rookie22 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 nu e vb de maicute....si de viteza.nici eu nu sunt usa de biserica,repet.ce spuneam eu...NU STATI CU OCHII IN BORD si nu faceti teste pe stradal.nimic mai mult....nu ziceam ca merg eu incet sau altu,sau legal....ci doar ca e extrem de periculos sa stai cu ochii in bord incercand sa faci anumite experimente....de ce?simplu....la 100kmh pe public,vant,denivelari,etc iti ia minim 2 secunde sa vezi exact orice liniuta mica in turometru si vitezometru.corect?ce distanta parcurgi in 2 secunde?tu stii mai bine ca le ai cu matematica.....cate se pot intampla in 2 sec care sa te duca la probleme grave?daca si aici aveti ceva de spus,atunci....faceti teste linistiti Mestere, fiecare e pe barba lui pana la urma, nu poti invata un caine batran trucuri noi, relax dude, hai cu intruneala, deja am dat comanda de jagermeister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 prietene , nu m-am suparat si nici nu ma deranjeaza parerea ta, dar nici nu accept orice ce mi se "sugereaza" indiferent de tema discutiei (nu ma refer la discutiile de pe orice gen de forum ci asa in general). chiar m-am distrat ca ne "sugerezi" sa nu mai facem teste ...si mai jos tu ai o poza in care te dai pe-o roata . chiar ma gandeam,are omul dreptate...ma si simteam vinovat deja , cand vad mai jos pozele tale ia uite ...asta se da pe-o roata si-mi zice mie sa nu mai merg cu 100km/h . da cu cat ar trebui sa merg ? . noi restu ce suntem ...un fel de fraieri carora le dai tu lectii de moralitate? (chiar cautam ceva legat de consum si am dat de un topic unde te laudai cum ai facut tu 700si ceva de km in 6 ore ) te ataci cam degeaba, ti-am zis ca am permis de ceva ani ca sa intelegi ca nu's chiar unu cu muci in freza, asta cu zeul e o ironie de-a ta. nici vitezoman nu sunt . am reusit sa fac 500km in 8 ore de exemplu daca veneai cu o parere tehnica indiferent de care ar fi fost ea, cum au venit ceilalti chiar credeam te intereseaza subiectul si avem o disputa tehnica...asa ramai doar un moralist care monopolizeaza un topic . ca sa te citez...ori te crezi vreun zeu al motociclismului, ori ne crezi prosti de tot insisti cu morala asta. revenind la subiect, Garcya , faza cu G-ul ai dreptate , de asta am si intrebat pe ce distanta i-a dat, pt ca dupa ce ajungi la viteza vizata si continui sa mergi cu acea viteza nu mai simti socul de care zici tu. acum cu toate discutiile astea am aflat si eu ca ii taie gazul la 13500 . poate reusesti sa filmezi sa vedem ce si cum. acum ma gandesc sa numar naibi dintii la foaie si pinion ca mi-am schimbat kitul de lant anul trecut si cine stie ce kit mi-a vandut ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Multumesc frumos. Aaa asta este cu tot cu pinioane nu?parca asa se vede. Salut. Da le are. Inca ceva: intreaba mecanicul la care te duci daca nu poate sa-ti comande el direct de pe louis sau poate stie pe cineva care aduce. Eu i-am dat avans am stat 1.5 saptamani pina a venit si n-am mai platit nici un comision, doar fix pretul lantului si nici nu m-am complicat sa comand eu lantul inainte. Mi se pare cel mai usor asa. Bafta. PS. Ma da ce v-ati incins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) ...acum cu toate discutiile astea am aflat si eu ca ii taie gazul la 13500 . poate reusesti sa filmezi sa vedem ce si cum. acum ma gandesc sa numar naibi dintii la foaie si pinion ca mi-am schimbat kitul de lant anul trecut si cine stie ce kit mi-a vandut ala. Pai kitul de pinioane iti modifica viteza REALA, dar cum citirea vitezei la hornet se face indata dupa cutia de viteza, poti sa ai orice pionioane, ca el viteza ti-o arata pentru pinioane standard si cauciucuri standard. Practic vitezometrul ala masoara turatia si o inmulteste cu o constanta, constanta pe care o calculeaza producatorul cu componentele standard. Daca viteza era citita de la roata din fata, si aveai raportul de transmisie mic, atunci da, era posibil sa scoti un 120. Asa, unica explicatie pe care o vad este ca vitezonetrul tau probabil are o eroare nativa sau dobandita, un pic mai mare decat ar trebui, sau iti intra limitatorul la 14k Cat pentru George, cel putin la Hornet S, bordul e mai in fata, si daca te culci nitel pe rezervor, ai in vizor atat "lumea exterioara", cat si turometrul, vitezometrul si oglinzile (si alea sunt mai in fata decat la modelul necarenat). Adica nu sunt intr-atat