Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incarcarea indiferent de cat este de distrus acumulatorul trebuie sa se situeze undeva la o valoare maxima de 14,5..deci este imposibil sa ai 19 v atunci si acum sa ai incarcare normala...un regulator de tensiune da valoarea asta doar cand este defect..si sa fim seriosi,nu se repara singur peste noapte. Eu zic sa mai masori incarcarea la alt mecanic,pt ca risti sa iti distrugi acumulatorul cel nou.

 

Salut. Masurarea incarcarii se face pornind de la premisa ca bateria e buna(in parametri). Daca faci masuratorile pe o baterie busita nu te poti baza pe ele.

Deci omul poate avea dreptate ca acum ii incarca bine daca a pus o baterie noua.

In plus mai sunt niste chestii de care trebuie tinut cont (sa masoare in 5000 de ture, nu la relanti) si sa fie motorul cald(unele relee odata ce se incing nu mai incarca ok).

Am unul care la rece incarca perfect si cand se incinge nu mai baga peste 12.

 

Eu am sa bag 10w50 avand in vedere ca merg mult in oras unde temperatura e mai ridicata...consider ca,constructorul indica 10w40 pt motoarele noi..dupa un anumit timp si uzura e mai indicat un ulei mai vascos.

 

Apropo de indicatiile constructorului,cum as putea sa bag presiune in pneuri fata 2.5 si spate 2.9 sa ma duc pe garla pe drumurile noastre.deci nu trebuie luate in consideratie de multe ori.

In toamna am facut schimbul dupa 8k km si bagasem 300w factory line motul..pt ca stiam ca nu mai fac multi km am bagat un ulei ce fusese scos din alt motor cu doar 500km facuti..moca...motorex 15w50 si a mers impecabil fara probleme..deci oricum voi opta pt ceva mai ieftin si ma gandesc la Yacco

Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. :D

Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparat o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc.

Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. :D

Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparatre o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc.

Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp.

 

Adevarat cam abrupta trecerea..dar am bagat motul pt ca toti recomandau...problema e ca nu mai esti sigur daca acel motul nu e contrafacut si nu se mai merita sa dai mai multi bani pt o chestie de marketing...Hornetul meu din 99 banuiesc ca a si mers pe mineral inainte,deci nu ar tusi cu un semisintetic mai ieftin..si referindu-ma la Yacco care e o firma buna pret caltate..plus de asta lucrand intr-un service moto am mai invatat cate ceva de la altii care stiu mai bine ca mine. Am incercat si eu presiunea in roti care o recomanda constructorul...rigiditate si aderenta canci.Si nu cred ca exista ulei prost care sa iti dea daune in motor..unii merg f bine si cu ala de la Agip.Ce da damage in motor e lipsa lui sau utilizarea in exces..Spre norocul meu am nimerit un motor bun cu putini km si nu imi bat joc de el dar nu mai fac nici greseala sa bag ce e mai scump pt ca lumea recomanda.Singura treaba buna a 300w-ului este ca poate fi utilizat timp mai indelungat,dar dupa cum am mai zis nu am sesizat nici o diferenta in functionare dupa ce am pus motorex.

 

Acu e putin cam abrupta trecerea de la Motul 300v la ulei folosit. :D

Iar indicatiile constructorului nu sunt neaparatre o biblie ci un "best practice" nu le respecti dar pe propriul risc.

Riscurile ti le calculezi singur daca iesi mai ieftin sa pui ulei ieftin sau SH ori sa repari motorul dupa un timp.

 

Adevarat cam abrupta trecerea..dar am bagat motul pt ca toti recomandau...problema e ca nu mai esti sigur daca acel motul nu e contrafacut si nu se mai merita sa dai mai multi bani pt o chestie de marketing...Hornetul meu din 99 banuiesc ca a si mers pe mineral inainte,deci nu ar tusi cu un semisintetic mai ieftin..si referindu-ma la Yacco care e o firma buna pret caltate..plus de asta lucrand intr-un service moto am mai invatat cate ceva de la altii care stiu mai bine ca mine. Am incercat si eu presiunea in roti care o recomanda constructorul...rigiditate si aderenta canci.Si nu cred ca exista ulei prost care sa iti dea daune in motor..unii merg f bine si cu ala de la Agip.Ce da damage in motor e lipsa lui sau utilizarea in exces..Spre norocul meu am nimerit un motor bun cu putini km si nu imi bat joc de el dar nu mai fac nici greseala sa bag ce e mai scump pt ca lumea recomanda.Singura treaba buna a 300w-ului este ca poate fi utilizat timp mai indelungat,dar dupa cum am mai zis nu am sesizat nici o diferenta in functionare dupa ce am pus motorex.

