Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

cam ciudat ce vorbiti voi aici.pai ai verificat supapele si zici "are pe undeva un tzacanit"?daca ai verificat ar trebui sa stii EXACT unde e problema,nu aproximativ.pai ori la limita de service ori peste?chestii diferite....anyway.

 

Nu, nu iti dai seama de unde se aude un tzacanit decat daca desfaci cam tot ce e in zona aia si masori, nu iti dai seama EXACT unde e problema doar masurand distantele intre came si supape. Nu imi mai aduc aminte exact care cum era, operatiunea a fost facuta acum 3-4 luni, nu ieri ca sa imi aduc aminte exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare pt cine se pricepe la partea electrica moto... ma bate gandul sa pun niste faruri suplimentare la motocicleta....cu un consum de 55W (h3 pe 12v)... aveti idee daca se pot pune? si daca da... de ce trebuie sa tin cont la montarea lor? (banuiesc ca e vorba de un consum maxim pe care poate sa il duce relevul respectiv acumulatorul) - eu nu ma pricep la electrica mai mult de atat :bounce:

link orientativ pentru model spoturi: http://motorai.ro/h3-abblend-scheinwerfer--product--10033666

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pt cine se pricepe la partea electrica moto... ma bate gandul sa pun niste faruri suplimentare la motocicleta....cu un consum de 55W (h3 pe 12v)... aveti idee daca se pot pune? si daca da... de ce trebuie sa tin cont la montarea lor? (banuiesc ca e vorba de un consum maxim pe care poate sa il duce relevul respectiv acumulatorul) - eu nu ma pricep la electrica mai mult de atat :bounce:

link orientativ pentru model spoturi: http://motorai.ro/h3-abblend-scheinwerfer--product--10033666

 

Ca si idee la ce faruri proiectoare am mai pus eu dar nu pe moto ar fi bine sa faci un circuit separat gen intrerupator, siguranta, releu, si apoi proiectoarele.

Dupa aia mai intervine si locul unde le montezi, cum ascunzi toate cablurile...in fine

Iar bateria nu cred ca va fi subdimensionata, tinand cont ca farurile nu ar trebui sa consume direct din baterie. dar just in case urmatoarea baterie pe care o cumperi o poti lua cu un amperaj mai mare. Eu am luat-o cu 8 Ah acu din cauza alarmei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat in manualul de service al modelului 98-00 si zice acolo ca alternatorul e dimensionat la 340 W la 5000 rot/min. Avand in vedere restul consumatorilor pe timp de noapte, as zice ca 55 W suplimentari nu ar trebui sa fie o problema dar intaresc ideea unui circuit separat, cu protectie (siguranta) proprie. O baterie de capacitate mai mare decat cea standard 6Ah poate fi o rezerva buna de stat la semafoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pt cine se pricepe la partea electrica moto... ma bate gandul sa pun niste faruri suplimentare la motocicleta....cu un consum de 55W (h3 pe 12v)... aveti idee daca se pot pune? si daca da... de ce trebuie sa tin cont la montarea lor? (banuiesc ca e vorba de un consum maxim pe care poate sa il duce relevul respectiv acumulatorul) - eu nu ma pricep la electrica mai mult de atat :bounce:

link orientativ pentru model spoturi: http://motorai.ro/h3-abblend-scheinwerfer--product--10033666

 

nu este loc de o baterie mai puternica la Hornet ... cea standard este cu gel si fixa ... deci cea mai puternica baterie posibila la acea dimensiune

 

la honda nu este indicat sa pui orice fel de consumator suplimentar ... finalul va fi acelasi ... bateria dusa precoce si releul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tot veni vorba de electrica, a demontat careva contactul de pozitie neutra a cutiei de viteze ? E scufundat in ulei sau e pe uscat ? Trebuie avut grija de ulei la demontarea lui sau nu ?

