sososs Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 primiti si un nou posesor de hornet 900 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 primiti si un nou posesor de hornet 900 ? l-ai luat pana la urma?..sa ai bafta la el,multi kilometrii si sa stai pe 2 roti cat mai mult timp.sa fie intr-un ceas bun.eu zic ca ai loc numa bine aici,ca doar scrie topic hornet,nu 600.....eu personal te astept cu pareri si impresii dupa ce incepe vremnea buna si dupa ce il testezi ca lumea.eu doar am incercat 900-le putin.. sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 mersi .... ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi (vreau sa-i schimb tot ce-i consumabil); la celalalt motor KTM am luat originale / mai scumpe ..... merita sa iau filtre originale Honda sau merg si Champion si Delo (sport K&N nu ma intereseaza) ? sa-i schimb si kitul de lant ? (semnele care scrie in carte nu sunt pe rosu- la intinzator); asa vizual pare a nu fi rau uzat ..... altceva imi mai recomandati sa schimb / reglez (in afara de ulei+ filtru, filtru aer, fitru benzina, bujii, lichid racire, lichid frana si eventual kit lant) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Pai...de ulei incearca MANN(filtru de ulei), pt. filtrul de aer eu as merge totusi pe K&N, BMC sau Pipercross, bujii NGK, la lichide incearca-le pe cele din gama Motul! sunt super ok! in rest...nu ai mai avea cesa schimbi! Poate pe la furca ceva ulei si simeringuri dar asta doar daca observi ceva probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 aveti idee de unde se pot comanda filtrele Mann, ca nu am gasit magazin sa aduca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 pai...la orice magazin de piese auto! au cataloage unde sunt incluse si mobrele! esti din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 mersi .... ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi (vreau sa-i schimb tot ce-i consumabil); la celalalt motor KTM am luat originale / mai scumpe ..... merita sa iau filtre originale Honda sau merg si Champion si Delo (sport K&N nu ma intereseaza) ? sa-i schimb si kitul de lant ? (semnele care scrie in carte nu sunt pe rosu- la intinzator); asa vizual pare a nu fi rau uzat ..... altceva imi mai recomandati sa schimb / reglez (in afara de ulei+ filtru, filtru aer, fitru benzina, bujii, lichid racire, lichid frana si eventual kit lant) ? Sa ai noroc la motor! Nu cred ca merita originale, mai ales daca nu e motor tanar. Filtru de ulei cred ca merge si Champion, nu vad de ce nu. Kitul de lant ar trebui schimbat numai daca a depasit indicatorul de uzura, altfel nu are rost, ca si asa e scump. Numa vezi sa fie intins cum trebe, sa aiba un pic de joc (cat zice manualul, daca ai, daca nu, la 600 e 3-4 cm). Filtru de aer poti sa il verifici daca e murdar, si daca da, atunci sa il schimbi. Nu e scump, dar iti poate f....bujiile si atunci se aduna la buget. Vezi placutele de frana cat material mai au. Eu cu o lanterna si o oglinda le-am verificat . Daca trebuie sa le schimbi, poti sa schimbi si lichidul, ca nu e scump. De filtru de benzina nu stiu ce sa zic, ca nici eu nu l-am schimbat, si s-ar putea sa trebuiasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 am fost pe la 2 magazine (doar astea is pe aici) si nu au decat Champion si Delo .... o sa iau cred din astea ..... sper sa nu fie chinezisme (adica de Champion am auzit, dar de Delo nu) ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TitiX88 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) am vazut acum o ora motorul lui marc. cam murdar MS mult. Da intradevar hornetul este THE ONE! destul de mare pt mine pozitie buna excelent. Dar el a fost al 100-lea cred care imi spune "sa stau pe curu meu" si sa-mi iau ceva mai mic. Recunosc ca sunt vitezoman si cu masina... in toamna am vazut un ktm in