de idiot incat sa pun in prim plan ceasurile si nu lumea exterioara, dar la mine se poate imbina utilul cu placutul, la modelul necarenat, nu stiu sa iti zic, o fi altfel. Atat eu cat si Sergiu avem Hornet S, poate de asta a fost o neintelegere cu "ochii in bord", si "inconstienta" cu care stam cu nasul in ceasuri, neglijand totalmente exteriorul. Spor Editat Martie 28, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) prietene , nu m-am suparat si nici nu ma deranjeaza parerea ta, dar nici nu accept orice ce mi se "sugereaza" indiferent de tema discutiei (nu ma refer la discutiile de pe orice gen de forum ci asa in general). chiar m-am distrat ca ne "sugerezi" sa nu mai facem teste ...si mai jos tu ai o poza in care te dai pe-o roata . chiar ma gandeam,are omul dreptate...ma si simteam vinovat deja , cand vad mai jos pozele tale ia uite ...asta se da pe-o roata si-mi zice mie sa nu mai merg cu 100km/h . da cu cat ar trebui sa merg ? . noi restu ce suntem ...un fel de fraieri carora le dai tu lectii de moralitate? (chiar cautam ceva legat de consum si am dat de un topic unde te laudai cum ai facut tu 700si ceva de km in 6 ore ) te ataci cam degeaba, ti-am zis ca am permis de ceva ani ca sa intelegi ca nu's chiar unu cu muci in freza, asta cu zeul e o ironie de-a ta. nici vitezoman nu sunt . am reusit sa fac 500km in 8 ore de exemplu daca veneai cu o parere tehnica indiferent de care ar fi fost ea, cum au venit ceilalti chiar credeam te intereseaza subiectul si avem o disputa tehnica...asa ramai doar un moralist care monopolizeaza un topic . ca sa te citez...ori te crezi vreun zeu al motociclismului, ori ne crezi prosti de tot insisti cu morala asta. revenind la subiect, Garcya , faza cu G-ul ai dreptate , de asta am si intrebat pe ce distanta i-a dat, pt ca dupa ce ajungi la viteza vizata si continui sa mergi cu acea viteza nu mai simti socul de care zici tu. acum cu toate discutiile astea am aflat si eu ca ii taie gazul la 13500 . poate reusesti sa filmezi sa vedem ce si cum. acum ma gandesc sa numar naibi dintii la foaie si pinion ca mi-am schimbat kitul de lant anul trecut si cine stie ce kit mi-a vandut ala. nu ai inteles nimic.....repet:ziceam sa nu mai stati cu ochii in bord incercand diferite chestii.ci sa stati cu ochii la drum.pricepi sau e cam greu? am si spus ca nu sunt usa de biserica nici eu si nu mi-e rusine sa recunosc ca nu merg nici eu cu 30kmh...dar macar accept diferentele de opinie.noroc Editat Martie 28, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlGabone Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Salut, Am ramas fara intinzator lant, capacul (vezi poza), cel de pe dreapta. Aveti idee de unde se poate face rost de asa ceva, in afara de dezmembrari? Sau daca pot merge si fara ... Am Hornet modelul din 2003. Multumesc, Gabi Editat Martie 28, 2011 de AlGabone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Comandă-ți original de la careva de pe forum care aduce repere originale Honda, dacă nu vrei din dezmembrări. ÂŞi-a făcut cineva jocul la supape ? De unde ați luat pastilele ? Editat Martie 28, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viyes Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut! Am o Hornet de 900 din 2001 si am nevoie de o semnalizare stanga fata. Oare ce alte semnalizari fata, de la Honda, sunt compatibile cu modelul pe care il am eu? Poate de la Hornetul de 600? sau poate de la CBR (mai vechi)? Respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut. Da le are. Inca ceva: intreaba mecanicul la care te duci daca nu poate sa-ti comande el direct de pe louis sau poate stie pe cineva care aduce.Eu i-am dat avans am stat 1.5 saptamani pina a venit si n-am mai platit nici un comision, doar fix pretul lantului si nici nu m-am complicat sa comand eu lantul inainte. Mi se pare cel mai usor asa. Bafta. PS. Ma da ce v-ati incins Salut,pai de comandat am comandat eu,ca am mai luat niste oglinzi ,ajunge in 4 zile kit-ul,astia de la louis nu iau comision,cat este pretul in catalog atat platesti. Multumesc pt. sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Salut! Am o Hornet de 900 din 2001 si am nevoie de o semnalizare stanga fata. Oare ce alte semnalizari fata, de la Honda, sunt compatibile cu modelul pe care il am eu? Poate de la Hornetul de 600? sau poate de la CBR (mai vechi)? Respecte eu am luat unele de la louis