 

La ce ai tu dreptate e ca intr-un ulei sh poti avea eventual bucati de span,dar nu a fost cazul la mine..si pt 100km cat am mai facut dupa,nu se merita sa pun unul nou ca in primavara sa pun iar altul.

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai impartaseste si la altii concluziile tale.

multumesc.

 

Eu nu ma consider si nu ma voi considera mai cunoscator ca altii,,dar pot zice ca la fiecare motor pe care l-am avut,imediat dupa achizitionare m-am apucat sa citesc manualul de reparatie cu caracteristici,sfaturi etc si am cautat sa fiu cat mai ok cu tot ce recomanda constructorul..acum nu stiu sigur daca asta tine si neaparat de modelul de gume,cei de la honda recomandand michelin si bridgestone..indicatiile sunt si pe bascula doar.Si in prima faza direct presiunea in pneuri recomandata 2.5 fata 2.9 spate cu sau fara pasager.Foarte rigida la presiunea asta si parca simteam ca imi fuge de spate.Atunci ca solutie de mijloc am trecut la 2.3 fata si 2.5 spate..am facut 14km anul asta fara sa sesizez vreun impediment din partea gumelor..chiar si starea de uzura nu este accentuata.Anul asta vreau sa trec pe metzeler sportec m3 sa vedem cum se prezinta.La fel si despre uleiuri: dileme din partea multora ca de pilda:am bagat motul 300w si a fost ok,pe urma 7100 si imi "patineaza ambreaju"...ori asta mai degraba din cauza ca e ambreiajul bulit nu din vina uleiului...o treaba haioasa am patit eu ceva de genul...facut schimbul de ulei si pac senzatia de patinaj,nu mai tragea motorul etc..o fi uleiu domne..si ce sa vezi..colierele slabite la gaturile airboxului si tragea aer...si culmea s-a intamplat dupa schimbul de ulei,....am dat rezervorul jos,strans coliere si trage de rupe..

 

Eu nu ma consider si nu ma voi considera mai cunoscator ca altii,,dar pot zice ca la fiecare motor pe care l-am avut,imediat dupa achizitionare m-am apucat sa citesc manualul de reparatie cu caracteristici,sfaturi etc si am cautat sa fiu cat mai ok cu tot ce recomanda constructorul..acum nu stiu sigur daca asta tine si neaparat de modelul de gume,cei de la honda recomandand michelin si bridgestone..indicatiile sunt si pe bascula doar.Si in prima faza direct presiunea in pneuri recomandata 2.5 fata 2.9 spate cu sau fara pasager.Foarte rigida la presiunea asta si parca simteam ca imi fuge de spate.Atunci ca solutie de mijloc am trecut la 2.3 fata si 2.5 spate..am facut 14km anul asta fara sa sesizez vreun impediment din partea gumelor..chiar si starea de uzura nu este accentuata.Anul asta vreau sa trec pe metzeler sportec m3 sa vedem cum se prezinta.La fel si despre uleiuri: dileme din partea multora ca de pilda:am bagat motul 300w si a fost ok,pe urma 7100 si imi "patineaza ambreaju"...ori asta mai degraba din cauza ca e ambreiajul bulit nu din vina uleiului...o treaba haioasa am patit eu ceva de genul...facut schimbul de ulei si pac senzatia de patinaj,nu mai tragea motorul etc..o fi uleiu domne..si ce sa vezi..colierele slabite la gaturile airboxului si tragea aer...si culmea s-a intamplat dupa schimbul de ulei,....am dat rezervorul jos,strans coliere si trage de rupe..

 

 

Corectez:14000 km nu 14 cum am scris...si anul..trecut:D

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta am si vrut sa spui, respectiv parerea si ce ai simtit tu vis a vis de presiune, pentru ca intamplator si experienta mea coincide cu a ta. la 2.9 pe spate la orice acceleratie un pic mai puternica dansa spatele, iar eu sunt destul de greu sa ajut la aderenta.

anvelopele mele continental sportcontact luate de noi cu dot din anul respectiv.

dupa aceea am coborat si eu cum ai facut si tu si mi se pare foarte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta am si vrut sa spui, respectiv parerea si ce ai simtit tu vis a vis de presiune, pentru ca intamplator si experienta mea coincide cu a ta. la 2.9 pe spate la orice acceleratie un pic mai puternica dansa spatele, iar eu sunt destul de greu sa ajut la aderenta.

anvelopele mele continental sportcontact luate de noi cu dot din anul respectiv.

dupa aceea am coborat si eu cum ai facut si tu si mi se pare foarte ok.

