Chivu Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Fosta motoretă făcea asta, era un nsr 125. La asta n-am observat. Editat Martie 17, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 ola frati si surori (la surori intra si george ) bravo broooooo ..in sfarsit ai intrat in randurile oamenilor normali .....sister George is counting on u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Am vazut aseara ca la relanti farul lumineaza ceva mai slab si cand urc in ture mai tare.Sa fie semn ca se duce releul? Nu mai stiu daca facea asa anul trecut. La voi face? Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul. Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000. Editat Martie 17, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul.Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000. Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta. Si la masina e pe undeva pe la 1000. Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta. Hihi,te-a speriat rau scumpirea benzinei sa inteleg.Iti dai seama ca de aia iti palpaie farul.Da-l si tu macar la 1000 ca nu se cunoaste la consum,stai linistit.In mod normal ar trebui sa-l lasi ca in carte pe la 1200-1300,mi se pare. La masina ar fi normal sub 1000,bine,acuma depinde mult de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta. Si la masina e pe undeva pe la 1000. Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat. Chiar aÂşa de mare e diferența de consum în funcție de turația la renlanți ? Eu îl țin la 1400-1500rpm. La maÂşină stă pe la 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Nu cred ca e cine stie ce economie(tot stilul de mers face cea mai mare economie...sau nu ), dar de vreo 3 ani de cand e asa nu ma deranjeaza. Singurul neajuns e ca nu poti merge cu motorul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceaks Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumesc Mesaj completat As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Depinde ce concentratie are antigelul tau acu. Ca daca mai pui apa si mai da si un ger sa nu inghete. Nu-ti dai seama ce culoare are antigelul care e acum in vas? Vara n-ar fi nici o problema sa bagi apa, dar acu e cam tricky Editat Martie 18, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumescMesaj completat As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte Daca acolo e deja antigel (adica este colorat), si e vorba sa completezi cu 100-200ml de apa demineralizata, e in regula. Daca totusi ai dubii si oricum nu a fost schimbat de mult antigelul, nu mi se pare o avere sa dai 20 de roni pe 2 litri de antigel nou-nout (ca tot e la reduceri acum ca s-a terminat iarna). Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte. Anul acesta cand am schimbat antigelul (in marite, deci avea mai putin de un an, si vreo 7.000km), era curat, practic nu necesita schimbat. Asa ca schimbul e in regula sa il faci la 2 ani, dupa cum scrie si in manual. Cel mai simplu e sa cumperi antigel direct diluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Dacă îi schimbi antigelul scoate-i Âşi radiatorul să-l cureți. Se scoate foarte uÂşor Âşi dacă îl dai jos îl cureți în interior Âşi la exterior (celulele). Ca să-l cureți în interior bagi un furtun cu apă la un capăt (am folosit duÂşul) până iese apă limpede pe celelalte părți. Editat Martie 18, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceaks Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Eu numai de o luna am motorul,nu stiu ce antigel ii in el,o sa ma duc sa scumpar antigel,orice antigel merge pus in hornet?din cate am inteles 50 % antigel 50% apa distilata.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte. cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Eu numai de o luna am motorul,nu stiu ce antigel ii in el,o sa ma duc sa scumpar antigel,orice antigel merge pus in hornet?din cate am inteles 50 % antigel 50% apa distilata.Va multumesc Ia direct antigel diluat e 9-12 lei/litru, pe cand daca iei concentrat e 20-30 lei/litru, si 3-4 lei/litru apa demineralizata, si ajungi tot acolo. Dar e mai bine sa fie direct diluat, ca proportia e exact care trebuie si lichidul este deja omogenizat. antigelutilre pe baza de mono-etil-glicol, sau variatii lexicale ale acestor termeni ( ) sunt ok. cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor Asa ar trebui, dar anul asta l-am scos foarte limpede (aproape la fel cum l-am bagat), si am zis ca nu am de ce sa imi fac griji, mai