http://www.louis.de/_40b7a427741b2494ebf64...tnr_gr=10033853 sunt super faine. au o lumina foarte puternica si se vad foarte bine. pe spate nu am apucat sa le schimb ca omi trebuie si un mic prelungitor pentru brat din cauza numarului. nu mai retin daca am luat cu brat de 2cm sau de 4 cm. iar pentru kit de lant ...consumabile si tuning ...vedeti si la performance-shop.ro Editat Martie 28, 2011 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viyes Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Mutumesc pentru sugestie! Intre timp am descoperit urmatoarele: This Honda 33450-MAS-672 TURN SIGNAL ASSY. is also used on these models and components: 1996 CBR900RR A TURN SIGNAL 96-97 1996 CBR900RR AC TURN SIGNAL 96-97 1997 CBR600F3 A TURN SIGNAL 1997 CBR600F3 AC TURN SIGNAL 1997 CBR900RR A TURN SIGNAL 96-97 1997 CBR900RR AC TURN SIGNAL 96-97 1998 CBR600F3 A TURN SIGNAL 1998 CBR600F3 AC TURN SIGNAL 1998 CBR600SE A TURN SIGNAL 1998 CBR600SE AC TURN SIGNAL 1998 CBR900RR A FRONT + REAR TURN SIGNAL 1998 CBR900RR AC FRONT + REAR TURN SIGNAL 1998 VTR1000F A TURN SIGNAL 1998 VTR1000F AC TURN SIGNAL 1999 VTR1000F A TURN SIGNAL 1999 VTR1000F AC TURN SIGNAL 2000 VTR1000F A TURN SIGNAL 2000 VTR1000F AC TURN SIGNAL 2002 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05) 2002 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05) 2003 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05) 2003 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05) 2004 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05) 2004 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05) 2005 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05) 2005 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut. Da le are. Inca ceva: intreaba mecanicul la care te duci daca nu poate sa-ti comande el direct de pe louis sau poate stie pe cineva care aduce.Eu i-am dat avans am stat 1.5 saptamani pina a venit si n-am mai platit nici un comision, doar fix pretul lantului si nici nu m-am complicat sa comand eu lantul inainte. Mi se pare cel mai usor asa. Bafta. Cei de la Kronaumoto aduc absolut tot ce e pe louis ,la acelasi pret in euro,numai ca iti calculeaza euro cu vreo 3-4 mii mai mult (mii vechi,din aia de metal ) pt a acoperi tva-ul si post&package. Ca si firme de lant,DID-ul stiam eu ca e cam cel mai tare,Regina e locul 2 dar nimic de reprosat nici acolo.Oricare le iei nu o sa ai de ce te plange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 AÂş lua DID cu încredere. Am văzut câteva lanțuri Regina rupte. Am avut DID deÂşi nu pe Hornet, Âşi a fost ok, a rezistat bine încă vreo 10 mii după ce l-am schimbat, apoi am vândut motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Eu am avut numa lanturi DID pana acuma,nu mi-au dat nici o bataie de cap,absolut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
friendly Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut! Vreau sa imi cumpar un hornet model 2007. Si am gasit de curand un motor. Dar are 42 000 de km din 2007, vanzatorul zice ca a facut multe drumuri in Brasov cu ea.. E cumparat din Romania, are carte service in care scrie ca sunt facute schimburile la reprezentanta honda pana la 33 000 km. Acum eu vreau sa va intreb daca merita sa imi iau un motor cu asa multi km? sau sa mai astept sa apara una care sa aiba mai putini? Si inca o intrebare , are ceva daca scoate un pic de fum alb pana se incalzeste motorul? (ulterior nu mai scoate, chiar daca il turez tare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_honda Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut. Caut sa cumpar o aripa spate pentru un Hornet 2006, daca stiti ceva de vanzare astept PM. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut! Vreau sa imi cumpar un hornet model 2007. Si am gasit de curand un motor. Dar are 42 000 de km din 2007, vanzatorul zice ca a facut multe drumuri in Brasov cu ea.. E cumparat din Romania, are carte service in care scrie ca sunt facute schimburile la reprezentanta honda pana la 33 000 km. Acum eu vreau sa va intreb daca merita sa imi iau un motor cu asa multi km? sau sa mai astept sa apara una care sa aiba mai putini? Si inca o intrebare , are ceva daca scoate un pic de fum alb pana se incalzeste motorul? (ulterior nu mai scoate, chiar daca il turez tare). Fumul alb de la început cel mai probabil e condens, aÂşa face Âşi a mea. Când mi-am vândut nsr-ul de 125 avea vreo 60.000km Âşi toti