Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

am ridicat husa si m-am uitat la guma fata.

nu scrie nimic de supersport sau strada

doar pirelli si diablo cu rosu .

 

poate stiti voi mai bine ce sunt, nu ma contrazic cu nimeni

or fi ele cele mai slabe, dar overall eu ma simt bine pe mobra cu ele.

si da , au fost luate la oferta de pe pneurimoto.ro in anul 2013 de fostul proprietar. dot 2010

au cam 5000 km

foarte probabil sa raman tot pe ele si anul asta, urmand de la anul sa le schimb cu altceva. habar n-am deocamdata cu ce.

 

Inseamna ca le-am identificat corect :)

http://www.bikebandit.com/tires-tubes/motorcycle-tires/pirelli-diablo-supersport-motorcycle-tire

 

La Rosso e trecut modelul pe lateral, similar la vechile Dragon Supercorsa, numai Diablo Supersport nu are trecut nimic:

http://www.balmainmotorcycles.com.au/images/Ducati_Diavel_Rear_Tyre_Diablo_Rosso_II_240_45_ZR-17.jpg

 

Vezi ca nu sunt cele mai slabe, exista si Mitas sau modele de touring din gama entry care au aderenta sub Diablo. Important e ca te-ai descurcat cu ele si nu ai avut probleme (citisem pe un forum din US ca unii mai dilai la minte au intrat si la track day cu gumele astea, ciudata alegere).

 

Interesant ca foarte multe motociclete SH vandute de diversi dealeri vin cu gumele acestea, ma gandesc ca pretul redus si brandul Pirelli sunt motivele. Am vazut destul de multe Diablo Supersport cu uzura max 20% insa DOT 2007-2009, montate pe Hornet si nu numai.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omule..

serios asa am cumparat-o , asa este culoarea de cand a iesit din fabrica.

nu am stiut cum sa interpretez intrebarea crezand ca vrei sa faci misto...

» Post actualizat in 24 Feb 2016 13:47

Dator cu o bere !!

Asa ramane, cand ajung prin Bucuresti sau ajungi prin Iasi dau o bere, doua, trei :D

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ca foarte multe motociclete SH vandute de diversi dealeri vin cu gumele acestea, ma gandesc ca pretul redus si brandul Pirelli sunt motivele. Am vazut destul de multe Diablo Supersport cu uzura max 20% insa DOT 2007-2009, montate pe Hornet si nu numai.

 

Si eu am luat-o din Italia tot asa. Insa gumele mi s-au parut foarte slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru asfalt ud, Pilot Road 3/4, Pilort Power 3 sau Metzeler Z6 (am vazut niste promotii de Metzeler)

HH este placuta sinterizata care papa discul, dar franeaza mai bine decat cele organice. Daca nu te dai agresiv, nu merita sa ai placute sinterizate. (+ la hornet discurile de fata sunt cam scumpe)

 

vreau in special pe ud sa se comporte bine, ca are destula putere sa strice combinatia, iar pe uscat o duc bine michelinurile- oricum sunt destul de moi pentru ce am eu nevoie.

 

acum am niste placute pe ea care par a fi HH, care manca din disc, as pune niste GG-rui, de la ebc ma gandes.

 

ce recomandati ca placute?

multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura prematura măsurată după 3 sezoane de plăcute sintetizate pe Viespe,cu mers mega agresiv... Spre zero! Lăsați teoria cum ca plăcută sintetizata papa discul, plăcuțele ceramice papa discul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HH sunt placute care au in componenta cupru, de aici suna cam aiurea - fier pe fier la franare agresiva - asa aud eu, la alte motorete posibil sa se comporte aftfel.

acum vad ca au aparut kevlar-cupru ceva care ofera franarea HH-urilor dar senzatia celor organice, nu inteleg mare lucru - nu pot sa imi imaginez.

discurile sunt noi si tre sa schimb placutele cat de repede sa nu le f*t, sunt 2 si scumpe...si oricum nu merg la curse cu ea, eu zic ca franeaza bine.... am mers cu transalp pe 1 disc cativa ani...

