Vallach Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) am ridicat husa si m-am uitat la guma fata. nu scrie nimic de supersport sau strada doar pirelli si diablo cu rosu . poate stiti voi mai bine ce sunt, nu ma contrazic cu nimeni or fi ele cele mai slabe, dar overall eu ma simt bine pe mobra cu ele. si da , au fost luate la oferta de pe pneurimoto.ro in anul 2013 de fostul proprietar. dot 2010 au cam 5000 km foarte probabil sa raman tot pe ele si anul asta, urmand de la anul sa le schimb cu altceva. habar n-am deocamdata cu ce. Inseamna ca le-am identificat corect http://www.bikebandit.com/tires-tubes/motorcycle-tires/pirelli-diablo-supersport-motorcycle-tire La Rosso e trecut modelul pe lateral, similar la vechile Dragon Supercorsa, numai Diablo Supersport nu are trecut nimic: http://www.balmainmotorcycles.com.au/images/Ducati_Diavel_Rear_Tyre_Diablo_Rosso_II_240_45_ZR-17.jpg Vezi ca nu sunt cele mai slabe, exista si Mitas sau modele de touring din gama entry care au aderenta sub Diablo. Important e ca te-ai descurcat cu ele si nu ai avut probleme (citisem pe un forum din US ca unii mai dilai la minte au intrat si la track day cu gumele astea, ciudata alegere). Interesant ca foarte multe motociclete SH vandute de diversi dealeri vin cu gumele acestea, ma gandesc ca pretul redus si brandul Pirelli sunt motivele. Am vazut destul de multe Diablo Supersport cu uzura max 20% insa DOT 2007-2009, montate pe Hornet si nu numai. Editat Februarie 24, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Omule.. serios asa am cumparat-o , asa este culoarea de cand a iesit din fabrica. nu am stiut cum sa interpretez intrebarea crezand ca vrei sa faci misto... » Post actualizat in 24 Feb 2016 13:47 Dator cu o bere !! Asa ramane, cand ajung prin Bucuresti sau ajungi prin Iasi dau o bere, doua, trei Editat Februarie 24, 2016 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Interesant ca foarte multe motociclete SH vandute de diversi dealeri vin cu gumele acestea, ma gandesc ca pretul redus si brandul Pirelli sunt motivele. Am vazut destul de multe Diablo Supersport cu uzura max 20% insa DOT 2007-2009, montate pe Hornet si nu numai. Si eu am luat-o din Italia tot asa. Insa gumele mi s-au parut foarte slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Pentru asfalt ud, Pilot Road 3/4, Pilort Power 3 sau Metzeler Z6 (am vazut niste promotii de Metzeler)HH este placuta sinterizata care papa discul, dar franeaza mai bine decat cele organice. Daca nu te dai agresiv, nu merita sa ai placute sinterizate. (+ la hornet discurile de fata sunt cam scumpe) vreau in special pe ud sa se comporte bine, ca are destula putere sa strice combinatia, iar pe uscat o duc bine michelinurile- oricum sunt destul de moi pentru ce am eu nevoie. acum am niste placute pe ea care par a fi HH, care manca din disc, as pune niste GG-rui, de la ebc ma gandes. ce recomandati ca placute? multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Uzura prematura măsurată după 3 sezoane de plăcute sintetizate pe Viespe,cu mers mega agresiv... Spre zero! Lăsați teoria cum ca plăcută sintetizata papa discul, plăcuțele ceramice papa discul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) HH sunt placute care au in componenta cupru, de aici suna cam aiurea - fier pe fier la franare agresiva - asa aud eu, la alte motorete posibil sa se comporte aftfel. acum vad ca au aparut kevlar-cupru ceva care ofera franarea HH-urilor dar senzatia celor organice, nu inteleg mare lucru - nu pot sa imi imaginez. discurile sunt noi si tre sa schimb placutele cat de repede sa nu le f*t, sunt 2 si scumpe...si oricum nu merg la curse cu ea, eu zic ca franeaza bine.... am mers cu transalp pe 1 disc cativa ani... Editat Februarie 29, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat. Deci: 1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12. 2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km. 3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare. 4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt ) La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara. P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra. Va Multumesc. Editat Februarie 29, 2016 de liko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat. Deci: 1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12. 