Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Manualul de service se găsește foarte usor. Problema e manualul de utilizare in limba engleză sau română.

 

Eu am găsit doar varianta pentru Italia și cred că și pentru Spania.

 

Nu vă mai agitați cu uleiul. Daca era un secret, îl aflam deja toți. Nu există uleiul miraculos, puneți ce vreți atât timp cât se pupă cu ce se recomandă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de service se găsește foarte usor. Problema e manualul de utilizare in limba engleză sau română.

 

Eu am găsit doar varianta pentru Italia și cred că și pentru Spania.

 

Nu vă mai agitați cu uleiul. Daca era un secret, îl aflam deja toți. Nu există uleiul miraculos, puneți ce vreți atât timp cât se pupă cu ce se recomandă.

Manualul de service (Honda, nu Haynes care era pe Ebay) în engleză a apărut relativ recent, în martie 2015. L-am căutat ani. Era la un dealer Honda din UK şi apoi nu l-am mai găsit. Plus că era riscul să ceri SWM şi să-ţi dea Owner Manual ( cum au păţit unii pe hondahornet.org.uk). OM în engleză îl am pe hârtie primit odată cu mobra, e nefolositor. De bază e SWM, cod Honda 62MFG00 (it avea co 69MFG00).

Ia uite aici câtă veselie http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=62&t=22161&hilit=hornet+2007+manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare,si a schimbat cineva bobinele? Ma gandesc ca la dealer honda or fi vreo 300 de euro perechea,pe wemoto sunt cam 120 de lire iar pe ebay gasesti de la chinezi cu 40 de euro..

Mai sunt pe net cateva magazine care aduc bobine,dar ma intreb daca nu cumva toata lumea le cumpara din china si le vinde la diferite preturi...300 de euro n am. Ar mai fi varianta SH,dar de unde sa stii cata viata mai au si alea.. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de service (Honda, nu Haynes care era pe Ebay) în engleză a apărut relativ recent, în martie 2015. L-am căutat ani. Era la un dealer Honda din UK şi apoi nu l-am mai găsit. Plus că era riscul să ceri SWM şi să-ţi dea Owner Manual ( cum au păţit unii pe hondahornet.org.uk). OM în engleză îl am pe hârtie primit odată cu mobra, e nefolositor. De bază e SWM, cod Honda 62MFG00 (it avea co 69MFG00).

Ia uite aici câtă veselie http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=62&t=22161&hilit=hornet+2007+manual

 

Eu am si Haynes (tiparit, cartea originala) si Honda. Haynes e OK, dar are cateva probleme pe ici pe colo, cel putin pe unde m-am uitat eu.

Cel de la Honda e OK, dar nu perfect nici el. Nu mi-am dat seama ce distanta se recomanda a fi la furca, peste jugul superior -- practic, cu cat "ies" tuburile deasupra -- spre exemplu. Ai valori pentru cuplu de strangere, tot felul de detalii, dar asta nu am vazut-o.

 

Inca o chestie care mie mi-a lipsit din cauza ca nu am gasit o versiune de manual de service/utilizator pentru 2009-2010 (care sa le aiba) sunt setarile de fabrica pentru suspensie.

 

Am umblat la revenire si preincarcare pe fata si pe spate, plus ca era umblat la ambele si de catre fostul proprietar, si nu mai stiam cat e recomandat pentru revenire.

 

Norocul meu a fost ca aveam si manualele de utilizator (OM), pentru Hornet-urile din anii aia, unde se scriu treburile respective.

 

Dus inapoi la standard, s-a schimbat confortul peste denivelari.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor si la multi ani!!

 

Foloseste cineva becuri de acest gen, e vreo diferenta notabila fata de cel clasic care vine standard pe moto ?

 

BEC MOTOCICLETA H4 BLUEVISION ULTRA, blister 1 buc
H4 MOTO 12V 60/55W P43T-38 Lumina alba tip xenon

Bec motocicleta H4, faza lunga + scurta, lumina alba tip xenon, rezistent la vibratii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutari tuturor si la multi ani!!

 

Foloseste cineva becuri de acest gen, e vreo diferenta notabila fata de cel clasic care vine standard pe moto ?

 

BEC MOTOCICLETA H4 BLUEVISION ULTRA, blister 1 buc
H4 MOTO 12V 60/55W P43T-38 Lumina alba tip xenon

Bec motocicleta H4, faza lunga + scurta, lumina alba tip xenon, rezistent la vibratii.

La mulţi ani!

Este mai fancy, are sticla albastră deci culoarea finală mai spre alb. Cantitatea de lumină va fi mai puţină şi te va incomoda pe ploaie sau ceaţă, ţi se va părea că luminează mai tare pe vreme bună. Eu nu le-aş pune, dar e aşa, de gustibus "O picătură dă stil, în viaţa ta!" (nu dau tot citatul, conţine texte în franceză care oripilează rocherii sixsixsix )

Aia cu "rezistent la vibraţii" e bulşit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma gandeam si eu ca e posibil sa fie mai slaba lumina in sine.

