Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, a busonului de scurgere; cea a filtrului de ulei ar fi de bun simt sa ti-o livreze odata cu filtrul.

Intrebam pt ca pe shopurile online am tot vazut ulei si filtru aferent insa nimic despre aceasta garnitura ca sa pot face comanda. Cred ca o sa merg intr-un magazin de specialitate sa le iau de pe raft ca sa nu dau buleala la primul meu schimb de ulei moto :).

Merci,

Deci saiba aia zice ca se schimba odata cu fiecare schimb de ulei? Mi-a scapat amanuntul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, la aspectul asta ma referam. In manualul la Bandit cred ca scrie schimb de filtru ulei 1 data la 3 schimburi. Acum desigur zici ca nu te zgarcesti pt 20 de RON si schimbi si filtrul.. Insa daca nu este necesar de ce ai face-o? La fel si cu uleiul, daca ai 2-3k km facuti intr-un sezon, nu il mai schiimbi la inceputul sezonului urmator.

 

Eu de exemplu am schimbat uleiul de fiecare data la 5k sau la inceputul unui nou sezon, impreuna cu filtrul de ulei. Ma intreb doar daca am procedat bine pt motocicleta sau pt dealer-ul de uleiuri moto. In manual la Hornet scrie Replace Engine Oil -> 12k km, fara alte detalii.

Ai procedat bine, pentru ca in manual zice la fiecare 12k sau 12 luni. Deci daca schimbi sa zicem in martie 2013 si faci 1000 km pana in martie 2014 ar fi corect sa-l schimbi pentru ca depaseste 12 luni.

Daca in aceeasi perioada ai facut 10k si l-ai schimbat odata la 5000 prin iulie, corect ar fi sa-l schimbi iar in iulie 2014 , daca il schimbi mai devreme e strict problema ta, sunt banii tai n-are ce sa strice..da nici nu vad ce ar face mai bine. Eu tinand cont ca nu fac mai mult de 10k pe an il schimb odata in martie.

Inca ceva, in manualul de hornet zice ca se schimba si filtrul la fiecare schimb de ulei.

 

Se poate si asta, sau, cum se discuta pe alt topic, o decalesti pe asta si e lifetime.

Pe de alta parte, tinand cont ca de 5 lei iti iei un pumn de saibe, nu cred ca vei face atatea schimburi de ulei decat daca tii motorul 20 de ani.

Eu am facut vreo 7 schimburi pana acu si n-am schimbat-o, cred ca o sa incep sa o schimb deacum. Nu stiu daca e calita sau decalita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloooo garaaaa....de unde pana unde scrie unde ca se sch

 

Aloooo garaaaa....de unde pana unde scrie unde ca se schimba garnitura la fiecare schimb de ulei?!?!?!?!sau ca e bine?!sau ca e indicat?cred ca unii nu au de lucru si isi cauta in mod deosebit anumite detalii.in 5 ani si peste 10 schimburi de ulei am schimbat "saiba" o data pt ca o pierdusem...vesnicele discutii cu si despre ulei,dar noutatea de acum cu schimbarea "saibei" e ceva altceva...com'on

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, și la mine scrie în manual să se schimbe șaiba cu una nouă la fiecare schimb de ulei. Eu însă strâng la cuplu 30 Nm și pt că etanșează nu am schimbat-o niciodată.

Bine că nu trebuie să schimbăm și bușonul că iar aveam nedumeriri (material călit/necălit, cu/fără magnet).

Oricum aia mi se pare de porc, o chestie românească, să o călești ca s-o ai pe viață. E ca vulcanizarea prezervativului.

Scopul ei este să se deformeze și să etanșeze de-aia e din oțel moale sau cupru sau bronz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare de incepator. Am un hornet PC34 din 2000 si ma gandeam in cazul in care incercarea de pornire la rece esueaza si motorul se ineaca, care e procedura de a-l "scoate la mal" ? La dacie tin minte ca daca o lasai 10-20 de minute si incercai iarasi, o lua. (poate depinde si de dacie). Cu siguranta nu se aplica si la motoare. Ce e de facut in cazul asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare de incepator. Am un hornet PC34 din 2000 si ma gandeam in cazul in care incercarea de pornire la rece esueaza si motorul se ineaca, care e procedura de a-l "scoate la mal" ? La dacie tin minte ca daca o lasai 10-20 de minute si incercai iarasi, o lua. (poate depinde si de dacie). Cu siguranta nu se aplica si la motoare. Ce e de facut in cazul asta ?

Ai doua optiuni, ori cum ai zis tu astepti 10-20 de minute ori o impingi si sari pe ea :06Biker: (adica o bagi in a doua tii ambreiajul iei viteza sari si dai drumul la ambreiaj)

Eu de obicei fac a doua treaba, ca n-am rabdare sa stau atat, dar grija mare cand porneste sa nu cazi cu ea.

