LEPRONE Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim! atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim! atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva? Nu stiu cat de protectie termica e acea membrana de cauciuc dar o aveam si eu pe Viespe(an 2000).inca n-am mai auzit pe nimeni cu problema pe care o ai tu,funny oricum(pe langa ca sunt sigur ca e deranjant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Nu stiu cat de protectie termica e acea membrana de cauciuc dar o aveam si eu pe Viespe(an 2000).inca n-am mai auzit pe nimeni cu problema pe care o ai tu,funny oricum(pe langa ca sunt sigur ca e deranjant). deci, acea membrana ar trebui sa existe acolo! iti spun eu ca e al naibii de deranjant. sambata am fost la un drum si era cald afara... nu ai idee ce temperatura aveam la "OO"! hornetul meu e tot din 2000, dar este S, varianta carenata. ma gandesc ca cele fara carena nu au problema asta, fiind mai aerisite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 deci, acea membrana ar trebui sa existe acolo! iti spun eu ca e al naibii de deranjant. sambata am fost la un drum si era cald afara... nu ai idee ce temperatura aveam la "OO"! hornetul meu e tot din 2000, dar este S, varianta carenata. ma gandesc ca cele fara carena nu au problema asta, fiind mai aerisite. Dap,probabil ca de aceea eu nu am avut probleme indiferent cat de lung era drumul sau cat de cald era afara,eu avand variante necarenata:) ma gandesc ca daca o duci la cineva priceput ti-ar putea confectiona acea membrana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele? Nu trebe date jos carburatoarele! Iti trebe rabdare si poti rezolva chiar si de unul singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut! Am observat acum cateva zile ca a crapat capacul farului (cel negru, din spate in care stau firele si mufele farului) si vreau sa-l schimb. Am gasit aici pe forum un capac, dar de la un Hornet din 2000, iar al meu este modelul din 2004. Stie cineva daca sunt la fel capacele pt ambele modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele? Trebuie dat jos numai rezervorul (ma refer la PC34), apoi ai acces si le poti inlocui foarte usor. Daca tot trebuie schimbat cablul A, ar fi o idee buna sa inlocuiesti tot setul, asa eviti sa te apuci din nou de lucru pt a schimba si cablul B: - cablu acc. A (tur) - cablu acc. B (retur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut! Am observat acum cateva zile ca a crapat capacul farului (cel negru, din spate in care stau firele si mufele farului) si vreau sa-l schimb. Am gasit aici pe forum un capac, dar de la un Hornet din 2000, iar al meu este modelul din 2004. Stie cineva daca sunt la fel capacele pt ambele modele? din cate stiu eu nu sunt la fel, faru de pe 2004 parca e mai mare, deci nici capacu nu o sa fie la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut ! Pana la urma am achizitionat un set de R&G model CP0013BL (ceva mai mari decat ma asteptam sa fie in realitate) si aici apare o mica problema - unul din suruburile de prindere are 8.8 duritate iar celalat 10. Stie careva care este duritatea originala sau macar aproape de cea recomandata? Respectiv unde se pot confectiona asa ceva ? Am auzit de unii tipi de pe floreasca aproape de stefan insa nu stiu daca se mai ocupa cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim! atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva? Nu stiu la ce anume de cauciuc te referi si am dat rezervorul ala de vreo cateva ori jos. Poate nu-l mai am. La mine se incinge deranjant pt oo in trafic la temperaturi peste 25 de grade, in rest cum prind putin drum liber si mai racesc radiatorul se relaxeaza treaba. La drum intins nu am patit niciodata sa se incinga rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Nu stiu la ce anume de cauciuc te referi si am dat rezervorul ala de vreo cateva ori jos. Poate nu-l mai am. La mine se incinge deranjant pt oo in trafic la temperaturi peste 25 de grade, in rest cum prind putin drum liber si mai racesc radiatorul se relaxeaza treaba. La drum intins nu am patit niciodata sa se incinga rezervorul. Danny,si tu ai fara carene si scapi mai usor:P Eu stiu sigur ca aveam