danny_nt Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 De curiozitate si-a pus cineva baterie mai mare, gen de 8A? Am tot cautat dar nu gasesc care sa intre in locasul hornetului. Am avut acu vreo 3 ani cred una de 7 sau 8A identica ca dimensiuni dar nu mai stiu ce marca era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 eu am dat pe o varta de 6 Ah cat scrie in carte 140 de ron.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
friendly Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Vand toba Arrow /index.php?/topic/696772-vand-toba-arrow/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am si eu o problema. La o Honda Hornet din 2001 nu mai intra in neutru. Mi s-a mai intamplat de vreo doua ori dar si-a revenit dupa 5 minute de apasat si tras pedala. Dar de azi dimineata de cand am ajus la serviciu si am parcat-o nu mai pot s-o bag in neutru. Si problema e ca nu porneste in viteza (nu stiu daca asa-s proiectate sau nu). Are cineva o solutie? Si inca ceva, daca tot sunt aici. Dimineata cand o pornesc, cu socul tras, trebuie sa o turez putin altfel nu porneste. Dupa doua sprituri porneste si mege bine. E vreo problema? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am si eu o problema. La o Honda Hornet din 2001 nu mai intra in neutru. Mi s-a mai intamplat de vreo doua ori dar si-a revenit dupa 5 minute de apasat si tras pedala. Dar de azi dimineata de cand am ajus la serviciu si am parcat-o nu mai pot s-o bag in neutru. Si problema e ca nu porneste in viteza (nu stiu daca asa-s proiectate sau nu). Are cineva o solutie? Si inca ceva, daca tot sunt aici. Dimineata cand o pornesc, cu socul tras, trebuie sa o turez putin altfel nu porneste. Dupa doua sprituri porneste si mege bine. E vreo problema? Multumesc anticipat! 1. Regleaza cablul de ambreiaj, 90% din probleme sunt de acolo. 2. pornitul carburatiei este specifica cam fiecarei moto. Cat imp porneste, e in regula. Depinde cat de jos/sus ai relantiul. Cat de rece e afara, etc. Si la mine cateodata nu vrea sa porneasca daca nu ii dau putin gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Faza e ca in viteza intra, 1, 2, 3... dar nu vrea in neutru. Dau in sus incet dintr-a-ntaia si intra a doua. Are vreo legatura cu faptul ca o mai las pe liber inainte sa opresc de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am si eu o problema. La o Honda Hornet din 2001 nu mai intra in neutru. Mi s-a mai intamplat de vreo doua ori dar si-a revenit dupa 5 minute de apasat si tras pedala. Dar de azi dimineata de cand am ajus la serviciu si am parcat-o nu mai pot s-o bag in neutru. Si problema e ca nu porneste in viteza (nu stiu daca asa-s proiectate sau nu). Are cineva o solutie? Si inca ceva, daca tot sunt aici. Dimineata cand o pornesc, cu socul tras, trebuie sa o turez putin altfel nu porneste. Dupa doua sprituri porneste si mege bine. E vreo problema? Multumesc anticipat! Nici daca o misti putin inainte-inapoi nu vrea sa sara in neutru? (+1 pentru reglajul cablului de ambreiaj). Si in plus, cum sa nu porneasca daca e in viteza? Ridica cricul, tine ambreiajul tras si porneste. Legat de tras un pic sau nu de gaz dimineata cand pornesti - nu iti face griji mari. Ai cumva obiceiul sa o opresti din buton? Daca da, renunta la obiceiul asta si s-ar putea sa iti porneasca mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Gata. Am tras-o inapoi un metru, am franat brusc si a sarit in neutru. Si am incercat sa o pornesc inainte cat era in viteza si nimic. Cu cricul ridicat, cu ambreiaj tras, nu misca nimic. Merci de pont tizule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 dar daca e la neutru, pornita, tragi ambreiaju si bagi a1-a, cum reactioneaza? se misca in fata? daca da, cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator 01Hornet Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Ce recomandati sau cu ce ati fost multumiti la motociclete, in materie de ulei: Motul 7100 10w40 sau Motul 5100 10w40 ?Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 dar daca e la neutru, pornita, tragi ambreiaju si bagi a1-a, cum reactioneaza? se misca in fata? daca da, cat? Pornita si cu ambreiajul tras, daca bag a 1-a nu misca. Prima data cand mi s-a intamplat sa nu intre in neutru eram intr-o rampa si mi-a murit motorul, vrand sa opresc. M-am chinuit vreo 3 minute cu apasat si ridicat pedala si a intrat. Gata. Am tras-o inapoi un metru, am franat brusc si a sarit in neutru. Si am incercat sa o pornesc inainte cat era in viteza si nimic. Cu cricul ridicat, cu ambreiaj tras, nu misca nimic. Merci de pont tizule Am plecat de la serviciu si pe drum, la un semafor am patit-o iar. Am stat cu ambreiaju tras 1 minut pana s-a facut verde ca nu intra in neutru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Pornita si cu ambreiajul tras, daca bag a 1-a nu misca. Prima data cand mi s-a intamplat sa nu intre in neutru eram intr-o rampa si mi-a murit motorul, vrand sa opresc. M-am chinuit vreo 3 minute cu apasat si ridicat pedala si a intrat. Am plecat de la serviciu si pe drum, la un semafor am patit-o iar. Am stat cu ambreiaju tras 1 minut pana s-a facut verde ca nu intra in neutru... ti belita harta,din cutie sau selectoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Gata. Am tras-o inapoi un metru, am franat brusc si a sarit in neutru. Si am incercat sa o pornesc inainte cat era in viteza si nimic. Cu cricul ridicat, cu ambreiaj tras, nu misca nimic. Merci de pont tizule np. Strange si cablul ala de ambreiaj (uita-te si la capete ca e posibil sa fie pe duca) si poate, poate scapi doar cu atat.