curte unde era marc, era de vanzare, am cautat=>am gasit http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-168397.html si am ramas mut cand am vazut pretul.... Tin la viata mea si nu vreau sa ajung paralizat asa ca...incep incet incet sa ma razgandesc ca primul meu motor sa fie hornet. NU ESTE DELOC USOR SA ALEG!! este chiar stresant... am ramas la 2 optiuni : 1.ma invat pe ceva mai mic (KTM sx 125 a lui fratemio) si iau hornet 2.iau un KTM-ul de mai sus (sau ceva asemanator) si dupa ce ma invat iau hornet (2 chestii aici..daca il vand si nu pot merge pe drum cu el ca nu are acte) da..sunt stresant dar nu vreau sa arunc bani pe fereastra sau sa cad a 2-a zi Tin cont de toate parerile voastre. Ms mult de ajutor ! Editat Martie 21, 2009 de TitiX88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 pai...la orice magazin de piese auto! au cataloage unde sunt incluse si mobrele! esti din Bucuresti? mann nu face nici un filtru pt. hornet: http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...ktlg_subpage=02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 lasa catalogul online care nu a mers niciodata! du-te la magazin care aduce mann si au acolo catalog...de hartie! ar insemna ca eu sa nu fi folosit pana acum MANN ci...altceva? ) daca chiar vrei sa te duci la sigur ia codul pt. Hornet de 600! MW64 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Fratioare... nu te mai stresa.... am hornet de 1 an de zile si este primul meu motor dupa un partz de scuter 49 cc. Cam asa arata motoru' dupa 1 an si vreo 1.500 km. Parerea mea e ca Hornetu' este un motor perfet pentru un incepator (unul cu capu' pe umeri) si argumentez cu faptul ca are o manevrabilitate excelenta, frani bune, este destul de ushor. Chiar ieri am mers cu un Honda CB 500 si nu e la fel de manevrabila. Alta data am probat un Suzuki GS 500 si mi s-a parut si mai greu de manevrat. Poti muri si cu 125 daca nu ai capu' pe umeri. Sanatate si bafta la alegere !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Fratioare... nu te mai stresa.... am hornet de 1 an de zile si este primul meu motor dupa un partz de scuter 49 cc. Cam asa arata motoru' dupa 1 an si vreo 1.500 km. Parerea mea e ca Hornetu' este un motor perfet pentru un incepator (unul cu capu' pe umeri) si argumentez cu faptul ca are o manevrabilitate excelenta, frani bune, este destul de ushor.Chiar ieri am mers cu un Honda CB 500 si nu e la fel de manevrabila. Alta data am probat un Suzuki GS 500 si mi s-a parut si mai greu de manevrat. Poti muri si cu 125 daca nu ai capu' pe umeri. Sanatate si bafta la alegere !! Hai sa dau si eu cu parerea, mai ales ca subiectul in discutie ma implica si pe mine: 1. In principiu pot spune ca Hornetul are potential ce nu prea e pt incepatori. Daca nu te tenteaza sa-i folosesti potentialul la maxim, poti lua un Hornet ca primul motor (macar pa bicicleta sa te stii da totusi ). De obicei peste 25 de ani (nu e gluma), sunt desigur si exceptii. Deci fiecare cum crede, dar aici INCERCARE; MOARTE ARE! 2. Manevrabilitate: un cb 500 nici nu se compara, intra "mai usor" in voblaj ca celelalte 2 marci sus numite. In schimb, un GS 500 e mult mai manevrabil si iertator ca un hornet (din experienta, fiind posesor - inca - si de GS si de Hornet). Asta nu inseamna ca Hornet nu e manevrabil sau nu e pentru incepatori. La manevrabilitate multi socotesc numai ciclistica, nu si curba de putere, voblaj, franare etc. GS-ul avand putere mai mica, are o manevrabilitate ridicata (scuze de reclama, daca se considera a fi). Cu toate astea zic ca Hornet este o alegere foarte buna, un naked ce merita orice lauda. ASFALT USCAT! vezi aici:/index.php?...0443&st=500 link-ul imi arata - pe langa alte lucruri irelevante numai un topcase, eu vreau suport pt bagaje si topcase. Ceva de genul: 10022554 (Louis)!