acea membrana pe care am dat-o jos cand l-am facut full-carbon:) mai este o rezolvare:"scoica"(protectie pt anumite sporturi) si sigur nu se mai incalzesc oole:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Suna bine toba sport pe Hornet din 2008 daca nu-i scot catalizatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 am reusit sa schimb cablurile de acceleratie dar am dat jos rezervorul, air box-ul si carburatoarele. si sincer tor m-am chinuit putin... dar conteaza ca s-au schimbat. nu ma asteptam sa se demonteze toate asa usor. am ramas surprins ca nu mi-au ramas si piese "in plus" la final )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 am reusit sa schimb cablurile de acceleratie dar am dat jos rezervorul, air box-ul si carburatoarele. si sincer tor m-am chinuit putin... dar conteaza ca s-au schimbat. nu ma asteptam sa se demonteze toate asa usor. am ramas surprins ca nu mi-au ramas si piese "in plus" la final )) Daca nu raman piese in plus e bine Danny,si tu ai fara carene si scapi mai usor:P Eu stiu sigur ca aveam acea membrana pe care am dat-o jos cand l-am facut full-carbon:) mai este o rezolvare:"scoica"(protectie pt anumite sporturi) si sigur nu se mai incalzesc oole:P Ei nu se intampla prea des asa ca nu-i panica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Salut, cum dau jos acul de la turometru si cel al temperaturii apei de pe bordul unui hornet din 2001, mi-e frica sa le trag prin forta ca poate se rupt. Nu se mai aprinde bordul de la turometru si banuiesc ca s-au ars becurile. Help pls !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Pai ca sa schimbi becurile nu trebuie sa dai acele jos, nici macar nu trebuie sa umbli acolo. Trebuie doar sa dai jos carcasa bordului si in spate sunt soclurile si becurile, parca trebuie sa demontezi cablul de kilometraj. Editat Mai 31, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Salut. Era un baiat pe forum care vindea crash paduri homemade. A pus si o poza cu un hornet parca. Nu reusesc sa gasesc topicul. As vrea sa cumpar o pereche de la el. Ati putea sa ma ajutati cu un link ceva. Caut de vreo zile si nu gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) domnilor, nu uitati ca vand o toba arrow pentru hornet prima generatie. e completa cu cot, adica bolt-on, fara modificari. are si silencer. 100 oiro. la cei din bucuresti sau imprejurimi, asigur si montaj moca. iata si poza cum arata agatata de agregat Editat Mai 31, 2014 de COObra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Pai ca sa schimbi becurile nu trebuie sa dai acele jos, nici macar nu trebuie sa umbli acolo. Trebuie doar sa dai jos carcasa bordului si in spate sunt soclurile si becurile, parca trebuie sa demontezi cablul de kilometraj. Deci am desfacut bordul azi si chiar nu mi-am dat seama cum sa shimb becurile de la bord. Eu ma refer la cel de sub cartonul de la turometru, nu la cele de neutru, semnal etc. Nu ma uit eu la turometru, insa dupa lasarea serii e foarte enervant pt mine cel putin, sa merg si sa-mi bata doar pe o parte luminile rosii de la vitezometru. Despre becurile astea vorbesc, uite ce ciudat pare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Pai da de alea zic si eu..odata ce dai capacul ala jos din poza de am pus-o eu nu ai cum sa nu le nimeresti. Daca esti din Bucuresti poate vin maine o fuga sa le schimbam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 trebuie sa dai jos capacul din spate (cel cromat) si apoi ajungi la becuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 De unde reglez relantiul la Hornet PC41? dar cablul de acceleratie se poate intinde?am un lag cand trag de maneta...chiar jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) cum te uiti sub carburatoare vezi o stea galbena si invarti de aia. la cablu tur de la acceleratie ai un reglaj in fata la maneta. LE: scuze. asa e la pc36 pe carburatie. acum am vazut ca ai pc41 dar banuiesc ca tot pe langa cablu de acceleratie trebuie sa te uiti Editat Iunie 2, 2014 de Sandu Marian Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Deci la maneta sunt doua pipe....oare la care dintre ele se face reglajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.