Vallach Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Salut, aveti idee cum pot regla cablul de soc? Am observat ca maneta de soc are efect numai de la jumatatea cursei. Am dat ieri rezervorul jos sa verific insa pt soc nu am posibilitatea de a regla cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babutza Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 salut. la hornet din 2007 aveti idee cat mai mergi cu ea de cand incepe sa clipeasca ultima liniuta la benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Salut, aveti idee cum pot regla cablul de soc? Am observat ca maneta de soc are efect numai de la jumatatea cursei. Am dat ieri rezervorul jos sa verific insa pt soc nu am posibilitatea de a regla cablul. Si la mine e activa doar jumate de cursa, dar important e ca atunci cand e inchis maxim de la ghidon, sa fie inchis maxim si la carburatie. Daca se intampla asta, nu conteaza ca ai jumatate de cursa moarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Așa funcționează la toate manetele de șoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Poti sa mai adaugi burete, sa mai ridici saua, sa-ti puna un fel de gel..etc. Eu am refacut-o de un an si e mai bine..dar dupa 3-400 km tot imi rupe fundu. M-am obisnuit cu ideea si pentru ture mai lungi o sa-mi mai iau alt motor si pe asta mica o tin de oras si ture pana in 2-300 km. salutare fratilor hornetisti am uin hornet de 600 din 2002 si astazi am bagat 160 km fara oprire si ma distrus cum va impacati cu seaua la drumuri lungi ca mie imi zdrobeste bijuteriile atat de tare alunec pe rezervor as fi curios ce solutii ar fi ca chiar imi place motorul si nu as vrea sa-l schimb am avut exact aceeasi problema ( cu hornetul meu 2002 ) si asta pt. ca vrem mai mult de la o motocicleta de strada ! saua e proiectata fix pt. oras , nu pentru ture lungi. DAR , pt. ca le iubim, facem compromisuri : modificam saua ! se poate, si rezultatele sunt f. bune; se schimba forma si materialul ( cu unul mai aderent ) si drumurile devin o placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) Wrong post. Editat Aprilie 18, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Salutare.Un coleg mobrist are un set de lant+pinioane de hornet de vanzare.A fost schimbat si dupa vre-o luna pock.Practic e nou setul.A costat undeva pe la 450-500lei.Daca e interesat careva dati un semn si va pun in legatura.Pret bun.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) As vrea sa stiu daca ar trebui sincronizate carburatoarele la motocicleta din semnatura. Consumul e decent zic eu exterior 5.5, urban 6.5 la mers cat-de-cat repejor. Cand am scos-o de la iernat a pornit la prima cheie. Dimineata porneste de fiecare data. Problema sincronizarii carburatoarelor mi-am pus-o deoarece la relanti sunetul motorului oscileaza, dar acul turometrului nu. (cam ciudat). Daca il turez putin (2000 rpm) motorul se aude rotund. In sarcina pe la 5000rpm parca nu-i place, se simte o lipsa de putere, dar odata ce depasesc acea turatie trage foarte bine. La aceasta turatie se aude toba cel mai incet. Asa se intampla la toate Hornet-urile de 600? Consumul fiind decent si faptul ca porneste dimineata la prima cheie ma face sa ma gandesc de doua ori daca merita sa o duc la mecanic sau nu. Voi ce ziceti, merita? Editat Aprilie 21, 2013 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 As vrea sa stiu daca ar trebui sincronizate carburatoarele la motocicleta din semnatura. Consumul e decent zic eu exterior 5.5, urban 6.5 la mers cat-de-cat repejor. Cand am scos-o de la iernat a pornit la prima cheie. Dimineata porneste de fiecare data. Problema sincronizarii carburatoarelor mi-am pus-o deoarece la relanti sunetul motorului oscileaza, dar acul turometrului nu. (cam ciudat). Daca il turez putin (2000 rpm) motorul se aude rotund. In sarcina pe la 5000rpm parca nu-i place, se simte o lipsa de putere, dar odata ce depasesc acea turatie trage foarte bine. La aceasta turatie se aude toba cel mai incet. Asa se intampla la toate Hornet-urile de 600? Consumul fiind decent si faptul ca porneste dimineata la prima cheie ma face sa ma gandesc de doua ori daca merita sa o duc la mecanic sau nu. Voi ce ziceti, merita? E normal sa oscileze relantiul, daca ceas-ul nu o simte inseamna ca e foarte mica oscilatia. Daca porneste bine si merge bine nu iti bate capul. Lipsa de putere pe la 5000 cat si oscilatia mica de la relanti s-ar putea sa fie cauzate de bujiile vechi, cand au fost schimbate ultima data? sau s-ar putea sa fie pur si simplu mersul normal al motorului, depinde ce inseamna lipsa de putere pentru tine ... In zona aia ti se pare ca nu are putere sau se pune un pic in nas apoi pleaca pusca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Horneturile nu merg foarte bine la 5000rpm, nu știu de ce. La turația aia bâzâie aiurea motorul, vibrează mai puternic și nu e recomandat să rămâi acolo. Cutia mi s-a părut prost etajată pentru stilul meu de mers pentru că înafară picam frecvent în turația aia și era deranjant. btw fz6n e mai smecher decât hornetul, din multiple punte de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Horneturile nu merg foarte bine la 5000rpm, nu știu de ce. La turația aia bâzâie aiurea motorul, vibrează mai puternic și nu e recomandat să rămâi acolo. Cutia mi s-a părut prost etajată pentru