Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie careva daca ii vreo diferenta intre stopul de la Hornet PC41 2007 cu cel din 2011?

am gasit ceva fain pe ebay cu semnalizarile integrate si mi-ar place mai mult sa fie integrate in stop

 

2007 - 2010 e diferit fata de 2011 - prezent

Daca tu ai Hornet 2009 iti trebuie asta: (click)

 

Spor la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza unu cu semnalizarile integrate si asta pare a fi stop simplu

 

Pare, dar nu e. Citeste descrierea lui, foloseste google translate daca nu ma crezi pe cuvant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Postez pentru un prieten care nu are cont aici, m-ar interesa plasticele laterale de sub sa pentru un PC 36, va rog PM cu numerul de telefon. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. De curand am demontat rezervorul (Honda hornet 2002) dar din pacate mi-a ramas un cablu de curent care "curge" de sub rezervor . Mi-am batut capul si eu si fratele meu si nu am nici cea mai vaga idee unde ar putea ajunge.Practi pleaca di centrul rezervorului si merge inspre șa si trece in partea dreapta pe sub coada rezervorului. Are in cap o mufa cu 2 gauri.Ma poate ajuta cineva?

» Post actualizat in 03 Mar 2015 14:47

Sal de curand am demontat rezervorul (Honda Hornet 2002) dar din pacate nu am fost atent si nu am vazut de unde a iesit un cablu electric care pleaca di centrul rezervorului.Practic coboara spre șa si trece in partea dreapta catre baterie dar nu vad nici o mufa de conexiune in apropiere daca m-ati putea ajuta ca nu as vrea sa stric mai multe

n-o fi cumva firul de la litrometru? desi ala parca are un singur piciorus...incearca totusi cu un manual s-o schema electrica sa cauti si gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.

nu am motorul la indemana acuma ca sa verific.

ca sa schimb antigelul, vasul de expansiune am vazut ca este in codita la Hornet PC41. Si din cate tin eu minte nu prea ai acces la el numai daca desfaci plasticurile. am dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.

nu am motorul la indemana acuma ca sa verific.

ca sa schimb antigelul, vasul de expansiune am vazut ca este in codita la Hornet PC41. Si din cate tin eu minte nu prea ai acces la el numai daca desfaci plasticurile. am dreptate?

Acces, ai daca dai saua jos, ma refer sa torni antigelul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajutati cu un manual pt PC 34 ?

Multumesc

 

Ti-am trimis manualul pe email cu Wetransfer, in cazul in care nu ai primit mesajul,

foloseste link-ul de mai jos:

 

http://we.tl/4t9wAz93Uy

 

(link valabil pana pe 23 Martie)

» Post actualizat in 16 Mar 2015 15:14

am si eu o intrebare.

nu am motorul la indemana acuma ca sa verific.

ca sa schimb antigelul, vasul de expansiune am vazut ca este in codita la Hornet PC41. Si din cate tin eu minte nu prea ai acces la el numai daca desfaci plasticurile. am dreptate?

 

Ai grija cu antigelul, nu trebuie amestecate tipuri diferite, plus ca daca nu a fost schimbat de mult si nu e cazul doar de a completa 50ml, ideal e sa golesti instalatia, sa o cureti cu apa distilata si abia apoi turnat antigelul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi colegi.Mi-am facut curaj si am scos si eu viespea la o plimbare.Cum vremea nu ma ajuta saptamana asta(ploaie,vant,frig) , planuiesc sa o mai bibilesc un pic.Pentru inceput as vrea sa ii fac o curatare si sincronizare de carburatoare.Imi puteti recomanda va rog pe cineva care stie sa faca treaba asta din Bucuresti? Si cam care ar fi pretul ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

My bad!:( le-am cam incurcat oalele intre ele.nu stiu de ce tineam minte ca astia mari au metz kr,nu dunlop kr.

Nu-i stres, eu nu stiu de ce aveam impresia ca se dau cu Pirelli, dar le-am vazut gumele la Brno.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Azi am obs ca nu mai am surubul din partea de sus care prinde capacul..cred ca de la.cutia de viteze (sunt numerotate vizele pe el).

 

Dupa ce m-am chinuit sa gasesc unul in loc, am tras de capac si vad ca defapt e rupt surubul inauntru.

 

Cum pot s-o rezolv?

 

Daca merg asa ce ar putea sa strice? (nu stiu nici macar de cand e asa)

 

moto e PC34 2001

 

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Azi am obs ca nu mai am surubul din partea de sus care prinde capacul..cred ca de la.cutia de viteze (sunt numerotate vizele pe el).

 

Dupa ce m-am chinuit sa gasesc unul in loc, am tras de capac si vad ca defapt e rupt surubul inauntru.

 

Cum pot s-o rezolv?

 

Daca merg asa ce ar putea sa strice? (nu stiu nici macar de cand e asa)

 

moto e PC34 2001

 

 

Merci

in afara de faptul ca lipsa surubului iti va creea putina tensiune pe celelalte doua ramase pe capac,nu se va intampla nimic.acelle suruburi doar tin capacul de plastic pe pinionul fata.de scos il poti scoate relativ lejer,la cineva care baga burghiul in el si ti-l scoate.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...