Vreau sa il demontez sa-i fac o mica inspectie/curatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este loc de o baterie mai puternica la Hornet ... cea standard este cu gel si fixa ... deci cea mai puternica baterie posibila la acea dimensiune

 

la honda nu este indicat sa pui orice fel de consumator suplimentar ... finalul va fi acelasi ... bateria dusa precoce si releul

 

Cum adica nu este loc de baterie mai puternica? Detaliaza te rog? de ce nu pot pune de 10 Ah?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote

Cum adica nu este loc de baterie mai puternica? Detaliaza te rog? de ce nu pot pune de 10 Ah?

 

O baterie ca sa aiba mai mare amperaj trebuie sa fie mai mare iar bateria la hornet ii fixa... prin urmare nu cred ca o sa gasesti o baterie cu amperaj mai mare sa se potriveasca. si eu am cautat la a mea o baterie sa mi se potrivesca dar inafara de aia de 6...ciuciu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote

Cum adica nu este loc de baterie mai puternica? Detaliaza te rog? de ce nu pot pune de 10 Ah?

 

 

O baterie ca sa aiba mai mare amperaj trebuie sa fie mai mare iar bateria la hornet ii fixa... prin urmare nu cred ca o sa gasesti o baterie cu amperaj mai mare sa se potriveasca. si eu am cautat la a mea o baterie sa mi se potrivesca dar inafara de aia de 6...ciuciu

 

eu am gasit de max 8A care s aincapa in spatiul ala. daca ai nevoie neaparat mai poti pune inca una . muți vasul cu antigel in spatiul de depozitare :bounce: si mai bagi o baterie :laugh:)

Mesaj completat

danny , ti-ai mai luat baterie ? am uitat sa-ti raspund acum vreo 3 zile. desi e cam tarziu ....aia cu bateriile au venit la smaeb . garantia parca e de un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am gasit de max 8A care s aincapa in spatiul ala. daca ai nevoie neaparat mai poti pune inca una . muți vasul cu antigel in spatiul de depozitare :bounce: si mai bagi o baterie :laugh:)

Mesaj completat

danny , ti-ai mai luat baterie ? am uitat sa-ti raspund acum vreo 3 zile. desi e cam tarziu ....aia cu bateriile au venit la smaeb . garantia parca e de un an.

Salut bateria e inca buna dar vreau sa ma interesez pentru urmatoarea ca sa iau cu gel.

 

Daca are mai mult amperaj nu inseamna ca bateria e mai mare ca dimensiuni, eu acum am 7Ah dar n-am luat de 10 pentru ca era mai scumpa, nu din alte motive.

Dupa cum zice si Cobra se poate pune si baterie de 10Ah pe hornet ca are fix aceleasi dimensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tot veni vorba de electrica, a demontat careva contactul de pozitie neutra a cutiei de viteze ? E scufundat in ulei sau e pe uscat ? Trebuie avut grija de ulei la demontarea lui sau nu ?

Vreau sa il demontez sa-i fac o mica inspectie/curatare.

L-am curatat in primavara trecuta cand am schimbat uleiul, este putin dificil sa il scoti de acolo. Am facut ceva adaptare de tubulara ciudata ca sa reusesc.

Dar dupa ceva timp tot a inceput sa se stinga cand se incalzeste motorul. Nu stiu care ar putea fi cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar dupa ceva timp tot a inceput sa se stinga cand se incalzeste motorul. Nu stiu care ar putea fi cauza.

Aceeiasi problema am si eu,stie cineva care ar putea fi cauza?