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_IS90CID Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Am intors hornetul pe toate partile si nu vad unde naiba se poate prinde un topcase in afara de suruburile de la manerul spate; pe sub scaunel nu mai are nici o bara nimic de care sa te legi, doar plastc si o bara centrala de sectiune dreptunghiulara de care nu vad cum te agati...V a rog frumos daca are cineva un hornet s din 2001 cu topcase sa faca niste poze sa vad si eu ingineria de montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 intra pe site-ul givi si cauta la tip moto la hornet; acolo gasesti tot ce vrei. alea sunt suruburile; de ele se prinde suportul in locul manerului; si de suport se prinde valiza. io asa am . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) Am intors hornetul pe toate partile si nu vad unde naiba se poate prinde un topcase in afara de suruburile de la manerul spate; pe sub scaunel nu mai are nici o bara nimic de care sa te legi, doar plastc si o bara centrala de sectiune dreptunghiulara de care nu vad cum te agati...V a rog frumos daca are cineva un hornet s din 2001 cu topcase sa faca niste poze sa vad si eu ingineria de montaj Se prinde la cele 4 surube de la manerul din spate si cu inca 2 surube in fatza sub sa. Editat Martie 23, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) Hai sa dau si eu cu parerea, mai ales ca subiectul in discutie ma implica si pe mine: 1. In principiu pot spune ca Hornetul are potential ce nu prea e pt incepatori. Daca nu te tenteaza sa-i folosesti potentialul la maxim, poti lua un Hornet ca primul motor (macar pa bicicleta sa te stii da totusi ). De obicei peste 25 de ani (nu e gluma), sunt desigur si exceptii. Deci fiecare cum crede, dar aici INCERCARE; MOARTE ARE! 2. Manevrabilitate: un cb 500 nici nu se compara, intra "mai usor" in voblaj ca celelalte 2 marci sus numite. In schimb, un GS 500 e mult mai manevrabil si iertator ca un hornet (din experienta, fiind posesor - inca - si de GS si de Hornet). Asta nu inseamna ca Hornet nu e manevrabil sau nu e pentru incepatori. La manevrabilitate multi socotesc numai ciclistica, nu si curba de putere, voblaj, franare etc. GS-ul avand putere mai mica, are o manevrabilitate ridicata (scuze de reclama, daca se considera a fi). Cu toate astea zic ca Hornet este o alegere foarte buna, un naked ce merita orice lauda. ASFALT USCAT! link-ul imi arata - pe langa alte lucruri irelevante numai un topcase, eu vreau suport pt bagaje si topcase. Ceva de genul: 10022554 (Louis)!!!! si acum si parerea mea,ca "fost" posesor de gs-u.cu mana pe inima pot spune ca nici nu se compara hornetul(ca manevrabilitate) cu gs-ul.gs-ul ala merge unde vrea,cum vrea,cand vrea si trebuie dusa munca de convingere ca sa faca ce vrei .mi s-a parut execrabil la capitolul manevrabilitate.parerea mea.despre faptul ca e iertator ai mare dreptate(paradoxal-avand in vedere ca sufera rau la capitolul "handling").din cate motoare am testat,si pot spune ca nu au fost putine gs-ul mi s-a parut cel mai iertator.parca e motor pt cei care vor sa greseasca mult .in voblaj gs-ul intra mult mai repede ca hornet-ul,franarea e de CEL PUTIN 2 ori mai slaba(lucru normal avand in vedere tipul de frane de pe hornet),moliciunea furcii fata la gs-u ii determina o tinuta de drum mult mai proasta ca si hornet-ul si lista poate continua.comparatiile,parerea mea,intre cele 2 motoare nu prea isi au locul.sunt din ere diferite,tehnologii diferite,etc. .doua motoare total distincte dupa mintea mea. sanatate numai bine ps:fara intentia de a fi rau,daca consideri ca gs-ul e mai manevrabil(din oricare punct de vedere vrei tu) decat hornet-ul,io zic ca ii o mica problema cu hornet-ul tau....:asta sper sa o iei ca si o gluma serioasa fara intentia de a te jigni pe tine sau pe viespea ta. Editat