 

Acum nu stiu pe ce criterii a stabilit constructorul presiunea in pneuri,dar eu prefer sa imi urmez instinctul aici..la fel a patit un prieten care a luat de nou un suzuki bking pe care a dat si o caruta de bani...gumele noi cu care a venit echipata din fabrica plus presiunea recomandata ..a pierdut aderenta intr-o curba la 70km/h,si mentionez ca e un biker experimentat...nu a patit nimic,doar o dauna de 2000e la motor..a schimat gumele,alta presiune,si totul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva pe hornet de 600 toba two brothers ?

 

imi cer scuze , vroiam sa scriu vick exhaust . Am scris two brothers ca ma uitam la un clip.

 

Uite cum suna pe a mea. E Vick :) Telefonul nu a inregistrat sunetele de joasa frecventa, mobra maraie ca un motor in V la turatie joasa, e muuult mai frumos sunetul ca si cel stock. La drum lung e bun silencer-ul, o aduce f aproape de sunetul stock si atunci e mai confortabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, sunt si eu proaspat posesor de hornet si sunt nedumerit cu o chestie: vreau sa cumpar ulei motul 7100 full sintetic dar nu stiu ce norma sa aleg JASO MA sau JASO MA2. motorul e din 2001, 24000km. multumesc

 

Ia-ti JASO MA, cel rosu, MA2 are culoarea mierii de albine si contine niste aditivi pentru cutiile yamaha din cate am inteles. Din experienta altora am inteles ca se muceste mai repede si nu este atat de bun ca MA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma consider si nu ma voi considera mai cunoscator ca altii,,dar pot zice ca la fiecare motor pe care l-am avut,imediat dupa achizitionare m-am apucat sa citesc manualul de reparatie cu caracteristici,sfaturi etc si am cautat sa fiu cat mai ok cu tot ce recomanda constructorul..acum nu stiu sigur daca asta tine si neaparat de modelul de gume,cei de la honda recomandand michelin si bridgestone..indicatiile sunt si pe bascula doar.Si in prima faza direct presiunea in pneuri recomandata 2.5 fata 2.9 spate cu sau fara pasager.Foarte rigida la presiunea asta si parca simteam ca imi fuge de spate.Atunci ca solutie de mijloc am trecut la 2.3 fata si 2.5 spate..am facut 14km anul asta fara sa sesizez vreun impediment din partea gumelor..chiar si starea de uzura nu este accentuata.Anul asta vreau sa trec pe metzeler sportec m3 sa vedem cum se prezinta.La fel si despre uleiuri: dileme din partea multora ca de pilda:am bagat motul 300w si a fost ok,pe urma 7100 si imi "patineaza ambreaju"...ori asta mai degraba din cauza ca e ambreiajul bulit nu din vina uleiului...o treaba haioasa am patit eu ceva de genul...facut schimbul de ulei si pac senzatia de patinaj,nu mai tragea motorul etc..o fi uleiu domne..si ce sa vezi..colierele slabite la gaturile airboxului si tragea aer...si culmea s-a intamplat dupa schimbul de ulei,....am dat rezervorul jos,strans coliere si trage de rupe..

 

 

 

Corectez:14000 km nu 14 cum am scris...si anul..trecut:D

Treaba cu ambreiajul bulit poate fi adevarata, daca nu as fi bagat in ultimele 3 sezoane 5100 cu care merge foarte bine.

Prima data am folosit Agip care mi se pare foarte bun, apoi n-am mai gasit si am pus 7100 la care am avut neintelegeri cu ambreiajul dupa care am pus 5100 pe care il folosesc si in prezent.

Acu daca e original sau contrafacut nu cred ca ai vreun control. Am avut un show cu reprezentantul Castrol Romania, cu un ulei care nu avea nici o incriptie gen made in, plus alte chestii de siguranta.

Ca sa zica ca de fapt a fost greseala lor cand au facut etichetele dar nu le-au mai retras de pe piata. Si atunci cum sa-ti mai dai seama ca e de la ei si nu din vreun garaj obscur?

 

In alta ordine de idei sezonul asta as vrea sa-mi iau un motor cazut, sa-l prepar de stunt si sa ma dau cu el printr-un poligon sau alta zona.

Mai face cineva chestia asta sa-mi dea niste sfaturi? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu ambreiajul bulit poate fi adevarata, daca nu as fi bagat in ultimele 3 sezoane 5100 cu care merge foarte bine.

Prima data am folosit Agip care mi se pare foarte bun, apoi n-am mai gasit si am pus 7100 la care am avut neintelegeri cu ambreiajul dupa care am pus 5100 pe care il folosesc si in prezent.