 

Pe mine ma intereseaza sa lumineze mai bine, nu am nevoie sa fie fancy :P

 

Am mai gasit asa ceva, daca e cum scrie m-ar tenta sa iau sa vad cat de bune sunt.

 

BEC MOTOCICLETA H4 X-TREME VISION, blister 1 buc
H4 MOTO 12V 60/55W P34T-38 Luminozitate +100%

Bec far motocicleta H4, faza lunga + faza scurta, X-treme Vision.

Becurile X-treme Vision proiecteaza pe sosea cu pana la 100% mai multa lumina comparativ cu becurile standard, inlocuiesc foarte bine pe cele cu xenon, ofera o luminozitate similara cu lumina naturala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amândoi : http://www.motomag.com/Test-ampoule-Philips-X-TremeVision-Moto-pas-si-claire.html#.WGwgVrkwgQ4

Pe scurt : niciun avantaj H4 X-Treme vs H4 de origine Osram (dimpotrivă mai multă lumină la Osram 1650 lm vs 1500 lm Philips asta în principal pt că lumina emisă este 3800 K Philips vs 3200 K Osram ). Se mai zice că rezistenţa la vibraţii este necesară la becurile din spate.

Atunci: ia un bec normal H4 nu contează ce marcă GE, Philips, Sylvania, Osram, Narva, Bosch. Hella. Eventual un blister cu două să ai de rezervă şi ieşi şi mai bine la preţ.

 

Încă o chestie, părere personală: m-aş feri de Philips din cele de mai sus. Nu sunt proaste dar intenţionat confuze. Au cele mai tâmpite reclame la ei 3200K e cel mai vizibil, apoi 3800 K e cel mai vizibil. În fiecare an schimbă catalogul de produse scoţând produse de anul trecut şi introducând de acum 2 ani aşa încât un xtreme whatever de anul ăsta nu are aceleaşi specs uri ca anul trecut însă devine cel mai puternic. Nu în ultimul rând, Philips sunt mult copiate.

 

Pe câmp (de iarnă :) ): Discuţia se schimbă complet dacă trecem la domeniul industrial Philips sunt vârf de gamă cu produse accesibile ex gama SON-T cu clase energetice A/A+ 1000W cu 130000 lm (130 lm / watt, cât ledurile !) garanţie 1 an, durată de viaţă 20000 ore. Fabulos !

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am incercat varianta Moto, dar varianta auto standard e peste orice bec de 55W. Vezi teste pe Autoexpress.co.uk. Eu am si pe scurta si pe lunga la masina dintr-astea si sunt multumit.

Is enorm de scumpe, insa. Momentan am H1 pe scurta si H7 pe lunga, insa am avut si H4 in trecut si era foarte OK. Pe scurta cel putin nu simteam lipsa proiectoarelor de ceata.

 

Pe motocicleta am un set de Osram Super Bright (65W, off-road), montate din 2015-inceputul lui 2016. Se vede foarte bine noaptea, fara probleme de calitate pana acum.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putine pe topicul asta, asa ca nu vei citi multe sfaturi de la proprietari care sa si fi avut PR4.

Dar nu vad de ce nu ar fi OK pe Hornet. Pana la urma sunt pneuri premium.

 

Poti sa te uiti si spre alte modele sport touring, gen Continental Road Attack 2 Evo, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT, Metzeler Roadtec 01, etc

 

Din testele vazute de mine, Michelin Pilot Road 4 ies constant in top. Doar sa-ti placa profilul, care e mai mult spre touring decat sport.

 

Ai putea sa astepti vreo cateva zile sa vezi ce oferte apar. De pe 15 incolo e perioada legala de reduceri, poate prinzi ceva cu o reducere semnificativa.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As merge pe sport/touring si nu pe sport deoarece avem cateva luni bune de temperaturi mai putin ridicate ( aprilie mai - octombrie - noiembrie ) unde sport/touring se comporta mult mai bine decat sport.

Stiu ca motocicleta e naked si da tenta sport dar nu cred sa fie o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As merge pe sport/touring si nu pe sport deoarece avem cateva luni bune de temperaturi mai putin ridicate ( aprilie mai - octombrie - noiembrie ) unde sport/touring se comporta mult mai bine decat sport.

Stiu ca motocicleta e naked si da tenta sport dar nu cred sa fie o problema.

 

Eu am pe moto din semnatura Dunlop RoadSmart 2 si sunt foarte multumit de ele, motiv pentru care la urmatorul schimb de cauciucuri voi incerca modelul nou, RoadSmart 3.