cumpărătorii îmi spuneau, du-te domle, are prea mulți kilometri. Răspunsul venea instantaneu, dacă doriți vă pot da kilometrajul la 20.000. Cam aÂşa stă treaba cu kilometrii. Acum mai depinde Âşi cât cere pe ea Âşi în ce stare e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 salutare baietzi si fete, ce draq fac la browser-ul asta de explorer ca nu-mi mai arata pagini si topicuri si imi arata doar primul topic si in rest o lunga lista in jos... merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Sus dreapta la options dai la Switch to standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny1972 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 salutarebaietzi si fete, ce draq fac la browser-ul asta de explorer ca nu-mi mai arata pagini si topicuri si imi arata doar primul topic si in rest o lunga lista in jos... merci anticipat Salutare, In dreapta in colt, options - switch to standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut! Vreau sa imi cumpar un hornet model 2007. Si am gasit de curand un motor. Dar are 42 000 de km din 2007, vanzatorul zice ca a facut multe drumuri in Brasov cu ea.. E cumparat din Romania, are carte service in care scrie ca sunt facute schimburile la reprezentanta honda pana la 33 000 km. Acum eu vreau sa va intreb daca merita sa imi iau un motor cu asa multi km? sau sa mai astept sa apara una care sa aiba mai putini? Si inca o intrebare , are ceva daca scoate un pic de fum alb pana se incalzeste motorul? (ulterior nu mai scoate, chiar daca il turez tare). cum spune si @chivu......kilometrii aia macar stii ca sunt reali.daca vrei mai putini se poate rezolva f usor cu putina pricepere pt o honda,in special hornet,nu sunt multi kilometrii stai linistit ca daca ii dai ce ii trebuie si o ingrijesti te duce cel putin inca de 3 ori atat.acum e frig,e normal sa scoata ceva fum(care de fapt e condens,in principiu) la rece...spor la achizitie daca e ingrijita viespea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) @ friendly : In ce bani e? Daca e in bani buni si motorul suna bine,verific-o sa nu fie lovita si refacuta,etc,etc.Cadrul si furcile sa fie ok,motorul tre sa zumzaie ca unul electric (only Honda 600 suna asa),deci nici o tresarire sau mici suisuri si coborasuri pe relantiu ca alea de 1000. Km sunt ok,stai linistit ca nu gati tu motorul de Hornet,fumul nu conteaza cand e rece,ala e condens,o sa vezi ca vara nu iti mai apare.Sa nu scoata nici un fel de fum cand se incalzeste chiar si la turatii mari. Editat Martie 29, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
friendly Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 @ friendly : In ce bani e? Daca e in bani buni si motorul suna bine,verific-o sa nu fie lovita si refacuta,etc,etc.Cadrul si furcile sa fie ok,motorul tre sa zumzaie ca unul electric (only Honda 600 suna asa),deci nici o tresarire sau mici suisuri si coborasuri pe relantiu ca alea de 1000. Km sunt ok,stai linistit ca nu gati tu motorul de Hornet,fumul nu conteaza cand e rece,ala e condens,o sa vezi ca vara nu iti mai apare.Sa nu scoata nici un fel de fum cand se incalzeste chiar si la turatii mari. O vinde 3700 de euro, hornet 2007, toba arrow, destul de ok zic eu. M-am uitat si eu pe langa ea la anumite chestii, dar o sa ma duc cu ea si la un service moto, sa se uite un mecanic mai bine la toate detaliile. Mesaj completat cum spune si @chivu......kilometrii aia macar stii ca sunt reali.daca vrei mai putini se poate rezolva f usor cu putina pricepere pt o honda,in special hornet,nu sunt multi kilometrii stai linistit ca daca ii dai ce ii trebuie si o ingrijesti te duce cel putin inca de 3 ori atat.acum e frig,e normal sa scoata ceva fum(care de fapt e condens,in principiu) la rece...spor la achizitie daca e ingrijita viespea Hai ca m-am mai linistit cu fumul . Esti al doilea care imi confirma ca ar fi de la frig/condens:D. Iar referitor la km...pe asta am bazez si eu, ca honda e o marca fiabila. Mesaj completat Dar si asta vad ca arat foarte bine..pff...ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Să vezi iarna la termperaturi negative ce "fum" scoate. Îl vezi în oglindă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Dar si asta vad ca arat foarte bine..pff...ce ziceti? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Nu prea arata a viespe, dar sunt interesante tobele alea sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.