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) salut! nu am mai postat de mult pe aici...asa avea nevoie de niste piese pentru ca as vrea sa modific putin horneta...un far modelul rotund dar cu sticla din fata bombata, credca de prin 2004-2005; un parbriz pentru farul asta si un bugspoiler! daca dezmebrati sau mai stiu eu ce dati un semn cu un pret! ati incercat careva sa puneti codita de 2005 pe modelul din 2002? Editat Mai 29, 2013 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 salut! nu am mai postat de mult pe aici...asa avea nevoie de niste piese pentru ca as vrea sa modific putin horneta...un far modelul rotund dar cu sticla din fata bombata, credca de prin 2004-2005; un parbriz pentru farul asta si un bugspoiler! daca dezmebrati sau mai stiu eu ce dati un semn cu un pret! ati incercat careva sa puneti codita de 2005 pe modelul din 2002?Bine ai revenit . Pe rand : far - dezmembrari. E extreeeem de cautat. Pe mine ma suna oameni si acum,la aproape 2 ani de cand am avut unul de vanzare. 2. Bug - iti face george05 unul la bani buni. 3. Schimbul de codita - nu e tocmai plug and play din pacate. E diferenta si la plasticele laterale si la sa....orice e posibil dar usor nu este....Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) nu ma intereseasa sa mai deschid sa folosesc spatiul de sub sa....am codita...mi-ar trebui plasticele laterale si saua de la modelul 2005! daca aveti contactati-ma! merge oare codita asta pe cadrul din 2002 ca sa nu trebuiasca taiat in plm? la cati bani are bugspoiler? Editat Mai 29, 2013 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 nu ma intereseasa sa mai deschid sa folosesc spatiul de sub sa....am codita...mi-ar trebui plasticele laterale si saua de la modelul 2005! daca aveti contactati-ma! merge oare codita asta pe cadrul din 2002 ca sa nu trebuiasca taiat in plm? la cati bani are bugspoiler?Vezi ca nici la rezervor nu se vor pupa lateralele cu saua...ceva gen doua sute de lei sau pe acolo parca... da-i un PM si iti zice el ce si cum....Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 ok mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 ok mersi Avand in vedere ca nu e secret,pretul e 260ron cu transport inclus.dureaza cateva zile din momentul in care dai comanda:) daca esti interesat,ma anunti si o rezolvam;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 pune poza cu el sa il vad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 pune poza cu el sa il vad! http://hondahornet.ro/forum/40-motociclete-hornet/3108-vand-honda-hornet-cb600s-din-2004.html uite aici doua poze,eu nu am in calculator nimic...dar iti poti face o idee,f buna zic eu,avand in vedere ca in aceste poze e brut,nevopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 am inteles! eu maine plec in germania si intru la louis munchen sa vad ce au si ei si sa imi iau si parbriz si manere! daca nu iau de acolo pe luni cand ma intorc il comand asta de la tine! tu ai avut un hornet modificat...vreau sa pun codita de 2005 pe asta a meu din 2002...oare se potriveste(ma refer si la sa si la plastice laterale)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 am inteles! eu maine plec in germania si intru la louis munchen sa vad ce au si ei si sa imi iau si parbriz si manere! daca nu iau de acolo pe luni cand ma intorc il comand asta de la tine! tu ai avut un hornet modificat...vreau sa pun codita de 2005 pe asta a meu din 2002...oare se potriveste(ma refer si la sa si la plastice laterale)? Boon.atunci astept de stire pe luni si daca e,rezolvam.legat de potrivire,din cunostintele mele nu se potriveste fara mici adaptari si modificari.iar lateralele sunt altfel si nici alea nu sunt potrivire perfecta,fecat eventual cu modificari:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Am si eu o intrebare la un hornet 2006 si 50 000 km cat de tare trebuie sa huruie lantul de distributie....? La mine este destul de sesizabil zgomotul lantului de distributie in motor, Cum se verifica daca este uzat sau doar mai trebuie intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Descarcă manualul, du-te la secțiunea dedicată distribuției și citește de acolo. Deobicei se măsoară dinstanța între zale, ca să îi verifici uzura. Horneturile mele nu zornăiau deloc, cel puțin nu din cauza distribuției. Unul era trecut bine de 100k km dar fusese schimbată distribuția. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.