Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

@Sorin:Parere personala..si eu am Hornet deci iti dai seama ca daca imi placea mai mult SVul imi luam SV.. Ca design nici nu se compara frumusetea de Honda cu Svul..

@Calin: Imi place enorm 919-le dar.. kawasaki au pus si ei acolo 130 de cai sa simti ca e de 1000cc motoru... adica daca tot trec la ceva mai mare sa nu fie doar 10 CP diferenta,care oricum se pierd din cauza 20kile+ .. Nu am nici-o indoiala ca e nervoasa,iar cuplul diferind foarte mult.. Pt mine si asta de 600 e prea nervoasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta voiam sa zic. la 900 nu simti zvicnirile alea pe care le are ala de 600 la 8000 de ture, in scimb simti putetea motorului de la 2000 de ture. cu 900 poti merge linistit cu a sasea la 50 la ora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5mm la sa nu conteaza, dar conteaza centrul de greutate si distributia masei pe roata fata/spate.

Din punctul asta de vedere mi s-a parut mai ok hornetul, SV-ul pare mai greu pe fata (le-am calarit pe ambele).

Hornetul are cam cu 20 de cai mai multi, dar disponibili mai sus. SV-ul trage mai bine de jos, dar si vibreaza mai tare.

Consumul este comparabil (0.5 litri chiar nu ar trebui sa conteze cand iti cumperi un motor).

Franele sunt comparabile, din ce imi amintesc.

 

Ca si fiabilitate, un prieten care a avut un sv a avut mai multe probleme decat mine cu hornetul, dar asta nu inseamna neaparat ca sunt mai fiaile horneturile.

Hornetul are probleme cu lantul si intinzatorul de distributie la motoare care au real peste 80k km (sau in romania clasicul 30k cum are toata lumea), unora le mai arde releul de incarcare, si ... cam atat.

SV-urile avand doua cilindre sunt mai pretentioase la carburatie, care trebuie facuta regulat (o data pe an, sau la x km). Ambreiajul e mai slab (adica mai putin rezistent in timp, avantd si cuplul mai mare la turatii mici).

 

Cel mai bine e sa pui mana pe ambele si macar sa stai in sa, daca nu ai posibilitate sa le conduci. Ia-l pe cel care iti place mai mult ca altfel, tot timpul o sa stai cu gandul la "celalat".

Asta da raspuns :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cum opriti motorul la hornet....? de ex la mn daca il opresc din cheie porneste foarte greu ca si cum ar fi innecat dar daca il opresc din butonul de oprire urgenta parca asa se numeste, porneste la sfert cum s'ar zice.Asa face si la voi...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

opresc in trei feluri diferite in funtie de chef:

1. Din cric cand e in viteza (cel mai des)

2. cheie (mai rar)

3. kill switch (cel mai rar)

 

Iarna vara, nu conteaza, si nu am simtit nici o diferenta in pornirea de dupa, si imi pornesc motorul cam zilnic, deci probabil e autosugestie, in fond toate opririle taie curentul la scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare.

daca ati transportat o motocicleta pe o remorca normala de masina imi puteti spune cum ati legat-o.multumesc

Pe mijlocul platformei si cat poti de in fata, legata strans cu chingi de "gat" de locasele pentru rotile masinilor. Daca ai inteles ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omoara motocicleta asta.. acum o sapt am reglat amestecu si mergea blana.. Azi,la relanti se aude foooarte ciudat iar la acceleratii bruste imi da in nas..mooor..poate sa imi explice si mie cineva cum se poate intampla chestia asta din senin..de parca peste noapte imi umbla cineva la moto :/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga.

Pe cric si cu ghidonul drept. Platforma ar trebui sa aiba niste sufe reglabile si cand ti-o strange bine se strange suspensia fata si sta fixa in 3 puncte. Sufele trag fiecare intr-o parte si cu cricul jos nu mai misca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit timpul sa cumpar anvelope noi pentru motocicleta (Hornet de 600, 2001, stock)

 

Am intrebat in stanga si in dreapta si mi-au fost oferite urmatoarele:

 

Preturile sunt pentru fata/spate , in Ron.

