MTM Moto Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 @adyfikus Photo0763.jpg Da,despre asta vorbeam.Daca nu esti multumit trimitel; inapoi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Cati litri de ulei încap intr-un motor? Ok, reformulez...Astazi am schimbat uleiul la motor (hornet-2003) si e prima data cand am facut asta (motorul l-am cumparat acum o sapt). Pe langa faptul ca am scos uleiul vechi,schimbat filtrul si adaugarea altuia mai era nevoie sa fac si altceva? Am pus cam 3,6 litri de ulei, Motul 5100...de unde stiu cat trebuie pus in motor? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Din manual CB 600 F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 a pus careva amortizor de f3/f2 pe bascula de hornet? '98 sau aproape. are careva schema de la adaptare? ceva idei despre...consecinte? stiu ca se ridica de fund cam sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Cati litri de ulei încap intr-un motor? Ok, reformulez...Astazi am schimbat uleiul la motor (hornet-2003) si e prima data cand am facut asta (motorul l-am cumparat acum o sapt). Pe langa faptul ca am scos uleiul vechi,schimbat filtrul si adaugarea altuia mai era nevoie sa fac si altceva? Am pus cam 3,6 litri de ulei, Motul 5100...de unde stiu cat trebuie pus in motor? Multumesc. Ideea e sa verifici nivelul.Dupa cum zice si manualul postat mai sus de misulik ai pus mai putin. Dar daca verifici pe joja si e ok lasa-l asa. Daca nu mai pune. Trebuie sa ai grija si cum se face verificarea: motorul trebuie sa fie cald si apoi se lasa un nr de minute, joja nu trebuie sa fie infiletata cand masori,motorul drept nu pe cric... scrie in manual exact. Editat Iulie 15, 2013 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 baieti..am mers un sezon cu 1 bar in cauciucu din fata... Azi am dat la pompa pana la 2.2-2.3.. Zici ca e bicicleta..incredibila diferenta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salut , Ma poate ajuta cineva cu un manual de reparații pentru Hornet 600 din 2008 pc41 . Multumesc , Daca are cineva îl rog sa îl trimită pe adresa de mail: obyyy@ymail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Din cate stiu eu, nu se pupa suportii, din cauza prinderii de sub sa, dar poate ma insel... adica e 98-02 si 03-06. Baieti (si fete), imi pare rau ca nu am mai fost pe aici in ultimul timp, ca va lamuream. Si eu am alergat dupa suportii aia de mi-au iesit ochii. Roxy, a mea este tot 2005 si iti spun ca vei gasi greu suportii. Deci, suportii arata aproape la fel, dar nu au aceeasi lungime. Pentru 98-02 sunt codul Givi 162FZ Pentru 2003-2006 sunt 258FZ. Cum modelele 03-06 sunt foarte putine la noi, si probabilitatea sa gasesti suporti e cam mica, eventual daca a luat/primit cineva modelul nou si el are mobra mai veche... Pe de alta parte, si daca are cineva de vanzare suportii astia nu-i va da asa repede tocmai pentru ca sunt mai putini cu modelul 03-06. Din ce am studiat eu, sunt doua feluri de suporti (ca mod de fabricare), sunt suporti la care urechile de prins la manerul spate sunt sudate de suporti, dar exista si varianta la care urechile sunt prinse cu surub de suporti. In cazul asta, cred ca s-ar putea modifica un suport pentru 98-02 sa se potriveasca la 03-06 prin mutarea urechilor. Nu stiu sigur daca se poate, eu asta aveam de gand sa fac dar am gasit in ultima clipa un set de suporti pentru 2005. Referitor la topcase, si eu am tot de 46l, este la limita, incap doua casti dar depinde de casti. Eu am doua flip-uri si cu greu le bag, cu clapele ridicate si bagate una-ntr-alta. Daca stii ca nu iti trebuie pentru doua casti, este ok, altfel cauta mai degraba Givi Maxia, de 52l sau 55l, nu e mare diferenta estetic, dar ca spatiu se simte. Si inca ceva, cand gasesti suportii, de obicei se dau cu tot cu placa Givi. Ai grija sa fie placa MONOKEY, asta este pentru topcaseurile mari. Daca e Monolock, nu e buna, merge numai pentru topcase-uri mici, pana in 30l. Monokey si Monolock nu sunt compatibile, sunt sisteme de prindere diferite. Exemple: Suport 98-02 cu urechile prinse in suruburi si placa Monolock Suport 2003-2005 cu urechile sudate si placa MonoKey Diferenta Monolock-Monokey Mobra mea cu topcase E460 Editat Iulie 16, 2013 de tiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salut , Ma poate ajuta cineva cu un manual de reparații pentru Hornet 600 din 2008 pc41 . Multumesc , Daca are cineva îl rog sa îl trimită pe adresa de mail: obyyy@ymail.com http://www.2shared.com/document/dIF5RxA6/Honda_CB600F_FA_Manuale_Offici.