Sari la conținut

Accident Bucuresti - Splaiul Independentei - 20.05.2010


Taurasu
 Share

Postări Recomandate

Va rog sa ma lamuriti cum procedez in cazul in care:

 

merg cu 50km/h si doresc sa virez spre straduta din stanga, aceeasi manevra pe care a incercat-o si Matizul. In spatele meu se afla , in coloana, de exemplu 10 masini... Ma sigur din fata, din spate, dau semnal... deja incep sa ma apropii de intersectie...intre timp ultima masina din coloana (masina 10) intra in depasire (s-a asigurat...nu vine nimic din fata , nimic din spate, are linie discontinua)...apoi dupa el masina 9, apoi masina 8...etc... banuiesc ca m-am facut inteles...

 

Ma opresc , imi aprind o tigara, si savurez tacanitul releului de semnalizare pana ma depaseste toata lumea??? :) Sau imi cumpar camion si scot nasucul la intimidare??

 

Deci???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 169
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va rog sa ma lamuriti cum procedez in cazul in care:

 

merg cu 50km/h si doresc sa virez spre straduta din stanga, aceeasi manevra pe care a incercat-o si Matizul. In spatele meu se afla , in coloana, de exemplu 10 masini... Ma sigur din fata, din spate, dau semnal... deja incep sa ma apropii de intersectie...intre timp ultima masina din coloana (masina 10) intra in depasire (s-a asigurat...nu vine nimic din fata , nimic din spate, are linie discontinua)...apoi dupa el masina 9, apoi masina 8...etc... banuiesc ca m-am facut inteles...

 

Ma opresc , imi aprind o tigara, si savurez tacanitul releului de semnalizare pana ma depaseste toata lumea??? :) Sau imi cumpar camion si scot nasucul la intimidare??

 

Deci???

 

 

nu ar trebui sa ai problema asta avand in vedere ca ei te vor depasi prin dreapta si tu vrei sa virezi stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun raspuns, dar omul intreaba de situatia cand se incapataneaza cei din spate sa il depaseasca ilegal in situatia data, prin stanga. Face trimitere la presupusul scenariu care s-ar fi intamplat intre motociclist si Matiz, cu conditia ca Matizul sa fi semnalizat din timp conf. legii cu 50 metri in oras, inainte de inceperea manevrei acestuia de viraj stanga.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 152. - (1) Se interzice depasirea vehiculelor:

 

a) în intersectii cu circulatia nedirijata prin mijloace de semnalizare rutiera ori de catre politisti;

 

Deasemenea, se vede si o lumina in spate stanga, care poate fi semnalizarea sau lumina de frana, dar ceva e! Lumina e stinsa DUPA accident (probabil a scos omul cheile din contact).

 

In opinia mea, e culpa comuna, insa 80% din vina ii revine motociclistului.

 

Doamne-fereste de mai rau!

 

Vezi ca acolo e dirijata intersectia. Are indicator "cedeaza trecerea".

Mesaj completat

("Ordonanța de Urgență nr. 195 din 2002 (Codul Rutier) @ modificată Âşi completată prin Legea nr. 49 din 2006")

Art. 45 - (5) DepăÂşirea se efectuează numai pe partea stângă a vehiculului depăÂşit. Tramvaiul sau vehiculul al cărui conducător a semnalizat intenția Âşi s-a încadrat corespunzător părăsirii sensului de mers spre stânga se depăÂşeÂşte prin partea dreaptă.

 

Art. 101 - (3) Constituie contravenție Âşi se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni Âşi cu aplicarea sancțiunii contravenționale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile săvârÂşirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:

a) nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depăÂşirea sau trecerea la culoarea roÂşie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulație din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;

 

 

hmmm....

 

no comment!

 

Nu se aplica in cazul de fata. Studiaza problema mai aprofundat nu da un art. de lege si punct...

Mesaj completat

coane, pe vremea noastra nu era permisa depasirea in intersectii nesemaforizate. Din cate stiu, asta nu s-a schimbat.

 

:) ai neaparata nevoie de reimprospatarea memoriei privind clasificarea intersectiilor.

