Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

Misto mobra. Inca se vinde pe carburatie in USA?

La greu. Stii si tu cat de preocupati sunt americanii de normele de poluare. :D

Vezi si modelele DR-Z 400 "street legal" de la Suzuki sau modelul XR650L de la Honda:

http://www.suzukicycles.com/Product%20Line...egory=dualsport

http://powersports.honda.com/2009/xr650l/specifications.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 477
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca tii neaparat facem un sondaj: punem pozele si caracteristicile tehnice generale ale celor trei modele si vedem ce zice lumea.

Nici nu ma mai uit pe forumul celalalt, ca vad ca nu prea ai mare lucru de spus. Acolo ziceai ca Versys nu e urmasul KLE-ului. Aici vad ca o arzi exact invers...

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Vers...Kawasaki_Versys

 

in seria de sasiu la model e trecut ... kle650... :D

 

http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_KLE_500_2005.aspx

 

Deci poti spune ce vrei eu iau de bun ce scrie in cartile tehnice!!

 

Cat despre celalat forum acolo vreau sa se vorbeasca doar de versys nu sa se faca comparatie cu alte modele. Apoi in alta ordine de idei acolo vreau sa se spuna ce modificari si inmbunatatiri au adus propietarii, ce probleme au avut si cum le-au rezolvat si alte chestii de acest gen, nu ca aici discutii si nimic bun.

 

 

 

In afara de motor, care e evolutia celui ce a echipat printre altele si KLE, Versys e cu totul o alta mancare de peste. KLE a fost, din pacate, ultimul Kawasaki dual purpose produs pentru Europa, pentru ca in America de Nord inca se vinde KLR650 (monocilindru, pe carburatie).

Se vorbeste despre doua tipuri de motoare doftore... vorbesti de logan si sandero... care nu-i acelasi lucru.

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Vers...Kawasaki_Versys

 

in seria de sasiu la model e trecut ... kle650... :D

 

http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_KLE_500_2005.aspx

 

Deci poti spune ce vrei eu iau de bun ce scrie in cartile tehnice!!

 

Cat despre celalat forum acolo vreau sa se vorbeasca doar de versys nu sa se faca comparatie cu alte modele. Apoi in alta ordine de idei acolo vreau sa se spuna ce modificari si inmbunatatiri au adus propietarii, ce probleme au avut si cum le-au rezolvat si alte chestii de acest gen, nu ca aici discutii si nimic bun.

 

 

 

 

Se vorbeste despre doua tipuri de motoare doftore... vorbesti de logan si sandero... care nu-i acelasi lucru.

 

Eu inchei discuta, ca asa o tinem pana la Revelionul urmator.

Deci:

* Versys n-are nicio treaba cu KLE

* Versys e un derivat din ER6 care a vrut sa acopere si partea de off a KLE-ului; din pacate n-a reusit

* daca KLR-ul nou ar avea motorul de KLE ar gi fost brici; asa, cu monocilindru, nu ma pasioneaza

* unii acum zic una si peste doua pagini o ontorc ca la Ploiesti

* sa ai pretentia ca pe un topic sa se discute NUMAI ce vrei tu e departe de realitate; ori iti faci un forum si stergi tot ce nu-ti convine, ori...asat e

* chiar, hai pe forumul KLE si zi-le baietilor ca Versysu' e urmas KLE si ca e bun si de off, sa vedem ce parere are lumea.

 

Si cu asta gata ca trebuie sa ma pregatesc de bauta & stuff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai una e enduro (enduro-touring) si alta e de strada (cu veleitati de drumuri proaste). Dar putine modele au ramas enduro in adevaratul sens al cuvantului, la moda-i supermoto si pe "tema" asta se axeaza si noile generatii de modele asa zis cu veleitati off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai una e enduro (enduro-touring) si alta e de strada (cu veleitati de drumuri proaste). Dar putine modele au ramas enduro in adevaratul sens al cuvantului, la moda-i supermoto si pe "tema" asta se axeaza si noile generatii de modele asa zis cu veleitati off-road.

Exact, asta incer si eu sa explic, da' unii nu, Batman, Batman...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La KAWASAKI VERSYS am pus un top case pe moto si caruia doresc sa-i pun stop. Acum intampin o mica problema. Imi trebuiesc niste mufe/conectori care nu stiu cum se numesc (http://www.everythin...opcase-V46.html). AM MAREA RUGAMINTE SA MA AJUTATI CU O INFORMATIE: cum se numesc aceste tipuri de mufe si de unde le-as putea achizitiona din RO? Imi trebuiesc sa fac contact ca aici: http://www.jackphelp...givilighta.jpg. Fac precizarea ca nu vreau sa fac improvizatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

improvizatii.

