need for speed Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 O sa incerc sa reglez doar spatele in functie de fata. Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 O sa incerc sa reglez doar spatele in functie de fata. Multumesc pentru sfaturi. Cea mai buna setare e cea prin incercate.adica...reglezi intr-un anume fel,faci o tura doua vezi cum e...si asa mai departe pana ti se pare ca se muleaza pe stilul tau.chestiile general valabile cum spunea colegul mai sus nu sunt neaparat cele perfecte pt fiecare individ in parte.oricum setarile la hormet sunt extrem de limitate iar diferentele nu sunt majore de la "minim la maxim".din pacate honda a cam facut reducerile de buget cam drastic in materie de suspensii.spor la treaba:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Salutare, Cum pot sa reglez arcul spate la un Hornet 2006 si de ce anume trebuie sa tin cont? Mentionez ca am 1.76 inaltime si ~80 kg. Nu prea merg cu pasager. La înălțimea pe care o ai nu prea văd ce ai vrea sa reglezi la suspensia spate. Poate doar sa o ridici în punctul maxim și atât. Editat Mai 22, 2014 de AlinAnicai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 La înălțimea pe care o ai nu prea văd ce ai vrea sa reglezi la suspensia spate. Poate doar sa o ridici în punctul maxim și atât. Eu am 1,81 si am ridicat spatele pe ultima pozitie sa nu stau ghemuit pe motor.oricum,colegul cu suspensia tre sa stie ca nu prea are ce regla si cu reglajul existent nu va face prea multe oricum;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Oameni buni, Suspensia nu se regleaza ca sa schimbi inaltimea la sa. Scopul suspensiei la o motocicleta e sa tina guma in contact cu asfaltul prin denivelari cat mai mult timp posibil. Cand aud pe cate unul ca si-a reglat suspensia ca sa aibe saua mai jos mi se urca sangele la cap. NU MAI FACETI ASTA CA O SA CADETI SAI MAI RAU. Schimba total dinamica motocicletei intr-o curba, si nu se mai comporta in parametri. Mai exact, daca aveti suspensia mai 'moale' sau 'mai jos' pe spate schimbati unghiul furcii cand intrati intr-un viraj, ceea ce face furca din fata sa nu se mai comprime (din cauza ca acum arcurile din fata sunt prea tari fata de cel spate) si transformati motorul vostru intr-un chopper. De asemenea - cu un arc mai moale, amortizarea la revenire sau reglajul din fabrica pentru rebound damping e mult prea tare si ar trebui ajustat. Pentru cine vrea sa schimbe inaltimea la sa exista mai multe variante: - Schimbati saua cu una mai subtire (sau o polizati pe aia pe care o aveti si retapitati) - cumparati 'lowering kit' http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/bike-lowering-kits-c-822_645.html . E un set de piese care fac ca motocicleta sa stea mai jos cu arcul spate la taria corecta. Spor si Asfalt fara denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Oameni buni, Suspensia nu se regleaza ca sa schimbi inaltimea la sa. Scopul suspensiei la o motocicleta e sa tina guma in contact cu asfaltul prin denivelari cat mai mult timp posibil. Cand aud pe cate unul ca si-a reglat suspensia ca sa aibe saua mai jos mi se urca sangele la cap. NU MAI FACETI ASTA CA O SA CADETI SAI MAI RAU. Schimba total dinamica motocicletei intr-o curba, si nu se mai comporta in parametri. Mai exact, daca aveti suspensia mai 'moale' sau 'mai jos' pe spate schimbati unghiul furcii cand intrati intr-un viraj, ceea ce face furca din fata sa nu se mai comprime (din cauza ca acum arcurile din fata sunt prea tari fata de cel spate) si transformati motorul vostru intr-un chopper. De asemenea - cu un arc mai moale, amortizarea la revenire sau reglajul din fabrica pentru rebound damping e mult prea tare si ar trebui ajustat. Pentru cine vrea sa schimbe inaltimea la sa exista mai multe variante: - Schimbati saua cu una mai subtire (sau o polizati pe aia pe care o aveti si retapitati) - cumparati 'lowering kit' http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/bike-lowering-kits-c-822_645.html . E un set de piese care fac ca motocicleta sa stea mai jos cu arcul spate la taria corecta. Spor si Asfalt fara denivelari. Te aprinzi degeaba si la adresa mea(daca a fost intentia) nu prea e cazul(avand in vedere ca nu prea cred ca stii exact cine sunt).omul s-a exprimat foarte clar ce vrea si i s-a raspuns concret(da,eu am setat spatele pe maxim sus/hard din mai multe motive).am facut peste 50k km cu Viespea(si stock si ultra modificata)in toate felurile de mers si personal stiu ce se intampla destul de bine.teoriile tale cu si despre ce si cum sunt oricum aproximative dar adevarate(ma refer la modul tau de exprimare)nu contest,dar te intreb:ai incercat toate setarile posibile pe Viespe furca(interne)/amortizor spate sau vb doar din carti?no offence dar la cat de aprig esti ori scoti zeama din Viespe pe fiecare curba ori iti place doar sa vorbesti. Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Am mers pe circuit, de mai multe ori (cu R6, si SV1000), am cunoscut oameni care faceau setari de suspensie 'for a living' (inclusiv modificarea caracteristicilor de compression si rebound, shim stacks, arcuri neprogresive, uleiuri, etc etc), am vazut pe pielea mea care e diferenta intre setarile stock la suspensie si setari personalizate. Crede-ma, e de la cer la pamant. Ma aprind la adresa celor care dau sfaturi gresite si mi-e ciuda ca astfel de informatii nu sunt cunoscute, si ca noi facem romanisme din astea, ca 'stim noi mai bine la ce folosesc setarile'. Din deciziile astea nu sufera decat motociclistul, si nimeni altcineva. Chiar ieri am fost cu un coleg sa vada un motor si vanzatorul ii zice nonsalant ca daca e prea inalta i-o regleaza el.... Colegul nu stia, parea o solutie ok asa pe moment.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Am mers pe circuit, de mai multe ori (cu R6, si SV1000), am cunoscut oameni care faceau setari de suspensie 'for a living' (inclusiv modificarea caracteristicilor de compression si rebound, shim stacks, arcuri neprogresive, uleiuri, etc etc), am vazut pe pielea mea care e diferenta intre setarile stock la suspensie si setari personalizate. Crede-ma, e de la cer la pamant. Ma aprind la adresa celor care dau sfaturi gresite si mi-e ciuda ca astfel de informatii nu sunt cunoscute, si ca noi facem romanisme din astea, ca 'stim noi mai bine la ce folosesc setarile'. Din deciziile astea nu sufera decat motociclistul, si nimeni altcineva. Chiar ieri am fost cu un coleg sa vada un motor si vanzatorul ii zice nonsalant ca daca e prea inalta i-o regleaza el.... Colegul nu stia, parea o solutie ok asa pe moment.... Tu sustii ca eu am dat un sfat gresit,sa inteleg...poate ma luminezi si pe mine ce era gresit in raspunsul meu.avand in vedere ca eu nu am sustinut ca stiu cine esti nu prea pricep de unde tragi tu concluzia ca eu nu prea am habar.trust me,i know my way arround.si nu prea mi-ai raspuns la intrebare de la sfarsitul postului anterior?si eu cunosc ezperti IT care lucreaza la Microsoft si-mi explica tot ce tine de domeniul lor,dar asta nu inseamna ca eu stiu ce inseamna!cat despre faptul ca ai fost pe pista,la fel de fara nici o importanta.si eu am fost si am vazut destui care nu aveau nici cea mai mica legatura cu sportul asta,erau acolo doar pt ca se poate.so...degeaba insiri ce ai insirat tu mai sus,irelevant in discutia noastra despre Hornet,respectib rahatul ala de amortizor spate;) Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Salut, Mi-am schimbat cauciucurile fata spate cu unele noi dar nu aveau la vulcanizare cum sa le si echilibreze. Se echilibreaza la montaj sau dupa cateva zeci/sute de km ca sa se aseze bine cauciucurile? Care e e efectul daca nu sunt echilibrate? ...adica cum umi fau seama in mers daca e nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Uitandu-ma la poza aia cred ca ai dreptate. Asta ca sa nu zic nimic de faptul ca nu prea stii sigur ca la Hornet fata se regleaza sau nu..doar crezi ceva. Iar daca tot