Mesaj completat

Eu nu inteleg ce tot ii luati partea motociclistului, el e vinovat, in primul rand de incostienta suprema de care sufera! Omule, daca tii la viata ta, las-o moale in intersectii. E la mintea cocosului ca intr-o intersectie cu viraj la stanga nu te bagi ca fraierul in exterior ca s-o iei inainte ci stai dracu pe banda intai ori in urma aluia din fata care poate face stanga si uita sa semnalizeze ori semnalizeaza prea tarziu. Eu prefer sa fiu de partea soferului decat de partea unuia care nu tine la viata lui si ii mai nenoroceste si pe altii. La inertia care a avut-o motorul dupa impact mai lipsea sa lase lat si vreun pieton pe trotuar.

 

Subscriu! Vinovat moral de producerea accidentului din imaginile vizualizate inclin sa cred spre amicul pe 2 roti. Dpdv legislativ intr-adevar matizache trebuia sa se asigure...

Mesaj completat

Pe Splai sunt intersectii la stanga nesemnalizate in nici un fel si nu iti dai seama ca e intersectie decat daca stii bine zona sau abia cand ajung in dreptul ei si o vezi. Daca esti deja in depasire chiar nu ai ce face - vii in depasire si cand esti in dreptul masinii descoperi ca ea vrea sa faca stanga pe o alee intre 2 case. Soferul masinii in acest caz are obligatia sa se asigure la schimbarea directiei de mers, iar administratorul drumului trebuie sa presemnalizeze intersectia si sa traga linie continua macar 25 de metri inainte. Asta e semnul: post-7203-1274428890.jpg

 

Ce vorbesti tu straine? De cand regula asta? Ia citeste tu bine sa vezi cand se aplica acel indicator nu cumva la intersectarea a doua drumuri de categorii diferite?? Iar faptul ca tu nu iti dai seama ca sunt intersectii sincer e strict problema ta nu te obliga nimeni sa circului cu 50km/h pe Splai cat e limita... in lege nu scrie ca nu ai voie sa circuli cu 20km/h si langa acostament...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vreau sa spun este, ca viteza ideala in Bucuresti in conditiile actuale de trafic si datorita masinilor oprite pe toate benzile 1, inainte si pe trecerile de pietoni, pe coltul strazilor si inainte de coltul strazilor, ar fi 40 - 50 km. La aceasta viteza mai poti sa te asiguri cat de cat si sa franezi in siguranta sau se poate lasa cu daune mici. Soferii sunt foarte neatenti si indisciplinati. Se conduce dupa ureche, multi nu au auzit de cele mai elementare reguli cand le explic cu ce au gresit, se uita ca pisica la calendar, chestii simple uzuale... Fac o recomandare, sa o lasati moale... nu mai este ce a fost odata. Ce se mai stie de motociclist ? Inteleg ca mamica spune ca a mai sfeclit-o si alta data, poate este timpul sa se retraga, caci ulciorul nu merge de multe ori la apa. In final este alegerea lui. Sanatate si mai putina graba pe viitor !

 

 

Postul tau e absolut logic. Ilogic e de ce sa-ti cumperi supersport si sa mergi legal in Buc. Nevoia de adrenalina intuneca ratiunea la momentul decisiv. Daca logica accidentatului e ca el nu a gresit cu nimic si celalalt a fost de vina deja si-a rezervat prezenta in urmatorul accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 5 pagini m-am plictisit ... majoritatea aveti mari lacune legislative. Inteleg acum perfect de ce va certati cu noi cand ramaneti fara permis. Ordonanta si Regulamentul nu se invata doar pt examenul auto asta e marea noastra hiba... sper sa se adopte hotararea privind testarea cond. auto odata la 2 sau 3 ani pt verificarea cunostintelor... atunci sa te tii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu! Vinovat moral de producerea accidentului din imaginile vizualizate inclin sa cred spre amicul pe 2 roti. Dpdv legislativ intr-adevar matizache trebuia sa se asigure...

