Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai gresit cumva + cu - ?

trebuie sa te uiti la sigurantele din partea stanga,dupa capacul de sub sea.

verifica,eventual inlocuieste sigurantele,pot fi intrerupte intr-un loc unde nu e vizibil si zici ca e buna.

 

Mda... a incurcat +cu -

Acum am alarma ON ..dar nimic altceva....sper ca iarna asta sa nu imi puna o perdea pe ochi si sa omit ceva

Am verificat sigurantele din cutiuta din stanga si cea de pe firul de la baterie.

Becul rosu nu se aprinde, nu am semnale si nici claxon....ce sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel cum si eu stiu ca tu ai carnet si moto si etc
!

my point exactly.

tu stii asta pentru ca asa am zis eu. (si am scris la profil).

 

Mesaj completat

mi se pare ca ai sigurante odata sub sa in stanga, si parca mai ai si sub rezervor ceva. (da nu mai stiu exact) si cred ca ai putea sa verifici si daca nu a cedat nervos vreun releu.

cred ca ai putea chiar sa verifici (cu un aparat de masura) continuitatea, si la cat costa sigurantele chiar sa le inlocuiesti pe toate...adica sa nu ai surpriza cum a zis un coleg mai sus sa fie vreuna impuscata intr-un loc unde nu se vede si sa zici ca e buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat sigurantele din stanga (panou) in caseta. Apoi cea de la baterie (este una mai mare). Par ok la ap de masura.

Incerc sa depistez altele ..... Cand pun bornele am lumina intermitenta pe semnalizatoare (data de alarma) dar nu mai am contact (claxon..etc)

Editat de Megahertz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci

 

E o siguranta de 30 in partea dreapta spre + de la baterie. Era arsa

Beleaua e ca desi baraie sa porneasca(fara rateuri) tot nu o ia.

Nu are momente de rateuri sa zic ca e din carburator. O tine uniform in baraiala dar nu porneste. Ceva idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci

 

E o siguranta de 30 in partea dreapta spre + de la baterie. Era arsa

Beleaua e ca desi baraie sa porneasca(fara rateuri) tot nu o ia.

Nu are momente de rateuri sa zic ca e din carburator. O tine uniform in baraiala dar nu porneste. Ceva idei

Schimba-i bujiile.

Io zic ca s-a innecat.

Mesaj completat

Merci

 

E o siguranta de 30 in partea dreapta spre + de la baterie. Era arsa

Beleaua e ca desi baraie sa porneasca(fara rateuri) tot nu o ia.

Nu are momente de rateuri sa zic ca e din carburator. O tine uniform in baraiala dar nu porneste. Ceva idei

 

Da ziceai mai sus ca ai verificat-o. Nu la asta te referai?

 

Mesaj completat

futui.

daia era oare sa pierd numaru'

atuncea sa il folosesc palalatu? unt de lemn dela buni ka?

parca asta pare mineral.

da las ca daca il schimb inainte de triej de mii de km o sa mearga.

 

nenea ulei de palmier..e mai greu de bagat in motor dar te unge...pe suflet.

Si te tine mai mult de 5000 sic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite de asta s-a ajuns unde s-a ajuns...romanii is buni la comentat aiurea si bascalie...nu iau nimic in serios.

nu vreau sa ma iau de nimeni,dar din topicul asta s-a ajuns la un fel de debara.....si apoi spuneti ca s-a mai discutat...cum sa cauti printre 1000 de pagini de informatii,dar care de fapt is 800 de bascalie.

mai sunt si care raspund la obiect,dar si care n-au o treaba.

acum sigur o sa sara cineva in cap ca ,na ne mai destindem si noi....exista locuri si topicuri speciale pt asa ceva.

legat de amortizorul de ghidon,sa explice cineva de ce nu e bun sau nu trebuie la un hornet.din aceia care sustin ca nu trebuie.

subscriu la absolut tot ce a spus C00bra...nimic in serios nu se ia?gresesti.....de fiecare data se da un raspuns concret la o problema,raspuns mai mult sau mai putin bun,care fiecare il ia ca atare.ca apoi continua discutia si cineva nu poate accepta ca vorbeste degeaba,e partea a doua

 

referitor la amortizorul de ghidon......eu sunt din cei care sustin ca nu are nevoie viespea.DE CE?pt ca e o motoreta care nu intra in voblaj decat extreeeeeeem de greu si doar in cazuri exceptionale.si e o motoreta care nu sta nimeni pe ea sa mearga cu mii de km pe ora sa zici ca ai nevoie de ajutor la 200 plus.iar daca cineva are nevoie de amortizor de ghidon in viteze decente,ca el nu se descurca fara,atunci nu ghidonul e problema cu riderul.am mai scris de nush cate ori in paginile dinainte de ce sunt de parere ca nu e absolut deloc musai sa avem pe viespi amortizor.

