Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Ce reprezinta acest semn?

Pai in mod normal se da o dunga si pe capul surubului si pe partea fixa astfel sa-ti dai seama daca se destrang in timp de la vibratii.

In mod corect daca scoti un surub il bagi in aceeasi gaura si la strangere respecti alinierea dungii de pe capul surubului cu dunga de pe partea fixa.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Vreau sa-mi cumpar un Hornet din 2006 cu 8000 km. Am vazut motoreta care arata foarte bine insa am observat ca pe suruburile de la cadru (toate), fiecare are un semn din vopsea galbena. Ce reprezinta acest semn? Asa vin din fabrica? Mentionez ca suruburile nu au hexagonul ras sau ceva de genul asta (sunt noi).

Mai mult de atat, motocicleta este carburatie, ce parere aveti? Merita sa-mi iau acest model pe carburatie (an 2006) sau sa optez pentru urmatorul model pe injectie (2007 + ), diferenta de bani fiind de ~800 euro.

Numai bine.

Parerea mea este ca nu o sa primesti nici un raspuns concret de la nimeni. Eu am 2006 si personal sunt foarte multumit de ea (da, sunt fan carburatie dar si injectia are partiele ei bune). Un lucru care ma streseaza pe mine este reglajul carburatoarelor care trebuie sa il faci o data la cateva mii de km. Ex: eu nu i-am facut niciodata in 15k dar acum cand ma urc pe viespoi ma dau jos imbibat in miros de benzina :)) (pentru mine e ok, dar pentru colegii de birou nu prea) . Concluzie: 1.sa iti placa tie ca model 2. de tinut cont, zic eu, ca modelul 2006 este compatibil cu modelele de inainte de 2006 la piese si gasesti mai usor piese, pentru modelul 2007+ zic eu ca ar trebui sa te orientezi catre piese originale

Man, in momentul in care se asambleaza o mobra cel care strange la dinamometrica suruburile le da un semn ca sa stie apoi omul de la QC ca a fost strans conform cu normele. Posibil sa fie din fabrica, posibil sa fie in urma vreunei verificari la un service serios. In ceea ce priveste discutia "carburatie sau injectie" asta e una lunga cat o zi de post. Personal sunt fanul carburatiei (usor de intretinut, acelasi consum, costuri reduse la mentenanta). Iar in ceea ce priveste anul - iti spun cu mana pe suflet ca Hornetul 2006 este de departe cel mai frumos Hornet al tuturor timpurilor (si nu e doar parerea mea ci a majoritatii comunitatii de viespari). Eu nu as sta pe ganduri. Daca ar trebui sa aleg intre PC 36 si PC 41 instant as alege prima varianta fara ezitare.

 

My 2 cents.

Multumesc Sorin pentru apreciere :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, in momentul in care se asambleaza o mobra cel care strange la dinamometrica suruburile le da un semn ca sa stie apoi omul de la QC ca a fost strans conform cu normele. Posibil sa fie din fabrica, posibil sa fie in urma vreunei verificari la un service serios. In ceea ce priveste discutia "carburatie sau injectie" asta e una lunga cat o zi de post. Personal sunt fanul carburatiei (usor de intretinut, acelasi consum, costuri reduse la mentenanta). Iar in ceea ce priveste anul - iti spun cu mana pe suflet ca Hornetul 2006 este de departe cel mai frumos Hornet al tuturor timpurilor (si nu e doar parerea mea ci a majoritatii comunitatii de viespari). Eu nu as sta pe ganduri. Daca ar trebui sa aleg intre PC 36 si PC 41 instant as alege prima varianta fara ezitare.

 

My 2 cents.

Din punct de vedere al design-ului este de departe preferata mea, chiar comparand-o cu modelul de dupa 2007. Motoreta arata excelent, insa m-am tot intrebam daca tehnologia fiind mai veche (carburatie) e mai putin perfornanta decat injectia. Personal am avut si carburatie si injectie si de ambele am fost foarte multumit tocmai de aceea va ceream si voua parerea.

Parerea mea este ca nu o sa primesti nici un raspuns concret de la nimeni. Eu am 2006 si personal sunt foarte multumit de ea (da, sunt fan carburatie dar si injectia are partiele ei bune). Un lucru care ma streseaza pe mine este reglajul carburatoarelor care trebuie sa il faci o data la cateva mii de km. Ex: eu nu i-am facut niciodata in 15k dar acum cand ma urc pe viespoi ma dau jos imbibat in miros de benzina :)) (pentru mine e ok, dar pentru colegii de birou nu prea) . Concluzie: 1.sa iti placa tie ca model 2. de tinut cont, zic eu, ca modelul 2006 este compatibil cu modelele de inainte de 2006 la piese si gasesti mai usor piese, pentru modelul 2007+ zic eu ca ar trebui sa te orientezi catre piese originale

Multumesc Sorin pentru apreciere :mexicanwave:

@TM06UFO, @Straic. Va multumesc pentru informatii, foarte utile.

 

Inca o intrebare, motorul de pe 2006 difera fata de motorul de pe modelul 99 - 2004 ?

Editat de need for speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Aveti idee de daca exista de pus indicatoare de treapta de viteza after market pentru Horneturi ?

 

Multumesc frumos!

Cum sa nu! Marea majoritate sunt universale. Uite aici pus un astfel de indicator pe un Hornet S (ultimele doua poze) :

 

/index.php?/topic/683509-vand-honda-hornet-s-cb600f/

 

Spor!

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor hornetisti

am uin hornet de 600 din 2002 si astazi am bagat 160 km fara oprire si ma distrus

cum va impacati cu seaua la drumuri lungi ca mie imi zdrobeste bijuteriile atat de tare alunec pe rezervor

as fi curios ce solutii ar fi ca chiar imi place motorul si nu as vrea sa-l schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul 2006 este de departe cel mai frumos Hornet al tuturor timpurilor

 

Subscriu, seria 2005-2006 este superba. Modelele mai noi mi se par groaznice, valabil si pt alte brand-uri, nu doar Honda.

