octavianvarzaru Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare, Cine ma ajuta sa-mi spuna cum mai micsorez cursa moarta la maneta de acceleratie? Surubul de reglaj de pe cablu a ajuns la capat si inca mai am joc in maneta. Ar trebui sa umblu la celalalt capat al cablului dispre carburatoare dar nu stiu cum sa-l reglez. Ridic camasa din suport mai sus sau o las mai jos? Sau eventual daca exista o alta solutie as aprecia ajutorul vostru. Motoreta este Hornet 2002, PC36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare, Cine ma ajuta sa-mi spuna cum mai micsorez cursa moarta la maneta de acceleratie? Surubul de reglaj de pe cablu a ajuns la capat si inca mai am joc in maneta. Ar trebui sa umblu la celalalt capat al cablului dispre carburatoare dar nu stiu cum sa-l reglez. Ridic camasa din suport mai sus sau o las mai jos? Sau eventual daca exista o alta solutie as aprecia ajutorul vostru. Motoreta este Hornet 2002, PC36 aceiasi problema o am si eu, dar rezolvarea inca nu am gasit'o . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Ai incercat sa reglezi si din piulitele ce strang cablu in partea carburatoarelor? Cred ca acolo e rezolvarea. Poate ne mai ajuta alti colegi cu informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Iep, acolo e singurl reglaj ramas, la carburatoare, pilulitele de 10. A, si mai poti scurta cablul, il tai si-l innadesti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Iep, acolo e singurl reglaj ramas, la carburatoare, pilulitele de 10. A, si mai poti scurta cablul, il tai si-l innadesti ) ca sa umbli la piulita de la carburatoare , trebuie sa dai rezorvoul jos...? daca da cum se da jos...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Da, trebuei dat rezervorul jos. In principiu se da simplu. Are un surub in partea dinstre sea acolo unde se imbina cu cadru. Apoi cu grija trebuiesc deconectate furtunul de benzina si cel de vacuum. Aici ai maaare grija ca se dau greu jos si se pun la loc si mai greu. Eu am facut operatiunea asta de doua ori pana acum si tare m-am chinuit mai ales cu furtunul de benzina. Trebuie sa ai grija sa nu il rupi pentru ca spatiul de lucru este mic si incomod. Peste vreo doua saptamani in concediu o sa incerc reglajul cablului de la piulitele dinspre carburatoare sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Da, trebuei dat rezervorul jos. In principiu se da simplu. Are un surub in partea dinstre sea acolo unde se imbina cu cadru. Apoi cu grija trebuiesc deconectate furtunul de benzina si cel de vacuum. Aici ai maaare grija ca se dau greu jos si se pun la loc si mai greu. Eu am facut operatiunea asta de doua ori pana acum si tare m-am chinuit mai ales cu furtunul de benzina. Trebuie sa ai grija sa nu il rupi pentru ca spatiul de lucru este mic si incomod. Peste vreo doua saptamani in concediu o sa incerc reglajul cablului de la piulitele dinspre carburatoare sa vedem ce iese. Am rezolvat'o azi , am dat jos rezervorul cu gandul sa schimb tot cablul , dar vazand cat de dificil este accesul (banuiesc ca trebuia sa dau si carburatoarele jos sa schuimb cablul), si am preferat doar sa il intind putin astfel eliminandu'se acel joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Ai ridicat camasa cablului mai sus din suport? S-au cum ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) Cum se spala (curata) un filtru de aer ? l-am scos azi si nu e chiar curat , miroase foarte tare a motorina..........banuiesc ca a fost spalat cu motorina inainte. Eu ma gandeam sa il suflu doar cu aer comprimat voi ce spuneti? Ai ridicat camasa cablului mai sus din suport? S-au cum ai facut? intre carburatoare este cablul si are 2 piulite una jos si una mai sus le slabesti de ambele cea de jos o slabesti si mai mult si cand o strangi pe cea de sus se intinde automat cablul datorita faptului ca piulita de jos a fost slabita mai mult Editat Iulie 27, 2013 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Salut, are cineva cheia cu care se regleaza amortizorul spate la un PC36? Dau o bere pentru un reglaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Cum se spala (curata) un filtru de aer ? l-am scos azi si nu e chiar curat , miroase foarte tare a motorina..........banuiesc ca a fost spalat cu motorina inainte. Eu ma gandeam sa il suflu doar cu aer comprimat voi ce spuneti? Ce filtru ai? Sport? La K&N de exemplu se inmoaie si se spala in apa cu o solutie de-a lor, apoi dupa ce se usuca se unge cu un ulei tot special ptr asa ceva.(E un kit de curatare ulei+solutie de curatat). Daca e din ala de hartie se spala cu benzina, se da foc..si se pune unul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salut, are cineva cheia cu care se regleaza amortizorul spate la un PC36? Dau o bere pentru un reglaj In bucuresti te pot ajuta! dupa ora 18:00 Lacul Tei sau 0767117180 si o rezolvam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 In bucuresti te pot ajuta! dupa ora 18:00 Lacul Tei ticalosule, te-ai mutat in bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 ticalosule, te-ai mutat in bucuresti? ) nu vreau sa iti spun ca de vreo 2 ani ca dupa aia ma certi ca nu ne-am mai intalnit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 E vreo problema daca scot pintenii din capetele scaritelor ? E posibil sa dau cu toba sau cu altceva daca ma aplec mai mult fata de cat imi dau voie acum acele slidere ? Sau daca schimb de tot scaritele stock cu unele ajustabile LSL de pe Louis e vreo problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 E vreo problema daca scot pintenii din capetele scaritelor ? E posibil sa dau cu toba sau cu altceva daca ma aplec mai mult fata de cat imi dau voie acum acele slidere ? Sau daca schimb de tot scaritele stock cu unele ajustabile LSL de pe Louis e vreo problema ? Nu este nici o problema, dar nu iti recomand, lasa-le acolo ca sunt puse ele cu un scop. Eu le-am dat jos pentru ca mai mergeam pe amkart si cam aia era limita, dar cand am iesit pe strada ce zici ca s-a intamplat...nu am avut limita si am facut poc. Eu cred ca te limiteaza putin si scaritele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Salutare! Are cineva de vanzare un buson bun de radiator sa-l pun si eu la un cbf 600 din 2005? Al meu pierde presiune pe la supapa si imi arunca antigelul in vas pana da afara cand se incinge mototrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 eu am luat de la Al Padrino, nush pentru ce era, dar vine la fix la hornet. tot asa era si al meu, pierdea presiune. daca esti in Bucuresti sau treci pe aici e magazin Al Padrino exact la Universitate, pe bulevardul Nicolae Balcescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 ok, merci mult o sa-i contactez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 daca vrei, diseara ii fac o poza si o pun aici sa vezi cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 daca vrei, diseara ii fac o poza si o pun aici sa vezi cum arata. si asa e bine, sa le trimit poza ca model al produsului cumparat de tine....si mai stii ce pret a avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) 30 de lei, parca, o suma modica. mie mi l-au furat niste binevoitori, si m-am trezit pe drum prin bucuresti ca nu am capac la radiator. pe la romana la semafor ziceai ca sunt fantana de la unirii... Editat August 1, 2013 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AleX_id Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 salutare colegi, imi vand si eu hornetul, poate sunteti interesati. /index.php?/topic/700312-vand-honda-hornet-pc34/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) Unde gasesc filtul de benzina la hornet 2006 ca m'am uitat dupa el si nimic. Editat August 3, 2013 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 vand macheta moto scala 1-18,honda hornet,argintie,scala 1-18,model 2000.pret 25 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.