,dar uite asta e motivul pt care se ajunge la caterinca.....ca cineva are nevoie de explicatii suplimentare la 1-5-7 pagini dupa ce un subiect a fost arhi-discutat...de ce?de lene sa caute putin....la fiecare maxim 30 de pagini gasesti orice raspuns la orice problema.....daca le poti spune probleme la urmatoarele:ce ulei sa bag,ce frane sa pun,ce bec am pe faza lunga si asa mai departe.iar daca cineva mai face si o gluma una doua e o problema.si mai marea minune a forumului...unii se baga cum zicea si C00bra pe topic de un anumit tip de moto chiar daca au altu tip,si incep sa isi laude scula......com`on

bafta!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e sa le cureti din nou (ca probabiol ca iar sunt fleasca) si sa incerci maine.

bagi si bateria la cald si maine porneste la prima cheie. eventual daca poti sa bagi bateria la incarcat.

asa am patit si eu sambata. nu a vrut neam.

duminica am coborat, am curatat bujiile, l-am chemat pe socramiu ca sa ii dau curent de la masina si inainte sa pun cablurile, am dat odata la automat de curiozitate....a pornit instant.

 

George - asta da, e inca o chestie tipica forumurilor moto, CE ULEI SA PUN LA MOBRA?

desi raspunsul e peste tot. teste peste teste. si pana la urma alege pretul.

 

PS - am un amortizor ramas de la un mitsu pajero. pot sa-l pun pala la ghidon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mi s-a intamplat acum trei ierni:

mobra nepornita de 3 luni, dadeam la automat si nu, si nu.

am curatat bujiile asa cum zic baietzii, dupa care, cu motorul oprit am bagat-o intr-a 6-a si am impins-o vreo 10, 15 metrii cu cineva pe ea, astfel incat pistoanele sa ia ulei din baie si sa-si faca ungerea prin balbotare (un truc mai vechi de la dacia lu bunicu) :) , apoi a pornit la a doua sau a trei-a cheie.

incearc-o si pe asta, poate merge, si oricum nu se strica nimik la ea daca incerci.

 

nu tu erai tipul cu motor din 2006 si hiss de pe mobra din 2004? cum ai rezolvat problema aia!?

 

REquest: cine imi poate imprumuta si mie un redresor de baterie pentru weekendul asta. dau o bere la prima intrunire de joi :D

 

danke!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică?

Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică?

Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței.

 

Ce nu zici ma nepoate asa ... cand vin acasa data viitoare facem galerie cu toba sub scara si daca vrei am toba veche de la CB, aia scurta(20cm) ovala :) ... teava pt galerie gasim noi pe la mine niste capete, ca nu iti tebuiesc 2m

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mi s-a intamplat acum trei ierni:

mobra nepornita de 3 luni, dadeam la automat si nu, si nu.

am curatat bujiile asa cum zic baietzii, dupa care, cu motorul oprit am bagat-o intr-a 6-a si am impins-o vreo 10, 15 metrii cu cineva pe ea, astfel incat pistoanele sa ia ulei din baie si sa-si faca ungerea prin balbotare (un truc mai vechi de la dacia lu bunicu) :) , apoi a pornit la a doua sau a trei-a cheie.

incearc-o si pe asta, poate merge, si oricum nu se strica nimik la ea daca incerci.

 

nu tu erai tipul cu motor din 2006 si hiss de pe mobra din 2004? cum ai rezolvat problema aia!?

 

REquest: cine imi poate imprumuta si mie un redresor de baterie pentru weekendul asta. dau o bere la prima intrunire de joi :D

 

danke!

 

Am dat si cu spray de pornire...fara rezultat

Am dat rezervorul jos, am bagat benzina direct cu o palniuta.....fara rezultat

Am verificat pe la surubul de carburator (cel de jos) si curge benzina de la ele.

Ciudat este ca parca nici nu scade benzina din paniuta. Are...ceva vreo electrovalva ? sa fie arsa ?

Am scos o bujie, am bagat o surubelnita...si da scanteie.

 

Invarte si nu porneste.