Daca prin improvizatii intelegi orice e diferit de OEM, atunci afla ca astia nu folosesc cele mai bune mufe din lume. Recomand sa te gandesti cate fire iti trebe (probabil vei vrea 4 - nul, faza stop, faza martor, faza lumina) si sa cumperi niste mufe decente, EVENTUAL waterproof, cu numarul respectiv de pini. Cablajul ti-l faci singur si pur si simplu te legi fix acolo unde ai nevoie in instalatia electrica a motocicletei.

 

Cum? Dezizolat 3mm, infasurat firul nou, cositorit, 2 staturi de izolir BUN si nici macar nu ai ingrosat sesizabil firul. Daca ai mana buna la final va arata ca un split din fabrica.

 

Sincer decat sa iti crosetezi tu instalatie dupa conectorii OEM mai bine te apuci de opincarie. Daca gasesti si merg mufele, super, insa la Honda, Suzuki, yamaha si BMW nu-i tocmai o placere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca prin improvizatii intelegi orice e diferit de OEM, atunci afla ca astia nu folosesc cele mai bune mufe din lume.

Prin improvizatii ma refer sa fac cu improvizatii de/la mufe sau alfel de conectori.

 

Pe Maica Domnului am fost si cu poza dupa mine si nu aveau. Am luat toate magazinele la picior.

 

Pe mine ma intereseaza cum se numesc acest tipuri de conectori si unde ii pot gasi. NU vreau sa fie neaparat OEM ci sa faca trasnferul/contactul electric in acelasi mod ca cele din link-uri.

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/images/givilighta.jpg -- modul de montare.

http://www.everythingbutbikes.com/product_...79610_thumb.jpg -- tipurile de conectori

Mesaj completat

Prin improvizatii ma refer sa fac cu improvizatii de/la mufe sau alfel de conectori.

 

Pe Maica Domnului am fost si cu poza dupa mine si nu aveau. Am luat toate magazinele la picior.

 

Pe mine ma intereseaza cum se numesc acest tipuri de conectori si unde ii pot gasi. NU vreau sa fie neaparat OEM ci sa faca trasnferul/contactul electric in acelasi mod ca cele din link-uri.

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/images/givilighta.jpg -- modul de montare.

http://www.everythingbutbikes.com/product_...79610_thumb.jpg -- tipurile de conectori

nimeni care stie?

Mesaj completat

pe kappamoto.ro am gasit ceva si sper sa se potriveasca.

Mesaj completat

am folosit pe cele de pe kappa si sunt excelente! am montat si functioneaza!. seara se vede mult mai bine cand pun frana. nu am folosit din kitul respectiv stopul lor ci am facut eu eu unu cu leduri utlrabright. seara se vede mult mai bine.

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Salutare!

 

O sa citez si dintr-un post mai vechi de-al meu:

Am avut de ales intre: Tenere , Transalp 700 cmc, Versys(de fapt, nici nu-l luam in calcul pe-asta) si cateva nakeduri...si motoare de 1000 cmc Vstrom 1000 cmc, Caponord, LC8, Varadero (pe care din diverse motive m-am hotarat sa le evit o perioada,poate si datorita asemanarii cu Vstrom in anumite privinte sau/si datorita greutatii/consumului/intretinerii greoaie/manevrabilitatii in oras,etc .

Le-am probat pe toate !

La avantaje/dezavantaje....mi-ar trebui mult timp si rabdare ca sa fac o lista completa).

Vstromul este super pentru drumurile lungi (anul trecut am bagat 2500 km prin serbia,muntenegru si croatia... saua este extrem de comoda(fotoliu daca vrei),consumul a fost ok(de fapt cel mai ok, a consumat cu cel putin un litru mai putin fata de celelalte motoare(un transalp si 2 supertenere), merge si pe drumuri forestiere.

Transalpul...e ok, fiabil, greu, roata de 21,sub Vstrom la putere/cuplu si comoditate...putin superior pe teren accidentat.Am calarit ceva timp 2 bucati. Un motor ok, insa nu m-a dat pe spate(e aiurea sa inlocuiesti un V-strom cu un transalp...indiferent de ce spun posesorii).Ma refer aici la modelele de 600 si 650 cmc.

Tenerele nou (a fost si asta pe lista optiunilor mele)...e monocilindru,greuts, vibreaza(insa nu ca vechiul meu DR650RS,modelele monocilindrice noi nu mai vibreaza ca pe vremuri...dar sunt cam la fel de grele)...m-am razgandit repede dupa un drive-test cu el(insa are un prieten unul fabricat in 2009 si pana acum pare incantat).

.......

