Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

In Italia multi si-au luat hornet ca e manevrabila in oras si fac naveta la munca cu ea .

Asta cam 10 luni pe an.Si in weekend ies la plimbare tot cu motorul...deci fac destui de multi km .

Acum e relativ cu aceasta calitate in plus a uleiului.Eu parca nu cred.

Numai bine!

 

eu tind sa cred ca este difrenta intre uleiurile facute PENTRU ROMANIA la fel cum este o diferenta intre Loganu` romanesc si ala nemtesc...:wacko:

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

pana la urma mi-am luat 4 litri de ulei motul 7100 10w40 cu 220 ron 100%sintetic cu ester

imi voi lua placute de frana sbs street excel 627 fata 657 spate(127 ron) cele de fata nu am gasit in mures sper sa aduca pana le termin pe cele care le am acum.

filtru de aer hiflo filtro hfa 1602 - 53 ron sper ca mi-au dat bine pretu.

semering furca 55 ron

ulei de furca 10w motul undeva la 60 ron / litru

filtru de ulei hiflofiltro hf 303 pret - ???

mai ramane cauciucu fata sport si kit de lant DID si am sa fiu nin regula

ce ziceti de preturi???

 

Eu am dat pe ulei parca 180 ron tot 4 litri motul 7100 10w40..in rest preturile mi se par ok.

 

Cat despre asa zisul schimb de ulei puteti sa ma lamuriti va rog frumos cati dintre voi sunteti ingineri la Honda? sau macar ingineri TCM?

Asa se mai pricepe romanul la fotbal si la dat sfaturi de numa numa. Daca in manual scrie o chestie daca faci altceva crezi ca faci sa zboare motorul? Acolo zice 12000 care e problema daca schimbi la 8-9-10000? Ati testat voi mai bine decat aia care au facut motoarele? Scriu aia manualele alea la misto ca sa va faca sa stricati motorul la honda? Eu unul respect ce scrie in cartea aia ca altfel nu mai faceau aia nici o carte si ne lasau sa punem ulei de la bunica in loc de motul. Aceeasi chestie la bujii...nuuu alea simple nu sunt bune trebuie sa punem cu iridium, cu platina sau alte frectii.

Vreti sa stiti ce va spune un specialist adevarat? Mie asa mi-a zis, respecta frate ce scrie in manualul mobrei ca nu a fost scris de niste prosti. Uleiul daca nu depasesti 10-11000 km pe sezon se schimba primavara.

M-am saturat de mecanicul lui peste care n-a citit in viata lui un manual de utilizare sau de service da imi da sfaturi ca asa stie el de la un specialist ca e bine. Oameni buni haideti sa lasam presupunerile babesti si sa ne comportam ca niste profesionisti.

Nu nu sunt inginer TCM si nu nu dau sfaturi gratuite.

Singurul meu sfat e respectati ce scrie in manual.

Si pina la urma ce treaba are praful din romania cu schimbatul uleiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danny...am facut eu AR(politehnica - Autovehicule rutiere)! :wacko: dar...nu vreau sa intru in polemica cu tine! Eu doar te sfatuiesc sa schimbi uleiul la maxim 6000 de km! asta...daca tii la mobra ta! Iti dau o singura explicatie: ai vazut vreodata un ulei scos dintr-o motocicleta care a facut 6000 de km cu el? ce parere ai?(asta daca ai vazut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm e roz?

Pina acu am schimbat la hornetul asta uleiul de 2 ori odata cand am cumparat-o si acu 2 saptamani la 7000.

Si nu mi s-a parut ars adica l-as mai fi tinut inca vreo 2000. Nici eu nu vreau sa intru in polemici, doar voiam sa stiu de ce se cred unii mai destepti decat cei care au proiectat motorul?

Si da pina acum am facut cam tot ce tine de intretinere la motor personal. Inclusiv citit manualul aproape din scoarta in scoarta.

Poate ati observat ca la lista de revizii/mentenanta este un rand care zice:

Service more frequently when riding in unusually wet or dusty areas.

si nu cred ca romania sa se incadreze la vreuna din aceste categorii.

Oricum din partea mea puteti sa schimbati uleiul de fiecare data cand ungeti lantul, sunt curios daca o sa va tina motorul mai mult decat al meu.

