MARIUSTOTO Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Salutare.O mica problema si o simpla intrebare. Dispozitivul care face posibila functionarea stopului cand actionez frana fata mi s-a ars,este chiar sub maneta si se prinde intr-un horsurub,stie cineva de unde pot sa achizitionez asa ceva? ...si eu am avut probleme cu el dar l-am desfacut si l-am razuit un pic si apoi a mers...dar se gaseste pe louis si costa 8 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Da, este cel cu sticla clara, l-am desfacut mai devreme si am H11 Da, ai dreptate eu am gresit, azi am demontat si eu farul pt o mica pb si sunt 2 becuri H11 . Nu stiu de ce am crezut ca sunt H7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
20npo Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 ce lichid de racire am nevoie pt un pc34 din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 ce lichid de racire am nevoie pt un pc34 din 2000 ? Orice antigel pentru radiatoare din aluminiu. Eu folosesc antigel de la Dacia, care se gaseste in orice magazin de piese Dacia, costa 30 lei si iti mai trebuie 1 litru de apa demineralizata, care e 2-3 lei. Spor la schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Salutare, recent am devenit posesor de Hornet (an 2000, 28000 km): ..si deja am o prima intrebare de natura tehnica: cum se pot curata petele de ulei de pe motor (ma refer la capacele motorului propriuzis). Un astfel de produs ar ajuta? -> Autosol Aluminium Polish, cod Louis: 10004421 Bafta! Mesaj completat Am pus cap la cap o lista cu produse de curatare si ingrijire de pe Louis.eu, intentionez sa mentin motorul intr-o stare cat mai buna atat dpdv estetic cat si mecanic. Orice feedback in legatura cu aceste produse, pozitiv sau negativ ori cateva recomandari sunt binevenite (desigur la un pret cat mai aproape de buzunarul romanilor): 10004978 - PROCYCLE CHAIN CLEANER CONTENT: 500 ML - 4.95 10004987 - PROCYCLE ENGINE CLEANER 500 ML SPRAY CAN - 6.95 10004920 - PROCYCLE CHAIN SPRAY 300ML, WHITE, FULLY SYNT. - 5.95 10004928 - PROCYCLE CORROSION PROTECTANT, 300 ML SPRAY - 6.95 10004015 - AUTOSOL METAL POLISH CONTENT: 75 ML - 3.45 10004421 - AUTOSOL ALUMINUM POLISH CONTENT: 75 ML TUBE - 3.95 Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Cam in ce pret ajunge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 (editat) @vallach sa o folosesti cu placere vai ce frumoasa e Editat Septembrie 5, 2010 de flaviu57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 @vallach sa o folosesti cu placere vai ce frumoasa e Hehe, sa stii.. Ti-am promis ca o sa am grija de ea Astept pozele cu sora ei mai mare, CBR, si apoi poate ne adunam la o tura. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Are cineva fisa #3 pentru modelul din 2003? Sau de unde pot cumpara una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Azi mi-am cumpărat hornet. E din 2004, are vreo 25.000km Âşi e în stare destul de bună. Am făcut BucureÂşti Brăila cu un consum de vreo 5%, mers domol până în 140 că a cam bătut vântul. ÂŞaua e cam rigidă Âşi se simte lipsa unui parbriz. În rest mi s-a părut destul de ok. Cam huruie rulmentul de la ambreaj, se simt uÂşor ceva trepidații în scăriță. Are rost să-l schimb? Ce afectează dacă îl las aÂşa ? Poze o să pun mâine, n-am avut timp să-i fac astăzi. Am nevoie de o scăriță stânga față, are cineva aÂşa ceva? Eu am cumpărat un set de scărițe, dar mai am doar scărița dreaptă care nu-mi foloseÂşte la nimic. Mesaj completat De unde se dă relanteul mai sus? Am căutat în fugă rotița magică dar n-am dat de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Azi mi-am cumpărat hornet. E din 2004, are vreo 25.000km Âşi e în stare destul de bună. Am făcut BucureÂşti Brăila cu un consum de vreo 5%, mers domol până în 140 că a cam bătut vântul. ÂŞaua e cam rigidă Âşi se simte lipsa unui parbriz. În rest mi s-a părut destul de ok. Cam huruie rulmentul de la ambreaj, se simt uÂşor ceva trepidații în scăriță. Are rost să-l schimb? Ce afectează dacă îl las aÂşa ? Poze o să pun mâine, n-am avut timp să-i fac astăzi. Am nevoie de o scăriță stânga față, are cineva aÂşa ceva? Eu am cumpărat un set de scărițe, dar mai am doar scărița dreaptă care nu-mi