Initial zicea un prieten ca uleiul ar fi de vina,dar mi se pare cam imposibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura mai mult ca sigur este cauza. Intrebarea corecta e daca i se poate face ceva sa fie reparat? Ca daca il schimbi cu alt senzor, mai mult ca sigur dispare problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura mai mult ca sigur este cauza. Intrebarea corecta e daca i se poate face ceva sa fie reparat? Ca daca il schimbi cu alt senzor, mai mult ca sigur dispare problema.

si eu l-am curatat in primavara. aveam o problema cu alarma si nu puteam s-o pornesc din cauza asta si asa am ajuns si la senzorul de neutral, care de altfel nu avea nici o problema.

posibil sa se fi uzat in cazul vostru. ca de murdarit nu prea ar avea cum sa se murdareasca intrucat e o chestie foarte simpla . daca e capul ala de alama prea ros e posibil sa trebuiasca schimbat. altfel verificati cu un ohmetru daca conduce, sau sa verificat daca s-a bloca arcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o intrebare la voi ... sunt mandru posesor de cb 500 dar il am de 3 ani si vreau sa trec pe hornet, am gasit ceva interesant de 2003 numai ca scrisul cu hornet il are pe rezervor si nu pe codita ... intrebarea e: asa a venit din fabrica sau a fost revopsit ? ii singura optiune de hornet de peste 2003 care e pe langa timisoara si e de vanzare ... nu as vrea sa fac un drum de bucuresti sau stiu eu unde chiar ai din ce sa iti alegi dar sunt frate 800 km si oricum nu stii ce gasesti.

astept raspuns la intrebare si ms mult, asfalt uscat tuturor

 

Salut , cred ca 1998-2000 erau cu Hornet pe rezervor , al meu e din 1998 vopsea originala si are Hornet pe rezervor, 2003 ar trebui sa fie pe codita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma uit la el sa vad daca este uzat.

 

@ r.i.p :

Da,si eu tot 98 si scrie Hornet pe rezervor la 2003 e pe codita scris Hornet si are sigla cu aripile Honda pe rezervor

Nu ai cum sa nu gasesti in tm Hornet-uri de vanzare,mai cauta,nu are sens sa mergi pana la Buc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, va arat si voua Hornetul meu, proaspat achizitionat. Sper sa va placa ;)

In primul rand... sa stiti ca de aprox 3-4 saptamani imi caut un Hornet... si tot ce am gasit (in Romania) care arata bine si avea pret cat de cat ok...pe cand am sunat eu...mi s-a spus ca e vandut.

Am sunat cel putin la 15 anunturi...si toti au zis ca "tocmai l-am vandut" .

Se pare ca in perioada asta...de inceput de sezon, se vand repede motoarele.

Intr-un final am gasit motorul acesta...si l-am luat, desi e din 1999, si eu am cautat modelul 2000-2003.

Asadar:

600 cm3

an fab 1999

19.000 km (pe bord)

neinmatriculat

post-18488-1302558572_thumb.jpg post-18488-1302558592_thumb.jpg post-18488-1302558604_thumb.jpg

post-18488-1302558615_thumb.jpg post-18488-1302558624_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, va arat si voua Hornetul meu, proaspat achizitionat. Sper sa va placa :P

In primul rand... sa stiti ca de aprox 3-4 saptamani imi caut un Hornet... si tot ce am gasit (in Romania) care arata bine si avea pret cat de cat ok...pe cand am sunat eu...mi s-a spus ca e vandut.

Am sunat cel putin la 15 anunturi...si toti au zis ca "tocmai l-am vandut" .

Se pare ca in perioada asta...de inceput de sezon, se vand repede motoarele.

Intr-un final am gasit motorul acesta...si l-am luat, desi e din 1999, si eu am cautat modelul 2000-2003.

Asadar:

600 cm3

an fab 1999

19.000 km (pe bord)

neinmatriculat

post-18488-1302558572_thumb.jpg post-18488-1302558592_thumb.jpg post-18488-1302558604_thumb.jpg

post-18488-1302558615_thumb.jpg post-18488-1302558624_thumb.jpg

Bine Mirceaaaaa :D welcome to the club ;) sa te poarte sanatos mii si mii de km in spate fara probleme :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca stiai dar vad ca ai si sistem de ungere a lantului ;)

Unde are? Ca nu vad.

 

Bafta Mircea bine ai venit. Ce stare tehnica are? N-am mai vazut de mult motor sub 20k :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...