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat.

Deci:

1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12.

2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km.

3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare.

4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt :) )

 

La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara.

 

P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra.

 

Va Multumesc.

Editat de liko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat.

Deci:

1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12.

2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km.

3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare.

4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt :) )

 

La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara.

 

P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra.

 

Va Multumesc.

ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat.

Deci:

1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12.

2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km.

3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare.

4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt :) )

 

La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara.

 

P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra.

 

Va Multumesc.

esti pe bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut guys,

 

Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut guys,

 

Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta?

Salut,

Garantat iti este mica. Sotia mea are un Hornet. De curiozitate l-am ghidonat si eu vreo 300 km. Eu am 1,89 inaltime si stau foarte adunat, pozitia este tare incomoda, aratam nu ca un urs pe tricicleta ci ca un elefant pe trotineta.

Bafta in alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blocul motor asa era negru din fabrica sau l-ai vopsit tu ? :)

 

Și al meu e tot negru. Clar vopsit cu sprayul. Atunci cand am luat-o am sapat putin si imi aduc aminte că am ajuns la concluzia ca nu exista bloc motor negru din fabrica la PC34. Dar e posibil să aibă italienii o pasiune pentru blocurile negre ;)

Editat de ionradoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza. Mult sau putin in functie de fiecare. Daca tu esti confortabil pe ea go ahead! Ce este sigur este ca se poate: vezi Loris Baz! :)

 

baz.small.jpg

» Post actualizat in 01 Mar 2016 08:56

ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................

 

Oare de ce oferiti sfaturi cu informatii eronate?

» Post actualizat in 01 Mar 2016 08:59

@liko

 

citeste manualul de utilizare, acolo ai toate informatiile legate de intretinere, consumabile samd

 

Manualele pt toate modelele de Hornet le gasesti AICI

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma gandesc de ceva vreme sa imi cumpar un Hornet. Mi-ar placea modelul 2005-2006 dar nu prea se gasesc pe piata, prin Bucuresti. Asa ca m-a gandesc sa imi iau modelul 2003-2004.

Imi puteti spune:

1.Hornetul din 2003-2004 are bec pentru atentionare de genul "low fuel"? Si cum functioneaza avand in vedere ca are si comutator pentru benzina de rezerva?

2.Ce diferente sunt intre modelele 2003-2004 si 2005-2006 in afara de bord si suspensia fata?

3.Aveti idee cum se comporta kilometrajul modelelor 2003-2004 daca depasesti 99 999 km? Va afisa 0 km sau trece la 100 000km?

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut guys,

 

Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta?

De site-ul asta stiai? http://cycle-ergo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu-ti trebe crashpad-uri lung, ia ceva de la LSL, sunt foarte ok.

2. marca uleiului este un topic sensibil, fiecare are preferintele. Filtru de ulei folosesc marca K&N e mai usor de montat/demontat cu o cheie simpla de 15 (schimb ulei 2,8L). Filtru de aer am tot K&N, n-o sa-l schimb niciodata (se curata).

3. lichidul de frana este foarte important. recomand sa schimbi max. dupa 24 luni. Baga DOT 4 simplu nu ai nevoie de racing sau DOT 5.1

4. cauta un Metzeler Z6

Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat.

Deci:

1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12.

2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km.

3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare.

4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt :) )

 

La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara.

 

P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra.

 

Va Multumesc.


» Post actualizat in 01 Mar 2016 10:49

Am avut discuri noi am luat placute brembo sinterizate, se vede uzura dupa un an.

Uzura prematura măsurată după 3 sezoane de plăcute sintetizate pe Viespe,cu mers mega agresiv... Spre zero! Lăsați teoria cum ca plăcută sintetizata papa discul, plăcuțele ceramice papa discul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se vede uzura?ce diferenta ai in mm dupa un sezon cu brembo(care sunt prea scumpe pt ce ofera,parerea mea)?