Tin la motorul meu dar nu ma duc in service decat pentru operatii complexe la care nu am chef sau scule.

Si asta pentru ca fac chestiile din placere.

Ma asteptam la niste chestii tehnice sau teste care sa-mi dovedeasca de ce manualul motocicletei este eronat si voi aveti dreptate dar am primit in schimb niste ironii ieftine de genul ca taci daca nu stii sau stii ce culoare are uleiul?

Oricum prefer sa fac dupa cum scrie manualul motorului si nu niste persoane binevoitoare de pe un forum.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm e roz?

Pina acu am schimbat la hornetul asta uleiul de 2 ori odata cand am cumparat-o si acu 2 saptamani la 7000.

Si nu mi s-a parut ars adica l-as mai fi tinut inca vreo 2000. Nici eu nu vreau sa intru in polemici, doar voiam sa stiu de ce se cred unii mai destepti decat cei care au proiectat motorul?

Si da pina acum am facut cam tot ce tine de intretinere la motor personal. Inclusiv citit manualul aproape din scoarta in scoarta.

Poate ati observat ca la lista de revizii/mentenanta este un rand care zice:

 

si nu cred ca romania sa se incadreze la vreuna din aceste categorii.

Oricum din partea mea puteti sa schimbati uleiul de fiecare data cand ungeti lantul, sunt curios daca o sa va tina motorul mai mult decat al meu.

Tin la motorul meu dar nu ma duc in service decat pentru operatii complexe la care nu am chef sau scule.

Si asta pentru ca fac chestiile din placere.

Ma asteptam la niste chestii tehnice sau teste care sa-mi dovedeasca de ce manualul motocicletei este eronat si voi aveti dreptate dar am primit in schimb niste ironii ieftine de genul ca taci daca nu stii sau stii ce culoare are uleiul?

Oricum prefer sa fac dupa cum scrie manualul motorului si nu niste persoane binevoitoare de pe un forum.

 

io zic ca romania se incadreaza in categoria "dusty areas" ca parca traim in sahara atata praf este in jegu asta de tara :( ....eu nu ma pricep la partea mecanica aproape deloc,stiu doar putina teorie.legat de culoare uleiului,nu pot spune decat ca l-am scos din motor de 2 ori pana acuma.de fiecare data inainte de 6500,si era curat,inca avea ungere,nu pot zice ca era de aruncat.eu doar ma gandesc ca aia care zic sa schimbi pana prin 6000km,or fii stiind ei ceva.aici ma refer la cei care se si pricep,nu ca mine.eu doar atata zic,ca trebe tinut cont si de varsta motorlui,si de modul de utilizare si de jegul din orasele noastre iubite.ca vb aia,in marea majoritate a timpului zic io ca 90% din viespari le freaca in oras.zic gresit?

 

sanatate numai bine

 

ps:sper ca nu incepeti sa va "impungeti" pe aici prin curtea plina de "viespi"..:blink:

 

daca nu ai nici cele mai elementare cunostinte despre subiect mai bine taci!

 

maestre,io zic nu era cazul sa arunci asa vorbele.ca doar fiecare ne spunem parerile fara sa incercam sa impunem altora sa faca ce zicem noi.ar trebui o bere de baut si un gratar de incins in loc de replici acide. :wacko:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare schimba cum crede el de cuviinta ca sa fie un final fericit.

 

ce vreau sa intreb este, cum pot pune sau daca pot pune senzor pentru benzina pe Hornetul meu, din 1998. cine are, de unde a luat si cum l-a pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manualul utilizatorului faza cu "dusty or wet area" e valabila numai pt filtru de aer...nu zice nimic de ulei sa-l schimbi mai des daca mergi pe drumuri de tzara (oricum nu vad ce treaba ar avea una cu alta si nu stiu cum ati ajuns sa faceti legatura intre "praf"-ul de pe drumuri si ulei!!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare schimba cum crede el de cuviinta ca sa fie un final fericit.

 

ce vreau sa intreb este, cum pot pune sau daca pot pune senzor pentru benzina pe Hornetul meu, din 1998. cine are, de unde a luat si cum l-a pus?

Ar fi o faza super. Si eu mi-as pune, ca ii naspa sa tot treci pe rezerva cand ti-e mai draga lumea.