Pe moment am abandonat problema..... m-am cam dezamagit

Va multumesc pentru sfaturi.

 

Stephon mai este pe aici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat si cu spray de pornire...fara rezultat

Am dat rezervorul jos, am bagat benzina direct cu o palniuta.....fara rezultat

Am verificat pe la surubul de carburator (cel de jos) si curge benzina de la ele.

Ciudat este ca parca nici nu scade benzina din paniuta. Are...ceva vreo electrovalva ? sa fie arsa ?

Am scos o bujie, am bagat o surubelnita...si da scanteie.

 

Invarte si nu porneste.

Pe moment am abandonat problema..... m-am cam dezamagit

Va multumesc pentru sfaturi.

 

Stephon mai este pe aici ?

 

Stephon nu s-a mai bagat pe aici de muuuuuulta vreme.pe alte topicuri il mai vedeam.....rar de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica ai scos bujia, ai bagat surubelnita si ai verificat scanteia?

unde ai bagat surubelnita?

bujia era tot uda?

cum incerci sa o pornesti?

poate o inneci imediat si dupa aia degeaba mai incerci.

 

se intreba mai sus....tu erai cu HISS? ai rezolvat problema?

Mesaj completat

incearca si ce zice aici.

benzina de cand e in rezervor?

 

post-56075-1297531160_thumb.jpg

Mesaj completat

revin cu dos problemos.

una - a incercat cineva sa isi vopseasca aparatoarea aia de la termostat in culoarea motorului? cam cum arata? ma cam pasioneaza (mai ales ca e si zgariata, dar nu sunt sigur de ce o iesi

doi - am vazut cam peste tot sfatul - ai innecat-o, schimba bujiile.....de ce sa le schimbi? se strica daca se ud? daca le cureti si le usuci nu mai sunt bune? de unde e ideea asta? scrie undeva? eu zic ca ma pricep oarecum (la motoare in general nu neaaparat de motocicleta) si nu am auzit pana acum de asa ceva...adica de vreo douaj de ani de cand imi bag cate putin nasul. totusi nu-s expert, asa ca daca e ceva scris pe undeva, va rog sa ma luminati si pe mine.

senchiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubelnita....in fisa...sa vezi daca iti da scanteie.

Bujiile nu erau ude, dar le-am sters si curatat cu peria

Electromotorul invarte ...sar nu "porneste". Nici rateu...nici nimic. Nu miroase a benzina....etc

Scuze...nu am vazut intrebarea. Nu eu eram cu HISS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca daca vrei sa testezi bujia, bagi bujia in fisa, o atingi cu corpul la masa si dai la automat....tre sa vezi scanteia unde trebuie.

cateodata au prostul obicei (cand sunt defecte evident) sa dea scanteia in interiorul lor.

daca nu miroase a benzina.....inseamna ca nu o benzini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??

Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza

post-46286-1297536769_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubelnita....in fisa...sa vezi daca iti da scanteie.

Bujiile nu erau ude, dar le-am sters si curatat cu peria

Electromotorul invarte ...sar nu "porneste". Nici rateu...nici nimic. Nu miroase a benzina....etc

Scuze...nu am vazut intrebarea. Nu eu eram cu HISS

Incearca si cu impinsul..daca nici asa n-o ia, du-o la doctor.

Mesaj completat

doi - am vazut cam peste tot sfatul - ai innecat-o, schimba bujiile.....de ce sa le schimbi? se strica daca se ud? daca le cureti si le usuci nu mai sunt bune? de unde e ideea asta? scrie undeva? eu zic ca ma pricep oarecum (la motoare in general nu neaaparat de motocicleta) si nu am auzit pana acum de asa ceva...adica de vreo douaj de ani de cand imi bag cate putin nasul. totusi nu-s expert, asa ca daca e ceva scris pe undeva, va rog sa ma luminati si pe mine.

senchiu

Multa vreme mergeam si eu pe principiul usuca-le, curata-le inca de cand aveam dacie, dar am observat ca e mult mai ok cand te lovesti de problemele astea sa le schimbi pur si simplu si scapi de bataie de cap. Cand am avut probleme cu innecatul m-am chinuit si eu sa le usuc, le-am pus la loc rateuri chestii dar tot n-a pornit.

Cand i-am pus setul nou a pornit la prima cheie. Stii cat am cu ele acum? 25000km. Sunt curios Megahertz cam cati are cu ele.

E posibil sa le mai pe alea originale de vreo 20-30k si nici macar sa nu stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...