 

ceea ce probabil ca a si facut in fuga. doar ca motorul inca era la cateva sute de metri in spate si depasea un alt autovehicul. In mod normal trebuia sa revina pe sens nu sa continue. Cand era cu semnalul pus mobra avea obligatia sa se replieze in banda pentru ca nu mai avea voie sa-l depaseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 5 pagini m-am plictisit ... majoritatea aveti mari lacune legislative. Inteleg acum perfect de ce va certati cu noi cand ramaneti fara permis. Ordonanta si Regulamentul nu se invata doar pt examenul auto asta e marea noastra hiba... sper sa se adopte hotararea privind testarea cond. auto odata la 2 sau 3 ani pt verificarea cunostintelor... atunci sa te tii!
Eu strig de mult timp sus si tare chestia asta, dar vorbesc singur, in pustiu... As face aceasta verificare cand te opresc in trafic pentru una... alta...si ca sa nu zici ca am ceva cu tine te las sa alegi un numar stabilit de intrebari aleatoriu. Tu ai ales intrebarile( cate spune legea : doua... cinci ...) dintr-un numar de x intrebari. Spui, vreau numerele 15 ; 24; 48;etc, fara sa vezi intrebarile respective si fara sa te mai pregatesti in prealabil, astfel se observa ce bagaj de cunostinte ai in acel moment cand esti deja in trafic, nu peste o saptamana de toceala inaintea testului programat. Raspunzi pe loc, iti retin permisul pe loc in caz de nu raspunzi corect. Pleci frumos pe jos sau chemi un prieten...Si asa se termina balciul si uite asa se face loc pe sosele si se circula in siguranta fara a fi partener de trafic cu toti idiotii. Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun raspuns, dar omul intreaba de situatia cand se incapataneaza cei din spate sa il depaseasca ilegal in situatia data, prin stanga. Face trimitere la presupusul scenariu care s-ar fi intamplat intre motociclist si Matiz, cu conditia ca Matizul sa fi semnalizat din timp conf. legii cu 50 metri in oras, inainte de inceperea manevrei acestuia de viraj stanga.

 

 

greu de zis, inclin sa cred ca ar fi culpa comuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit atunci si cu soferul matizului si l-am intrebat cu frumosul ce s-a intamplat. Mi-a parut genul de om la locul lui, mi-a zis ca are si el prieteni motociclisti, mai merge din cand in cand ca pasager si e constient de nebunia si vitejiile din trafic. A zis ca motorul a aparut in forja de undeva din spatele coloanei. Ce putea sa-i faca?

Nu vreau sa "vorbesc discutii" dar amicul nostru motociclist nu e la primul eveniment de genul asta. Maica-sa a zis cu gura ei ca a avut cel putin inca un accident grav prin Constanta, care s-a lasat cu stat in coma si acu nici nu-si mai aduce aminte. Pai bai nene, cand te stii cu capu las-o dracu mai moale.

 

Si cica mai vrem respect in trafic, sa se asigure conservarii. Asa-i, ar trebui sa se asigure si ca nu-i depaseste vreun meteorit pe stanga in intersectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culpa comuna ar fi doar in cazul ca omul a semnalizat din scurt sau deloc. In alta ordine de idei, am ajuns la concluzia ca cel mai mare dusman al meu sunt chiar eu uneori. De ce ? Pentru ca nu ma pot infrana la timp sa fac unele miscari gresite si nu am rabdare suficienta si ma grabesc. Banuiesc ca acest lucru este valabil si pentru voi. Vezi cazul de fata... daca motociclistul avea un pic de rabdare, daca continua sa inainteze prin dreapta Matizului in caz de era loc pe acolo, si Matizul a semnalizat din timp, atunci nu mai aveam ce discuta aici. In momentul cand vrei sa virezi stanga dai semnal si in acelasi timp cu semnalul te tragi cat mai in stanga benzii tale, in acest timp cel venit din spate (cazul de fata motociclistul) nu era nevoie sa depaseasca, netrecand peste axul drumului, doar avansa, DACA LATIMEA BENZII II PERMITEA, pe langa Matiz, prin dreapta acestuia. Daca nu, se oprea cuminte in spatele Matizului, pana acesta executa manevra de viraj stanga.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu strig de mult timp sus si tare chestia asta, dar vorbesc singur, in pustiu... As face aceasta verificare cand te opresc in trafic pentru una... alta...si ca sa nu zici ca am ceva cu tine te las sa alegi un numar stabilit de intrebari aleatoriu. Tu ai ales intrebarile( cate spune legea : doua... cinci ...) dintr-un numar de x intrebari. Spui, vreau numerele 15 ; 24; 48;etc, fara sa vezi intrebarile respective si fara sa te mai pregatesti in prealabil, astfel se observa ce bagaj de cunostinte ai in acel moment cand esti deja in trafic, nu peste o saptamana de toceala inaintea testului programat. Raspunzi pe loc, iti retin permisul pe loc in caz de nu raspunzi corect. Pleci frumos pe jos sau chemi un prieten...Si asa se termina balciul si uite asa se face loc pe sosele si se circula in siguranta fara a fi partener de trafic cu toti idiotii.