Inca ceva..o pornesc de fiecare data cu socul, chiar si vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai doua optiuni, ori cum ai zis tu astepti 10-20 de minute ori o impingi si sari pe ea :06Biker: (adica o bagi in a doua tii ambreiajul iei viteza sari si dai drumul la ambreiaj)

Eu de obicei fac a doua treaba, ca n-am rabdare sa stau atat, dar grija mare cand porneste sa nu cazi cu ea.

Inca ceva..o pornesc de fiecare data cu socul, chiar si vara.

 

Citeam intr-un alt topic cu pornirea la rece ca majoritatea s-au pus de accord pe ideea sa tragi socul la 75% sa o tii cam 1 minut, si treptat sa bagi socul inapoi cu o accelerare usoara. (asta daca e mai frig, cum e perioada asta, sub 15 grade dimineata). Iar cand da vara, socul sa fie undeva la 50-60% iar timpul de asteptare un pic mai scurt.

 

Oricum e bine de stiut si ideea cu impinsul :)

 

multumesc de info ! :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeam intr-un alt topic cu pornirea la rece ca majoritatea s-au pus de accord pe ideea sa tragi socul la 75% sa o tii cam 1 minut, si treptat sa bagi socul inapoi cu o accelerare usoara. (asta daca e mai frig, cum e perioada asta, sub 15 grade dimineata). Iar cand da vara, socul sa fie undeva la 50-60% iar timpul de asteptare un pic mai scurt.

 

Oricum e bine de stiut si ideea cu impinsul :)

 

multumesc de info ! :thanks:

N-ai pt ce.

Am mai auzit de la niste colegi, in cazul in care nu e vale, ca pun roata din spate pe o bordura ca sa-si faca vant, da n-am incercat niciodata asa.

Cat priveste socul fiecare are probabil metoda lui, eu il trag de tot plec si dupa 1 minut il imping la loc in mers.

 

Deci pana la urma George are dreptate. M-am uitat acu in manual si zice la Saiba(Sealing Bolt) Check if it is in good condition, replace if necessary.

Se schimba doar daca se deformeaza rau. Nu-mi mai bat capul, daca nu pierde ulei.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu am apucat inca sa ii fac vreo poza (si am luat-o cea din anunt) acesta este de astazi Hornetul meu. Este motorul pe care am pus ochii din primele zile si care un an mai tarziu am reusit sa mi-l iau. :)
Sunt incepator la primul motor ... si sper sa ma primiti si pe mine in grupul viesparilor, sa imi iertati intrebarile stupide, evidente sau enervante pe care probabil le voi avea. :) ... Si sper sa ne vedem zumzaind pe strazi :D

post-74511-0-30493100-1393102104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana la urma George are dreptate. M-am uitat acu in manual si zice la Saiba(Sealing Bolt) Check if it is in good condition, replace if necessary.

Se schimba doar daca se deformeaza rau. Nu-mi mai bat capul, daca nu pierde ulei.

Nu şi la modelul după 2007 unde se cere schimbată indiferent - vezi paragraful 3-15

 

 

 

Sunt incepator la primul motor ... si sper sa ma primiti si pe mine in grupul viesparilor, sa imi iertati intrebarile stupide, evidente sau enervante pe care probabil le voi avea. :) ... Si sper sa ne vedem zumzaind pe strazi :D

Bun venit în cuib, s-o stăpâneşti sănătos ! Şi stai liniştit că noi punem întrebări stupide şi după 6 ani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În format electronic este doar varianta italiană a manualului. A apărut un manual Haynes în engleză pe la 1 mil pe Ebay (http://www.ebay.co.uk/itm/Haynes-Manual-Honda-CB600-Hornet-CBF600-CBR600F-2007-2012-NEW-5572-/151225416230?pt=UK_CarParts_Vehicles_Manuals_Litterature_ET&hash=item2335bcba26 ) dar mie ăla nu'mi place, am cerut câteva pagini scanate de pe hornet.co.uk şi mi s'a părut mai prost decât originalul (Honda Office Manual care era 2 mil) care nu se mai găseşte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Mersi. O sa iau legatura cu el

 

Legat de ulei. 10w40 singetic trebuie nu?

si de la ce producator? Motul sau Repsol? Am vazut ca sunt si echipamente cu Honda si Repsol. Ba chear sunt si CBRuri cu REPSOL pe ele.

voi ce ulei folositi? Hornet PC41

eu anul trecut am pus repsol 15w50. am gasit la 35 lei litru. merge super...pe cutia de viteze iti dai seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un PC 41 insa in cartea tehnica scrie sa nu pui ulei conservator de energie adica API SM, Bardahlul XTC-C60 10w50 are aceasta specificatie. Acuma nu stiu ce sa zic,eventual pareri de la cei care au folosit la viespe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...