 

salutare fratilor hornetisti

am uin hornet de 600 din 2002 si astazi am bagat 160 km fara oprire si ma distrus

cum va impacati cu seaua la drumuri lungi ca mie imi zdrobeste bijuteriile atat de tare alunec pe rezervor

as fi curios ce solutii ar fi ca chiar imi place motorul si nu as vrea sa-l schimb

 

Cel mai mult am mers 500 km, parcursi cu o singura oprire cat sa mananc un sandvis. Adevarat ca dupa 400km ma cam jenau serios genunchii.. insa daca as fi luat mai multe pauze cred ca ar fi fost in regula. As zice ca 500 e limita maxima pe care as face-o pe zi cu Hornet-ul in conditii meteo prielnice. Vremea poate fi un factor important, am mers anul trecut, in toamna, cam 180 km pe un frig de necrezut, ploaie, tot tacamul.. nu e o experienta ce as vrea sa o repet.

 

Poate ai mers prea incordat si atunci te obosesti destul de repede sau inca nu te-ai "incalzit" dupa sezonul rece.

 

Cred ca sunt colegi ce si-au modificat saua originala, posibil sa fie mai confortabila la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deobicei vii cu bilutele de rezervor dacă e șaua în panță. La modelele de dinainte de 2003 șaua e chiar ok. La cele de la 2003 până în 2006 șaua e mai înclinată și te dă spre rezervor.

Eu n-am avut niciodată probleme nici cu 03 nici nu 02, decât când dădeam în gropi mari și nu eram atent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor hornetisti

am uin hornet de 600 din 2002 si astazi am bagat 160 km fara oprire si ma distrus

cum va impacati cu seaua la drumuri lungi ca mie imi zdrobeste bijuteriile atat de tare alunec pe rezervor

as fi curios ce solutii ar fi ca chiar imi place motorul si nu as vrea sa-l schimb

Incearca cu pantaloni de piele sau pantaloni moto de textil. Acestia vin cu insertii piele/cauciuc pe fund si nu mai aluneci asa tare spre rezervor.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor hornetisti

am uin hornet de 600 din 2002 si astazi am bagat 160 km fara oprire si ma distrus

cum va impacati cu seaua la drumuri lungi ca mie imi zdrobeste bijuteriile atat de tare alunec pe rezervor

as fi curios ce solutii ar fi ca chiar imi place motorul si nu as vrea sa-l schimb

 

Poti sa mai adaugi burete, sa mai ridici saua, sa-ti puna un fel de gel..etc. Eu am refacut-o de un an si e mai bine..dar dupa 3-400 km tot imi rupe fundu.

M-am obisnuit cu ideea si pentru ture mai lungi o sa-mi mai iau alt motor si pe asta mica o tin de oras si ture pana in 2-300 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri

saua este cumva in panta si cand merg pe drumuri mai rele ma arunca in rezervor fara sa imi dau seama

realizez ce se intampla doar cand imi amortesc si ma dor bijuteriile

vreo doi cm daca ar fi curbata in sus spre tankpad ar fi ok,,daca eram in tara apelam la darian sa o modifice dar asa nu am ce sa fac

daca nu ma obisnuesc schimb motorul cu toate ca imi place

P.S de ruginit toti ruginim un pic cand nu mai mergem o vreme pe motor dar la mine nu e cazul ca eu nu am intrerupt deloc incepator nu sant dar nici hornetul nu il am de multa vreme ,poate trebuie doar sa ma obisnuesc cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strange genunchii cand simti ca te duci in fata (sau preventiv). Daca si asa aluneci, pune autocolante din acelea aderente pe lateralul rezervorului, unde intra in contact cu genunchii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Poate cineva sa imi spuna cati litri de combustibil mai este in rezervor cand trebuie sa trec robinetul pe rezerva(pc 34 2001).O seara faina

Conform manualului 3 litri, in realitate intre 3 si 4.5 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

aveti idee cum pot regla cablul de soc? Am observat ca maneta de soc are efect numai de la jumatatea cursei.

 

Am dat ieri rezervorul jos sa verific insa pt soc nu am posibilitatea de a regla cablul.

Si la mine e activa doar jumate de cursa, dar important e ca atunci cand e inchis maxim de la ghidon, sa fie inchis maxim si la carburatie. Daca se intampla asta, nu conteaza ca ai jumatate de cursa moarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa mai adaugi burete, sa mai ridici saua, sa-ti puna un fel de gel..etc. Eu am refacut-o de un an si e mai bine..dar dupa 3-400 km tot imi rupe fundu.

M-am obisnuit cu ideea si pentru ture mai lungi o sa-mi mai iau alt motor si pe asta mica o tin de oras si ture pana in 2-300 km.

 

salutare fratilor hornetisti

am uin hornet de 600 din 2002 si astazi am bagat 160 km fara oprire si ma distrus

cum va impacati cu seaua la drumuri lungi ca mie imi zdrobeste bijuteriile atat de tare alunec pe rezervor

as fi curios ce solutii ar fi ca chiar imi place motorul si nu as vrea sa-l schimb

am avut exact aceeasi problema ( cu hornetul meu 2002 ) si asta pt. ca vrem mai mult de la o motocicleta de strada ! saua e proiectata fix pt. oras , nu pentru ture lungi. DAR , pt. ca le iubim, facem compromisuri : modificam saua ! se poate, si rezultatele sunt f. bune; se schimba forma si materialul ( cu unul mai aderent ) si drumurile devin o placere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...