 

Care stie, de ce filtrul vechi de aer era uns cu ceva ulei (era unsuros si mizeria lipita de hartie) si cel nou nu, avea doar hartie uscata. Undeva in specificatiile Hornet 600 zicea ca "Air filter: oil paper", sau cam asa ceva. Am auzit ca este ceva spray cu ulei pt filtre de aer. Care ce stiti. Oricum de o jumate de an merg cu filtrul asta nou ne dat cu ulei, si nu are nici o treaba. E foarte curat, parca prea curat. Ceva foarte putina mizerie care am suflat-o cu un compresor.

 

Voi ce filtru de aer aveti? Uns sau neuns?

Poza e cu filtru curat cand era nou, da aproape asa e si acuma.

 

PS: Nu imi spuneti ca si la filtru de aer ii schimbati uleiul la 3000 km. Gluemeam :wacko:

post-18620-1239891302_thumb.jpg

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danny...am facut eu AR(politehnica - Autovehicule rutiere)! :wacko: dar...nu vreau sa intru in polemica cu tine! Eu doar te sfatuiesc sa schimbi uleiul la maxim 6000 de km! asta...daca tii la mobra ta! Iti dau o singura explicatie: ai vazut vreodata un ulei scos dintr-o motocicleta care a facut 6000 de km cu el? ce parere ai?(asta daca ai vazut)

 

aspectarea vizuala a uleiului e o metoda extrem de vaga pentru a aprecia calitatea lui. din partea unui absolvent de AR (acum aflu ce e aia) m-as fi asteptat la ceva mult mai...tehnic

in manualul utilizatorului faza cu "dusty or wet area" e valabila numai pt filtru de aer...nu zice nimic de ulei sa-l schimbi mai des daca mergi pe drumuri de tzara (oricum nu vad ce treaba ar avea una cu alta si nu stiu cum ati ajuns sa faceti legatura intre "praf"-ul de pe drumuri si ulei!!!)

izolarea uleiului nu e perfecta, praful ajunge si in ulei

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce filtru de aer aveti? Uns sau neuns?

Poza e cu filtru curat cand era nou, da aproape asa e si acuma.

 

PS: Nu imi spuneti ca si la filtru de aer ii schimbati uleiul la 3000 km. Gluemeam :wacko:

 

 

Eu acum am un filtru cred exact ca al tau..champion luat de pe louis.Nu e uns cu nimic si nici nu are treaba.

Inainte am avut K&N dar l-am scos deocamdata.ma mai gandesc daca sa-l pun la loc sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care v-ati curatat carburatoarele acasa, voi cu mana voastra? Sau care ati asistat pana la capat la o astfel de operatiune? Ma bate un gand... :wacko:

 

Nu fa gresala! nu merita umblat daca nu-s pb. Am un preten care a regretat amarnic ca a umblat la carburatoare, i se parea lui ca relanti-ul nu este ca in manual...dupa umblare nu mai era in nici un fel.

...

Am vazut ca s-a vorbit de schimbul de ulei. Nu stiu daca ati vazut episodul de pe Discovery despre cele mai bune motare ever, cu o Honda Cub pe primul loc, care a pornit la primul buton, chiar si dupa ce a fost aruncata de pe un bloc!!! asta fiind testul final ca n-au reusit sa o strice, neam (deh...engleJi nebuni). La bondarul meu am 10k si nu da semne ca ar vrea ulei nou. Culoarea lui, nivelul si performantele motorului sunt ca in prima zi. Fireste presiunea nu am masurat-o. Totusi de bun simt i-l voi schimba.

 

Bondarul meu iarna a pornit chiar si la -15g la primul buton, iar toata iarna a stat afara (deh sed la blok) cu benzina cata mai ramanea in ea (topicul 'intretinerea scuterului iarna' trebuie sters de pe forum sau eliminat cuvantul honda...)

 

@george: frate urat mai e cainele ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa gresala! nu merita umblat daca nu-s pb. Am un preten care a regretat amarnic ca a umblat la carburatoare, i se parea lui ca relanti-ul nu este ca in manual...dupa umblare nu mai era in nici un fel.

...

