Jump to content

Honda Hornet


metaxa
 Share

Recommended Posts

Era pe la 2 jumate

 

Apropo, frumoasa Hornetzica ta :lol:

 

Beeeei n-ati zis nimic de hornetica mea. :D In afara de Ravenitsa, care deh, e fata, normal sa ii placa.

 

 

PS Eu am fost pe dn1 duminica, dar cred ca era mai degraba dim-pranz.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 15.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 mici intrebari pt. posesorii de hornet 2007 in sus.

 

1. la cat va sta temp. apei la mers in oras ( mai ales in perioada asta mai calduroasa)

2. de unde se da relantiul mai mic?

 

sta pe la 1400 RPM...si as vrea sa-l dau puuuutin mai jos. :D

 

merci frumos.

 

din cate stiu eu motoru e pe injectie deci relantiul este dat de cdi, la fel si soclu este automat din cauza asta si temp motorului creste asa repede

mai neplacut la injectie este faptul ca daca faci opriri dese sau mergi la drum lung si motoru se raceste sub o anumita temperatura cdi-ul poate sa activeze iar soclu si sa consume mai mult

Link to comment
Share on other sites

Sambata merge careva sa se dea pe Amkart?

 

Salut,

 

Eu sunt doritor. Din pacate nu in week-end-ul asta si nici urmatorul (licenta, munca, etc), dar in general daca mergi si nu ai cu cine, anunta-ma :D

 

Comunitatea monsterista nu prea e doritoare de asa ceva, ei cand merg, merg la Seres de exemplu, iar eu nu am nici timp nici bani de asa ceva. Cam cat costa sa zicem... 15 minute de dat?

Link to comment
Share on other sites

Vin eu sambata si duminica pe amkart, pe la ora 11/12. Daca ne strangem mai multi este fun mai mare si nu asteptam mult pana ne baga :D

La ora aia sigur o sa stati la coada, in plus o sa fierbeti avand in vedere ce caldura se anunta in weekend. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sambata trecuta la ora 11 era ok, ce-i drept dupa 12 se aglomereza

Nu poti un 10? Sa fie mai ok si ca temperatura si ca aglomeratie?

Mesaj completat

Beeeei n-ati zis nimic de hornetica mea. :D In afara de Ravenitsa, care deh, e fata, normal sa ii placa.

 

 

PS Eu am fost pe dn1 duminica, dar cred ca era mai degraba dim-pranz.

Am zis la BM. Acum nu stiu cu cine vorbeam de hornetzica ta, dar am zis ca e frumoasa si feminina :lol:

Link to comment
Share on other sites

Scuzati ca postez de 2 ori, dar n-am primit niciun raspuns :D

 

Salutare,

 

Vreau si eu la voi in stup :lol:

Vreau sa achizitionez un Hornet, ca prima motocicleta.

 

M-am orientat spre versiunea produsa in 2003-2004.

 

As dori sa stiu care sunt imbunatatirile fata de 2001-2003, eventual as dori sa stiu imbunatatirile 2005-2006 fata de 2003-2004 .

 

Care sunt cele mai comune probleme ?

 

Va multumesc anticipat,

 

Asfalt uscat si numai bine

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Vreau si eu la voi in stup :D

Vreau sa achizitionez un Hornet, ca prima motocicleta.

 

M-am orientat spre versiunea produsa in 2003-2004.

 

As dori sa stiu care sunt imbunatatirile fata de 2001-2003, eventual as dori sa stiu imbunatatirile 2005-2006 fata de 2003-2004 .

 

Care sunt cele mai comune probleme ?

 

Va multumesc anticipat,

 

Asfalt uscat si numai bine

 

Din studiile mele, iti pot spune ca la motor nu difera absolut deloc, amandoua sunt pe carburatie si aceeasi putere. La estetica difera foarte putin, prin bordul electronic, care iti ofera mai multe optiuni de afisaj. Singura care posibil sa faca diferenta cred ca este furca USD care i-ar oferii o ciclistica mai buna. Nu am mers cu una inca, este doar o presupunere.

 

Probleme nu prea sunt daca este bine intretinuta, doar consumabile de schimbat.

 

Eu as merge pe varianta 2005-2006 daca as avea banii pentru una, pana atunci ma multumesc cu al meu din '98 care tot aia stie sa faca ca si 2006-le.

