Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ola frati si surori (la surori intra si george :D )

 

bravo broooooo :laugh: ..in sfarsit ai intrat in randurile oamenilor normali :laugh: .....sister George is counting on u :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut aseara ca la relanti farul lumineaza ceva mai slab si cand urc in ture mai tare.

Sa fie semn ca se duce releul? Nu mai stiu daca facea asa anul trecut. La voi face?

Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul.

Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta :laugh:

 

Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul.

Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta :laugh:

 

Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000.

Il tin la 800 :laugh: sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta.

Si la masina e pe undeva pe la 1000.

Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta.

 

Hihi,te-a speriat rau scumpirea benzinei sa inteleg.Iti dai seama ca de aia iti palpaie farul.Da-l si tu macar la 1000 ca nu se cunoaste la consum,stai linistit.In mod normal ar trebui sa-l lasi ca in carte pe la 1200-1300,mi se pare.

La masina ar fi normal sub 1000,bine,acuma depinde mult de masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il tin la 800 :laugh: sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta.

Si la masina e pe undeva pe la 1000.

Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat.

Chiar aÂşa de mare e diferența de consum în funcție de turația la renlanți ? Eu îl țin la 1400-1500rpm. La maÂşină stă pe la 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e cine stie ce economie(tot stilul de mers face cea mai mare economie...sau nu :laugh:), dar de vreo 3 ani de cand e asa nu ma deranjeaza.

Singurul neajuns e ca nu poti merge cu motorul rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumesc

Mesaj completat

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce concentratie are antigelul tau acu. Ca daca mai pui apa si mai da si un ger sa nu inghete.

Nu-ti dai seama ce culoare are antigelul care e acum in vas?

Vara n-ar fi nici o problema sa bagi apa, dar acu e cam tricky :laugh:

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumesc

Mesaj completat

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte

Daca acolo e deja antigel (adica este colorat), si e vorba sa completezi cu 100-200ml de apa demineralizata, e in regula.

 

Daca totusi ai dubii si oricum nu a fost schimbat de mult antigelul, nu mi se pare o avere sa dai 20 de roni pe 2 litri de antigel nou-nout (ca tot e la reduceri acum ca s-a terminat iarna).

Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte.

 

Anul acesta cand am schimbat antigelul (in marite, deci avea mai putin de un an, si vreo 7.000km), era curat, practic nu necesita schimbat. Asa ca schimbul e in regula sa il faci la 2 ani, dupa cum scrie si in manual. Cel mai simplu e sa cumperi antigel direct diluat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îi schimbi antigelul scoate-i Âşi radiatorul să-l cureți. Se scoate foarte uÂşor Âşi dacă îl dai jos îl cureți în interior Âşi la exterior (celulele). Ca să-l cureți în interior bagi un furtun cu apă la un capăt (am folosit duÂşul) până iese apă limpede pe celelalte părți.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte.

 

cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu numai de o luna am motorul,nu stiu ce antigel ii in el,o sa ma duc sa scumpar antigel,orice antigel merge pus in hornet?din cate am inteles 50 % antigel 50% apa distilata.Va multumesc

Ia direct antigel diluat e 9-12 lei/litru, pe cand daca iei concentrat e 20-30 lei/litru, si 3-4 lei/litru apa demineralizata, si ajungi tot acolo. Dar e mai bine sa fie direct diluat, ca proportia e exact care trebuie si lichidul este deja omogenizat.

antigelutilre pe baza de mono-etil-glicol, sau variatii lexicale ale acestor termeni (:laugh: ) sunt ok.

 

cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor :laugh:

Asa ar trebui, dar anul asta l-am scos foarte limpede (aproape la fel cum l-am bagat), si am zis ca nu am de ce sa imi fac griji, mai ales ca nivelul nu scade, iar uleiul nu continea apa. Cred ca ala vechi nu era schimbat de ceva ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc aminte nu gaseati crash pad-uri pt hornet ... cautam niste consumabile pt un hornet zilele astea si am dat peste CPHO-001-Z.jpg care sunt 70 de euro si peste 7363.jpg care sunt 80 de euro. Am vazut si aripa spate, bugspoiler, laterale care imbraca radiatorul, etc ... cine e interesat astept PM.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor :laugh:

Sa vezi al meu ce tulburel e, dar e concentratia corecta si inca nu m-am urnit sa-l schimb.