2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km. 3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare. 4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt ) La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara. P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra. Va Multumesc. ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat. Deci: 1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12. 2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km. 3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare. 4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt ) La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara. P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra. Va Multumesc. esti pe bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsx110 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Salut guys, Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Conteaza. Mult sau putin in functie de fiecare. Daca tu esti confortabil pe ea go ahead! Ce este sigur este ca se poate: vezi Loris Baz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salut guys, Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta? Salut, Garantat iti este mica. Sotia mea are un Hornet. De curiozitate l-am ghidonat si eu vreo 300 km. Eu am 1,89 inaltime si stau foarte adunat, pozitia este tare incomoda, aratam nu ca un urs pe tricicleta ci ca un elefant pe trotineta. Bafta in alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Blocul motor asa era negru din fabrica sau l-ai vopsit tu ? Și al meu e tot negru. Clar vopsit cu sprayul. Atunci cand am luat-o am sapat putin si imi aduc aminte că am ajuns la concluzia ca nu exista bloc motor negru din fabrica la PC34. Dar e posibil să aibă italienii o pasiune pentru blocurile negre Editat Martie 1, 2016 de ionradoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Conteaza. Mult sau putin in functie de fiecare. Daca tu esti confortabil pe ea go ahead! Ce este sigur este ca se poate: vezi Loris Baz! » Post actualizat in 01 Mar 2016 08:56 ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................ Oare de ce oferiti sfaturi cu informatii eronate? » Post actualizat in 01 Mar 2016 08:59 @liko citeste manualul de utilizare, acolo ai toate informatiile legate de intretinere, consumabile samd Manualele pt toate modelele de Hornet le gasesti AICI Editat Martie 1, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Salutare, Ma gandesc de ceva vreme sa imi cumpar un Hornet. Mi-ar placea modelul 2005-2006 dar nu prea se gasesc pe piata, prin Bucuresti. Asa ca m-a gandesc sa imi iau modelul 2003-2004. Imi puteti spune: 1.Hornetul din 2003-2004 are bec pentru atentionare de genul "low fuel"? Si cum functioneaza avand in vedere ca are si comutator pentru benzina de rezerva? 2.Ce diferente sunt intre modelele 2003-2004 si 2005-2006 in afara de bord si suspensia fata? 3.Aveti idee cum se comporta kilometrajul modelelor 2003-2004 daca depasesti 99 999 km? Va afisa 0 km sau trece la 100 000km? Editat Martie 1, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salut guys, Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta? De site-ul asta stiai? http://cycle-ergo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 1. nu-ti trebe crashpad-uri lung, ia ceva de la LSL, sunt foarte ok. 2. marca uleiului este un topic sensibil, fiecare are preferintele. Filtru de ulei folosesc marca K&N e mai usor de montat/demontat cu o cheie simpla de 15 (schimb ulei 2,8L). Filtru de aer am tot K&N, n-o sa-l schimb niciodata (se curata). 3. lichidul de frana este foarte important. recomand sa schimbi max. dupa 24 luni. Baga DOT 4 simplu nu ai nevoie de racing sau DOT 5.1 4. cauta un Metzeler Z6 Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat. Deci: 1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12. 