Bafta la achizitie!

Link to comment
Share on other sites

Scuzati ca postez de 2 ori, dar n-am primit niciun raspuns :)

 

subscriu la cele spuse de metalwarrior,si vin cu o precizare.m-am dat cu 2006 cu furca USD,e oki,diferenta se simte clar fata de furca normala pana in 2005,DAR din punctul meu de vedere nu se justifica diferenta de pret.eu as opta pt altceva:2003-2004,iar cand vin bani in cont modificata furca,pusa una de SS(minim 750cmc),integral-furca,juguri,roata,frane.si cu toata investitia te ajunge putin peste un 2006 daaaaaaar ai cu adevarat o motoreta :ok: ..si o zic din proprie experienta :blbl:

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru raspuns, o sa iau sfatul tau in considerare :)

 

Numai bine

 

subscriu la cele spuse de metalwarrior,si vin cu o precizare.m-am dat cu 2006 cu furca USD,e oki,diferenta se simte clar fata de furca normala pana in 2005,DAR din punctul meu de vedere nu se justifica diferenta de pret.eu as opta pt altceva:2003-2004,iar cand vin bani in cont modificata furca,pusa una de SS(minim 750cmc),integral-furca,juguri,roata,frane.si cu toata investitia te ajunge putin peste un 2006 daaaaaaar ai cu adevarat o motoreta :ok: ..si o zic din proprie experienta :blbl:
Link to comment
Share on other sites

SwatGuard, la banii pe care ii ai, poti sa iti iei Monster 620 (injectie) de prin 2002-2003. Si in pachet ai furca upside down Showa, amortizor spate Sachs, sistem de franare Brembo, rezervor din plastic Acerbis, injectie Magneti Marelli, o ciclistica exemplara si un V cuplos cu un sunet superb. De fapt cuplul e cam acelasi ca la Hornet, dar il ai mai de jos. Caii sunt mai putini, dar sincer cred ca nu le vei simti lipsa.

 

Si nu, crede-ma pe cuvant, la partea mecanica nu e mai putin fiabila decat un Hornet :ok:

 

Nu vreau sa ma bag "ca musca-n lapte". Iti enunt doar o alta posibilitate.

Link to comment
Share on other sites

SwatGuard, la banii pe care ii ai, poti sa iti iei Monster 620 (injectie) de prin 2002-2003(HORNET 2003-2004). Si in pachet ai furca upside down Showa(e cam degeaba), amortizor spate Sachs(relativ oki,poate putin mai bun ca la hornet), sistem de franare Brembo(care nu e bate nissin-ul de hornet), rezervor din plastic Acerbis, injectie Magneti Marelli(treaba buna dar nu rupe gura targului plus ca e cam tricky), o ciclistica exemplara(mult sub hornet) si un V cuplos cu un sunet superb(nota 10+). De fapt cuplul e cam acelasi ca la Hornet, dar il ai mai de jos. Caii sunt mai putini, dar sincer cred ca nu le vei simti lipsa(se simte lipsa din prima zi).

 

Si nu, crede-ma pe cuvant, la partea mecanica nu e mai putin fiabila decat un Hornet :ok:(nu stiu cam de unde ai tras tu concluzia asta-dar daca vrei sa continuam hai pe PM sa nu poluam aiurea topicul care e HORNET)

 

Nu vreau sa ma bag "ca musca-n lapte". Iti enunt doar o alta posibilitate(sunt multe altele dar care nu le enunta lumea degeaba,oricum omul isi va lua hornet :blbl: ).

 

reclama la monster pe topicul de hornet e....cel putin not really fair play

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

SwatGuard, la banii pe care ii ai, poti sa iti iei Monster 620 (injectie) de prin 2002-2003. Si in pachet ai furca upside down Showa, amortizor spate Sachs, sistem de franare Brembo, rezervor din plastic Acerbis, injectie Magneti Marelli, o ciclistica exemplara si un V cuplos cu un sunet superb. De fapt cuplul e cam acelasi ca la Hornet, dar il ai mai de jos. Caii sunt mai putini, dar sincer cred ca nu le vei simti lipsa.

 

Si nu, crede-ma pe cuvant, la partea mecanica nu e mai putin fiabila decat un Hornet :blbl:

 

Nu vreau sa ma bag "ca musca-n lapte". Iti enunt doar o alta posibilitate.

