Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Ei asa zic ca cika cu un plin faci 300 de km, dar mie imi vine greu de crezut, poate la vale cu vant din spate. Am vazut prin Italia ca au aparut de vanzare pe la vreo 7300 de euro an 2020 dar cat mai faci cu transportul de acolo, daca faci rost de un tichet rabla, poate prinzi si un discont ceva ajungi aproape pe acolo si ai motor nou. Daca ma hotarasc sa o dau si pe asta mica as avea motor nou pe la 6000 si ceva de euro.

Suna destul de tentant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, danny_nt a spus:

Salut,

A avut cineva ocazia sa mearga cu vreuna stiti mai multe detalii, are ceva probleme? Singura chestie vad ca e rezervorul mai mic, zice 15 l in loc de 17...

Ma gandesc sa incerc un test ride sa vad cum e senzatia ca ma cam bate un gand sa-mi iau anul viitor.

Eu am cochetat cu ideea după ce mi-am vîndut Horneta. Am încercat NC750S, NC750X, CB650R pe primele două le-am eliminat, nu-s de mine. Ca să fiu sigur am probat-o de trei ori, este foarte mişto dar este exact ca Horneta.

Cum mie îmi place mai mult farul şi forma Hornetei 2007, am cumpărat din nou o Hornetă (identică) pt că nu găsesc judicios să dau 4000euro în plus doar pentru TC şi bordul ei kinky.

Nu am auzit de nicio problemă de niciun fel, consumul este ca la Hornetă 4-4.5l (norma de poluare este crit1 faţă de crit2 la Hornetă), ciclistică de scuter, stunning look.

Sînt multe CB650R cu codiţă scurtă, protecţii, bulă etc pe la care se mai poate negocia încă un 200-300euro

(pt că sînt mulţi baicări începători cu A2 care sînt cuceriţi de look dar nu ştiu ce înseamnă un naked şi le duc înapoi după 500-1500km)

https://www.leboncoin.fr/motos/1951943005.htm?ac=4051296304

Rezervorul la Horneta 2007 este de 19l iar la 650R este de 15.4l cică i-au micşorat rezervorul pt frumuseţe şi ergonomie, 650R are frîne faţă (radiale) mult mai bune, în schimb nu are C(ombined) ABS, adică să frîneze faţa cînd acţionezi spatele (nici nu-ţi trebuie decît ca începător)

Nu-mi dau seama dacă e vreo diferenţă la cadru zice aluminiu monobackbone la una (Hornet 2007) şi oţel la cealaltă (CB650R)

https://www.motoplanete.com/honda/363/CB-600-F-HORNET-2007/contact.html

https://www.motoplanete.com/honda/7528/CB-650-R-2019/contact.html

Vreau să zic că nu am văzut diferenţe de stabilitate din cauza cadrului şi nici nu am auzit să aibă probleme; unghi de bracare, rake identice, stabilitate în curbe, pe frînare sau pe o roată la fel.

O chestie de gust la mine, prefer să nu văd cadrul diamant ca la sportive aşa cum are CB650R dar pe de altă parte cadrul diamant cică ar fi mai rezistent şi mai rigid. Apoi presupun că e şi mai uşor de făcut mentenanţa dacă lipseşte backbone ul ăla de Hornet care te încurcă dacă vrei să umbli la fişe sau bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am un hornet 900 din 2002 si cand invarti cheia face un bazait si dupa se sting becurile din bord si pornesti. Bazaitul ala de la ce vine? 

Problema e ca azi mi a facut o figura si cand am invartit cheia in contact nu a mai bazait si au ramas becurile aprinse si nu a mai pornit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e aproape noua. Porneste la juma de buton fara soc tras.

Ieri a pornit dupa ce am mai scos cheia si am bagat o de vre o doua ori. Si figura asta s a repetat de trei ori pe ziua de ieri...sa fie ceva la ecu sau pompan de benzina? 

Posibil contact imperfect la cheie? Hiss ul se stinge. Doar martorul ulei sta aprins si martorul de langa hiss

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.02.2021 la 22:01, CipRo a spus:

La urmatoarea tranta acolo intru.

