. operatiunea asta...este Bogdan Padure din Baneasa! Restul...o fac dupa "ureche"! Si...am cunoscut muuuulti mecanici sau asa zis "mecanici"

Editat de Stephon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He,he,he esti proaspat hornetist? nu stiu cati mai au toate suruburile alea originale, dapai sa mai aiba si in plus. Daca ai noroc sa gasesti la vreun hornet dezmembrat, e foarte bine. Eu de exemplu le-am schimbat cu ceva asemanator luat din mr bricolage. Mi-am luat vreo 10-20 ca sa am de unde pierde :hug:.

nu sunt hornetist ci am un prieten cu hornet, dar care nu e cu forumu si am zis ca va intreb pe voi :cheers:

mersi de raspuns si asfalt uscat tuturor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la mine nu a fost nevoie de sincronizare de 2 ani de zile de cand o am. Are filtru sport ca a lui Stephon. Sincera sa fiu, cat timp nu e nevoie, nu ma inghesui. Insa am observat diferenta cand am schimbat filtrul de aer. Si acuma, la curatat, parca are plamani noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt hornetist ci am un prieten cu hornet, dar care nu e cu forumu si am zis ca va intreb pe voi :hug:

mersi de raspuns si asfalt uscat tuturor :cheers:

 

Daca are nevoie urgenta, ii ofer eu 2-3, doar ca nu mai arata identic cu acelea originale, dar sunt la fel de practice.

 

Nici eu nu le-am sincronizat pina acum, cred ca o sa le sincronizez cand o sa schimb si bujiile in primavara ca au ajuns la 20000 si inca porneste la prima cheie.

Chiar voi la cat schimbati bujiile? Ale mele sunt simple fara iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...