ionas_gpz Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Am o mica problema la franare, cand franez cu fata imi da socuri in maneta de franare (ca si cum ar frana in trepte , ca si cum ar fi un disc stramb) ce ar trebui sa fac ?? ce trebuie sa verific ?? Cineva imi mai spunea ca e posibil si din amortizoare..... acum voi ce spuneti..? Zilele astea o sa dau 1 etrier jos sa merg doar cu 1 disc sa vad daca face la fel si dupa invers , sper prin metoda asta sa aflu daca e de la vreun disc. Si poate imi spuneti cam cat ar trebui sa coste un disc de franare sh. S-au ovalizat discurile sau ai luat candva o groapa serioasa si janta e problema.Daca sunt discurile,am eu un set in stare foarte buna la 100 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Sigur de la discuri...cel putin unu e ovalizat...solutia e sa schimbi discurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare, Am si eu o problema la viespea mea : Acum, cand e mai cald si imi ajunge apa destul de calda (nu la rosu) , cand ma opresc observ ca imi curge apa din vasul de expansiune (cel de sub codita).Am lichid la nivel in vasul de expansiune, termostatul declanseaza(vad ca porneste ventilatorul). Aveti vreo idee ? Multam anticipat Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 @SwatGuard Cred ca tu confunzi termostatul cu termocupla. Termostaul este elementul amplasat in partea dreapta, langa furtunul negru invelit in arcul acela, iar rolul sau este sa se deschida atunci cand se incalzeste suficient de tare, pentru a facilita incalzirea motorului la rece si apoi racirea acestuia. Ventilatorul care porneste este comandat de o termocupla, o piesa care functioneaza ca un comutator - cand atinge o anumita temperatura, aceasta porneste ventilatorul. Cele doua functioneaza independent una fata de cealalta. Mergi la service sa-ti verifice sistemul de racire, e posibil ca termostatul sa nu deschida si sa faca presiune sistemul, ceea ce ar putea sa-ti produca neplaceri serioase in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Corect, La termocupla ma refeream cand spuneam ca porneste ventilatorul. Pai daca nu ar porni termostatul, cum ar raci motorul ? Motorul se raceste ,nu mi-a ajuns niciodata la rosu, problema se accentueaza la drumuri mai lungi in oras (cu timpi mai mari de stat la semafor). @SwatGuard Cred ca tu confunzi termostatul cu termocupla. Termostaul este elementul amplasat in partea dreapta, langa furtunul negru invelit in arcul acela, iar rolul sau este sa se deschida atunci cand se incalzeste suficient de tare, pentru a facilita incalzirea motorului la rece si apoi racirea acestuia. Ventilatorul care porneste este comandat de o termocupla, o piesa care functioneaza ca un comutator - cand atinge o anumita temperatura, aceasta porneste ventilatorul. Cele doua functioneaza independent una fata de cealalta. Mergi la service sa-ti verifice sistemul de racire, e posibil ca termostatul sa nu deschida si sa faca presiune sistemul, ceea ce ar putea sa-ti produca neplaceri serioase in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Pune mana (cu manusi, desigur) pe radiator si plimba mana pe intreaga suprafata a radiatorului. E uniforma temperatura? Daca nu, nu s-a deschis termostatul. Verifica si daca se simte presiune (rezistenta la apasare cu mana) pe furtunele de cauciuc care leaga pompa de apa de radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Swat, cred ca ai prea mult lichid de racire in instalatie. E posibil totusi sa fie si legat de calitatea lui. Daca nu l-ai mai schimbat de mult poate ar fi cazul. Eu zic sa faci prima oara asta. Costa mai nimic si dureaza 5 minute la Hornet. Daca nu te descurci da un telefon ca oricum stai prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Am uitat sa precizez, radiatorul are putin peste un an. Cand am schimbat radiatorul, am schimbat si lichidul de racire. Anul acesta am fost sa schimb uleiul la un service si am verificat si lichidul de racire (era sub nivel in vas).Tipul e acolo mi-a masurat concentratia lichidului de racire si mi-a aratat ca era 100% . Mi-a completat cu apa distilata pana a fost nivelul corect. Acum, nivelul lichidului de racire este putin peste liniuta de sus (ceea ce ma duce cu gandul ca am un pic mai mult deca trebuie). O sa tin nivelul sub observatie , pana la urma daca asta e cauza, ar trebui sa inceteze dupa ce a "eliminat" surplusul. Swat, cred ca ai prea mult lichid de racire in instalatie. E posibil totusi sa fie si legat de calitatea lui. Daca nu l-ai mai schimbat de mult poate ar fi cazul. Eu zic sa faci prima oara asta. Costa mai nimic