foloseÂşte la nimic. Mesaj completat De unde se dă relanteul mai sus? Am căutat în fugă rotița magică dar n-am dat de ea. Relantiul se regleaza de aici E destul de greu de ajuns, si sa ai grija sa nu te frigi de la motor. Huruitul e o problema comuna, care cica e recunoscuta si acceptata de honda ca fiind "nedaunatoare". Vibratiile in scarite, probabil le simti la 5-6k rpm, (e dearanjant mai ales ca pasager), dar probabil acolo intra in rezonanta si de asta face asa, evita sa mergi constant in zona aia de turatii Si eu am reusit sa scot un consum de 5,33 de la Alexandria la Bucuresti, mers ce l mai mult 120km/h cu scurte reprize deviteze mai ridicate. Cu relantiul la 4 in linie, vezi ca pierzi din frana de motor, de asta multi il tin pe la un 1100:P, eu il tin la 1300, cate scris in manual. Apropos, ai manualul? Pui niste poze? ai modelul cu furca USD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Pui niste poze? ai modelul cu furca USD? in 2004 nu are furca USD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) Relantiul se regleaza de aiciE destul de greu de ajuns, si sa ai grija sa nu te frigi de la motor. Huruitul e o problema comuna, care cica e recunoscuta si acceptata de honda ca fiind "nedaunatoare". Vibratiile in scarite, probabil le simti la 5-6k rpm, (e dearanjant mai ales ca pasager), dar probabil acolo intra in rezonanta si de asta face asa, evita sa mergi constant in zona aia de turatii Si eu am reusit sa scot un consum de 5,33 de la Alexandria la Bucuresti, mers ce l mai mult 120km/h cu scurte reprize deviteze mai ridicate. Cu relantiul la 4 in linie, vezi ca pierzi din frana de motor, de asta multi il tin pe la un 1100:P, eu il tin la 1300, cate scris in manual. Apropos, ai manualul? Pui niste poze? ai modelul cu furca USD? Mulțumesc pentru răspunsuri. Am întrebat de relanteu pentru că vreau să îl dau puțin mai sus, Âştiu că se pierde din frână de motor. Vibrațiile de la 5000 de ture nu-s o problemă, am avut 2t înainte, astea nici nu se simt. Vroiam să spun că se simt niÂşte vibrații uÂşoare în scăriță de la rulmentul de la ambreaj. Manualul îl aveam prin calculator pentru modelul mai vechi. Are furca normală, cursa e destul mică dar sunt foarte ok suspensiile în comparație cu cele de pe fosta motoretă. Poze pun puțin mai încolo. Am uitat să spun că ăsta a fost primul drum când nu m-a durut spatele, dar m-a spart Âşaua da' e bine Âşi aÂşa. ÂŞtie cineva unde aÂş putea găsi un parbriz ca cel din imaginea de mai jos? Editat Septembrie 7, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Va salut!!.De curand am intrat in posesia unei viespe an de fabricatie 2000,imi puteti spune si mie unde este busonul de golire la uleiul din motor si cel de golire a lichidului de racire?Va multumesc si va doresc numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Va salut!!.De curand am intrat in posesia unei viespe an de fabricatie 2000,imi puteti spune si mie unde este busonul de golire la uleiul din motor si cel de golire a lichidului de racire?Va multumesc si va doresc numai bine!!! mai, dar deloc nu va place sa cititi in manual:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 @meetal86.MERSI MULT,daca aveam manualul sigur il citeam,dar momentan nu am intrat in posesia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Unii vin in stup, altii vor sa plece Bun venit celor noi si km fara numar sa inregistreze in bord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Câteva poze. E posibil ca în Italia să fi stat pe lângă mare Âşi din cauza asta să aibe piese cu ceva rugină pe ele? Până acum restul motoretelor le-am ținut numai afară fără husă Âşi nu aveau mai deloc rugină. Asta are Âşi pe scărițe Âşi pe cadru/jug. Nu e multă dar există Âşi nu-mi place. Mesaj completat ÂŞtiți pe cineva care dezmembrează hornet? Mi-am cam luat țeapă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Câteva poze.E posibil ca în Italia să fi stat pe lângă mare Âşi din cauza asta să aibe piese cu ceva rugină pe ele? Până acum restul motoretelor le-am ținut numai afară fără husă Âşi nu aveau mai deloc rugină. Asta are Âşi pe scărițe Âşi pe cadru/jug. Nu e multă dar există Âşi nu-mi place. Mesaj completat ÂŞtiți pe cineva care