 

Vai cat imi doresc sa se implementeze chestia asta! Insa sunt interese prea mari si bani prea multi care se invart in afacerea cu permise. Insa trebuie sa ai si Politie pentru asta! Iti dai seama ce abuzuri si spagi s-ar face?

Ce s-a dat la TV, e asa praf in ochi, sa vada lumea dom'le ca Politiei "ii pasa".

Eu cunosc personal oameni care nu stiu sa scrie ("romulanii de Berceni"), insa conduc BMW-uri luate anul trecut, prin toamna.

 

Scuze de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am incredere ca un om care "toceste cartea" si raspunde la "tony questions" fara greseala face treburile care trebuiesc facute instinctual corect. Instinctele nu se construiesc cu cartea in mina... poate Twist of the wrist sa ajute sa intelegi ce si cum... dar automatismele le construiesti cu antrenament.

 

Daca o astfel de initiativa ar avea loc... toti ar incepe sa citeasca cartea... macar dupa ce isi iau prima suspendare ad-hoc... apoi... inapoi pe strazi... cu cartea in buzunar facind aceleasi erori. cartea aia nu te invata cum sa mergi cu motorul... iti povesteste doar ce e "frumos" sa faci.

 

Ce e amuzant... e ca si Fast Arrow si Kosh ati pica probabil la un prim quiz si sigur ati muri de ciuda sa vedeti un "slapar" ca pleaca rizindu-va in nas ca el a citit ieri cartea si i-a picat ce stia. Daca nu l-ati gasi vi l-as cauta eu in mod expres :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am incredere ca un om care "toceste cartea" si raspunde la "tony questions" fara greseala face treburile care trebuiesc facute instinctual corect. Instinctele nu se construiesc cu cartea in mina... poate Twist of the wrist sa ajute sa intelegi ce si cum... dar automatismele le construiesti cu antrenament.

 

Daca o astfel de initiativa ar avea loc... toti ar incepe sa citeasca cartea... macar dupa ce isi iau prima suspendare ad-hoc... apoi... inapoi pe strazi... cu cartea in buzunar facind aceleasi erori. cartea aia nu te invata cum sa mergi cu motorul... iti povesteste doar ce e "frumos" sa faci.

 

Ce e amuzant... e ca si Fast Arrow si Kosh ati pica probabil la un prim quiz si sigur ati muri de ciuda sa vedeti un "slapar" ca pleaca rizindu-va in nas ca el a citit ieri cartea si i-a picat ce stia. Daca nu l-ati gasi vi l-as cauta eu in mod expres :crack:.

 

Mai exista o solutie... vehce de pe vremea lu` Ceausescu ... va adunam si va bagam cate o ora - o ora juma` niste imagini d`alea porno cu motociclisti facuti zob. O zi, doua, trei... cat considera pisihologul ca e necesar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge nici asta aproape sigur. Apare obisnuinta ajutata de "protectiile mentale". Dupa primele 20 de poze toti o sa faca mistocareala ca sa isi alunge frica... si vor avea succes.

 

Am incercat eu odata sa "ma sperii" cu vreo citeva sute de oameni stilciti in fel si chip... ca tot aveam ceva "trac" la asta. Pe la jumate deja mi se facuse foame si mi-am adus un snack... :) .

 

Omu' tre sa isi vada limitele si sa inteleaga limitele in care e safe pentru el si pentru ceilalti... din pacate poate... cea mai buna cale e sa le "testeze" pe amindoua... in functie de noroc... unii le afla si coboara apoi "potentiometrul" 2 linii mai jos spre "safe". Una din cele mai bune metode ar fi sa avem un circuit linga fiecare oras mai maricel si macar un teren de dirtbiking plus scoli moto unde sa inveti si intelegi chestiile importante din prima nu la cursuri dupa ce ai luat permisul.

 

Acum terenurile sint destul de "dirt cheap" si cu niste asociatii serioase s-ar putea pune bazele... dar... Romania e mai lenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge nici asta aproape sigur. Apare obisnuinta ajutata de "protectiile mentale". Dupa primele 20 de poze toti o sa faca mistocareala ca sa isi alunge frica... si vor avea succes.