E bine că ești optimist :grinbandit:

La 03.04.2021 la 19:18, danny_nt a spus:

Salut,

Ma uitam zilele trecute sa vad ce se mai intampla cu horneturile si designul si vad ca dupa mai multe transformari s-a ajuns la CB 650 R incepand cu 2019, care sincer mi se pare ca arata foarte bine, mai ales ca s-a revenit la farul rotund care mie imi place foarte mult.

https://honda-moto.ro/modele/cb-650-r/?gclid=CjwKCAjwpKCDBhBPEiwAFgBzj1Ac21fD0zs3A-lcDiod9uGIER6nYHNhA7dEHkNNrb6y5qgf-TKtGRoCAnYQAvD_BwE

A avut cineva ocazia sa mearga cu vreuna stiti mai multe detalii, are ceva probleme? Singura chestie vad ca e rezervorul mai mic, zice 15 l in loc de 17...

Ma gandesc sa incerc un test ride sa vad cum e senzatia ca ma cam bate un gand sa-mi iau anul viitor.

Păcat totuși de bord: full digital...

Apuse sunt zilele turometrului cu ac.. 😶

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Ovidiu88 a spus:

Salut, știe cineva care e senzor turații la honda hornet pc41 2008-2010, și dacă îmi puteți face o poza, mulțumesc anticipat

 

Salut! Ii spune senzor ckp si are si rol de citire RPM.

Screenshot_20210509-110729_Gallery.jpg

Acum 12 ore, Ovidiu88 a spus:

Salut, știe cineva care e senzor turații la honda hornet pc41 2008-2010, și dacă îmi puteți face o poza, mulțumesc anticipat

 

Vad ca tu ai probleme cu turometrul. Nu-i asa? Daca ar fi de vina senzorul ckp (care are pricipalul rol in distributie si injectie, secundar si rol de citire a RPM) atunci ai avea mai multe simptome. Sper sa nu cresesc si sa te incurc. Eu am o scurgere pe la acel senzor si am citit un pic din manual sa vad despre ce este vorba.

Screenshot_20210509-113257_Acrobat for Samsung.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu o curiozitate inb legatura cu hornetul meu pc36. la viteze mai mari, si acceleratii in ture mai multe(si la viteze peste 100, cred) fluctueaza vitezometrul, ca si cum ar intra pe undeva vant. intrebarea mea este : este vreo problema mecanica, sau trebuie doar sa incerc sa ermetizez ceasurile mai bine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, CipRo a spus:

Salut! Ii spune senzor ckp si are si rol de citire RPM.

Screenshot_20210509-110729_Gallery.jpg

Vad ca tu ai probleme cu turometrul. Nu-i asa? Daca ar fi de vina senzorul ckp (care are pricipalul rol in distributie si injectie, secundar si rol de citire a RPM) atunci ai avea mai multe simptome. Sper sa nu cresesc si sa te incurc. Eu am o scurgere pe la acel senzor si am citit un pic din manual sa vad despre ce este vorba.

Screenshot_20210509-113257_Acrobat for Samsung.jpg

Imi poti da mai multe detalii sau ce iai facut tu sa isi revina ??? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Ovidiu88 a spus:

Imi poti da mai multe detalii sau ce iai facut tu sa isi revina ??? Ms

Turometrul functioneaza normal. Doar scurgerea aceea pe langa senzor ma irita. Avand in vedere ca scurgerea este insignifianta si totul functioneaza normal am lasat-o asa. Mai bine mergi la un mecanic. Poate iti pune si un tester si afla care este problema. Citind pe net ce face senzorul ckp, poate intradevar, problema la tine este de la acel senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, CipRo a spus:

Turometrul functioneaza normal. Doar scurgerea aceea pe langa senzor ma irita. Avand in vedere ca scurgerea este insignifianta si totul functioneaza normal am lasat-o asa. Mai bine mergi la un mecanic. Poate iti pune si un tester si afla care este problema. Citind pe net ce face senzorul ckp, poate intradevar, problema la tine este de la acel senzor.

La mine , cand pun contactul isi face testul turometrul , iar dupa pornire ramane pe 0 . Am probat cu alt bord si face la fel . De aceea ma gandesc ca e dus senzorul , altfel mergea cu alt bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Ovidiu88 a spus:

La mine , cand pun contactul isi face testul turometrul , iar dupa pornire ramane pe 0 . Am probat cu alt bord si face la fel . De aceea ma gandesc ca e dus senzorul , altfel mergea cu alt bord

Oricum trebuie sa mergi la mecanic sa confirme ca este senzorul. Senzorul se schimba prin demontarea capacului de la ambreiaj/ cv. Asta inseamna ulei scurs, scule bune, cunostinte....Eu nu m-as baga singur.