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 care ati sevisat furca la hornet pc36 2002? ce ulei ar mai intari un pic furca? aci am gasit doar 7,5 w,10w si 15w de la mororex si nu stiu care sa il cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Furca o faci mai tare doar cu arcuri liniare de constanta mai mare. Cu ulei mai gros nu faci treaba serioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salut, dimineata la plimbare prin oras a murit motorul, am trecut pe rezerva si am mers la peco, am pus vreo 9 litri si deja se vedea sus benzina, am trecut pe normal si am venit la servici, ce s-a intamplat ? cat are rezervoru cu tot cu rezerva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 @misulikkk Cred ca ai mizerie in rezervor si ti s-au infundat sitele de la robinetul de benzina. Trebuie kit de reparatie pentru robinetul de benzina, posibil si o curatare a rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 ok, s-a infundat, dar dupa ce am pus benzina a pornit iar si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Da, ideea e ca rezervorul are 16 litri in total, respectiv 17 la modelele dupa 2003. Si tu aveai benzina in rezervor, dar nu ti-o ”vedea” din cazul mizeriilor din sitele de la robinetul de benzina/fundul rezervorului. Asa mi-a explicat si mie mecanicul. Rezerva e de trei litri, din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacu_ Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salutare, Sunt si eu aproximativ nou in clubul Hornet. Am o mica problema cu ghidonul. Motorul l-a cumparatu cu alt ghidon pe el (nu ca cel original) fiind necunoscator nu mi-am dat seama pana cand nu am mai vazut un alt Hornet si mi-a sarit in ochii detaliul acesta. Spun asta pt ca cu ghidonul pe care il am simt o presiune mare in podul palmei chear si dupa 2 - 3 km de mers. Ghidonul meu este ceva mai drept decat cel original. Honda Hornet 1998. Intrebarea mea este daca si cu ghidonul original se simte tensiune in palme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 aseara dupa 2 ore de oras ma cam durea podul palmei ( cam tot e original la al meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Depinde și poziția acestuia. Dacă e pus prea spre față mai dă senația asta. Încercați să slăbiți suruburile de prindere și să-l dați mai spre rezervor, poate e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 intinzatorul se schimba foarte usor nu trebe sa demontezi nimic. e ala iesit in afara in partea dreapta spre spate. deobicei se schimba intinzatorul si patinele de la lant. daca huruie in continuare schimbi si lantul...trebuie incercat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Nu sunt mecanic, dar distributia nu se schimba nici dupa ureche si nici pe bucati. Nici la masina nu se face la fel. La fel si kitul de lant. Sau kitul de ambreiaj la masina, daca vrei. E pacat sa stai sa desfaci motorul / dai banii pe manopera si sa faci lucrarea pe jumatate. Fa un efort si schimb-o pe toata, ai 50.000 kilometri, merita si motorul ala o reimprospatare. Calculeaza cat te costa reparatia motorului (excluzand consecintele unei cazaturi la viteza in urma defectiunii in mers) daca se rupe distributia. Apoi, vezi cati bani economisesti daca te zgarcesti la o piesa sau doua. Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 salutare care ai nevoie de set etrieri fata hornet pc41 2010 modelul fara abs impecabili ! se accepta si variante 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? eu la cazatura mea de hornet a inceput sa huruie la 53000 de mile (fa tu calculul in km) am luat un intinzator si l-am pus sus singura masura de precautie care mi-am luat-o tragerea la semn a motorului doar la arbore si invartit la mana de cateva ori sa fiu sigur ca nu a sarit e foarte simplu tin totusi sa iti precizez ca sunt mecanic auto cu destul de multa experienta in spate dar la motociclete numai problemele de care m-am mai lovit la ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? Cel mai bine mergi la service si schimbi distributia..iti spune mecanicul daca doar lantul trebuie schimbat...si cu ocazia asta verifica si jocul la supape..nu face tiganie cu intinzatorul..eu mi-am schimbat singur lantul si e destula inginerie..mentionez ca am lucrat in service si de aia stiu... cum sa pui axele pe pozitie,in ce ordine se strangi suruburile etc...un lant costa cam 3mil plus manopera ..te va costa ceva dar merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Diferenta Monolock-MonokeyMonoKey-MonoLock-case-bottom.gif Mobra mea cu topcase E460IMG_1869-1200.jpg Dau la schimb un topcase Motodetail 44l in stare aproape noua monolock cu suportul de prindere pe Hornet 2003-2006 doar pt un topcase monokey .Suportul se monteaza in locul manerului pt pasager. Editat Iulie 26, 2013 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.