stilul meu de mers pentru că înafară picam frecvent în turația aia și era deranjant. btw fz6n e mai smecher decât hornetul, din multiple punte de vedere. Cum era aia cu brutarii de la Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Și-au dat demisia, lucrează pentru honda acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 salut , am o problema cu chilometrajul , scade foarte greu vitezometru , ca si cum ar avea o reactie intarziata (ex : ajung la 80 -90 km franez si imi indica in continuare vreo 2 secunde viteza la care eram dupa care se reduce treptat ) , imi poate spune cineva care ar putea fii problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Probabil cablul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 salut , am o problema cu chilometrajul , scade foarte greu vitezometru , ca si cum ar avea o reactie intarziata (ex : ajung la 80 -90 km franez si imi indica in continuare vreo 2 secunde viteza la care eram dupa care se reduce treptat ) , imi poate spune cineva care ar putea fii problema ? Probabil cablul Sau melcul din ce iti face legatura intre cablu si pinionul de atac. Japonezul l-a facut din plastic si in timp se rotunjeste si nu mai sta fix pe pinion (< 2003). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Daca ii revine greu nu cred ca are treaba cu melcul sau cu cablul ci mai degraba cu sistemul de miscare al acului in sine, cu bordul ai pe romaneste. Editat Aprilie 22, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dacă kilometrajul citește viteza de pe roata din față (posibil și la cele pe pinionul de atac) desfă cablul și scoate șufa de pe interior și inspecteaz-o. Posibil să se fi făcut un nod de mizerie, sau mai rău, s-a rupt vre-o sârmă din mănunchiul din care e făcută șufa caz în care trebuie schimbat cablul.Ai observat să se întâmple să aibe o mică întârziere acul kilometrajului la o eventuală plecare rapidă de pe loc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salut, Imi vand si eu cornetul anul asta. Cei interesati gasesc detalii aici http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=509209&selpic=4&zoom=1#foto Toate cele bune si un sezon frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Dacă kilometrajul citește viteza de pe roata din față (posibil și la cele pe pinionul de atac) desfă cablul și scoate șufa de pe interior și inspecteaz-o. Posibil să se fi făcut un nod de mizerie, sau mai rău, s-a rupt vre-o sârmă din mănunchiul din care e făcută șufa caz în care trebuie schimbat cablul.Ai observat să se întâmple să aibe o mică întârziere acul kilometrajului la o eventuală plecare rapidă de pe loc ? am sa ma uit astazi atent daca face si la pornire , ms de informatii momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 am sa ma uit astazi atent daca face si la pornire , ms de informatii momentan Din ce an este viespea ta ? Daca e < 2003 scoate-i cele doua surubele de la capacul de protectie al pinionului de atac (ocazie cu care mai cureti si mizeria de acolo ) si vezi ce ti-am zis eu. Am avut acelasi comportament cand a crapat melcul ala. Dupa aceea , daca ala e ok, ia-o "pe fir" cum ti-a zis Chivu mai sus. Daca si ala e ok atunci Thunderbyte cam are dreptate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mukiki Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980 Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980 Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport? Autentificarea nu este ITP! Nici macar nu pornesc motorul, identificare inseamna sa se uite pe seria de pe cadru si motor, si sa vada daca coincid. Deasemeni trebuie sa coincida culoarea cu ce e in cartea tehnica. Poti sa nu o pornesti eventual. O bagi impinsa inauntru, si o scoti tot impinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980 Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport? eu zic ca da. garantat. este parerea mea. pt simplul motiv ca suntem in RO. "are xenon?" este prima intrebare pusa. sunt total de acord ca te duci pt ceva si patesti altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 pt toba depinde in ce oras mergi la itp , in bucuresti au aparat de masurat zgomotul , in rest nu am auzit sa fie , si de xenon , te intoarce inapoi 100% , ca sa ai xenon trebuie sa ai urmatoarele lucruri : 1.sa fie prevazut din fabrica ( adica sa nu se vada balastul ) 2. sa ai lupa pe far , 3. sa ai sprituitor ( spalator ) pt far in cazul masinii , in cazul motorului nu stiu . Apropo , daca te prinde cu xenon pe strada , iti iau talonu cretinii astia ! se multumeste frumos , in weekend o sa am mai mult timp si o sa verific ce mi ati spus Din ce an este viespea ta ? Daca e < 2003 scoate-i cele doua surubele de la capacul de protectie al pinionului de atac (ocazie cu care mai cureti si mizeria de acolo ) si vezi ce ti-am zis eu. Am avut acelasi comportament cand a crapat melcul ala. Dupa aceea , daca ala e ok, ia-o "pe fir" cum ti-a zis Chivu mai sus. Daca si ala e ok atunci Thunderbyte cam are dreptate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutare.Un coleg mobrist are un set de lant+pinioane de hornet de vanzare.A fost schimbat si dupa vre-o luna pock.Practic e nou setul.A costat undeva pe la 450-500lei.Daca e interesat careva dati un semn si va pun in legatura.Pret bun.Bafta!nimeni interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.