brain Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Si daca tot veni vorba de electrica, a demontat careva contactul de pozitie neutra a cutiei de viteze ? E scufundat in ulei sau e pe uscat ? Trebuie avut grija de ulei la demontarea lui sau nu ? Vreau sa il demontez sa-i fac o mica inspectie/curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 nu este loc de o baterie mai puternica la Hornet ... cea standard este cu gel si fixa ... deci cea mai puternica baterie posibila la acea dimensiune la honda nu este indicat sa pui orice fel de consumator suplimentar ... finalul va fi acelasi ... bateria dusa precoce si releul Cum adica nu este loc de baterie mai puternica? Detaliaza te rog? de ce nu pot pune de 10 Ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 [quote Cum adica nu este loc de baterie mai puternica? Detaliaza te rog? de ce nu pot pune de 10 Ah? O baterie ca sa aiba mai mare amperaj trebuie sa fie mai mare iar bateria la hornet ii fixa... prin urmare nu cred ca o sa gasesti o baterie cu amperaj mai mare sa se potriveasca. si eu am cautat la a mea o baterie sa mi se potrivesca dar inafara de aia de 6...ciuciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 [quote Cum adica nu este loc de baterie mai puternica? Detaliaza te rog? de ce nu pot pune de 10 Ah? O baterie ca sa aiba mai mare amperaj trebuie sa fie mai mare iar bateria la hornet ii fixa... prin urmare nu cred ca o sa gasesti o baterie cu amperaj mai mare sa se potriveasca. si eu am cautat la a mea o baterie sa mi se potrivesca dar inafara de aia de 6...ciuciu eu am gasit de max 8A care s aincapa in spatiul ala. daca ai nevoie neaparat mai poti pune inca una . muți vasul cu antigel in spatiul de depozitare si mai bagi o baterie ) Mesaj completat danny , ti-ai mai luat baterie ? am uitat sa-ti raspund acum vreo 3 zile. desi e cam tarziu ....aia cu bateriile au venit la smaeb . garantia parca e de un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 eu am de 10ah pe hornet. cumpara careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 eu am gasit de max 8A care s aincapa in spatiul ala. daca ai nevoie neaparat mai poti pune inca una . muți vasul cu antigel in spatiul de depozitare si mai bagi o baterie )Mesaj completat danny , ti-ai mai luat baterie ? am uitat sa-ti raspund acum vreo 3 zile. desi e cam tarziu ....aia cu bateriile au venit la smaeb . garantia parca e de un an. Salut bateria e inca buna dar vreau sa ma interesez pentru urmatoarea ca sa iau cu gel. Daca are mai mult amperaj nu inseamna ca bateria e mai mare ca dimensiuni, eu acum am 7Ah dar n-am luat de 10 pentru ca era mai scumpa, nu din alte motive. Dupa cum zice si Cobra se poate pune si baterie de 10Ah pe hornet ca are fix aceleasi dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Si daca tot veni vorba de electrica, a demontat careva contactul de pozitie neutra a cutiei de viteze ? E scufundat in ulei sau e pe uscat ? Trebuie avut grija de ulei la demontarea lui sau nu ?Vreau sa il demontez sa-i fac o mica inspectie/curatare. L-am curatat in primavara trecuta cand am schimbat uleiul, este putin dificil sa il scoti de acolo. Am facut ceva adaptare de tubulara ciudata ca sa reusesc. Dar dupa ceva timp tot a inceput sa se stinga cand se incalzeste motorul. Nu stiu care ar putea fi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Dar dupa ceva timp tot a inceput sa se stinga cand se incalzeste motorul. Nu stiu care ar putea fi cauza. Aceeiasi problema am si eu,stie cineva care ar putea fi cauza? Initial zicea un prieten ca uleiul ar fi de vina,dar mi se pare cam imposibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Uzura mai mult ca sigur este cauza. Intrebarea corecta e daca i se poate face ceva sa fie reparat? Ca daca il schimbi cu alt senzor, mai mult ca sigur dispare problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salutare, Caut