Am vazut ca s-a vorbit de schimbul de ulei. Nu stiu daca ati vazut episodul de pe Discovery despre cele mai bune motare ever, cu o Honda Cub pe primul loc, care a pornit la primul buton, chiar si dupa ce a fost aruncata de pe un bloc!!! asta fiind testul final ca n-au reusit sa o strice, neam (deh...engleJi nebuni). La bondarul meu am 10k si nu da semne ca ar vrea ulei nou. Culoarea lui, nivelul si performantele motorului sunt ca in prima zi. Fireste presiunea nu am masurat-o. Totusi de bun simt i-l voi schimba.

 

Bondarul meu iarna a pornit chiar si la -15g la primul buton, iar toata iarna a stat afara (deh sed la blok) cu benzina cata mai ramanea in ea (topicul 'intretinerea scuterului iarna' trebuie sters de pe forum sau eliminat cuvantul honda...)

 

@george: frate urat mai e cainele ala...

Nu stiu cum rezistati voi, care stati la bloc si nu aveti garaj, sa va tineti motoarele in fata blocului. Cred ca din 10 in 10 min as fi la geam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , spuneti-mi si mie va rog cei care ati schimbat ulei in furca ce ulei ati bagat , ce schimbare se simte, si care e procedeul de schimbare.

Multumesc.

azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena

maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public.

nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service.

daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie.

daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez.

 

Ar fi o faza super. Si eu mi-as pune, ca ii naspa sa tot treci pe rezerva cand ti-e mai draga lumea.

 

Care stie, de ce filtrul vechi de aer era uns cu ceva ulei (era unsuros si mizeria lipita de hartie) si cel nou nu, avea doar hartie uscata. Undeva in specificatiile Hornet 600 zicea ca "Air filter: oil paper", sau cam asa ceva. Am auzit ca este ceva spray cu ulei pt filtre de aer. Care ce stiti. Oricum de o jumate de an merg cu filtrul asta nou ne dat cu ulei, si nu are nici o treaba. E foarte curat, parca prea curat. Ceva foarte putina mizerie care am suflat-o cu un compresor.

 

Voi ce filtru de aer aveti? Uns sau neuns?

Poza e cu filtru curat cand era nou, da aproape asa e si acuma.

 

PS: Nu imi spuneti ca si la filtru de aer ii schimbati uleiul la 3000 km. Gluemeam :wacko:

 

si al meu e la fel are o mizerie unsuroasa neagra cel nou numai saptamana viitoare il primesc.

luni cand am desfacut filtru de aer sa-l verific in cutie am gasit ceva ulei pe fund. ma gandesc sa nu aiba vreun furtun legat prin care sa intre gazele carter in cutia de filtru si asa sa se umple cu ulei?? ce ziceti? altfel de unde sa am ulei in cutie??

post-36739-1239915195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa gresala! nu merita umblat daca nu-s pb. Am un preten care a regretat amarnic ca a umblat la carburatoare, i se parea lui ca relanti-ul nu este ca in manual...dupa umblare nu mai era in nici un fel.

...

Am vazut ca s-a vorbit de schimbul de ulei. Nu stiu daca ati vazut episodul de pe Discovery despre cele mai bune motare ever, cu o Honda Cub pe primul loc, care a pornit la primul buton, chiar si dupa ce a fost aruncata de pe un bloc!!! asta fiind testul final ca n-au reusit sa o strice, neam (deh...engleJi nebuni). La bondarul meu am 10k si nu da semne ca ar vrea ulei nou. Culoarea lui, nivelul si performantele motorului sunt ca in prima zi. Fireste presiunea nu am masurat-o. Totusi de bun simt i-l voi schimba.

 

Bondarul meu iarna a pornit chiar si la -15g la primul buton, iar toata iarna a stat afara (deh sed la blok) cu benzina cata mai ramanea in ea (topicul 'intretinerea scuterului iarna' trebuie sters de pe forum sau eliminat cuvantul honda...)

 

@george: frate urat mai e cainele ala...

 

auzi mah!!!!cu riscul de a imi lua cine stie ce de la admin.......ala era copilashul meu si a plecat recent dintre noi!!!pt afirmatia asta sa te fereasca sfantu ca vreodata sa dam nas in nas!!!!!am scris aici ca sa nu zica nimeni ca nu am curaj sa vada toata lumea ce zic!!!!stai tu linistit ca nu stau io numa aici in oraselul meu si pt faptul ca te-ai legat gratuit de catelul meu,iti platesc io vorbele tale!!!!!!!!!!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez de fiecare data cu impresia ca sunt intre prieteni ,intre hornetisti pasionati,iar discutiile de pe topic

le vad ca si cum am sta toti la o bere si am povesti.Atat cat o sa fie asa, e ok.