Acu daca e original sau contrafacut nu cred ca ai vreun control. Am avut un show cu reprezentantul Castrol Romania, cu un ulei care nu avea nici o incriptie gen made in, plus alte chestii de siguranta.

Ca sa zica ca de fapt a fost greseala lor cand au facut etichetele dar nu le-au mai retras de pe piata. Si atunci cum sa-ti mai dai seama ca e de la ei si nu din vreun garaj obscur?

 

In alta ordine de idei sezonul asta as vrea sa-mi iau un motor cazut, sa-l prepar de stunt si sa ma dau cu el printr-un poligon sau alta zona.

Mai face cineva chestia asta sa-mi dea niste sfaturi? Mersi.

 

Adevarat,am auzit la mai multi problema asta cu 7100 motul..tocmai de asta nu mai incerc un ulei mai scump,ci unul de care a fost mai multa lume multumita..nu as exclude nici Castrol de la oferta Kronaumoto,sau eventual 5100 Motul,desi ma gandisem la Yacco..o sa dau cu banu intai,si pe urma cu banu la propriu:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi sau mai bine zis ieri , am iesit un sfert de ora cu Hornetul la aer. Dupa 3 luni aproape de stat in garaj a pornit putin greu , banuiesc ca s-a evaporat ceva benzina din carburatoare si daia. Bateria a fost excelenta ( am cumparat-o de noua in iulie ) Dupa ceva automate a pornit , am lasat-o sa se incalzeasca si simteam cum nu mai am rabdare sa o calaresc putin. Am iesit cu ea la o tura sa mai ruleze cauciucurile rulmenti biele si ce mai are ea pe acolo , lanturi , pinioane discuri frane s.a.s.m.d Bine inteles cum am iesit pe strada si am dat-o pe a 2-a am bagat mana in ea . I-am bagat benzina si acum asteapta frumos la locul ei .

 

A mai avut cineva chef , timp sau a fost nerabdator ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.Un prieten are o honda hornet 600,model 2005 care are cadrul indoit.Omu' cauta un cadru pentru ea.Intrebarea rugaminte e daca stie cineva ceva despre un cadru de vanzare cu acte,sa poata omul sa isi faca motocicleta ok. Si alta intrebare: daca sunt diferente intre cadre,2002/3 vs 2005,caci am cautat si nu am gasit,dar mai bine sa verific si aici cu ce stiti si voi.

Asadar,daca nu ar fi diferente,orice cadru de hornet ar avea cineva pe aici(2002-2005),ar trebui sa fie bun. In asteptarea unui raspuns,va salut si multumesc anticipat.Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza exact si ma refer la prinderi si cote tehnologice de importanta vitala.Spre exemplu imi e teama ca pe cadrul de 2002 sa nu imi intre furca upside down care e in 2005; SAU:la prinderea basculei sa nu cumva sa fie alte cote care sa nu imi mai poata permite montarea unei bascule 2005.Motocicletele in mare,da,sunt la fel,dar daca e ceva major diferit,ar fi minunat sa aflu,asteptam in continuare raspunsuri.

Eu sunt aici,cu ochii pe post

 

HAI CU CADRUL cineva !!! dam beri :) :clap: ...si banuti :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza exact si ma refer la prinderi si cote tehnologice de importanta vitala.Spre exemplu imi e teama ca pe cadrul de 2002 sa nu imi intre furca upside down care e in 2005; SAU:la prinderea basculei sa nu cumva sa fie alte cote care sa nu imi mai poata permite montarea unei bascule 2005.Motocicletele in mare,da,sunt la fel,dar daca e ceva major diferit,ar fi minunat sa aflu,asteptam in continuare raspunsuri.

Eu sunt aici,cu ochii pe post

 

HAI CU CADRUL cineva !!! dam beri :) :clap: ...si banuti :peace:

cadru de 2002+acte italia. 150 euro Nu cunosc compatibilitatile intre ele.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian are un cadru de hornet,din 2002,am vorbit cu el,am vazut piesa si e disponibila,omul a fost foarte dragut si s-a dus de cateva ori in pod la fier :).Ramane ca diseara sa dezasamblez eu hornetul pentru o inspectie mai atenta a cadrului si cu informatia proaspata,sa pot vedea daca sunt diferente intre 2002 si 2005.

Daca intre timp cineva are pareri privitoare la diferentele intre cadre PC36E : 2002 vs 2005 ,va astept cu drag si recunostinta sa imi impartasiti cunostintele.

 

 

Multumesc Iulian si anticipat celor ce vor vrea sa ajute

 

Zi fainta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...