ce spui e legat de faptul ca am spus inaltimea mea si ca am setat pe maxim sus sa nu stau ghemuit pe motor,fara sa-mi citesti postul imediat urmator dupa primul tau raspuns,atunci imi retrag alte afirmatii si voi sustine ca nu prea esti atent;) Salut, Mi-am schimbat cauciucurile fata spate cu unele noi dar nu aveau la vulcanizare cum sa le si echilibreze. Se echilibreaza la montaj sau dupa cateva zeci/sute de km ca sa se aseze bine cauciucurile? Care e e efectul daca nu sunt echilibrate? ...adica cum umi fau seama in mers daca e nevoie? Ai sanse sa simti fatza "vibrand" la anumite viteze,lucru pe care ar trebui/il vei simti imediat.si nu,nu e nevoie de zeci sau sute de km sa se aseze:) Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Merci, fac un drum de proba si vad ce/daca vibreaza. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Multumesc baieti, apreciez. Sfaturile de ambele parti sunt binevenite. Va tin la curent. Toate bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 George.... Aici e un Forum. Nu ne certam. Ne exprimam doar parerile. Nu trebuie sa aibe nimeni dreptate. Cine citeste, trece prin putul gandirii (personal) si aplica sau nu la el ce a invatat. aca tu vrei sa ai dreptate ca ai dat sfaturi bune, poftim: AI DREPTATE. e-Penisul tau e mai mare ca al meu. Cat despre 'daca stiu daca se regleaza sau nu suspensia'... afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) George.... Aici e un Forum. Nu ne certam. Ne exprimam doar parerile. Nu trebuie sa aibe nimeni dreptate. Cine citeste, trece prin putul gandirii (personal) si aplica sau nu la el ce a invatat. aca tu vrei sa ai dreptate ca ai dat sfaturi bune, poftim: AI DREPTATE. e-Penisul tau e mai mare ca al meu. Cat despre 'daca stiu daca se regleaza sau nu suspensia'... afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. Spor. Tu te-ai aprins si ai inceput sa le dai personal.si vad ca esti genul de "teoretician" al forumului si mi-e sila deja de astia ca tine.Modelul colegului viespar e 2005-2006,stii cumva concret despre setarile modelului respectiv?nu?atunci muta-te la teoreticieni(ca ai avea destui amici de joaca pe aici) sau pe pista intre "geniile" care ii au pe alti sa le spuna cum sa se laude pe forum ca ei "stie meserie"! Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 LOL Am sa continui sa postez oricand voi credea ca am ceva de spus si oricand am sa pot sa postez intr-un anumit topic. P.S. reciteste putin ce ai scris, poate iti dai seama cine 'le da personal' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 LOL Am sa continui sa postez oricand voi credea ca am ceva de spus si oricand am sa pot sa postez intr-un anumit topic. P.S. reciteste putin ce ai scris, poate iti dai seama cine 'le da personal' Poti posta oricand.sigur esti bun la asta!si da,nu am o problema in a le da personal odata atacat de cei ca tine...tu care sustii ca aici nu e loc de cearta,tu ai fost ala la care i-a urcat tensiunea ca altii vorbesc prostii;) si dupa cum bine observi inca nu poti raspunde lano intrebare simpla.gata cu offtopicul ca pt unii e degeaba,oricum nu pricepi practic doar teoretic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Pe bune daca inteleg de la ce te-ai luat. Daca doar vrei sa ai ultimul cuvant editez raspunsul asta si pun o poezie frumoasa (da-mi pm ca sa pot edita). Editat Mai 23, 2014 de p_mihai_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 La înălțimea pe care o ai nu prea văd ce ai vrea sa reglezi la suspensia spate. Poate doar sa o ridici în punctul maxim și atât. Ăsta e sfatul prost de la care ați ajuns să vă luați de gât. Nu are treabă SAG adj cu înălțimea. Pt înălțime - kit de ridicare/coborâre SAG rămâne același, probabil nu ai fost atent. Ce dracu mă Aline ? Asta ca sa nu zic nimic de faptul ca nu prea stii sigur ca la Hornet fata se regleaza sau nu..doar crezi ceva. Pe asta și eu am aflat-o acum, deja mă uit după o altă furcă Cat despre 'daca stiu daca se regleaza sau nu