ales ca nivelul nu scade, iar uleiul nu continea apa. Cred ca ala vechi nu era schimbat de ceva ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Din cate imi aduc aminte nu gaseati crash pad-uri pt hornet ... cautam niste consumabile pt un hornet zilele astea si am dat peste care sunt 70 de euro si peste care sunt 80 de euro. Am vazut si aripa spate, bugspoiler, laterale care imbraca radiatorul, etc ... cine e interesat astept PM. Editat Martie 18, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor Sa vezi al meu ce tulburel e, dar e concentratia corecta si inca nu m-am urnit sa-l schimb. Daca ai avea garnitura bulita si ar intra ulei in el ai vedea urme pe peretii vasului, ar scadea nivelul uleiului sau ai vedea urme de spuma pe joja. E tulbure ca n-a fost schimbat niciodata cred, uleiul arata doar ars inainte de schimbare si adaug destul de rar antigel, deci cred ca e un mit mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) @ mirceaks : Nu te stresa daca antigelul e tulbure,nu e garnitura de chiulasa bulita sau ceva,cand se buleste garnitura de chiulasa,crede-ma,o sa iti dai seama.Probabil e tulbure pt ca n-a fost schimbat never,e un caz comun la multe moto si masini,mai ales in Romania.A zis cineva mai sus,ai putea sa faci un efort si sa-l schimbi si sa speli si radiatorul.Sa-l amesteci doar cu apa distilata. A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul. Editat Martie 18, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 @ mirceaks :Nu te stresa daca antigelul e tulbure,nu e garnitura de chiulasa bulita sau ceva,cand se buleste garnitura de chiulasa,crede-ma,o sa iti dai seama.Probabil e tulbure pt ca n-a fost schimbat never,e un caz comun la multe moto si masini,mai ales in Romania.A zis cineva mai sus,ai putea sa faci un efort si sa-l schimbi si sa speli si radiatorul.Sa-l amesteci doar cu apa distilata. A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare radiatoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Multumesc, am cumparat acum cu 115 10w40 si filtru man 40. Super ok omul. pe site la modiscount apare la 130 ron acum. ati gasit mai ieftin pe undeva ? trebuie sa iau un cadou pentru un prieten si 4 litri de ulei la 115 ron ar fi tare buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) Când am schimbat antigelul la motorete a fost mereu tulbure, probabil din cauza faptului că n-a fost respectat termenul de 2 ani din manual. Ciudată răcirea la Hornet. Ventilatorul ăla porneÂşte într-o veselie Âşi n-au fost mai mult de 20 de grade afară. Mă gândesc să îi fac Âşi un comutator manual, să-l pot porni mai din timp la vară. N-aÂş vrea să mă trezesc cu temperatura pe roÂşu. C Câte grade are motorul la temperatura optimă Âşi în momentul pornirii ventilatorului ? Editat Martie 19, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Pff,nu mai tin minte,uita-te si tu in manual ca scrie.Parca intre 98 si 102 pornea elicica. Ciudată răcirea la Hornet. Ventilatorul ăla porneÂşte într-o veselie Âşi n-au fost mai mult de 20 de grade afară. Mă gândesc să îi fac Âşi un comutator manual, să-l pot porni mai din timp la vară. N-aÂş vrea să mă trezesc cu temperatura pe roÂşu. Si eu pateam asa si dup-aia mi-a crapat radiatorul.Fusese spart si "reparat" cu solutie din aia de cacao de cica "infunda gaurile".Am schimbat radiatorul ca nu am prea gasit lume sa sudeze in argon asa finutz.Radiator nou -27 de mil,la mana a doua am gasit ff greu,100e ,am avut avut noroc,la un baiat Gim din Arad. Hornetul in mod normal se incalzeste totusi mai rapid decat CBR-ul pt ca radiatorul e la jumate fata de CBR si motorul e acelasi,dar vara,prin oras,la 20 de grade nu prea e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Poate vrea careva sa treaca de la naked la super-sport. CBR 600 RR 2004 schimb cu Horneata 2007. Ms Ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 A,foarte important,in Hornet trebuie antigel pt motoare de aluminiu,sa nu bagi antigel de dacie sau altceva ca ataca aluminiul. Eu chiar antigel de dacie am pus, scrie clar ca e pentru radiatoare de aluminiu. Poate daciile vechi aveau radiatoarele din altceva, acum sunt din aluminiu si la dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Poate vrea careva sa treaca de la naked la super-sport. CBR 600 RR 2004 schimb cu Horneata 2007. Ms Ride safe eu nu zic ca nu mi-ar place ...dar nu pot sa-ti ofer decat un hornet din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.