dezmembrează hornet? Mi-am cam luat țeapă WHAAAAAAT? ...ce piese ai nevoie?mai am eu ceva una alta..in afara de partea fata.da un semn cu ce piese ai nevoie si vedem ce putem face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 ÂŞtiți pe cineva care dezmembrează hornet? Mi-am cam luat țeapă ce are maestre mobra??? nu dispera ca draq nu este asa de negru cum pare la prima vedere. eu am motor de hornet din '99, o bascula spate, o janta spate etrieri fata spate.... bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) Telescopul dreapta față cu probleme. În primul rând jamba e fisurată în două locuri. Tija, ce-a strălucitoare a fost îndoită de sub jug apoi îndreptată, a rămas cu o "umflătură" în exterior, se vede destul de greu. Fisurile sunt fix sub protecția ce apără semeringul de praf, din cauza asta nici n-am reuÂşit să le văd. Am pus două poze. Se pare că Âşi în asta tre' să arunc cu bani ca Âşi în ce-a de data trecută Poate reuÂşesc să mai scot vre-un ban de la fostul proprietar. Pe el îl Âştiam băiat serios, chiar nu mă aÂşteptam să-mi vândă un motor cu furca fisurată. Măcar de mi-ar fi spus. Mesaj completat Se potrivesc telescoape Âşi de la modelul anterior sau de la f2,f3 ? Editat Septembrie 7, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Telescopul dreapta față cu probleme. În primul rând jamba e fisurată în două locuri. Tija, ce-a strălucitoare a fost îndoită de sub jug apoi îndreptată, a rămas cu o "umflătură" în exterior, se vede destul de greu. Fisurile sunt fix sub protecția ce apără semeringul de praf, din cauza asta nici n-am reuÂşit să le văd. Am pus două poze. Se pare că Âşi în asta tre' să arunc cu bani ca Âşi în ce-a de data trecută Poate reuÂşesc să mai scot vre-un ban de la fostul proprietar. Pe el îl Âştiam băiat serios, chiar nu mă aÂşteptam să-mi vândă un motor cu furca fisurată. Măcar de mi-ar fi spus. Mesaj completat Se potrivesc telescoape Âşi de la modelul anterior sau de la f2,f3 ? Furca nu este la fel ca la modele sub 2003, sub nici un fel nu este ca cea de f2 sau f3, dar poti pune furca cu totul de la modelele mai vechi sau f3. Ti-ai luat ceva teapa cu treaba asta si imi pare rau pentru tine. Mesaj completat Ce bani ai dat pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) Telescopul din dreapta, cel fisurat nu e de hornet 03-04, cred că e de la un model mai vechi. Nu arată lafel între ele. Cel din stânga, care e ok are spații în care să intre proctecțiile alea de plastic, cel fisurat nu. L.E. da, e telescop de '99. Editat Septembrie 7, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Urata teapa, dar acum depinde si cati bani ai dat pe motor. Luand in considerare "buba", inspecteaza bine si cadrul, desi, la Hornet fiind arhitectura "backbone" nu ar trebui sa fie probleme, cum ar fi fost la un CBR, de exemplu... Horneturi sunt multe, asa ca nu cred sa nu poti gasi un telescop. Eu cand am ajuns acasa dupa ce am luat motorul am observat o infundatura de 2x3cm in rezervor si am constat ca carenuca a fost schibata integral (arata noua, pe langa rezervor), am inspectat si eu speriat telescoapele, dar parca a fost ok. [Nu am observat detaliile astea pentru ca am luat-o iarna , noaptea, pe frig si zapada de la oradea:), si eram mult prea fericit , si chiar daca constatam chestiile astea, tot o luam] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Ah, prețul e undeva pe la 2200euro. Noi să fim sănătoÂşi că RRestul cumpărăm. Ciudat e faptul că nu trage în nici o parte Âşi nici nu voblează. Am luat mâinile de pe ghidon la 100km/g Âşi nu făcea nici un gest. Îmi pare mai greu să o înclin pe curbe pentru că pe fostul motor aveam rulmenții de la jug uzați Âşi stătea singură pe curbă, nu trebuia să aplic deloc forță pe ghidon. O să văd ce pot rezolva cu cel care mi-a vândut-o. N-am văzut pe moment fisura, eram în plin trafic, destul de obosit după drum, m-am uitat la ea cât de cât, părea ok. Azi când am poponeataățat-o am văzut buba. Mi-a spus apoi un prieten că a avut probleme cu un telescop. Cel de la care l-am cumpărat e din Brăila, dar stă la BucureÂşti. Anul trecut am tot făcut plimbări cu el Âşi aveam o oarecare încredere în el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.