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu-ti trebe crashpad-uri lung, ia ceva de la LSL, sunt foarte ok.

2. marca uleiului este un topic sensibil, fiecare are preferintele. Filtru de ulei folosesc marca K&N e mai usor de montat/demontat cu o cheie simpla de 15 (schimb ulei 2,8L). Filtru de aer am tot K&N, n-o sa-l schimb niciodata (se curata).

3. lichidul de frana este foarte important. recomand sa schimbi max. dupa 24 luni. Baga DOT 4 simplu nu ai nevoie de racing sau DOT 5.1

4. cauta un Metzeler Z6

 

» Post actualizat in 01 Mar 2016 10:49

Am avut discuri noi am luat placute brembo sinterizate, se vede uzura dupa un an.

Multumesc.

 

George05 - tu comentezi de dragul numarului de posturi?

Editat de liko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha :D , posteste si tu fara numar- fara numar!

 

Uite aici niste detalii ale motocicletei tale: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cb-600-f-hornet/pc41-09/2099?bikes=2099

Poti sa-ti faci cateva idei despre ce i se potriveste... Eu am luat cu succes consumabile de la consumabile.bepa si anvelope de la avelopemoto.eu.

 

Sa te plimbi sanatos calare pe Hornet iti urez! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc de ceva vreme sa imi cumpar un Hornet. Mi-ar placea modelul 2005-2006 dar nu prea se gasesc pe piata, prin Bucuresti. Asa ca m-a gandesc sa imi iau modelul 2003-2004.


Imi puteti spune:


1.Hornetul din 2003-2004 are bec pentru atentionare de genul "low fuel"? Si cum functioneaza avand in vedere ca are si comutator pentru benzina de rezerva?


2.Ce diferente sunt intre modelele 2003-2004 si 2005-2006 in afara de bord si suspensia fata?


3.Aveti idee cum se comporta kilometrajul modelelor 2003-2004 daca depasesti 99 999 km? Va afisa 0 km sau trece la 100 000km?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

1. Are bec de atentionare si functioneaza foarte bine, cand s-a aprins tre sa alimentezi :alcy:

2. Inafara de furca upside down si bord, eu nu stiu alta;

3. Am 28.000 , cand ajung la 99.999 o sa postez, dar sincer nu am vazut niciun hornet la 100.000, au grija baietii sa le dea la 20-22 de mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha :D , posteste si tu fara numar- fara numar!

 

Uite aici niste detalii ale motocicletei tale: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cb-600-f-hornet/pc41-09/2099?bikes=2099

Poti sa-ti faci cateva idei despre ce i se potriveste... Eu am luat cu succes consumabile de la consumabile.bepa si anvelope de la avelopemoto.eu.

 

Sa te plimbi sanatos calare pe Hornet iti urez! :)

Era o intrebare legata de un comentariu de-al lui la o postare de-a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DIU 46

 

scuze, nu am observat ca este vorba de PC41.

Recomand oricum colegului liko sa citeasca manualul si sa apeleze pe forum doar pt informatii ce nu exista acolo.

 

ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................


» Post actualizat in 01 Mar 2016 15:28

Are bec deatentionare si functioneaza foarte bine, cand s-a aprins tre sa alimentezi

 

Avioane, ce sa mai.. :peace:

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DIU 46

 

scuze, nu am observat ca este vorba de PC41.

Recomand oricum colegului liko sa citeasca manualul si sa apeleze pe forum doar pt informatii ce nu exista acolo.

Ma faceti sa raspund, cu toate ca nu doream sa ma angajez in discutia asta. In carte scrie ce tip de ulei, acuma arata-mi tu in carte unde scrie o recomadare de vreo "firma" de ulei, nu tipul, da firma Mobil, esso, etc? Asa si la restul intrebarilor.

Eu am cerut o recomandare. Vrei sa-mi raspunzi - raspunde, nu - treci pe langa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...