20210509_230117.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, CipRo a spus:

Oricum trebuie sa mergi la mecanic sa confirme ca este senzorul. Senzorul se schimba prin demontarea capacului de la ambreiaj/ cv. Asta inseamna ulei scurs, scule bune, cunostinte....Eu nu m-as baga singur.

20210509_230117.jpg

Desfacutul si schimbul senzorului nu e o problema , chiar de mai putin de o luna am desfacut capacul acela si aveam senzorul in mana  , si uleiul nu ajunge pana acolo deoarece baia e foarte joasa . Am schimbat arcul de pe tija de la schimbator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Ovidiu88 a spus:

Desfacutul si schimbul senzorului nu e o problema , chiar de mai putin de o luna am desfacut capacul acela si aveam senzorul in mana  , si uleiul nu ajunge pana acolo deoarece baia e foarte joasa . Am schimbat arcul de pe tija de la schimbator

Cum stii. Cred ca este scump senzorul acela. Si sa-l schimbi degeaba...... Cere totusi si parerea unui mecanic. El posibil s-a mai lovit de pb din astea mai mult ca noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, CipRo a spus:

Cum stii. Cred ca este scump senzorul acela. Si sa-l schimbi degeaba...... Cere totusi si parerea unui mecanic. El posibil s-a mai lovit de pb din astea mai mult ca noi.

Eu sunt din turda si mecanicul meu e mecanic nu electronist , adevarul ca lam cam blocat cu tema aceasta , si el mia zis ca imi tre o diagnoza 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Ovidiu88 a spus:

Eu sunt din turda si mecanicul meu e mecanic nu electronist , adevarul ca lam cam blocat cu tema aceasta , si el mia zis ca imi tre o diagnoza 

Pai cauta un mecanic/ electronist la Cluj si baga un drum pana acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am fost și la tester cu honda, nici o problema, dar turometrul tot nu merg. Când o sa am mai mult timp o sa îl desfac tot sa verific fiecare mufa în parte sa le curat, coate are contact slab pe undeva. O sa anunț dacă reușesc să-l fac sa meargă. O zi buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare , a încercat cineva să înlocuiască eșapamentul la hornet de 600 cu unul de 900? As vrea sa fac modificarea asta , dar nu știu dacă apar probleme. La 600 este o singura toba pe dreapta iar la 900 sunt de doua, pe stânga și dreapta. Încă mai caut o galerie de 900, restul pieselor le am. Știu că trebuie modificata codiță, trebuie sudat un suport pentru toba din stânga, etc. Dar vreau sa știu dacă afectează negativ performantele motorului.

Editat de ciprianntph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.07.2006 la 14:59, Emppu a spus:

 

la fel... mie de ex mi se pare ca Banditu arata mai bine decat Hornetu. :rolleyes: din fericire, avem de unde alege... si posibilitatea de a ne exprima parerile. Numa bine.

da, si eu visam un hornet de 600 , am luat de 2 saptamani un hornet de 900 si pot sa spun ca nu exista comparatie, aia mica e pistol cu apa

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.06.2021 la 14:21, ciprianntph a spus:

Salutare , a încercat cineva să înlocuiască eșapamentul la hornet de 600 cu unul de 900? As vrea sa fac modificarea asta , dar nu știu dacă apar probleme. La 600 este o singura toba pe dreapta iar la 900 sunt de doua, pe stânga și dreapta. Încă mai caut o galerie de 900, restul pieselor le am. Știu că trebuie modificata codiță, trebuie sudat un suport pentru toba din stânga, etc. Dar vreau sa știu dacă afectează negativ performantele motorului.

Salutare! Daca tot te-ai apucat de modificat, da-i inainte. Nu-mi dau cu presupusul pentru ca poate gresesc. Chiar si-asa, care este motivul "tuningului"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mulțumesc pentru răspuns. Mai aveam un pic și decretam acest topic decedat. 😁

Motivul este următorul: am un pitic pe creier care îi spune centrului de echilibru că am greutate mare pe dreapta. Prin urmare nu pot sa stau normal pe sa, ci un pic îndoit de spate. Priblema a observat-o și un amic, mergând în spatele meu. Nu se întâmpla tot timpul. Doar uneori am impresia că mă înclin pe dreapta. Nu cred că trotineta nu e echilibrata, amicul mi-a spus că rotile sunt in linie.

Acum caut o galerie de 900 sau un atelier să o modific pe cea de 600.

Știu că motivul este hilar...dar na piticul dictează.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...