si dureaza 5 minute la Hornet. Daca nu te descurci da un telefon ca oricum stai prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare, Am si eu o problema la viespea mea : Acum, cand e mai cald si imi ajunge apa destul de calda (nu la rosu) , cand ma opresc observ ca imi curge apa din vasul de expansiune (cel de sub codita).Am lichid la nivel in vasul de expansiune, termostatul declanseaza(vad ca porneste ventilatorul). Aveti vreo idee ? Multam anticipat Asfalt uscat Salutare, Am si eu o problema la viespea mea : Acum, cand e mai cald si imi ajunge apa destul de calda (nu la rosu) , cand ma opresc observ ca imi curge apa din vasul de expansiune (cel de sub codita).Am lichid la nivel in vasul de expansiune, termostatul declanseaza(vad ca porneste ventilatorul). Aveti vreo idee ? nu-i nimic anormal sa arunce lichid acolo...ai prea mult lichid in vasul de expansiune Multam anticipat Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salut, foloseste cineva genti laterale pe Hornet? Ceva similar cu Louis Saddlebags (prindere cu benzi textile sub sa): http://www.louis.de/_30e8d5ad50d5120684b0a1b734ba5b39df/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10027571 Se pot monta in siguranta sau se incing prea tare de la toba? Stiu ca se pot folosi fara probleme cu toba stock, insa nu sunt sigur daca e ok cu toba sport din inox. Dealer-ul de echipamente la care am intrebat nu recomanda: "Daca toba actuala se incinge tare nu prea ai cum folosi aceste genti sau altmodel fara suporti pe care sa sprijine gentile." Sincer, nu vreau sa montez suporti iar topcase-urile mi se par oribile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Ieri am facut un drum de 200 km. Zalau-Satu Mare-Zalau. Viteza a fost 130-200 la ora . Problema e la consum intre8-9 la suta.Ce ziceti e mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 tinand cont ca e de 900 cmc, nu mi se pare asa mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salut, foloseste cineva genti laterale pe Hornet? Ceva similar cu Louis Saddlebags (prindere cu benzi textile sub sa): http://www.louis.de/_30e8d5ad50d5120684b0a1b734ba5b39df/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10027571 Se pot monta in siguranta sau se incing prea tare de la toba? Stiu ca se pot folosi fara probleme cu toba stock, insa nu sunt sigur daca e ok cu toba sport din inox. Dealer-ul de echipamente la care am intrebat nu recomanda: "Daca toba actuala se incinge tare nu prea ai cum folosi aceste genti sau alt model fara suporti pe care sa sprijine gentile." Sincer, nu vreau sa montez suporti iar topcase-urile mi se par oribile.. Eu am toba stock si suporti pentru bagaje laterale si sincer nu prea imi imagenez sa stea bine bagajele fara suportii laterali (trebuie fixati bine chiar si cand ai suporti laterali). Ideea e ca desi sunt textile trebuie sa stea fix pe motocicleta, altfel o sa fie dificil de condus pe viraje, si ar exista riscul ca la viteza sa se desprinda ceva. Suportii laterali se pun si se scot in 3-5minute cu 2 chei, deci nu vad problema in a-ti monta niste suporti laterali pentru o perioada scurta. Ieri am facut un drum de 200 km. Zalau-Satu Mare-Zalau. Viteza a fost 130-200 la ora . Problema e la consum intre8-9 la suta.Ce ziceti e mult? Cred ca mai degraba 150-200, si probabil cu accelerari multe. E normal. Mie pe viteza medie de 180km/h mi-a luat fix 9 litri, la 130 consuma in jur de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_ddevil Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salutare, Am si eu o problema la viespea mea : Acum, cand e mai cald si imi ajunge apa destul de calda (nu la rosu) , cand ma opresc observ ca imi curge apa din vasul de expansiune (cel de sub codita).Am lichid la nivel in vasul de expansiune, termostatul declanseaza(vad ca porneste ventilatorul). Aveti vreo idee ? Multam anticipat Asfalt uscat inlocuieste busonul de la radiator..vezi ce se intampla..asa am patit si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Pentru ca tot este discutia pe subiectul racire la Hornet, am si eu o nelamurire. Din vasul de expansiune de sub sea iese un furtun care nu este conectat nicaieri si iese undeva sub motor mai aproape de roata spate. Este normal? Nu am probleme cu racirea motorului, totul este parametrii normali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Pentru ca tot este discutia pe subiectul racire la Hornet, am si eu o nelamurire. Din vasul de expansiune de sub sea iese un furtun care nu este conectat nicaieri si iese undeva sub motor mai aproape de roata spate. Este normal? Nu am probleme cu racirea