Florynn Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 am dat eu azi o tura. vreme numa buna dupa ce a stat ploaia. sonyy daca ai okazia sa iei 1000 la un pret decent fa-o linistit. ciclistica mai buna, putere c...lau. greutate mai mare cu 20kg doar ca surioara mica , centru de greutate mult mai jos. minunat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Asta am sa fac ,ori iau carburatia ultimul an ori injectia dar cat mai noua,daca nu momentan tin blonda si mai investesc bani in echipament care merita,sunt costient ca cu cat are mai multi km o sa imi fie tot mai greu sa o dau dar nu o pot da degeaba si am bagat ceva bani in ea pe consumabile toamna trecuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiono Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Vand kit suport top-case Yamaha FZ6 pret 100 LEI. Tel. 0744915530 Editat Februarie 26, 2015 de Sergiono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 eu mai devreme de 15 aprilie nu scot mobra. nu prea este de iesit pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Colegii, m`ar interesa daca a desfacut careva roata fata, sa`mi spuna si mie seria de rulment. Si m-ar interesa de unde pot achizitiona simeringul. As da`o jos, da am zis sa incerc, poate stie careva care a mai trecut prin asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Cauta pe ebay rulmentii ca aia deobicei dau si cotele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Vroiam sa va intreb,cum ca nu am vandut tobele stoc de la XTX-ul pe care l-am avut ma intreb daca as putea face modificari si sa le pun pe fazer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Cred ca iese tiganie....mai bine cumperi unele sport pentru modelul respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Si-a pus careva lupe pe fazer?daca da,cum si cat costa toata distractia?si desigur daca se merita:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) Undeva la 450 ron cu un xenon (2 instalatii xenon+2lupe pt. 2 faruri). Cam asa erau cand voiam sa imi montez pe verzitura. Editat Martie 8, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Nu vreau xenon,am avut,nu imi trebuie inca un motiv de luat talonul,si nici nu am loc sa il pun de clanxon,deci de unde iau lupele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Salutare! Posesorii de Fazer 1000cc de dupa 2006 (generatia 2 / FZ1S), sau cei care cunoasteti modelul, daca aveti motocicleta prevazuta cu far pt mersul pe partea dreapta a drumului (nu anglia), am rugamintea de a compara inclinatia soclului pt halogen H4 cu fotografia atasata, (eventual puteti face voi o fotografie la farul vostru). Nu stiu daca aceasta inclinatie a halogenului in far face diferenta intre mersul pe partea stanga vs mersul pe partea dreapta a drumului. Am cautat cateva zile o fotografie cu farul cu pricina, insa sunt f slabe rezultatele de pe net. Intreb acest lucru deoarece va trebui sa montez o lupa bixenon in far, si daca pastrez inclinatia data de fabrica (pt anglia), imi este frica ca linia fazei scurte sa nu fie inclinata spre dreapta si sa afecteze participantii la trafic pe sensul opus. Multumesc! Editat Martie 16, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Ia un spray de curatat lantul si unul de uns la tine, unge la fiecare 4-500km si curata la 1000km si nu ai probleme. Vezi ca drumurile lungi sunt mult mai obositoare pe motocicleta, ploaia e o problema mai serioasa decat cu masina, 2000km e un drum destul de lung si de obositor; in functie de traseu o sa iti ia 3-4 zile de mers. Alimenteaza la fiecare 250km, macar sa stii ca ai rezerva la nevoie. Cu S2 alimentam la 300 km, dar am mers si peste 350 intre 2 alimentari, cu ceva emotii. Vezi dupa primii 500km ce consum scoti si adaptezi tu. 3-4 zile??waw eu ma gandeam sa fac un popas abia dupa ce intru in Romania iar la sloveni sau la unguri nu prea as vrea sa opresc decat pentru benzina si baie daca este cazul.Atunci cred ca ar fi mai preferabil platforma as ajunge ma rpd si si as iesi si mai ieftin nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Pai zici ca nu ai experienta unui drum de 2000km, o sa te rupa; una e cu masina si alta e cu motocicleta, spre exemplu eu am facut Bucuresti-Budapesta in mai putin de o zi, iar cu moto fac 2 zile. Am mai scris pe-aici de o calatorie de 5100 km in 14 zile si in unele am fost rupti de oboseala toti. Pe autostrada poate ai ajunge spre 800-1000 km intr-o zi, dar in Romania faci o zi de la Timisoara la Bucuresti, daca vrei la Suceava e la fel de greu chiar daca o iei pe Cluj-Bistrita-Campulung Moldivenesc. Stiu si oameni care au venit din Germania in Romania intr-o singura zi, dar a doua oara nu au mai facut drumul asta; pe deasupra motocicletele erau touring, mai comfortabile. Cat despre cost nu ma pronunt, eu asemenea drumuri le fac doar de placere si atunci costa cat costa. La fel cu timpul, daca te grabesti iei avionul, daca ai tot timpul la dispozitie vii cu bicicleta (nu glumesc, as face asta odata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Salutare domnilor! Am schimbat de curand levierele de ambreiaj si de frana impreuna cu mansoanele originale. Daca vreun coleg are nevoie de cele originale, le donez cu mare drag. Le trimit oriunde in tara (plata la destinatie). Spor si sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Salut. Oare unde pot sa găsesc urmatoarele: prima e cva tampon de la top case , a doua e cva tabla de la prinderea carenenei si cea dea treia d cva tot de la carene de fixat care e din plastic.orice informatie ajuta.mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Traian Buzenchi Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Mergeti careva la mars astazi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Salut. Oare unde pot sa găsesc urmatoarele: prima e cva tampon de la top case , a doua e cva tabla de la prinderea carenenei si cea dea treia d cva tot de la carene de fixat care e din plastic.orice informatie ajuta.mc Nu stiu ce e ala cva, am cautat prin cataloage si nu exista nimic care sa se numeasca cva, dar daca e de la top case nu e piesa specifica de FZ6.Celelalte doua par a fi o clema si un pin de prindere, le gasesti la orice dealer Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 @sam - ce manete ti-ai pus ? Pune niste poze sa vedem si noi lucrarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Mc mult de informație, nu știam cum se numesc de aia le-am numit "cva". Mc mult inca odată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 va salut! De ieri am devenit Fz'ist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Dupa ce te ajuta omul mai dai si cu mucul in gard. Cum adica "Mc mult", ne suflam nasul acum pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 va salut! De ieri am devenit Fz'ist te salutam si noi ! pune poze cu dihania. zi-ne de unde esti samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) Cum credeti ca ar fi mai bine,motocicleta sa fie vopsita sa infoliata?Vad ca se cam parctica in infolierea,daca as infolia-o nu s-ar mai vedea crapaturile de pe carene.As vrea sa o fac in stilul asta. Editat Martie 22, 2015 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) Folie peste tabla pun taximetristii ca sa nu se vada rugina, daca vrei sa faci ceva bun atunci vopseste. Daca vopsesti nu se mai vad crapaturile pentru ca inainte de vopsire se lipesc, ranforseaza (daca e nevoie) si retuseaza. Editat Martie 22, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.