Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, caut sa cumpar suporti de sidecase-uri pt fz6 s 2006 cu/fara genti. Daca stiti pe cineva care ar vinde ofer bere la schimb pt. Informatie :))... ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor. Am o problema cu cheile de la FZ6. Mai exact, am cumparat-o doar cu cheia rosie. Am cumparat o cheie neagra cu cip blank, am taiat-o, totul ok, dar nu pot sa o codez folosind procedura cu cheia rosie. Imi arata pe bord eroarea 52, semn ca chipul e recunoscut, intra in modul de registering new key pe parcursul procedurii, dar dupa ce termin operatiunea tot necodata e. Ce am gasit eu pe net, majoritatea re-registreaza 2 chei negre. Cand ai doar una mie-nu mi iese, poate are cineva idee ce e de facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Istoria cu releul e asa: comportamentul pvestit mai sus a inceput in noiembrie anul trecut, atunci am schimbat releul original cu unul din dezmembrari, A mers vre-o 2 luni dupa care a cedat. Am pus altul de la o honda si asta a mers iar 2 luni. Sapt asta am luat unul nou cu vreo 5mil si dupa 10 min de mers a inceput iar sa nu mai incarce.

 

Curent parazit nu am pt ca: cu motorul incalzit si fenomenul activ, am scos mufa releului si am masurat curentul consumat direct din baterie =10Amperi ceea ce e f ok. In mod normal din releul ar putea iesi max 22A(310W). Daca aveam un consumator curentul era ...peste 22Amps, generatorul si releul nu ii puteau furniza si tensiunea scadea la borne din cauza asta.

 

Azi o sa primesc un releul original de pe un alt FZ6 si o sa mai incerc. La ce sa ma astept? O sa curga tot uleiul? Trebuie sa schimb garnitura?

 

Am testat cu releul original - acelasi comportament- dupa 20 min in trafic, incarcarea scade la 12.5V si nu mai creste pe 13 oricat as tura motorul.

Am dus-o in alt service si mi-au dat jos statorul- rezistenta e in limite, nu are urme de uzura sau fire arse. Rotorul iarasi arata bine, fara crapaturi in magnetul permanent

 

Are cineva alte idei ce as putea sa ii mai fac? Pur si simplu nu pot pricepe de ce nu mai incarca cand se incalzeste si sunt si la al doilea mecanic care se satura de mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Salut, caut sa cumpar suporti de sidecase-uri pt fz6 s 2006 cu/fara genti. Daca stiti pe cineva care ar vinde ofer bere la schimb pt. Informatie :))... ms

Bogdan Harea, http://www.nsewmoto.ro, ti le face si avea preturi decente. Iti face si suporti, si cutii daca vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da diferenta e destul de mare :),cu Sul poti mergi in regim de touring 130-140 la ora dar cu Nul ma indoiesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pana pe la 130 pe S e acceptabil la drum lung, mai sus de 130 trebuie sa schimbi pozitia cu una culcata pe rezervor pentru ca parbrizul nu mai face fata. Culcat pe rezervor poti sa mergi cu 180 sau mai mult, dar creste consumul al naibii de mult si e si incomod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am S si am mers cu 180 fara sa ma simt ca ma da vantul jos de pe ea. Singura problema este parbrizul puig racing double bubble care pentru mine nu este ok, curentul care il parge imi vine fix in viziera si imi vajaie capul, daca ma ridic putin se face liniste, lafel si daca bag capul sub parbriz dar niciuna din pozitii nu este comoda.

Ce parbrize aveti pe ale voastre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, S as prefera, e si simpatic carenajul spre deosebire de alte carenate.

si asa in general cum sunt ca motociclete? probleme cunoscute la ele ce ar fii?