suspensia'... afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. La un mom dat când te-am auzit pe alt topic vb de chestia asta (vs Kawa) credeam că visezi. Bună treaba asta, de când are Horneta preload și rebound ? A ta pe spate e tot ca la 2007 sau are modificări în bine ca și pe față ? Calmați-vă, niciunul nu a spus prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 La un mom dat când te-am auzit pe alt topic vb de chestia asta (vs Kawa) credeam că visezi. Bună treaba asta, de când are Horneta preload și rebound ? A ta pe spate e tot ca la 2007 sau are modificări în bine ca și pe față ? Calmați-vă, niciunul nu a spus prostii Pe spare are la fel, preload si rebound. reboundul se regleaza dintr-un cap de surub drept pe lateralul shock-ului. Mi se pare ca arcul e mult mai progresiv (mult mai moale cand e liber) decat la altele - stiu ca la R6 m-am chinuit si mi-am zdrelit degetele ca sa trag de cheie sa-l intaresc. La asta a mers foarte, foarte usor. Furcile sunt facute de Showa, au pe capatul telescoapelor de sus o piulita mare neagra din care se regleaza preload, si in centrul ei, un cap de surub drept rosu din care se regleaza rebound. Daca sunteti curiosi pun poze si cu furcile si cu shock-ul. Ca idee, a mea a fost cumparata din Ungaria. Are omologare individuala in carte (nu stiu de ce, nici vanzatorul nu a stiut, sau poate m-a mintit). Alta ciudatenie, in carte la mine scrie 180/50 pe spate. Eu nu prea am auzit de dimensiunea asta. Oricum port 180/55 si nu scrie in talon dimensiunea (norocul meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Foarte tare ! Eu cred că ungurul ți-a meșterit-o. Dacă și când poți, pune niște poze cu furca față (inclusiv capătul de jos). Bun și shock ul dar mai ales furca aș vrea s-o văd, dacă e schimbată sau are doar un kit ca ăsta din poză. Merci LE Aici http://www.carpimoto.it/EN/31718_FH204KC-Matris-Fork-Springs-Preload-Kit-for-Honda-Hornet-600-05-08-rider-weight-Kgs-70-85-154-187-lbs-.htm este un kit cu 205 eur plus transport. Editat Mai 23, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Adrian, uite pozele. Daca vrei sa iti cumperi preload adjuster, vezi ca sunt pe ebay mult mai ieftine care se potrivesc in locul capacelor stock de la telescoape. http://www.ebay.com/itm/1998-2004-HORNET-600-BILLET-PRELOAD-FORK-CAP-ADJUSTERS-NT700V-NC700X-SILVER-WING-/230611595290?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35b185b01a&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Salut, Capete din acelea pt reglaj furca Hornet 1998-2004 am eu. Cine este doritor, pot face un pachet frumos pt un upgrade ceva mai complet, si anume: reglajele respective pt telescoape fata, arc pt amortizor spate (nu cunosc firma) este de culoare mov, si set furtune metalice frana fata. 0740.899.579 0721.340.445 Wekend placut tuturor! Se adauga la pachet un avans reglabil (se monteaza in capacul dreapta fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Ăsta e sfatul prost de la care ați ajuns să vă luați de gât. Nu are treabă SAG adj cu înălțimea. Pt înălțime - kit de ridicare/coborâre SAG rămâne același, probabil nu ai fost atent. Ce dracu mă Aline ? Dat fiind faptul ca am numai 160 cm și 60kg prin detensionarea arcului spate (coborât pe ultima poziție din reglaj) am coborât de poponeata vreo câțiva cm suficient cât sa ajung cu un picior bine jos și mai mult nu am suspensia foarte rigida, motocicleta fiind gândită pt un om de înălțime si greutate medie din punct de vedere al suspensiilor. Dacă am citit bine colegu zicea ca are 180 și în jur de 80 de kg și nu văd ce alt reglaj ar putea sa facă pe partea de suspensie la hornet. Dar poate mă înșel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 1. Nu ar trebui sa intre in voblaj de la arcuri prea tari pe fata. Cred ca tu ai o problema cu roata (nu e dreapta) sau cu cauciucul. Motorul a avut accident? 2. Daca s-ar potrivi arcurile as face eu schimb cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.