Martie 23, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 si acum si parerea mea,ca "fost" posesor de gs-u.cu mana pe inima pot spune ca nici nu se compara hornetul(ca manevrabilitate) cu gs-ul.gs-ul ala merge unde vrea,cum vrea,cand vrea si trebuie dusa munca de convingere ca sa faca ce vrei .mi s-a parut execrabil la capitolul manevrabilitate.parerea mea.despre faptul ca e iertator ai mare dreptate(paradoxal-avand in vedere ca sufera rau la capitolul "handling").din cate motoare am testat,si pot spune ca nu au fost putine gs-ul mi s-a parut cel mai iertator.parca e motor pt cei care vor sa greseasca mult .in voblaj gs-ul intra mult mai repede ca hornet-ul,franarea e de CEL PUTIN 2 ori mai slaba(lucru normal avand in vedere tipul de frane de pe hornet),moliciunea furcii fata la gs-u ii determina o tinuta de drum mult mai proasta ca si hornet-ul si lista poate continua.comparatiile,parerea mea,intre cele 2 motoare nu prea isi au locul.sunt din ere diferite,tehnologii diferite,etc. .doua motoare total distincte dupa mintea mea. sanatate numai bine ps:fara intentia de a fi rau,daca consideri ca gs-ul e mai manevrabil(din oricare punct de vedere vrei tu) decat hornet-ul,io zic ca ii o mica problema cu hornet-ul tau....:asta sper sa o iei ca si o gluma serioasa fara intentia de a te jigni pe tine sau pe viespea ta. not taken...(let it be) intr-adevar ai dreptate: sunt 2 categorii diferite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_IS90CID Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Se prinde la cele 4 surube de la manerul din spate si cu inca 2 surube in fatza sub sa. multumesc pt efortul depus de a pune pozele...daca vinde cineva asa ceva la pret bun, m-ar interesa si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 (editat) lasa catalogul online care nu a mers niciodata! du-te la magazin care aduce mann si au acolo catalog...de hartie! ar insemna ca eu sa nu fi folosit pana acum MANN ci...altceva? ) daca chiar vrei sa te duci la sigur ia codul pt. Hornet de 600! MW64 si eu tot mann am folosit pana acum si nu am avut nici o problema, intradevar, pe cutia filtrului nu scrie Honda dar se potriveste de minune ceva poze cu mobra mea Editat Martie 25, 2009 de hornet_basic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 si eu tot mann am folosit pana acum si nu am avut nici o problema, intradevar, pe cutia filtrului nu scrie Honda dar se potriveste de minune ceva poze cu mobra mea arata foarte bine dar cred ca ai putea sa scapi de tot de suportul pt numar si sa prinzi direct numarul pe codita. lafel, semnalele mai sus(nu imi dau seama daca toba incomodeaza). suportul ala de numar se vede tare urat, iar pozitia semnalelor nu e fireasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 (editat) arata foarte bine dar cred ca ai putea sa scapi de tot de suportul pt numar si sa prinzi direct numarul pe codita. lafel, semnalele mai sus(nu imi dau seama daca toba incomodeaza). suportul ala de numar se vede tare urat, iar pozitia semnalelor nu e fireasca si eu am semnale fix de alea si vroiam sa fac ce zici tu.dar nu merge....nu au loc..trebuie,cred ceva semnale micro..astea sunt prea mari si nu incap.... ps:eu am un Leo Vince care e o idee mai mica decat asta stock,si tot ma incomodeaza.dar problema cu semnalele o am de cand aveam cea stock. Editat Martie 25, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Are careva cartea tehnica de la Hornet 600 in romana an de fab 2002 ? Daca da plz... help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Nu cred ca gasesti in romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Are careva cartea tehnica de la Hornet 600 in romana an de fab 2002 ? Daca da plz... help. [/q Eu o am in engleza ,in romana sigur nu gasesti ...daca te ajuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.