:ok: tare asta !

Link to comment
Share on other sites

Pai ma george05, nu stiu ce reclama crezi ca am facut. Eu m-am dat pe amandoua inainte sa imi iau primul Monster. Si sincer iti spun ca, in afara de putere la high end (si deci viteza de varf), Monsterul, PENTRU MINE, e putin peste. Dar E DOAR PAREREA MEA si nu am facut altceva decat s-o expun. I-am zis omului ca exista si alta posibilitate la banii pe care ii are - si o posibilitate de motoreta naked, buna. Atat! Cui am dat in cap?

 

Si nu o sa intru la discutii polemice si in contradictoriu in legatura cu fiabiliatea Ducati acum, dar daca ai fi avut vreodata un Ducati bun (gresesc daca spun ca vorbesti de Ducati din auzite ? :blbl: ) ti-ai fi putut da seama ca NU este o motocicleta proasta si nefiabila (tehnic) :ok:

 

In fine, tot ceea ce ai spus tu, poate asa o fi, nu zic, dar nu sunt de acord cu criticile sistemului de franre - face diferenta, poti sa ma crezi pe cuvant :) Cu tot respectul pentru Nissin, Brembo sunt cei mai buni la ceea ce fac, si pentru asta bag mana in foc!

 

Oricum, nu mai vreau sa continui o discutie in contradictoriu, motocicleta care iti place e cea mai buna. And that's that! Succese la alegere si drum uscat!

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru sugestie, sincer, la inceput mi-a placut mult mai mult Ducati Monster, chiar am postat la Grota cu monstri si baietii mi-au explicat tot ce am vrut sa stiu, sincer imi place si acum, chiar in zona la mine sunt multi monsteristi, se aude super, dar mi se pare o motocicleta foarte pretentioasa si ma da inapoi racirea cu aer, nu stiu mecanica, nu pot sa fac comparatii, din ce am citit pe forum, am inteles ca Hornet-ul e ceva mai fiabil, ma incanta faptul ca sunt multe, si deci asa voi gasi mai repede piese pentru ea, nu vreau sa iasa polemica aici, amandoua par niste motociclete superbe, fiecare avand plusuri si minusuri.

 

Asfalt uscat si numai bine

 

Pai ma george05, nu stiu ce reclama crezi ca am facut. Eu m-am dat pe amandoua inainte sa imi iau primul Monster. Si sincer iti spun ca, in afara de putere la high end (si deci viteza de varf), Monsterul, PENTRU MINE, e putin peste. Dar E DOAR PAREREA MEA si nu am facut altceva decat s-o expun. I-am zis omului ca exista si alta posibilitate la banii pe care ii are - si o posibilitate de motoreta naked, buna. Atat! Cui am dat in cap?

 

Si nu o sa intru la discutii polemice si in contradictoriu in legatura cu fiabiliatea Ducati acum, dar daca ai fi avut vreodata un Ducati bun (gresesc daca spun ca vorbesti de Ducati din auzite ? :blbl: ) ti-ai fi putut da seama ca NU este o motocicleta proasta si nefiabila (tehnic) :ok:

 

In fine, tot ceea ce ai spus tu, poate asa o fi, nu zic, dar nu sunt de acord cu criticile sistemului de franre - face diferenta, poti sa ma crezi pe cuvant :) Cu tot respectul pentru Nissin, Brembo sunt cei mai buni la ceea ce fac, si pentru asta bag mana in foc!

 

Oricum, nu mai vreau sa continui o discutie in contradictoriu, motocicleta care iti place e cea mai buna. And that's that! Succese la alegere si drum uscat!

Link to comment
Share on other sites

Pai ma george05, nu stiu ce reclama crezi ca am facut. Eu m-am dat pe amandoua inainte sa imi iau primul Monster. Si sincer iti spun ca, in afara de putere la high end (si deci viteza de varf), Monsterul, PENTRU MINE, e putin peste. Dar E DOAR PAREREA MEA si nu am facut altceva decat s-o expun. I-am zis omului ca exista si alta posibilitate la banii pe care ii are - si o posibilitate de motoreta naked, buna. Atat! Cui am dat in cap?