 

Continental - Contiroadattack - 58W - 431.00 / 511.00

 

Pirelli - Diablo - 58W - 387.00 / 490.00

 

Michelin - Pilot Power - 58W - 394.00 / 484.00

 

Metzler - Sportec M3 - 58W - 406.00 / 477.00

 

Bridgestone - BT021F - 58W - 412.00 / 512.00

 

Dunlop - Sportmax Qualifier - 58W - 440.00 / 498.00

 

Care e mai bun dintre acestea? Nu vreau circuit, merg doar pe strada, unde vreau anvelope care sa ofere performante bune si durabilitate.

 

Daca imi vinde cineva anvelope noi comparabile sau mai bune, sunt deschis la sugestii.

Editat de sebaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire :

Am Xenon pe viespea mea din 2003. Am cumparat-o cu el. A mers ok timp de 3 ani pana saptamana trecuta cand am observat ca nu mai merge.

Am verificat sigurantele (sunt ok).

Am demontat farul, am scos toate mufele si le-am pus inapoi (asta dupa ce am verificat becul si am vazut ca nu pare a fi ars).

Pun contactul - functioneaza din nou, dau faza lunga - nu mai functioneaza, tai faza lunga, nu mai functioneaza xenonul.

Kit-ul de xenon este unul de 6000k (asa scrie pe cutiuta aia) pe soclul de la bec scrie H8. Este doar pentru faza scurta.

Aveti idee cam care ar fi problema ?

 

Multumesc anticipat

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bacteria.

sau becul

sau droserul.

din pacate astea mai fac asa....gen nu merg, cateodata mai merg...sunt mai greu de diagnosticat, iar becul nefiind cu filament, nu poti spune cu siguranta ca s-a ars sau nu.

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cric s-au dreapta? nu am vazut niciodata cum se leaga.

Se leaga pe mijloc daca e singura, DREAPTA (daca se rupe o ghinga observi imediat daca nu mai sta dreapta), de bratele furcii intre juguri in partea din fata, comprimand suspensia cat se poate de tare. Pe spate se leaga de suportii de scara de la pasager sau de cadrul coditei in cazul in care suportii sunt cum ii are hornetul. Pentru extra siguranta iti recomand sa legi roata din fata de rama remorcii.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobina magnetica? te referi la alternator? da tot nu pot sa inteleg cum sa imi mearga o sapt perfect si dintr-o data e dezastru :|

Senzorul Hall care se afla sub capacul de pe partea cu distributia(dreapta). Se vede vreo diferenta de la rece la cald la comportamentul motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope..deci la relanti zici ca merge in 3 pistoane..ca si cand as inchide de tot un surub de amestec.. astazi am incercat sa umblu la carburatoarele 1 si 4(la astea am acces mai usor fara sa dau jos airboxu)..tot invarteam acolo si facea si mai rau pana cand au scazut turatiile de tot si a murit..mi-am dat seama ca mi s-a terminat benzina pt ca la acceleratii dadea in nas rau de tot..am pus pe rezerva si brusc si-a revenit jucaria..merge din nou struna..cred ca imi e infundat rezervoru :/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope..deci la relanti zici ca merge in 3 pistoane..ca si cand as inchide de tot un surub de amestec.. astazi am incercat sa umblu la carburatoarele 1 si 4(la astea am acces mai usor fara sa dau jos airboxu)..tot invarteam acolo si facea si mai rau pana cand au scazut turatiile de tot si a murit..mi-am dat seama ca mi s-a terminat benzina pt ca la acceleratii dadea in nas rau de tot..am pus pe rezerva si brusc si-a revenit jucaria..merge din nou struna..cred ca imi e infundat rezervoru :/

vezi vreun furtun de alimentare sa nu fie gatuit sau poate chiar nu mai aveai benzina :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile am o problema , imi porneste foarte greu trebuie sa invart motorul vreo 10 secunde sa porneasca. Ce ar trebuie sa verific...? Ieri dupa ce am pornito cu aceiasi dificultate a dat un tun pe esapament fara sa turez nimic, banuiesc ca e ceva la carburatoare, nu stiu. Astept pareri. Inainte sa o pornesc trag socul la maxim o fi de aici o problema....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca daca e foarte cald afara nu se trage socu la maxim ca o ineci..de acolo si rateu.. Poate porneste mai greu pt ca fiind foarte cald se evapora benzina din carburatoare (asta am auzit si eu de la cineva nu bag mana in foc..) Incearca sa o pornesti fara soc,sau daca nu porneste fara,trage-l la jumatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...