Daca ai avea garnitura bulita si ar intra ulei in el ai vedea urme pe peretii vasului, ar scadea nivelul uleiului sau ai vedea urme de spuma pe joja.

E tulbure ca n-a fost schimbat niciodata cred, uleiul arata doar ars inainte de schimbare si adaug destul de rar antigel, deci cred ca e un mit mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mirceaks :

Nu te stresa daca antigelul e tulbure,nu e garnitura de chiulasa bulita sau ceva,cand se buleste garnitura de chiulasa,crede-ma,o sa iti dai seama.Probabil e tulbure pt ca n-a fost schimbat never,e un caz comun la multe moto si masini,mai ales in Romania.A zis cineva mai sus,ai putea sa faci un efort si sa-l schimbi si sa speli si radiatorul.Sa-l amesteci doar cu apa distilata.

A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mirceaks :

Nu te stresa daca antigelul e tulbure,nu e garnitura de chiulasa bulita sau ceva,cand se buleste garnitura de chiulasa,crede-ma,o sa iti dai seama.Probabil e tulbure pt ca n-a fost schimbat never,e un caz comun la multe moto si masini,mai ales in Romania.A zis cineva mai sus,ai putea sa faci un efort si sa-l schimbi si sa speli si radiatorul.Sa-l amesteci doar cu apa distilata.

A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare radiatoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am cumparat acum cu 115 10w40 si filtru man 40. Super ok omul.

 

pe site la modiscount apare la 130 ron acum.

ati gasit mai ieftin pe undeva ?

trebuie sa iau un cadou pentru un prieten si 4 litri de ulei la 115 ron ar fi tare buni :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am schimbat antigelul la motorete a fost mereu tulbure, probabil din cauza faptului că n-a fost respectat termenul de 2 ani din manual.

 

Ciudată răcirea la Hornet. Ventilatorul ăla porneÂşte într-o veselie Âşi n-au fost mai mult de 20 de grade afară. Mă gândesc să îi fac Âşi un comutator manual, să-l pot porni mai din timp la vară. N-aÂş vrea să mă trezesc cu temperatura pe roÂşu. C

Câte grade are motorul la temperatura optimă Âşi în momentul pornirii ventilatorului ?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pff,nu mai tin minte,uita-te si tu in manual ca scrie.Parca intre 98 si 102 pornea elicica.

Ciudată răcirea la Hornet. Ventilatorul ăla porneÂşte într-o veselie Âşi n-au fost mai mult de 20 de grade afară. Mă gândesc să îi fac Âşi un comutator manual, să-l pot porni mai din timp la vară. N-aÂş vrea să mă trezesc cu temperatura pe roÂşu.

Si eu pateam asa si dup-aia mi-a crapat radiatorul.Fusese spart si "reparat" cu solutie din aia de cacao de cica "infunda gaurile".Am schimbat radiatorul ca nu am prea gasit lume sa sudeze in argon asa finutz.Radiator nou -27 de mil,la mana a doua am gasit ff greu,100e ,am avut avut noroc,la un baiat Gim din Arad.

Hornetul in mod normal se incalzeste totusi mai rapid decat CBR-ul pt ca radiatorul e la jumate fata de CBR si motorul e acelasi,dar vara,prin oras,la 20 de grade nu prea e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul.

Eu chiar antigel de dacie am pus, scrie clar ca e pentru radiatoare de aluminiu. Poate daciile vechi aveau radiatoarele din altceva, acum sunt din aluminiu si la dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate vrea careva sa treaca de la naked la super-sport. CBR 600 RR 2004 schimb cu Horneata 2007. Ms Ride safe

eu nu zic ca nu mi-ar place ...dar nu pot sa-ti ofer decat un hornet din 2001 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...