Versys...da, m-am dus din plictiseala sa probez unul...eram absolut convins ca n-o sa-l iau (din principiu, ocolesc kawasaki)...insa am ramas impresionat, are vana, manevrabil(il intorci pe un capac de bere), usor (si un copil ti-l poate darama cu o mana)...are si dezavantaje: roata de 17' nu e tocmai alegerea reusita pentru un drum nasol,o bordura,etc...aerul cald iti vine intre picioare(te incingi la oo, daca stai prea mult la semafor),claxonul e o porcarie,pasagerul sta doar pe buze(daca e femeie)...(chestie care s-a rezolvat pana la urma, am ridicat furca fata...ca tot alunecam inspre rezervor...acum sta mult mai comod).

Insa...nu-mi pare rau nici o secunda ca l-am ales(de asta nu poti sa-ti dai seama decat dupa ce probezi unul...parerea celorlalti nu prea conteaza....feelingul personal e "unic"...normal, ca de-aia e "personal").

 

Am terminat de curand rodajul(1600 km)..prilej cu care i-am mai schimbat o data uleiul si filtrul(unii zic ca din cauza de "paranoia"!!!).

Concluziile mele :

-motocicleta este gandita mai mult pentru strada,chestia asta e usor de observat: tentativa de "parbriz" care nu te fereste de nimic (fata de VStrom la care toate insectele ramaneau pe parbriz, cu versys le colectionez pe casca), nu are prevazut nimic pentru atasat topcase sau genti laterale(unde se termina sausa se termina si motocicleta)...

-extrem de manevrabila (mult mai manevrabila fata de toate motocicletele de mai sus)

-comoda

-consum redus

-viteza de croaziera mare

-viteza maxima ok (pe youtube sunt niste filmulete cu niste tipi care prind 212 km/h)

-autonomie destul de mare

-greutate mica (sau mai bine repartizata fata de alte motociclete)

-e foarte buna si pentru turing(chiar daca ma contrazic putin cu ce am spus mai sus)

-merge bine si pe drumuri ceva mai proaste (insa daca aveti de gand sa mergeti des pe forestiere...ar trebui sa va reprofilati spre tenere , transalp ,LC8 sau vstrom...da-da si vstromul e ok)

-eu i-as fi pus roti de 19' nu de 17'(diferenta conteaza pe drumurile mai proaste).

-parbrizul ar cam trebui schimbat(si claxonul,dar poate are al meu o problema de se-aude asa de incet)

-toba se aude ok si imi place ca e amplasata dedesubt.

-scutul este format din 2 bucati de plastic care nu apara mare lucru

-imi place ca faza scurta se aprinde automat doar dupa pornirea motorului(la altele se aprinde cand ii pui contactul)

-cauciucurile Dunlop cu care a venit incaltata...au o aderenta foarte buna

.......

 

Nu mai am inspiratie....probabil, o sa mai revin cu impresii!

 

Asfalt uscat !!!!

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

 

Concluziile mele :

-motocicleta este gandita mai mult pentru strada,chestia asta e usor de observat: tentativa de "parbriz" care nu te fereste de nimic (fata de VStrom la care toate insectele ramaneau pe parbriz, cu versys le colectionez pe casca), nu are prevazut nimic pentru atasat topcase sau genti laterale(unde se termina sausa se termina si motocicleta)...

-extrem de manevrabila (mult mai manevrabila fata de toate motocicletele de mai sus)

-comoda

-consum redus

-viteza de croaziera mare

-viteza maxima ok (pe youtube sunt niste filmulete cu niste tipi care prind 212 km/h)

-autonomie destul de mare

-greutate mica (sau mai bine repartizata fata de alte motociclete)

-e foarte buna si pentru turing(chiar daca ma contrazic putin cu ce am spus mai sus)

-merge bine si pe drumuri ceva mai proaste (insa daca aveti de gand sa mergeti des pe forestiere...ar trebui sa va reprofilati spre tenere , transalp ,LC8 sau vstrom...da-da si vstromul e ok)

-eu i-as fi pus roti de 19' nu de 17'(diferenta conteaza pe drumurile mai proaste).

-parbrizul ar cam trebui schimbat(si claxonul,dar poate are al meu o problema de se-aude asa de incet)

-toba se aude ok si imi place ca e amplasata dedesubt.

-scutul este format din 2 bucati de plastic care nu apara mare lucru

-imi place ca faza scurta se aprinde automat doar dupa pornirea motorului(la altele se aprinde cand ii pui contactul)

-cauciucurile Dunlop cu care a venit incaltata...au o aderenta foarte buna

.......

 

Nu mai am inspiratie....probabil, o sa mai revin cu impresii!