 

Am incercat eu odata sa "ma sperii" cu vreo citeva sute de oameni stilciti in fel si chip... ca tot aveam ceva "trac" la asta. Pe la jumate deja mi se facuse foame si mi-am adus un snack... :) .

 

Omu' tre sa isi vada limitele si sa inteleaga limitele in care e safe pentru el si pentru ceilalti... din pacate poate... cea mai buna cale e sa le "testeze" pe amindoua... in functie de noroc... unii le afla si coboara apoi "potentiometrul" 2 linii mai jos spre "safe". Una din cele mai bune metode ar fi sa avem un circuit linga fiecare oras mai maricel si macar un teren de dirtbiking plus scoli moto unde sa inveti si intelegi chestiile importante din prima nu la cursuri dupa ce ai luat permisul.

 

Acum terenurile sint destul de "dirt cheap" si cu niste asociatii serioase s-ar putea pune bazele... dar... Romania e mai lenta...

 

E diferenta intre poze si fimare... O filmare releva perfect starea de spirit de acolo, sunetele, masurile intreprinse, activitatile desfasurate de catre toate fortele angrenate etc... o poza nu iti poate exprima mai nimic pt ca nu e facuta artistic ci tehnic... nu poti ilustra fotografic artistic ceea ce gasesti la fata locului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e adevarat. Dar tot ramine "protectia"... dupa citeva zile... omu o sa isi zica... lasa ca eu am grija (dreq... asta imi zic si eu, nu?) si o sa "isi revina la normal". Ar fi buna combinatia de filme etc cu... "si acum hai sa vezi ce prost esti"... zup pe circuit. Un mic, o bere, o lectie doua dar la final pleaca acasa constientizind ca "nu e chiar asa cum credea"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e solutie veche.... ii adunati pe posesorii de B si le puneti filme cu motociclisti zdrobiti din cauza greselilor lor, copii plangand, mame sfasiate de durere, pentru a intelege ca de ei depinde viata unor oameni, viitorul unor familii. Si adunati-va si voi si vedeti cu permisele alea de le dati pe spaga. Si voi sunteti vinovati de macelul de pe strazi, nu uita! Stiu, tu nu esti la examinari. Pardon !

@ Zaelu Cartea aia te invata ceea ce este necesar, adevarat ca teorie. Stii cum se zice ,, teoria ca teoria dar practica te omoara..." Personal stiu suficienta teorie si se dovedeste ca si practica momentan. Poate nu mai cunosc unele indicatoare rar intalnite, dar am cunostinte de baza solide si ceva practica la activ, plus ca am instinct si gandesc logic. Dar nu era vorba de mine aici. Instructorii scolilor de soferi sunt niste blazati, poate nu toti dar cred ca 99 la suta. Doar te plimba cu masina si iti spun ia-o inainte, ia-o la dreapta, oprim, pornim si cam atat. Nu te invata in teren de ce sa faci asta, aia...care e logica, de ce nu pe acolo, cum sa ghicesti un indicator lateral dupa forma , de ce sa nu opresti inaintea trecerii de pietoni, de ce sa nu opresti inainte de o intersectie, pe coltul unei strazi, nu iti spun de ce nu ai prioritate pe o straduta unde ai masini parcate pe sensul tau si tu te bagi in depasire cand iti vine unul din fata cu prioritate, ca nu e suficient un semnal ca sa poti depasi sau intoarce, ca pe o alee ingusta dintre blocuri intri incet cu prudenta nu ca pilotii de formula 1 pentru ca pot fi copii la joaca si sari dintre masini etc,etc. Am avut doi instructori puturosi, nu m-au invatat nimic, dar am avut sansa unui trafic mult mai lejer, am avut o varsta, cand am luat B-ul nu eram un pusti cordit, o masina nu foarte puternica si 120 km mi se parea f. mult si ajungeam cu greu la viteza asta, ziceai ca isi lua zborul nu alta, si am avut B-ul inaintea A-ului cu 13 ani. Cand am luat motorul l-am privit cu respect si am luat-o usor, usor, asa cum incep fiecare sezon. Nu am mers niciodata cu masina si motorul fara permis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tot ai putea "pica" citeva intrebari de alea "politiste" de la teste :crack: .

