Calin1974 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 o intrebare. daca ati transportat o motocicleta pe o remorca normala de masina imi puteti spune cum ati legat-o.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 o intrebare. daca ati transportat o motocicleta pe o remorca normala de masina imi puteti spune cum ati legat-o.multumesc Pe mijlocul platformei si cat poti de in fata, legata strans cu chingi de "gat" de locasele pentru rotile masinilor. Daca ai inteles ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Ma omoara motocicleta asta.. acum o sapt am reglat amestecu si mergea blana.. Azi,la relanti se aude foooarte ciudat iar la acceleratii bruste imi da in nas..mooor..poate sa imi explice si mie cineva cum se poate intampla chestia asta din senin..de parca peste noapte imi umbla cineva la moto :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 bobina magnetica? te referi la alternator? da tot nu pot sa inteleg cum sa imi mearga o sapt perfect si dintr-o data e dezastru :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 cu bobina te pot ajuta eu daca ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 bobina magnetica? te referi la alternator? da tot nu pot sa inteleg cum sa imi mearga o sapt perfect si dintr-o data e dezastru :| Hai pe mess: marga_iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Pe mijlocul platformei si cat poti de in fata, legata strans cu chingi de "gat" de locasele pentru rotile masinilor. Daca ai inteles ceva pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga. Pe cric si cu ghidonul drept. Platforma ar trebui sa aiba niste sufe reglabile si cand ti-o strange bine se strange suspensia fata si sta fixa in 3 puncte. Sufele trag fiecare intr-o parte si cu cricul jos nu mai misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) A venit timpul sa cumpar anvelope noi pentru motocicleta (Hornet de 600, 2001, stock) Am intrebat in stanga si in dreapta si mi-au fost oferite urmatoarele: Preturile sunt pentru fata/spate , in Ron. Continental - Contiroadattack - 58W - 431.00 / 511.00 Pirelli - Diablo - 58W - 387.00 / 490.00 Michelin - Pilot Power - 58W - 394.00 / 484.00 Metzler - Sportec M3 - 58W - 406.00 / 477.00 Bridgestone - BT021F - 58W - 412.00 / 512.00 Dunlop - Sportmax Qualifier - 58W - 440.00 / 498.00 Care e mai bun dintre acestea? Nu vreau circuit, merg doar pe strada, unde vreau anvelope care sa ofere performante bune si durabilitate. Daca imi vinde cineva anvelope noi comparabile sau mai bune, sunt deschis la sugestii. Editat Iunie 18, 2013 de sebaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salutare, Am si eu o nelamurire : Am Xenon pe viespea mea din 2003. Am cumparat-o cu el. A mers ok timp de 3 ani pana saptamana trecuta cand am observat ca nu mai merge. Am verificat sigurantele (sunt ok). Am demontat farul, am scos toate mufele si le-am pus inapoi (asta dupa ce am verificat becul si am vazut ca nu pare a fi ars). Pun contactul - functioneaza din nou, dau faza lunga - nu mai functioneaza, tai faza lunga, nu mai functioneaza xenonul. Kit-ul de xenon este unul de 6000k (asa scrie pe cutiuta aia) pe soclul de la bec scrie H8. Este doar pentru faza scurta. Aveti idee cam care ar fi problema ? Multumesc anticipat Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) bacteria. sau becul sau droserul. din pacate astea mai fac asa....gen nu merg, cateodata mai merg...sunt mai greu de diagnosticat, iar becul nefiind cu filament, nu poti spune cu siguranta ca s-a ars sau nu. Editat Iunie 19, 2013 de COObra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Bateria e noua. Becul functioneaza. In seara asta si-a revenit. Tindeam sa cred ca e balastul acum tind sa cred ca poate am un contact imperfect. Multam Stefan pentru sugestii. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga. Se leaga pe mijloc daca e singura, DREAPTA (daca se rupe o ghinga observi imediat daca nu mai sta dreapta), de bratele furcii intre juguri in partea din fata, comprimand suspensia cat se poate de tare. Pe spate se leaga de suportii de scara de la pasager sau de cadrul coditei in cazul in care suportii sunt cum ii are hornetul. Pentru extra siguranta iti recomand sa legi roata din fata de rama remorcii. Editat Iunie 19, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 bobina magnetica? te referi la alternator? da tot nu pot sa inteleg cum sa imi mearga o sapt perfect si dintr-o data e dezastru :| Senzorul Hall care se afla sub capacul de pe partea cu distributia(dreapta). Se vede vreo diferenta de la rece la cald la comportamentul motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 nope..deci la relanti zici ca merge in 3 pistoane..ca si cand as inchide de tot un surub de amestec.. astazi am incercat sa umblu la carburatoarele 1 si 4(la astea am acces mai usor fara sa dau jos airboxu)..tot invarteam acolo si facea si mai rau pana cand au scazut turatiile de tot si a murit..mi-am dat seama ca mi s-a terminat benzina pt ca la acceleratii dadea in nas rau de tot..am pus pe rezerva si brusc si-a revenit jucaria..merge din nou struna..cred ca imi e infundat rezervoru :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 nope..deci la relanti zici ca merge in 3 pistoane..ca si cand as inchide de tot un surub de amestec.. astazi am incercat sa umblu la carburatoarele 1 si 4(la astea am acces mai usor fara sa dau jos airboxu)..tot invarteam acolo si facea si mai rau pana cand au scazut turatiile de tot si a murit..mi-am dat seama ca mi s-a terminat benzina pt ca la acceleratii dadea in nas rau de tot..am pus pe rezerva si brusc si-a revenit jucaria..merge din nou struna..cred ca imi e infundat rezervoru :/ vezi vreun furtun de alimentare sa nu fie gatuit sau poate chiar nu mai aveai benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 De cateva zile am o problema , imi porneste foarte greu trebuie sa invart motorul vreo 10 secunde sa porneasca. Ce ar trebuie sa verific...? Ieri dupa ce am pornito cu aceiasi dificultate a dat un tun pe esapament fara sa turez nimic, banuiesc ca e ceva la carburatoare, nu stiu. Astept pareri. Inainte sa o pornesc trag socul la maxim o fi de aici o problema....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 vezi ca daca e foarte cald afara nu se trage socu la maxim ca o ineci..de acolo si rateu.. Poate porneste mai greu pt ca fiind foarte cald se evapora benzina din carburatoare (asta am auzit si eu de la cineva nu bag mana in foc..) Incearca sa o pornesti fara soc,sau daca nu porneste fara,trage-l la jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Cand e FOARTE cald si al meu (Hornet 2008) mai face uneori figuri, nu o ia din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) si hornetu meu, ala de 600, facea la fel cind era cald. trageam de acceleratie putin si pornea usor. incearca. Editat Iunie 22, 2013 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 A venit timpul sa cumpar anvelope noi pentru motocicleta (Hornet de 600, 2001, stock) Am intrebat in stanga si in dreapta si mi-au fost oferite urmatoarele: Preturile sunt pentru fata/spate , in Ron. Continental - Contiroadattack - 58W - 431.00 / 511.00 Pirelli - Diablo - 58W - 387.00 / 490.00 Michelin - Pilot Power - 58W - 394.00 / 484.00 Metzler - Sportec M3 - 58W - 406.00 / 477.00 Bridgestone - BT021F - 58W - 412.00 / 512.00 Dunlop - Sportmax Qualifier - 58W - 440.00 / 498.00 Care e mai bun dintre acestea? Nu vreau circuit, merg doar pe strada, unde vreau anvelope care sa ofere performante bune si durabilitate. Daca imi vinde cineva anvelope noi comparabile sau mai bune, sunt deschis la sugestii. Eu as merge pe M3 sau pe Michelin Pilot power 2ct daca e vorba de aproximativ 900-1000 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) ce ziceti? sunt bune? http://www.ebay.it/itm/gomme-moto-Michelin-120-70-ZR17-180-55-ZR17-Power-Pure-2CT-/271213939643?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto sau http://www.ebay.it/itm/GOMME-MOTO-MICHELIN-PILOT-POWER-120-70-17-180-55-17-DOT-2012-/111086302392?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item19dd4274b8 Editat Iunie 23, 2013 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
studinte Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 caut niste capace de semnalizari stock daca are cineva abandonate printr-un colt de garaj care merita sa fie folosite din nou.pls lasati un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 care bagati Motul 5100 10w40 Technosynthese in motoare? cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 ce ziceti? sunt bune? http://www.ebay.it/itm/gomme-moto-Michelin-120-70-ZR17-180-55-ZR17-Power-Pure-2CT-/271213939643?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto sau http://www.ebay.it/itm/GOMME-MOTO-MICHELIN-PILOT-POWER-120-70-17-180-55-17-DOT-2012-/111086302392?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item19dd4274b8 Salut, Eu am Pilot Power. Sunt DOT 2011 - sunt multumit de ele. Nu pot sa le compar pentru ca sunt primele gume care le am de noi. Tot ce pot sa-ti spun e ca atunci cand e mai racoare afara au aderenta scazuta (pana se incalzesc), dupa aceea sunt ok. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.