 

Si nu o sa intru la discutii polemice si in contradictoriu in legatura cu fiabiliatea Ducati acum, dar daca ai fi avut vreodata un Ducati bun (gresesc daca spun ca vorbesti de Ducati din auzite ? :P ) ti-ai fi putut da seama ca NU este o motocicleta proasta si nefiabila (tehnic) :ok:

 

In fine, tot ceea ce ai spus tu, poate asa o fi, nu zic, dar nu sunt de acord cu criticile sistemului de franre - face diferenta, poti sa ma crezi pe cuvant B) Cu tot respectul pentru Nissin, Brembo sunt cei mai buni la ceea ce fac, si pentru asta bag mana in foc!

 

Oricum, nu mai vreau sa continui o discutie in contradictoriu, motocicleta care iti place e cea mai buna. And that's that! Succese la alegere si drum uscat!

 

nu am absolut nimic cu ducati,chiar imi plac enorm...nu a zis nimeni ca ai dat in cap,mi-am exprimat si eu parerea(da gresesti cand spui ca vb din auzite :blbl: )nu am zis ca e proasta,am zis ca e sub hornet doar..iar franele,cauta putin,in orice inseamna motorsport si ai sa gasesti altii mai buni(cat despre brembo pe monster vs nissin pe hoda) daca chiar ai avut hornet si zici ca monsterul franeaza mai bine inseamna ca nu prea te ai cu franarea..no offence :)

Link to comment
Share on other sites

nu am absolut nimic cu ducati,chiar imi plac enorm...nu a zis nimeni ca ai dat in cap,mi-am exprimat si eu parerea(da gresesti cand spui ca vb din auzite :blbl: )nu am zis ca e proasta,am zis ca e sub hornet doar..iar franele,cauta putin,in orice inseamna motorsport si ai sa gasesti altii mai buni(cat despre brembo pe monster vs nissin pe hoda) daca chiar ai avut hornet si zici ca monsterul franeaza mai bine inseamna ca nu prea te ai cu franarea..no offence :)

 

Tare sunt curios ce Ducati ai avut tu. Avea sub 30.000km? Te-a lasat motorul? Ma indoiesc, motoarele desmodue racite pe aer sunt foarte, foarte trainice si fiabile :P

 

Cat despre frane, Brembo este furnizor exclusiv in F1 si aproape exclusiv in MotoGP. Avand in vedere ca astea sunt cele mai mari campionate de motorsport pe 2 si 4 roti la nivel mondial, eu cred ca asta spune ceva. Dar daca intr-adevar nu esti convins, crede-ma ca fac un 100-0 km/h cu tine sau cu ORICE Honda necarenta. Oriunde. Oricand :ok:

 

Cheers!

Link to comment
Share on other sites

Canicula mare nene, aveti grija ca urca temperatura in bord si nu e bine.

Honda e Honda si Ducati e Ducati, mi-as lua si un Ducati, daca as avea bani...Nu monster pentru ca nu il pot numi Ducati, Ducati inseamna SS si atat, restul sunt doar alternative de a vinde mai mult si de a face bani.

Parerea mea!

 

Georgica, ai revenit si te-ai apucat de contraziceri bre?

Link to comment
Share on other sites

Nu monster pentru ca nu il pot numi Ducati.

 

Nici un Monster cu motor de SS? :ok: Sau Streetfighter? Singurele diferente intre modelele astea naked si counterpart-urile lor SS sunt un airbox mai mic si o cutie ceva mai scurta. Ar trebui sa incerci, really :blbl:

Link to comment
Share on other sites

Georgica, ai revenit si te-ai apucat de contraziceri bre?

:) ..ideea e ca nu prea inteleg ce e cu nenea monsterist de sta pe aici si lauda produsul :blbl:

Mesaj completat

Tare sunt curios ce Ducati ai avut tu. Avea sub 30.000km? Te-a lasat motorul? Ma indoiesc, motoarele desmodue racite pe aer sunt foarte, foarte trainice si fiabile

Cat despre frane, Brembo este furnizor exclusiv in F1 si aproape exclusiv in MotoGP. Avand in vedere ca astea sunt cele mai mari campionate de motorsport pe 2 si 4 roti la nivel mondial, eu cred ca asta spune ceva. Dar daca intr-adevar nu esti convins, crede-ma ca fac un 100-0 km/h cu tine sau cu ORICE Honda necarenta. Oriunde. Oricand

 

Cheers!

 

prea tare...replica de monsterist? :ok:

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...