cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Cum e recomandat sa fie suspensia,mai tare sau mai moale pentru a avea control bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou. Iti recomand cu foarte multă caldura BT016. Cum e recomandat sa fie suspensia,mai tare sau mai moale pentru a avea control bun? Pai ce te deranjează la control? Personal prefer suspensie mai tare, dar asta depinde de fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 alarma sau blocator disc???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:) I-am spus prin PM. Voiam sa-i zic si de tine ca ai "abuzat" de ele pe Amckart si ti-au placut, dar am zis ca-l bag in ceata si nu intelege legatura. Ca apoi sa vad ca tu l-ai trimis la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 alarma sau blocator disc???? Nici una nici alta:P..sau in Cluj se fura moto,si intreb cat se poate slde serios. @NVS:hehe,pai ma gandeam ca in regim de mers omenesc nu ca disperatu de mine,sigur il poti ajuta mai mult cy info:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm? 2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu? 3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența. Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca. denivelarile mici nu se simt , cand franez mai tare furca se lasa, am incercat stand pe loc si merge mai greu in jos. am observat ca e cam mica cursa furcilor...se vede cat se lasa dupa urmele de praf , cam 4 cm de cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Din ce zici tu se comporta ok. Poate ar trebui sa mai intaresti si pe spate (ideea e ca într-o curba, motorul trebuie sa se lase la fel in suspensia fata si spate). Dacă la tine se lăsa ult mai mult in spate poate chiar trebuie sa schimbi arcurile înapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 @cj44sec eu zic ambele + un garaj unde sa o ti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) @cj44sec eu zic ambele + un garaj unde sa o ti + GPS, 2-3 caini (eventual si o pisica pt stealth), camere infrarosu, contract cu Pînda, sabie ninja.. si tot nu esti sigur ca nu ti-o salta "profesionistii" Acum serios, cred ca un garaj decent e cel mai indicat. Si ceva interesant, am schimbat kitul de lant si am fost informat ca nu mai aveam, cine stie de cand, siguranta la master-link a lantului cu care circulasem pana atunci! Pe Louis.de se mentioneaza ca tipul asta de link e indicat pt viteze de pana la 80km/h, dafuq? o.O DID Chain Lock Situatia descrisa si AICI Editat Mai 27, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate? Nici un arc pe lumea asta nu se regleaza. Nu se intareste, nu se slabeste. Din reglajul de preload il faci doar mai scurt daca il strangi. Constanta arcului nu se schimba, doar cursa suspensiei se modifica dar e la fel de moale. Editat Mai 27, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silv.cond Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 @george05 ..și a facut-o. mulțam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim! atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim! atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva? Nu stiu cat de protectie termica e acea membrana de cauciuc dar o aveam si eu pe Viespe(an 2000).inca n-am mai auzit pe nimeni cu problema pe care o ai tu,funny oricum(pe langa ca sunt sigur ca e deranjant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Nu stiu cat de protectie termica e acea membrana de cauciuc dar o aveam si eu pe Viespe(an 2000).inca n-am mai auzit pe nimeni cu problema pe care o ai tu,funny oricum(pe langa ca sunt sigur ca e deranjant). deci, acea membrana ar trebui sa existe acolo! iti spun eu ca e al naibii de deranjant. sambata am fost la un drum si era cald afara... nu ai idee ce temperatura aveam la "OO"! hornetul meu e tot din 2000, dar este S, varianta carenata. ma gandesc ca cele fara carena nu au problema asta, fiind mai aerisite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 deci, acea membrana ar trebui sa existe acolo! iti spun eu ca e al naibii de deranjant. sambata am fost la un drum si era cald afara... nu ai idee ce temperatura aveam la "OO"! hornetul meu e tot din 2000, dar este S, varianta carenata. ma gandesc ca cele fara carena nu au problema asta, fiind mai aerisite. Dap,probabil ca de aceea eu nu am avut probleme indiferent cat de lung era drumul sau cat de cald era afara,eu avand variante necarenata:) ma gandesc ca daca o duci la cineva priceput ti-ar putea confectiona acea membrana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele? Nu trebe date jos carburatoarele! Iti trebe rabdare si poti rezolva chiar si de unul singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut! Am observat acum cateva zile ca a crapat capacul farului (cel negru, din spate in care stau firele si mufele farului) si vreau sa-l schimb. Am gasit aici pe forum un capac, dar de la un Hornet din 2000, iar al meu este modelul din 2004. Stie cineva daca sunt la fel capacele pt ambele modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele? Trebuie dat jos numai rezervorul (ma refer la PC34), apoi ai acces si le poti inlocui foarte usor. Daca tot trebuie schimbat cablul A, ar fi o idee buna sa inlocuiesti tot setul, asa eviti sa te apuci din nou de lucru pt a schimba si cablul B: - cablu acc. A (tur) - cablu acc. B (retur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut! Am observat acum cateva zile ca a crapat capacul farului (cel negru, din spate in care stau firele si mufele farului) si vreau sa-l schimb. Am gasit aici pe forum un capac, dar de la un Hornet din 2000, iar al meu este modelul din 2004. Stie cineva daca sunt la fel capacele pt ambele modele? din cate stiu eu nu sunt la fel, faru de pe 2004 parca e mai mare, deci nici capacu nu o sa fie la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut ! Pana la urma am achizitionat un set de R&G model CP0013BL (ceva mai mari decat ma asteptam sa fie in realitate) si aici apare o mica problema - unul din suruburile de prindere are 8.8 duritate iar celalat 10. Stie careva care este duritatea originala sau macar aproape de cea recomandata? Respectiv unde se pot confectiona asa ceva ? Am auzit de unii tipi de pe floreasca aproape de stefan insa nu stiu daca se mai ocupa cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim! atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva? Nu stiu la ce anume de cauciuc te referi si am dat rezervorul ala de vreo cateva ori jos. Poate nu-l mai am. La mine se incinge deranjant pt oo in trafic la temperaturi peste 25 de grade, in rest cum prind putin drum liber si mai racesc radiatorul se relaxeaza treaba. La drum intins nu am patit niciodata sa se incinga rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Nu stiu la ce anume de cauciuc te referi si am dat rezervorul ala de vreo cateva ori jos. Poate nu-l mai am. La mine se incinge deranjant pt oo in trafic la temperaturi peste 25 de grade, in rest cum prind putin drum liber si mai racesc radiatorul se relaxeaza treaba. La drum intins nu am patit niciodata sa se incinga rezervorul. Danny,si tu ai fara carene si scapi mai usor:P Eu stiu sigur ca aveam acea membrana pe care am dat-o jos cand l-am facut full-carbon:) mai este o rezolvare:"scoica"(protectie pt anumite sporturi) si sigur nu se mai incalzesc oole:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Suna bine toba sport pe Hornet din 2008 daca nu-i scot catalizatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 am reusit sa schimb cablurile de acceleratie dar am dat jos rezervorul, air box-ul si carburatoarele. si sincer tor m-am chinuit putin... dar conteaza ca s-au schimbat. nu ma asteptam sa se demonteze toate asa usor. am ramas surprins ca nu mi-au ramas si piese "in plus" la final )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.