un far in doua oglinzi, stiti pe careva care nu are ce face cu el sau pe la ce pret s-ar gasi unul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Uzura mai mult ca sigur este cauza. Intrebarea corecta e daca i se poate face ceva sa fie reparat? Ca daca il schimbi cu alt senzor, mai mult ca sigur dispare problema. si eu l-am curatat in primavara. aveam o problema cu alarma si nu puteam s-o pornesc din cauza asta si asa am ajuns si la senzorul de neutral, care de altfel nu avea nici o problema. posibil sa se fi uzat in cazul vostru. ca de murdarit nu prea ar avea cum sa se murdareasca intrucat e o chestie foarte simpla . daca e capul ala de alama prea ros e posibil sa trebuiasca schimbat. altfel verificati cu un ohmetru daca conduce, sau sa verificat daca s-a bloca arcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 salutare, am si eu o intrebare la voi ... sunt mandru posesor de cb 500 dar il am de 3 ani si vreau sa trec pe hornet, am gasit ceva interesant de 2003 numai ca scrisul cu hornet il are pe rezervor si nu pe codita ... intrebarea e: asa a venit din fabrica sau a fost revopsit ? ii singura optiune de hornet de peste 2003 care e pe langa timisoara si e de vanzare ... nu as vrea sa fac un drum de bucuresti sau stiu eu unde chiar ai din ce sa iti alegi dar sunt frate 800 km si oricum nu stii ce gasesti. astept raspuns la intrebare si ms mult, asfalt uscat tuturor Salut , cred ca 1998-2000 erau cu Hornet pe rezervor , al meu e din 1998 vopsea originala si are Hornet pe rezervor, 2003 ar trebui sa fie pe codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 salutare! as vrea sa-mi retapitez saua si sa-i fac si un "upgrade" daca se poate, ma poate indruma cineva catre o persoana care se ocupa cu asa ceva, un link sau nr de tel? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Lumea il lauda pe baiatul cu topicul asta. Eu nu am saua modificata dar am vazut live cateva sei modificate si mi-au placut. Erau si cativa hornetisti, poate iti mai dau ei detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Sa ma uit la el sa vad daca este uzat. @ r.i.p : Da,si eu tot 98 si scrie Hornet pe rezervor la 2003 e pe codita scris Hornet si are sigla cu aripile Honda pe rezervor Nu ai cum sa nu gasesti in tm Hornet-uri de vanzare,mai cauta,nu are sens sa mergi pana la Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salutare, va arat si voua Hornetul meu, proaspat achizitionat. Sper sa va placa In primul rand... sa stiti ca de aprox 3-4 saptamani imi caut un Hornet... si tot ce am gasit (in Romania) care arata bine si avea pret cat de cat ok...pe cand am sunat eu...mi s-a spus ca e vandut. Am sunat cel putin la 15 anunturi...si toti au zis ca "tocmai l-am vandut" . Se pare ca in perioada asta...de inceput de sezon, se vand repede motoarele. Intr-un final am gasit motorul acesta...si l-am luat, desi e din 1999, si eu am cautat modelul 2000-2003. Asadar: 600 cm3 an fab 1999 19.000 km (pe bord) neinmatriculat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 nu stiu daca stiai dar vad ca ai si sistem de ungere a lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Salutare, va arat si voua Hornetul meu, proaspat achizitionat. Sper sa va placa In primul rand... sa stiti ca de aprox 3-4 saptamani imi caut un Hornet... si tot ce am gasit (in Romania) care arata bine si avea pret cat de cat ok...pe cand am sunat eu...mi s-a spus ca e vandut. Am sunat cel putin la 15 anunturi...si toti au zis ca "tocmai l-am vandut" . Se pare ca in perioada asta...de inceput de sezon, se vand repede motoarele. Intr-un final am gasit motorul acesta...si l-am luat, desi e din 1999, si eu am cautat modelul 2000-2003. Asadar: 600 cm3 an fab 1999 19.000 km (pe bord) neinmatriculat Bine Mirceaaaaa welcome to the club sa te poarte sanatos mii si mii de km in spate fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 nu stiu daca stiai dar vad ca ai si sistem de ungere a lantului Unde are? Ca nu vad. Bafta Mircea bine ai venit. Ce stare tehnica are? N-am mai vazut de mult motor sub 20k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Unde are? Ca nu vad. Bafta Mircea bine ai venit. Ce stare tehnica are? N-am mai vazut de mult motor sub 20k Uite-l Si eu am luat Hornetul cu 14.000, din 2003. Maine, multumita drumurilor noastre dragi, o sa schimb si eu simeringurile. Deja la ultima iesire sarea uleiul din telescoape ca uleiul din tigaie cand puneam frana fata... :| Editat Aprilie 12, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 garcya....ala e cablul de kilometraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Voiam sa il intreb si eu pe Sergiu Q... unde e sistemul de ungere al lantului??? Danny, motorul d.p.d.v. estetic e impecabil. Tehnic pare ok. Am dat doar o scurta tura de proba...pt ca motorul nu are numere inca. Singura chestie ce nu mi-a placut...e ca telescoapele fata mi se par cam moi. E posibil ca va trebui sa schimb semeringuri+ulei telescoape. Are gumele noi-noute (fata-spate) si baterie noua - mi-a dat-o baiatul de la care am luat motorul. E adevarat ca si mie mi se pare ca e cam putin...ca motorul sa aiba sub 20 k km. Nu am nici eu de unde sa stiu sigur cati km reali are. Ce e cert e ca motorul a avut in Italia un singur proprietar nascut in 1945. (67 de ani). Stiu ca suna a vrajeala de samsar...dar sa nu imi sariti in cap. Motorul nu e de vanzare...deci nu am motive sa mint. Nici eu nu am crezut...pana nu am vazut actele de Italia a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 nu stiu daca stiai dar vad ca ai si sistem de ungere a lantului .....mamaaaaa asta a fost tare @mirceaRM:frumoasa viespe,sa ai bafta maxima la ea si sa te poarte cat mai multi km safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) nu stiu daca stiai dar vad ca ai si sistem de ungere a lantului Scuze, dar e taaareeeeee faza cu sistemul de ungere Editat Aprilie 12, 2011 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Voiam sa il intreb si eu pe Sergiu Q... unde e sistemul de ungere al lantului??? Danny, motorul d.p.d.v. estetic e impecabil. Tehnic pare ok. Am dat doar o scurta tura de proba...pt ca motorul nu are numere inca. Singura chestie ce nu mi-a placut...e ca telescoapele fata mi se par cam moi. E posibil ca va trebui sa schimb semeringuri+ulei telescoape. Are gumele noi-noute (fata-spate) si baterie noua - mi-a dat-o baiatul de la care am luat motorul. E adevarat ca si mie mi se pare ca e cam putin...ca motorul sa aiba sub 20 k km. Nu am nici eu de unde sa stiu sigur cati km reali are. Ce e cert e ca motorul a avut in Italia un singur proprietar nascut in 1945. (67 de ani). Stiu ca suna a vrajeala de samsar...dar sa nu imi sariti in cap. Motorul nu e de vanzare...deci nu am motive sa mint. Nici eu nu am crezut...pana nu am vazut actele de Italia a motorului Proprietarul care a avut trotineta mea era născut în `46. Acum în actele de România anul naÂşterii al proprietarului e `56 Âşi culmea e că eu n-am decât vreo 19 ani motoreta fiind înmatriculată pe numele tatălui meu. Ca Âşi la noi, în Italia taxele la asigurări sunt mai mici dacă persoana care îl deține e mai vârstnică. Din câte îmi amintesc bine, posibil să greÂşesc, un prieten avea la 16 ani înmatriculat un yzf 125 Âşi plătea vreo 400euro acum vre-un an, în Italea. Ca să verifici dacăsunt reali kilometrii uită-te la kit-ul de lanț Âşi vezi dacă îi schimbat. Ăsta ar fi primul lucru Âşi după părarea mea cel mai uÂşor mod să=ți dai seama dacă sunt reali kilometrii. Mai poți verifica Âşi uzura discurilor cu Âşublerul, scărițelor Âşi a manÂşoanelor ochiometric. Devin o tradiție pozele cu motoreta în remorcă Editat Aprilie 12, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.