 

In momentul de fata au cam 18 000km parcursi (15 000 facuti de mine) si inca se prezinta bine, cu mentiunea ca spatele e un pic aplatizat din cauza faptului ca am mers mult extraurban pe drum relativ drept, DN1 Bucuresti-Ploiesti. Totusi, apreciez ca sunt ok inca in jur de 5000 km.

 

Am mers cu ele si pe ploaie usoara si torentiala, atat urban, cat si in regim de drum national si n-am avut surprize in ceea ce priveste aderenta. Spor la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pneurile sport nu au aderență proastă la temperatură mai scăzută, dar țin mai puțin. Iar când vrei să te dai sportiv ajută. Fiecare cu preferințele și nevoile lui.

Eu trec de la Pilot Power la Angel GT.

Nu eram setat neapărat pe sport touring, dar am prins o ofertă bună. Și de obicei nu am unde merge rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat sportsmart 2 ,dot 2016, le dovedesc in doua sezoane si nu mai stau cu grija ca dupa trei sezoane sunt cam tari dar mai au carne.

» Post actualizat in 14 Jan 2017 14:09

Cat bagati in gume, cu si fara pasager?

In oras si la drum lung, fara pista.

 

spor in toate cu de toate!

Editat de GAVROCHE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos, să le stăpâneşti sănătos! Le freci 2-3 sezoane şi aia e vaţa lor. Nu cred că s-ar întări nici după 5 ani. Care sunt tari, sunt aşa de la mama lor iar Pilot Race am pus eu vechi de 5 ani şi au fost bune doar că s-au dus repede pe stradă (cum era de aşteptat). Pt mine tentaţia de a pune second a dispărut din motiv de 1. corvoada de a schimba cauciucurile care antrenează şi 2. riscul de a strâmba discurile de frână şi grija de a strânge etrierii la loc cu cheia dinamometrica. Pur şi simplu nu mă mai duc nervii să fac de fiecare dată instructajul celor de la service!

A fost o vreme când eram curios să fac experimente cu Pilot Race, Bridgestone S20, Dunlop Qualifier.

Acum doar citesc review uri şi merg pe poteci bătătorite gen PR3, PR4, un compromis bun pt aderenţă şi durabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste cineva gps tracker?

» Post actualizat in 26 Jan 2017 12:31

Salutare,

Are cineva de vanzare suruburile (originale)de prindere din imagine.

hornet pc41.

multumesc!

» Post actualizat in 26 Jan 2017 12:32

Foloseste cineva gps tracker?

» Post actualizat in 26 Jan 2017 12:31

Salutare,

Are cineva de vanzare suruburile (originale)de prindere din imagine.

hornet pc41.

multumesc!

Foloseste cineva gps tracker?» Post actualizat in 26 Jan 2017 12:31Salutare,Are cineva de vanzare suruburile (originale)de prindere din imagine.hornet pc41.multumesc!

post-60559-0-35953200-1485433953_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari,

 

Se da un Hornet 600 din 2000. Desfacut carburatoare pentru curatare si montat inapoi. Initial a pornit fara probleme dar dupa 3-4 opriri si reporniri nu a mai vrut deloc. Am reverificat totul si am constatat ca nu mai primeste benzina, Capatul furtunului ce intra in rezervor era uscat. Comutarea pe rezerva duce la acelasi rezultat. Verificat cu rezervorul scos de pe moto si nu curge nimic prin robinet in pozitia on sau rez.

Presupun ca are ceva mizerie in rezervor asa am golit rezervorul (care era plin pentru ca motocicleta sta la iernat), am demontat inclusiv robinetul de pe rezervor si nu pare sa aiba nimic care sa blocheze fluxul de benzina.

 

Intrebarea ar fi cu ce curat rezervorul pe interior ? Ceva solutie sau un service in Cluj-Napoca unde sa faca ei asta pentru mine. Mentionez ca vopseaua de sub capacul rezervorului este "mancata" (se vede in poza), dar e in aceasta situatie de cel putin 2 ani si pana acum nu am avut asemenea probleme.

 

Daca s-a mai confruntat cineva cu o asemenea situatie please share your knowledge.

post-84294-0-14861900-1485764127_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le ai curatat,banuiesc ca ai scos si suruburile de benzina. Cand le ai pus inapoi,teoretic ele trebuie reglate,dar poti sa incepi de la setarile din fabrica,asta ca sa te asiguri ca primeste benzina ok cat sa porneasca, 1 tura si 3/4 trebuie scoase ,dar tu pune le la 2 ture.

Acum am vazut ca tu zici ca nu scoate benzina deloc din rezervor,furtunu de vacuum l ai bagat in rezervor? E normal sa nu curga nimic din rezervor chiar daca e pe on. Baga i robinetul si trage tu aer din tevusca aia de langa furtunu de benzina,ar trebui sa curga benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...