 

Asfalt uscat !!!!

 

la coancluziile tale o sa intampini unele probleme:

 

toba amplasata dedesupt iti trebuie neaparat stander spate pentru eventuale lucrari la lant si roata spate.

anvelopele in functie de anul de fabricatie dot 2006 trebuiesc schimbate ca sunt destul de tari.

parbrizul o sa iti manance zilele - trebuie inaltat neaparat.

 

si cam atat.

 

cat despre protectia de radiator te ajut eu sa confectionam una. am un radiator pe care sa-l iei de model pentru dimensiunile necesare. iti trebuiesc 1. sita luata din targ si surubele mici cu saibe late si piulitele aferente 2. o bere rece si ceva timp liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la coancluziile tale o sa intampini unele probleme:

 

toba amplasata dedesupt iti trebuie neaparat stander spate pentru eventuale lucrari la lant si roata spate.

anvelopele in functie de anul de fabricatie dot 2006 trebuiesc schimbate ca sunt destul de tari.

parbrizul o sa iti manance zilele - trebuie inaltat neaparat.

 

si cam atat.

 

cat despre protectia de radiator te ajut eu sa confectionam una. am un radiator pe care sa-l iei de model pentru dimensiunile necesare. iti trebuiesc 1. sita luata din targ si surubele mici cu saibe late si piulitele aferente 2. o bere rece si ceva timp liber.

Multumesc pentru eventualele sfaturi legate de grila radiator!!!

 

Cat despre cealalta chestie,se rezolva si fara stander. O spijini pe cricul lateral si pe bascula (asa am facut cu Vstromul cand am schimbat cauciucul spate) sau o legi de tavan cu corzi (asa i-am schimbat lantul care era capsulat si a fost nevoie sa-i scot si bascula).

 

Niste sfaturi legate de crash-baruri....mi-ar fi foarte utile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In postul de mai sus vroiam sa spun ca sprijini motocicleta de cricul lateral si de bascula(la imbinare), cu un cric auto(eu asa am facut la o vulcanizare auto).Si chestia cu tavanul, tot la un atelier am facut-o.

 

In alta ordine de idei: parbriz touring...de unde ai luat(daca ai luat) si la ce bani ?

Exista vreun posesor care si-a pus crash-bar sau macar crash-paduri ?

 

SUNT MAI IEFTINE CELE DE PE SITE-URI SI SUNT DOAR 3 MODELE NICIUNUL BUN LA PROTECTIE MOTOR SI RADIATOR IN ACELASI TIMP. Ori iti protejeaza radiatorul ori motorul.

Daca ai timp, da-mi si mie cateva linkuri!

Eu nu am gasit decat la Louis !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mai simplu sa iei un stander din ala de la plus cu 100 de lei si sa nu te mai chinui cu cric sub bascula?

Salut! Nici nu stiam ca au la plus asa ceva si atat de ieftin.

Esti sigur ca se potriveste cam la orice motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e reglabil. Cauta pe la diverse magazine ca nu au mereu. Asa arata:

 

stander-moto-universal-nou-ea876921e8f0a539b-594-0-1-95-1.jpg

 

Stander-ul asta universal e bun la majoritatea motocicletelor vechi. Insa nu merge la Versys. Pentru Kawa-ul asta trebuie prinderi speciale pentru ca ai bascula cu forma neregulata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge 100%. Probat pe Versysul lui pachemon. De fapt are si el unul la fel.

Merge si sa il spijini de bloc in loc sa il pui pe cric. Stiai si tu asta, nu? Citisem in ceva cartulie Kawasaki ca este contraindicata utilizarea de standere normale, cum ca bascula ar fi proiectata bla bla bla. Fiecare face cum vrea. Eu unul nu m-as risca pentru 20e in plus cat e un stander ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si sa il spijini de bloc in loc sa il pui pe cric. Stiai si tu asta, nu? Citisem in ceva cartulie Kawasaki ca este contraindicata utilizarea de standere normale, cum ca bascula ar fi proiectata bla bla bla. Fiecare face cum vrea. Eu unul nu m-as risca pentru 20e in plus cat e un stander ca la carte.

 

VERSYS%202011%20BIKE%20STAND.jpg

 

se poate folosi si stander de tipul asta pt ca are pe bascula prinderile pt suruburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stander-ul asta universal e bun la majoritatea motocicletelor vechi. Insa nu merge la Versys. Pentru Kawa-ul asta trebuie prinderi speciale pentru ca ai bascula cu forma neregulata.

data viitoare iti fac poze ca sa te convingi si sa nu mai induci in eroare si pe altii. MERGE DE MINUNE LA VERSYS !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...