Megahertz Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Merci E o siguranta de 30 in partea dreapta spre + de la baterie. Era arsa Beleaua e ca desi baraie sa porneasca(fara rateuri) tot nu o ia. Nu are momente de rateuri sa zic ca e din carburator. O tine uniform in baraiala dar nu porneste. Ceva idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Merci E o siguranta de 30 in partea dreapta spre + de la baterie. Era arsa Beleaua e ca desi baraie sa porneasca(fara rateuri) tot nu o ia. Nu are momente de rateuri sa zic ca e din carburator. O tine uniform in baraiala dar nu porneste. Ceva idei Schimba-i bujiile. Io zic ca s-a innecat. Mesaj completat Merci E o siguranta de 30 in partea dreapta spre + de la baterie. Era arsa Beleaua e ca desi baraie sa porneasca(fara rateuri) tot nu o ia. Nu are momente de rateuri sa zic ca e din carburator. O tine uniform in baraiala dar nu porneste. Ceva idei Da ziceai mai sus ca ai verificat-o. Nu la asta te referai? Mesaj completat futui. daia era oare sa pierd numaru' atuncea sa il folosesc palalatu? unt de lemn dela buni ka? parca asta pare mineral. da las ca daca il schimb inainte de triej de mii de km o sa mearga. nenea ulei de palmier..e mai greu de bagat in motor dar te unge...pe suflet. Si te tine mai mult de 5000 sic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 de asta de palmier chiar uitasem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) uite de asta s-a ajuns unde s-a ajuns...romanii is buni la comentat aiurea si bascalie...nu iau nimic in serios.nu vreau sa ma iau de nimeni,dar din topicul asta s-a ajuns la un fel de debara.....si apoi spuneti ca s-a mai discutat...cum sa cauti printre 1000 de pagini de informatii,dar care de fapt is 800 de bascalie. mai sunt si care raspund la obiect,dar si care n-au o treaba. acum sigur o sa sara cineva in cap ca ,na ne mai destindem si noi....exista locuri si topicuri speciale pt asa ceva. legat de amortizorul de ghidon,sa explice cineva de ce nu e bun sau nu trebuie la un hornet.din aceia care sustin ca nu trebuie. subscriu la absolut tot ce a spus C00bra...nimic in serios nu se ia?gresesti.....de fiecare data se da un raspuns concret la o problema,raspuns mai mult sau mai putin bun,care fiecare il ia ca atare.ca apoi continua discutia si cineva nu poate accepta ca vorbeste degeaba,e partea a doua referitor la amortizorul de ghidon......eu sunt din cei care sustin ca nu are nevoie viespea.DE CE?pt ca e o motoreta care nu intra in voblaj decat extreeeeeeem de greu si doar in cazuri exceptionale.si e o motoreta care nu sta nimeni pe ea sa mearga cu mii de km pe ora sa zici ca ai nevoie de ajutor la 200 plus.iar daca cineva are nevoie de amortizor de ghidon in viteze decente,ca el nu se descurca fara,atunci nu ghidonul e problema cu riderul.am mai scris de nush cate ori in paginile dinainte de ce sunt de parere ca nu e absolut deloc musai sa avem pe viespi amortizor. ,dar uite asta e motivul pt care se ajunge la caterinca.....ca cineva are nevoie de explicatii suplimentare la 1-5-7 pagini dupa ce un subiect a fost arhi-discutat...de ce?de lene sa caute putin....la fiecare maxim 30 de pagini gasesti orice raspuns la orice problema.....daca le poti spune probleme la urmatoarele:ce ulei sa bag,ce frane sa pun,ce bec am pe faza lunga si asa mai departe.iar daca cineva mai face si o gluma una doua e o problema.si mai marea minune a forumului...unii se baga cum zicea si C00bra pe topic de un anumit tip de moto chiar daca au altu tip,si incep sa isi laude scula......com`on bafta! Editat Februarie 10, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Nu o ia...e aiurea...am curatat bujiile...da nimic...invarte uniform dar nu porneste.(are scanteie, are benzina)..ciudat...help Editat Februarie 10, 2011 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 parerea mea e sa le cureti din nou (ca probabiol ca iar sunt fleasca) si sa incerci maine. bagi si bateria la cald si maine porneste la prima cheie. eventual daca poti sa bagi bateria la incarcat. asa am patit si eu sambata. nu a vrut neam. duminica am coborat, am curatat bujiile, l-am chemat pe socramiu ca sa ii dau curent de la masina si inainte sa pun cablurile, am dat odata la automat de curiozitate....a pornit instant. George - asta da, e inca o chestie tipica forumurilor moto, CE ULEI SA PUN LA MOBRA? desi raspunsul e peste tot. teste peste teste. si pana la urma alege pretul. PS - am un amortizor ramas de la un mitsu pajero. pot sa-l pun pala la ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 ce mi s-a intamplat acum trei ierni: mobra nepornita de 3 luni, dadeam la automat si nu, si nu. am curatat bujiile asa cum zic baietzii, dupa care, cu motorul oprit am bagat-o intr-a 6-a si am impins-o vreo 10, 15 metrii cu cineva pe ea, astfel incat pistoanele sa ia ulei din baie si sa-si faca ungerea prin balbotare (un truc mai vechi de la dacia lu bunicu) , apoi a pornit la a doua sau a trei-a cheie. incearc-o si pe asta, poate merge, si oricum nu se strica nimik la ea daca incerci. nu tu erai tipul cu motor din 2006 si hiss de pe mobra din 2004? cum ai rezolvat problema aia!? REquest: cine imi poate imprumuta si mie un redresor de baterie pentru weekendul asta. dau o bere la prima intrunire de joi danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică? Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică? Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței. Ce nu zici ma nepoate asa ... cand vin acasa data viitoare facem galerie cu toba sub scara si daca vrei am toba veche de la CB, aia scurta(20cm) ovala ... teava pt galerie gasim noi pe la mine niste capete, ca nu iti tebuiesc 2m Editat Februarie 10, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Dacă mi-au furat măgarii galeria de Dacie din grădină Numa` bună era pe diametru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 REquest: cine imi poate imprumuta si mie un redresor de baterie pentru weekendul asta. dau o bere la prima intrunire de joi danke! Vorbilim la un telefon si se rezolva treaba si asa aveam o datorie la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 ce mi s-a intamplat acum trei ierni:mobra nepornita de 3 luni, dadeam la automat si nu, si nu. am curatat bujiile asa cum zic baietzii, dupa care, cu motorul oprit am bagat-o intr-a 6-a si am impins-o vreo 10, 15 metrii cu cineva pe ea, astfel incat pistoanele sa ia ulei din baie si sa-si faca ungerea prin balbotare (un truc mai vechi de la dacia lu bunicu) , apoi a pornit la a doua sau a trei-a cheie. incearc-o si pe asta, poate merge, si oricum nu se strica nimik la ea daca incerci. nu tu erai tipul cu motor din 2006 si hiss de pe mobra din 2004? cum ai rezolvat problema aia!? REquest: cine imi poate imprumuta si mie un redresor de baterie pentru weekendul asta. dau o bere la prima intrunire de joi danke! Am dat si cu spray de pornire...fara rezultat Am dat rezervorul jos, am bagat benzina direct cu o palniuta.....fara rezultat Am verificat pe la surubul de carburator (cel de jos) si curge benzina de la ele. Ciudat este ca parca nici nu scade benzina din paniuta. Are...ceva vreo electrovalva ? sa fie arsa ? Am scos o bujie, am bagat o surubelnita...si da scanteie. Invarte si nu porneste. Pe moment am abandonat problema..... m-am cam dezamagit Va multumesc pentru sfaturi. Stephon mai este pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Am dat si cu spray de pornire...fara rezultatAm dat rezervorul jos, am bagat benzina direct cu o palniuta.....fara rezultat Am verificat pe la surubul de carburator (cel de jos) si curge benzina de la ele. Ciudat este ca parca nici nu scade benzina din paniuta. Are...ceva vreo electrovalva ? sa fie arsa ? Am scos o bujie, am bagat o surubelnita...si da scanteie. Invarte si nu porneste. Pe moment am abandonat problema..... m-am cam dezamagit Va multumesc pentru sfaturi. Stephon mai este pe aici ? Stephon nu s-a mai bagat pe aici de muuuuuulta vreme.pe alte topicuri il mai vedeam.....rar de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 incearca s-o pornesti cu cabluri de la o masina. este posibil ca bateria ta sa fie destul de slaba . invarte ea putin dar nu la turatia care ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Am incercat, am schimbat si bateriile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 cum adica ai scos bujia, ai bagat surubelnita si ai verificat scanteia? unde ai bagat surubelnita? bujia era tot uda? cum incerci sa o pornesti? poate o inneci imediat si dupa aia degeaba mai incerci. se intreba mai sus....tu erai cu HISS? ai rezolvat problema? Mesaj completat incearca si ce zice aici. benzina de cand e in rezervor? Mesaj completat revin cu dos problemos. una - a incercat cineva sa isi vopseasca aparatoarea aia de la termostat in culoarea motorului? cam cum arata? ma cam pasioneaza (mai ales ca e si zgariata, dar nu sunt sigur de ce o iesi doi - am vazut cam peste tot sfatul - ai innecat-o, schimba bujiile.....de ce sa le schimbi? se strica daca se ud? daca le cureti si le usuci nu mai sunt bune? de unde e ideea asta? scrie undeva? eu zic ca ma pricep oarecum (la motoare in general nu neaaparat de motocicleta) si nu am auzit pana acum de asa ceva...adica de vreo douaj de ani de cand imi bag cate putin nasul. totusi nu-s expert, asa ca daca e ceva scris pe undeva, va rog sa ma luminati si pe mine. senchiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Surubelnita....in fisa...sa vezi daca iti da scanteie. Bujiile nu erau ude, dar le-am sters si curatat cu peria Electromotorul invarte ...sar nu "porneste". Nici rateu...nici nimic. Nu miroase a benzina....etc Scuze...nu am vazut intrebarea. Nu eu eram cu HISS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 eu stiam ca daca vrei sa testezi bujia, bagi bujia in fisa, o atingi cu corpul la masa si dai la automat....tre sa vezi scanteia unde trebuie. cateodata au prostul obicei (cand sunt defecte evident) sa dea scanteia in interiorul lor. daca nu miroase a benzina.....inseamna ca nu o benzini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ?? Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Surubelnita....in fisa...sa vezi daca iti da scanteie.Bujiile nu erau ude, dar le-am sters si curatat cu peria Electromotorul invarte ...sar nu "porneste". Nici rateu...nici nimic. Nu miroase a benzina....etc Scuze...nu am vazut intrebarea. Nu eu eram cu HISS Incearca si cu impinsul..daca nici asa n-o ia, du-o la doctor. Mesaj completat doi - am vazut cam peste tot sfatul - ai innecat-o, schimba bujiile.....de ce sa le schimbi? se strica daca se ud? daca le cureti si le usuci nu mai sunt bune? de unde e ideea asta? scrie undeva? eu zic ca ma pricep oarecum (la motoare in general nu neaaparat de motocicleta) si nu am auzit pana acum de asa ceva...adica de vreo douaj de ani de cand imi bag cate putin nasul. totusi nu-s expert, asa ca daca e ceva scris pe undeva, va rog sa ma luminati si pe mine. senchiu Multa vreme mergeam si eu pe principiul usuca-le, curata-le inca de cand aveam dacie, dar am observat ca e mult mai ok cand te lovesti de problemele astea sa le schimbi pur si simplu si scapi de bataie de cap. Cand am avut probleme cu innecatul m-am chinuit si eu sa le usuc, le-am pus la loc rateuri chestii dar tot n-a pornit. Cand i-am pus setul nou a pornit la prima cheie. Stii cat am cu ele acum? 25000km. Sunt curios Megahertz cam cati are cu ele. E posibil sa le mai pe alea originale de vreo 20-30k si nici macar sa nu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza Exista aftermarket fix ca pt 2003, dreptunghiulare si cromate. Sunt fabricate de Vicma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 http://www.accesorii-moto.ro/product_info....products_id=275 sau asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) Incearca si cu impinsul..daca nici asa n-o ia, du-o la doctor.Mesaj completat Multa vreme mergeam si eu pe principiul usuca-le, curata-le inca de cand aveam dacie, dar am observat ca e mult mai ok cand te lovesti de problemele astea sa le schimbi pur si simplu si scapi de bataie de cap. Cand am avut probleme cu innecatul m-am chinuit si eu sa le usuc, le-am pus la loc rateuri chestii dar tot n-a pornit. Cand i-am pus setul nou a pornit la prima cheie. Stii cat am cu ele acum? 25000km. Sunt curios Megahertz cam cati are cu ele. E posibil sa le mai pe alea originale de vreo 20-30k si nici macar sa nu stii. Viespea este la garaj. Nu o am zilnic sub ochi. Asa ca imi este mai greu sa o duc la doctor. Am sa urmez si sfatul tau si am sa cumpar un set nou. DAR. Ideea (nelamurirea mea era urmatoarea: daca am turnat benzina direct in furtunul care duce la carburatoare....de ce nu incearca sa porneasca...sa dea macar niste rateuri ??? Editat Februarie 13, 2011 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) Daca zici ca nu miroase a benzina,ca erau uscate cand le-ai scos si ca nu iti scadea nivelul benzinei din palniutza e clar ca nu ii vine benzina. Nici cand ai desfacut surubul de drenaj la carburatoare nu a luat benzina din palniutza ? Da drumul la toate carburatoarele si vezi daca au benzina in ele, apoi toarna tot asa cu palnie benzina, daca nu isi treage e clar ca sunt blocate plutitoarele. In cazul asta, cel mai simplu e sa le lovesti usor in bateria de carburatoare cu manerul surubelnitei. Asta e unul din dezavantajele de a lasa motorul mult timp nepornit si cu benzina in carburatoare. Mesaj completat Treaba cu bujiile ... daca ai o lampa cu gaz, astfel incat sa iti arda toate rezidurile nu ai nici o treaba cu ele, ideea e sa iti porneasca o data apoi o lasi sa se incalzeasca bine, se curata ele usor usor, daca o mai scoti si la un drum cat sa ajunga ele la temperatura de autocuratare nu mai ai probleme cu ele din cauza innecului. Editat Februarie 13, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Sorry acu am citit, deci bujiile nu se uda. Atunci nu are rost sa iei altele, credeam ca le scoti de fiecare data ude si le cureti,usuci si pui la loc. Robinetul pe ce pozitie mai e? on/off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.