Daca ne balacarim si injuram pt ca avem ideei diferite,atunci probabil ca locul nostru nu e aici.

Acum referitor la uleiul acesta "magic",raman la aceiasi opinie cu danny.

Am intrat pe cateva site-uri de gen din italia (fiind un nr mai mare de posesori ar trebui sa fie si pareri mai multe)

si am vazut ca la ei ,cam aia care merg in pista schimba uleiul mai des ,in rest majoritatea schimba dupa manual

si nu neaparat full syntetic.

E pe un site unul cu un cbr care are 230 000km(are pusa si cartea de service ) si a folosit doar ulei mineral schimbat dupa

manual .

 

http://www.hornet.it/Forum/Meccanica-Manut...ore.../

 

George,nu cred ca a vrut sa te supere,doar ca nu stie ca pt cineva care are un animalut acesta devine automat membru al familiei...

 

Sanatate si respect.

Editat de flea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena

maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public.

nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service.

daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie.

daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez.

 

salut nu m-am bagat pina acum la asa ceva, abia cand o sa scape ulei le schimb.Pe net am gasit doar cateva tutoriale generale nimic special pentru hornet:

http://www.wonderhowto.com/how-to/video/ho...k-seals-199503/

http://www.motorcyclecruiser.com/tech/serv...ings/index.html

 

In schimb manualul pare destul de detaliat incepe operatiunea pe la pagina 13-16.

 

@flea - Nu inteleg o boaba italiana, m-am uitat in craci pe situl ala :wacko:

De ce am fost atat de vehement la chestia asta cu uleiul, pentru ca intalnesc tot mai des situatii si cunoscuti care imi zic mda trebuie sa schimb uleiul la 20k dar eu ma duc sa-l schimb la 10k ca menajez motorul..etc. si pe oricine am intrebat nu mi-a dat nimeni o explicatie acceptabila sau stiintifica ci ca asa e bine sau asa mi-a zis "un specialist".

Eu sunt oricand dispus sa-mi schimb parerea, dar imi trebuie un argument..ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena

maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public.

nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service.

daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie.

daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez.

 

 

 

si al meu e la fel are o mizerie unsuroasa neagra cel nou numai saptamana viitoare il primesc.

luni cand am desfacut filtru de aer sa-l verific in cutie am gasit ceva ulei pe fund. ma gandesc sa nu aiba vreun furtun legat prin care sa intre gazele carter in cutia de filtru si asa sa se umple cu ulei?? ce ziceti? altfel de unde sa am ulei in cutie??

 

Din cate stiu eu filtrul se da cu un ulei special e care il gasiti in kiturile de curatat speciale. Nu mai stiu exact cum se cheama dar stiu ca am citit despre asta,asa ca nu va faceti griji!

Cat despre mers si fara e normal sa merga !

@cipri-ce marca e filtrul tau ala din poza?

Intreb pt ca aproape asa arata si al meu dar era KN si doar l-am curatat pus la loc si la drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena

maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public.

nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service.

daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie.

daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez.

 

Eu am schimbat semeringul la o furca de scuter,care curgea,nu e greu trebuie sa fi doar atent.

Iti dau un link unde aia tuneaza furca de hornet,adica schimba arcurile si mai pun putin ulei in plus.

Sper sa te lamureasca ca sunt poze cu pasii care trebuie sa-i faci.

 

http://www.hornetitalia.com/forcella_molle.php

 

 

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai multi mecanici mi-au spus ca motivul pentru care uleiul se schimba la 5-6 mii de km este faptul ca in atatia km uleiul ramane fara aditivi si nu pentru faptul ca nu mai e destul de vascos (mai ales cel full sintetic-acesta isi pastreaza vascozitatea multi km)! toate substantele corozive sau daunatoare pentru motor care ajung in baia de ulei aditivii le neutralizeaza si le arunca in filtrul de ulei! mai inca ceva la care puteti sa ma contraziceti si sa imi spuneti ca delirez: dupa 5000 km cu acelasi ulei se schimba zgomotul motorului si cutia merge mai greu (este diferenta mica dar sesizabila)! paste fericit la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...