motorului, totul este parametrii normali. Da, este futunul de refulare... Editat August 13, 2013 de RazvanLNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Salut, cand se incalzeste motorul, cutia ( cand schimb vitezele ) devine cam zgomotoasa, se aude mai tare, moto l-am luat acum si nu am schimbat uleiul, ala sa fie ? Editat August 13, 2013 de misulikkkk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) Salut, foloseste cineva genti laterale pe Hornet? Ceva similar cu Louis Saddlebags (prindere cu benzi textile sub sa): http://www.louis.de/_30e8d5ad50d5120684b0a1b734ba5b39df/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10027571 Se pot monta in siguranta sau se incing prea tare de la toba? Stiu ca se pot folosi fara probleme cu toba stock, insa nu sunt sigur daca e ok cu toba sport din inox. Dealer-ul de echipamente la care am intrebat nu recomanda: "Daca toba actuala se incinge tare nu prea ai cum folosi aceste genti sau alt model fara suporti pe care sa sprijine gentile." Sincer, nu vreau sa montez suporti iar topcase-urile mi se par oribile.. Eu am folosit genti laterale textile la un drum mai lung, au fost foarte ok. Trebuie sa le strangi bine sa nu se miste si sa distribui corect greutatea. Parerea mea este ca sunt utile in cazuri de urgenta cand nu ai suporti, topcase, masina care sa se tina dupa tine. De incalzit eu am toba invelita cu carbon si la mine nu se incalzeste deloc, in cazul tau cu toba de inox nu stiu ce sa zic, banuiesc ca se incinge tare. Eu as intreba cum sta pasagerul, nu se frige de toba? Daca nu a deranjat pe nimeni tind sa cred ca nu se incalzeste, pentru ca la hornet pasagerul are piciorul drept foarte aproape de toba. In concluzie, eu recomand gentile textile in cazul in care nu le folosesti in fiecare week, daca o sa le folosesti des fa o treaba calumea si pune suporti. Salutari Editat August 14, 2013 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 misulikkkk ...schimba uleiul si o sa-si revina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) Eu am folosit genti laterale textile la un drum mai lung, au fost foarte ok. Trebuie sa le strangi bine sa nu se miste si sa distribui corect greutatea. Parerea mea este ca sunt utile in cazuri de urgenta cand nu ai suporti, topcase, masina care sa se tina dupa tine. De incalzit eu am toba invelita cu carbon si la mine nu se incalzeste deloc, in cazul tau cu toba de inox nu stiu ce sa zic, banuiesc ca se incinge tare. Eu as intreba cum sta pasagerul, nu se frige de toba? Daca nu a deranjat pe nimeni tind sa cred ca nu se incalzeste, pentru ca la hornet pasagerul are piciorul drept foarte aproape de toba. In concluzie, eu recomand gentile textile in cazul in care nu le folosesti in fiecare week, daca o sa le folosesti des fa o treaba calumea si pune suporti. Salutari Merci de info... ideea e ca le voi folosi ocazional cand mergem la un drum mai lung, viteza de croaziera, max 120. Prin urmare nu imi bat capul cu suporti. Pasagerul merge numai cu echipament complet, deci nu are cum sa se friga de la toba, pt genti imi fac griji in schimb, ar fi neplacut sa se rupa o banda de prindere in timpul mersului.. O sa ma mai interesez, intre timp daca a mai folosit cineva Saddlebags, lasati si aici un feedback. Thx. Editat August 14, 2013 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 motul 5100v e ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Merci de info... ideea e ca le voi folosi ocazional cand mergem la un drum mai lung, viteza de croaziera, max 120. Prin urmare nu imi bat capul cu suporti. Pasagerul merge numai cu echipament complet, deci nu are cum sa se friga de la toba, pt genti imi fac griji in schimb, ar fi neplacut sa se rupa o banda de prindere in timpul mersului.. O sa ma mai interesez, intre timp daca a mai folosit cineva Saddlebags, lasati si aici un feedback. Thx. Fara suporti : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Pune-o si pe aia cu suport. Aia rosie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulikkkk Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Salut, cand se incalzeste motorul, cutia ( cand schimb vitezele ) devine cam zgomotoasa, se aude mai tare, moto l-am luat acum si nu am schimbat uleiul, ala sa fie ? Schimbat ulei, problema s-a rezolvat, cel putin la primul drum asa se observa, a intrat 3,4 litri cu joja desfiletata nivelul e putin sub maxim, verific si maine dimineata nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Pune-o si pe aia cu suport. Aia rosie Aia e pornaciune. Nu se arata la copii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.