vladut50 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. Exact,thks,ziceam asa,orientativ. Nu era prea greu sa iti dai seama Oricum, un lucru e clar....tot timpul a fost acest compromis....cu cat cauciucurile sunt mai moi, cu atat au aderenta mai buna (in majoritatea conditiilor), insa tin mai putin.....cel mai bun compromis e multicompund (2CT, 3CT) sau continuous compund ca cei de la Continental.....tari la mijloc si moi pe margini. Cine se da racing, se mai scapa pe circuite si are bani isi ia gume sport (mai scumpe, mai aderente dar tin mai putin), cine se da asa mai "cu treaba buna" isi ia sport touring (mai ieftine, aderenta mai scazuta si durata de viata lunga) ...da cred ca lucrurile astea se stiu deja. Mesaj completat Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. Exact,thks,ziceam asa,orientativ. Nu era prea greu sa iti dai seama Oricum, un lucru e clar....tot timpul a fost acest compromis....cu cat cauciucurile sunt mai moi, cu atat au aderenta mai buna (in majoritatea conditiilor), insa tin mai putin.....cel mai bun compromis e multicompund (2CT, 3CT) sau continuous compund ca cei de la Continental.....tari la mijloc si moi pe margini. Ati auzit careva sa fie contraindicate bujiile cu iridium motoarelor mai vechi...an 2000 pe carburator...cum ar fi Hornetul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Nu comparam uleiul cu antigelul, doar cu apa, pentru ca e clar ca intre antigel si ulei este mai eficient antigelul. Dar ma gandeam ca nu este o idee chiar asa de deplasata doar ca sa zic asa cam nepractica. Oricum eu nu sunt adeptul apei in instalatie de cand am motorul am pus numai antigel. Daca as avea un motor mai obosit chiar as incerca sa vad cum sta temperatura, dar asa ma apuca groaza cand ma gandesc ca tre sa spal instalatia de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Exact,thks,ziceam asa,orientativ. mda..orientativ....la tine ce inseamna orientativul asta?1000km=cat dupa tine?ca acum m-ai facut curios @vladutz50:maestre,ce de teorie....practic ia si incearca,vezi daca se confirma ce spui tu,ca din carti oricine poate citi Editat Martie 17, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 ola frati si surori (la surori intra si george ) a inceput sezonu'!!! ahh, ieri era... damn am inghetat azi Am reusit sa scot motorul din beci (sunt a dracu de grele si incomode horneturile astea pentru a urca scari cu ele ) Eu nu l-am pregatit de iarna decat chestia clasica, curatat si uns bine lantul! Si dus bateria la incarcat la caldurica, doar nu am cumparat redresorul ala de nebun Pentru benzina nu am gasit si nici nu am prea cautat stabilizator, dar l-am mai scuturat sa misc benzina, doar asa de fun si mit. Uleiul l-am schimbat azi, facut revizia ca avea peste 6 luni si oricum venea revizia de 12k km, am scapat de o grija. Nu cred in porcaria asta cu schimbat uleiul inainte si dupa iarna, marketing idiot parerea mea, dar sunt prea fricos si am gasit motivul sa-l schimb. De pornit, am ramas blocat... sfert de cheie, mai bine ca vara Acestea fiind spuse, ne vedem pe strazi si la intalnirile moto de joi si de pe unde se mai fac Asfalt cald si uscat... cascati ochii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Am vazut aseara ca la relanti farul lumineaza ceva mai slab si cand urc in ture mai tare. Sa fie semn ca se duce releul? Nu mai stiu daca facea asa anul trecut. La voi face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Fosta motoretă făcea asta, era un nsr 125. La asta n-am observat. Editat Martie 17, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 ola frati si surori (la surori intra si george ) bravo broooooo ..in sfarsit ai intrat in randurile oamenilor normali .....sister George is counting on u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Am vazut aseara ca la relanti farul lumineaza ceva mai slab si cand urc in ture mai tare.Sa fie semn ca se duce releul? Nu mai stiu daca facea asa anul trecut. La voi face? Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul. Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000. Editat Martie 17, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul.Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000. Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta. Si la masina e pe undeva pe la 1000. Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta. Hihi,te-a speriat rau scumpirea benzinei sa inteleg.Iti dai seama ca de aia iti palpaie farul.Da-l si tu macar la 1000 ca nu se cunoaste la consum,stai linistit.In mod normal ar trebui sa-l lasi ca in carte pe la 1200-1300,mi se pare. La masina ar fi normal sub 1000,bine,acuma depinde mult de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta. Si la masina e pe undeva pe la 1000. Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat. Chiar aÂşa de mare e diferența de consum în funcție de turația la renlanți ? Eu îl țin la 1400-1500rpm. La maÂşină stă pe la 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Nu cred ca e cine stie ce economie(tot stilul de mers face cea mai mare economie...sau nu ), dar de vreo 3 ani de cand e asa nu ma deranjeaza. Singurul neajuns e ca nu poti merge cu motorul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceaks Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumesc Mesaj completat As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Depinde ce concentratie are antigelul tau acu. Ca daca mai pui apa si mai da si un ger sa nu inghete. Nu-ti dai seama ce culoare are antigelul care e acum in vas? Vara n-ar fi nici o problema sa bagi apa, dar acu e cam tricky Editat Martie 18, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumescMesaj completat As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte Daca acolo e deja antigel (adica este colorat), si e vorba sa completezi cu 100-200ml de apa demineralizata, e in regula. Daca totusi ai dubii si oricum nu a fost schimbat de mult antigelul, nu mi se pare o avere sa dai 20 de roni pe 2 litri de antigel nou-nout (ca tot e la reduceri acum ca s-a terminat iarna). Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte. Anul acesta cand am schimbat antigelul (in marite, deci avea mai putin de un an, si vreo 7.000km), era curat, practic nu necesita schimbat. Asa ca schimbul e in regula sa il faci la 2 ani, dupa cum scrie si in manual. Cel mai simplu e sa cumperi antigel direct diluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Dacă îi schimbi antigelul scoate-i Âşi radiatorul să-l cureți. Se scoate foarte uÂşor Âşi dacă îl dai jos îl cureți în interior Âşi la exterior (celulele). Ca să-l cureți în interior bagi un furtun cu apă la un capăt (am folosit duÂşul) până iese apă limpede pe celelalte părți. Editat Martie 18, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceaks Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Eu numai de o luna am motorul,nu stiu ce antigel ii in el,o sa ma duc sa scumpar antigel,orice antigel merge pus in hornet?din cate am inteles 50 % antigel 50% apa distilata.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte. cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Eu numai de o luna am motorul,nu stiu ce antigel ii in el,o sa ma duc sa scumpar antigel,orice antigel merge pus in hornet?din cate am inteles 50 % antigel 50% apa distilata.Va multumesc Ia direct antigel diluat e 9-12 lei/litru, pe cand daca iei concentrat e 20-30 lei/litru, si 3-4 lei/litru apa demineralizata, si ajungi tot acolo. Dar e mai bine sa fie direct diluat, ca proportia e exact care trebuie si lichidul este deja omogenizat. antigelutilre pe baza de mono-etil-glicol, sau variatii lexicale ale acestor termeni ( ) sunt ok. cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor Asa ar trebui, dar anul asta l-am scos foarte limpede (aproape la fel cum l-am bagat), si am zis ca nu am de ce sa imi fac griji, mai ales ca nivelul nu scade, iar uleiul nu continea apa. Cred ca ala vechi nu era schimbat de ceva ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Din cate imi aduc aminte nu gaseati crash pad-uri pt hornet ... cautam niste consumabile pt un hornet zilele astea si am dat peste care sunt 70 de euro si peste care sunt 80 de euro. Am vazut si aripa spate, bugspoiler, laterale care imbraca radiatorul, etc ... cine e interesat astept PM. Editat Martie 18, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor Sa vezi al meu ce tulburel e, dar e concentratia corecta si inca nu m-am urnit sa-l schimb. Daca ai avea garnitura bulita si ar intra ulei in el ai vedea urme pe peretii vasului, ar scadea nivelul uleiului sau ai vedea urme de spuma pe joja. E tulbure ca n-a fost schimbat niciodata cred, uleiul arata doar ars inainte de schimbare si adaug destul de rar antigel, deci cred ca e un mit mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) @ mirceaks : Nu te stresa daca antigelul e tulbure,nu e garnitura de chiulasa bulita sau ceva,cand se buleste garnitura de chiulasa,crede-ma,o sa iti dai seama.Probabil e tulbure pt ca n-a fost schimbat never,e un caz comun la multe moto si masini,mai ales in Romania.A zis cineva mai sus,ai putea sa faci un efort si sa-l schimbi si sa speli si radiatorul.Sa-l amesteci doar cu apa distilata. A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul. Editat Martie 18, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 @ mirceaks :Nu te stresa daca antigelul e tulbure,nu e garnitura de chiulasa bulita sau ceva,cand se buleste garnitura de chiulasa,crede-ma,o sa iti dai seama.Probabil e tulbure pt ca n-a fost schimbat never,e un caz comun la multe moto si masini,mai ales in Romania.A zis cineva mai sus,ai putea sa faci un efort si sa-l schimbi si sa speli si radiatorul.Sa-l amesteci doar cu apa distilata. A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare radiatoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Multumesc, am cumparat acum cu 115 10w40 si filtru man 40. Super ok omul. pe site la modiscount apare la 130 ron acum. ati gasit mai ieftin pe undeva ? trebuie sa iau un cadou pentru un prieten si 4 litri de ulei la 115 ron ar fi tare buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.