 

Inca "o alta" solutie ar fi sa incercam noi sa ii obisnuim pe soferi cu mototciclistii... De exemplu mergind decent in grup mai mare ca sa le atragem atentia ca existam si cam cum existam... cite putin, cite putin... cough cough... :crack: :) Astfel... poate un sofer de Matiz... alb sa zicem, care taman vrea si el "sa se infiga" la un viraj la stinga cind ii vine unu din fata sa se uite in oglinda o ultima oara si sa isi zica... "ba nu cumva camionu ala din spate tare... e defapt un dement cu o Honda alba depasind lansat?" Cine stie... poate unele accidente, fie chiar si din vina motoristului... ar putea fi evitate chiar daca se umple frigideru cu carne "bikerului", doar daca soferii ar gindi mai mult... "motosicli".

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se aplica in cazul de fata. Studiaza problema mai aprofundat nu da un art. de lege si punct...

Hai sa despicam firul in patru si spune-mi si mie, noua, de ce nu se aplica in acest caz prevederile articolului 45. Punctual. 1..2...3...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste:

Neasigurare la schimbarea directiei de mers.

De vina este Matizul.

 

Semnalizezi, te asiguri, daca esti depasit astepti sa fi depasit, apoi schimbi directia.

Simplu.

dar cum se numeste aia care e atunci cand eu semnalizez, ma asigur, nu vad nimic din spate, din fata nu-mi vine nimic si cand dau sa fac stanga ceva ma izbeste in usa sau se loveste de mine ?

cum se numeste acel lucru, fapt sau intamplare cand ma uit in oglinda si la o distanta X=100 metrii nu vad nimic sa-mi vina din spate, ma asigur, semnal si trag sa fac stanga si POC ... adica ce vina am eu ca unu mai rasarit din coloana undeva la o distanta X =50 metri s-a plictisit sa mai astepte si s-a gandit sa depaseasca si evident mi-a vazut intentia de a vira stanga dar el continua sa depaseasca. din cate stiu in momentul in care vezi ca cineva intentioneaza sa faca stanga sau se angajeaza intr-o depasire TU nu mai ai dreptul sa-l depasesti sau sa-l TRIPLEZI ! Il lasi sa-si faca manevra ! nu ? iar in cazul acestui accident e clar ca depasirea pe care baiatul a facut-o a fost total neinspirata, lucru cert. o banda de dus, doua de intors, depasirea in cazul lui o facea pe partea DREAPTA pe langa bordura mai ales ca se apropia si de o intersectie. Acum doar motociclistul poate sa zica ce s-a intamplat si evident sa nu minta in privinta celor intamplate sa zica ca nu a dat ala cu matizul semnal, ca s-a bagat brusc matizul, la fel si cel din matiz stie ce s-a intamplat, daca a dat semnal sau nu, daca l-a vazut sau nu. multe sunt la mijloc. si acum vad ce ai spus tu defapt, citez "Semnalizezi, te asiguri, daca esti depasit astepti sa fi depasit, apoi schimbi directia." tu te auzi ce spui ? sti conjunctura accidentului ? sincer ? cum sa acord prioritate celui care ma depaseste pe stanga intr-o intersectie in care eu vreau sa fac stanga mai ales ca este o singura banda pe semnsul respectiv ? adica eu pe o singura banda pe sens vreau sa fac stanga, trebuie sa las pe cei din spate sa ma depaseasca tot pe stanga si pe urma sa trec eu sau cum ? ADEVARAT daca se intampla pe un drum cu 2 benzi sau 3 sau 4 sau 1000 si matizul de pe banda 1 de langa bordura vira stanga si motociclistul se deplasa pe banda 2 ( si cu 299 km/h ) si se producea accidentul DA adevarat, era vina 100% a celui cu matizul, si se dadeau 3 puncte de amenda si suma de 150 de lei sau 75 lei in 24 de ore si pe procesul verbal scria "neasigurarea la schimbarea benzii de circulatie " . PUNCT

Editat de alecsutzusve
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motociclistula incercat sa depaseasca 2 masini odata din ce vad eu in filmulet. ghinion de nesansa. Nu belesti ochii, belesti ....

adevar graiesti, din cate am inteles si-a belit un genunche, a scapat ieftin de tot pentru o prostie mai mare ca el !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...