2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km. 3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare. 4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt ) La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara. P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra. Va Multumesc. » Post actualizat in 01 Mar 2016 10:49Am avut discuri noi am luat placute brembo sinterizate, se vede uzura dupa un an. Uzura prematura măsurată după 3 sezoane de plăcute sintetizate pe Viespe,cu mers mega agresiv... Spre zero! Lăsați teoria cum ca plăcută sintetizata papa discul, plăcuțele ceramice papa discul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) cum se vede uzura?ce diferenta ai in mm dupa un sezon cu brembo(care sunt prea scumpe pt ce ofera,parerea mea)? Editat Martie 1, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) 1. nu-ti trebe crashpad-uri lung, ia ceva de la LSL, sunt foarte ok. 2. marca uleiului este un topic sensibil, fiecare are preferintele. Filtru de ulei folosesc marca K&N e mai usor de montat/demontat cu o cheie simpla de 15 (schimb ulei 2,8L). Filtru de aer am tot K&N, n-o sa-l schimb niciodata (se curata). 3. lichidul de frana este foarte important. recomand sa schimbi max. dupa 24 luni. Baga DOT 4 simplu nu ai nevoie de racing sau DOT 5.1 4. cauta un Metzeler Z6 » Post actualizat in 01 Mar 2016 10:49 Am avut discuri noi am luat placute brembo sinterizate, se vede uzura dupa un an. Multumesc. George05 - tu comentezi de dragul numarului de posturi? Editat Martie 1, 2016 de liko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ha ha ha , posteste si tu fara numar- fara numar! Uite aici niste detalii ale motocicletei tale: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cb-600-f-hornet/pc41-09/2099?bikes=2099 Poti sa-ti faci cateva idei despre ce i se potriveste... Eu am luat cu succes consumabile de la consumabile.bepa si anvelope de la avelopemoto.eu. Sa te plimbi sanatos calare pe Hornet iti urez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ma gandesc de ceva vreme sa imi cumpar un Hornet. Mi-ar placea modelul 2005-2006 dar nu prea se gasesc pe piata, prin Bucuresti. Asa ca m-a gandesc sa imi iau modelul 2003-2004. Imi puteti spune: 1.Hornetul din 2003-2004 are bec pentru atentionare de genul "low fuel"? Si cum functioneaza avand in vedere ca are si comutator pentru benzina de rezerva? 2.Ce diferente sunt intre modelele 2003-2004 si 2005-2006 in afara de bord si suspensia fata? 3.Aveti idee cum se comporta kilometrajul modelelor 2003-2004 daca depasesti 99 999 km? Va afisa 0 km sau trece la 100 000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salut, 1. Are bec de atentionare si functioneaza foarte bine, cand s-a aprins tre sa alimentezi 2. Inafara de furca upside down si bord, eu nu stiu alta; 3. Am 28.000 , cand ajung la 99.999 o sa postez, dar sincer nu am vazut niciun hornet la 100.000, au grija baietii sa le dea la 20-22 de mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ha ha ha , posteste si tu fara numar- fara numar! Uite aici niste detalii ale motocicletei tale: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cb-600-f-hornet/pc41-09/2099?bikes=2099 Poti sa-ti faci cateva idei despre ce i se potriveste... Eu am luat cu succes consumabile de la consumabile.bepa si anvelope de la avelopemoto.eu. Sa te plimbi sanatos calare pe Hornet iti urez! Era o intrebare legata de un comentariu de-al lui la o postare de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) @DIU 46 scuze, nu am observat ca este vorba de PC41. Recomand oricum colegului liko sa citeasca manualul si sa apeleze pe forum doar pt informatii ce nu exista acolo. ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................ » Post actualizat in 01 Mar 2016 15:28 Are bec deatentionare si functioneaza foarte bine, cand s-a aprins tre sa alimentezi Avioane, ce sa mai.. Editat Martie 1, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 @DIU 46 scuze, nu am observat ca este vorba de PC41. Recomand oricum colegului liko sa citeasca manualul si sa apeleze pe forum doar pt informatii ce nu exista acolo. Ma faceti sa raspund, cu toate ca nu doream sa ma angajez in discutia asta. In carte scrie ce tip de ulei, acuma arata-mi tu in carte unde scrie o recomadare de vreo "firma" de ulei, nu tipul, da firma Mobil, esso, etc? Asa si la restul intrebarilor. Eu am cerut o recomandare. Vrei sa-mi raspunzi - raspunde, nu - treci pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.