 

Am avut N, modelul initial (non S2), iar acum am un Fazer S2. Sunt diferente intre versiuni (N vs Fazer) din perspectiva protectiei la vant, insa le consider discrete. Poti merge sustinut cu N-ul, fara sa te sufle curentul de pe sea si in egala masura simti din plin vajgaul pe Fazer la viteze +130 km/h. Minusurile motocicletei (sau hai sa le numesc puncte de atentie) sunt comportamentul oarecum on/off al acceleratiei (il simti la reaplicarea gazului si mai ales in treptele inferioare), furca fara optiuni de customizare a suspensiei, fata relativ usurica si tendinta de a capta in ghidon impulsurile date de brate in mers, urmare a efectului de vela. Plusurile sunt multe iar o dovada solida este ca m-am reintors la FZ6 dupa ce am 'trecut' printr-un Ducati ST2 si o Yamaha R1. My 2 cents, desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@darco - La inaltimea mea adica 1.75m cu mainile ridicate si urcat pe scaun , am mers si cu 160km/h stand drept pe mobra. (S2 Fazer )

Dupa aceasta viteza trebuia sa ma culc pe rezervor.

 

La N dupa 100 km/h incepe " deranjul ". Eu pot merge lejer pana la 130 km/h datorita parbrizului.

Cel mai mult cu actuala mobra am mers 189 km/h. Pot spune ca nu e chiar un dezastru comparativ cu Fazerul.

 

Ambele versiuni sunt foarte stabile la viteze mari. Personal nu simt nici o diferenta intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult cu actuala mobra am mers 189 km/h. Pot spune ca nu e chiar un dezastru comparativ cu Fazerul.

 

Cu N-ul am mers - top speed - 215 km/h. Cel putin asta scria pe bord :moto:

Cu actuala nu am trecut de 175 km/h. Am imbatranit si mi-a (mai) venit mintea la cap. Ce vreau a spune este ca motoarele sunt fundamental identice si ca, cel putin din punctul de vedere al performantelor dinamice (cu si fara vant), diferenta o face riderul (skill level, chef de dat, toleranta la risc samd).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu N-ul am mers - top speed - 215 km/h. Cel putin asta scria pe bord :moto:

si a mea mai avea " pedala " , dar conditiile de trafic nu mi-au permis sa verific cat poate.

si nici nu vreau sa aflu

prefer sa merg cat mai safe si sa ajung intreg la familie.

 

care are casca flip indiferent de model si se da cu N? as vrea sa-mi iau o casca caberg duke sau konda si vreau ceva feedback de la posesori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleo , cum de nu m-am gandit la tine :) am uitat cu desavarsire

e mai mult un moft de-al meu

ma cam deranjeaza sa tot dau casca jos de fiecare data cand vreau sa alimentez sau cine stie.....

asa ridic doar mandibula

in plus pot sa fumez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fata relativ usurica si tendinta de a capta in ghidon impulsurile date de brate in mers, urmare a efectului de vela.

Salut,

 

Elikratos, invata sa mergi pe motocicleta, la toate motocicletele daca stai infipt in ghidon se va transmite catre trenul fata impulsul dat de bratele tale. Fata aia usurica nu depune efort sa vireze motocicleta rapid.

 

Partea nasoala la Fazere este ca au o ciclistica foarte buna data in jos de o suspensie de rahat. Cine cumpara o astfel de motocicleta sa se gandeasca la schimbat arcurile fata spate si va avea alta motocicleta. Mai stabila pe franare, la intrare in, si iesire din, viraj. Se pot schimba si amortizoarele cu totul dar e deja foarte scump, si merita doar pentru cei ce stau mult timp pe circuit, pentru strada sunt de ajuns niste arcuri bune. Si schimbat uleiul la furca la 2 ani sau 10.000 de kilometri, o chestie pe care nu o face nimeni. Franele sunt mediocre, astea se datoreaza si suspensiilor, rezolvabil cu o pompa de frana de R1, la S2 sunt etrieri in 4 pistonase care-s mai ok decat la S, dar pompa e fix aceeasi.

 

@darco Daca vrei sa faci plimbari lungi ia-ti S, carena ajuta, si pe carena aia poti pune un parbriz touring cu care n-o sa-ti mai vajaie creierii, poti merge cu un flip relaxat. Fazerul e un all-rounder decent, face foarte bine treaba de oras si ok spre binisor treaba de touring. Pozitia e ok, are destula putere pentru pasager si bagaje iar daca-i faci ce ti-am spus mai sus, ii adaugi o sa Confort de la Yamaha(sau una de la Bagster sau Top Sellerie), pentru banii pe care-i dai pe ea, nu prea mai gasesti ceva asemanator.

 

Numai bine

Editat de bogdani0405
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au fost probleme la TPS prin 2005 dar o rechemare le-a rezolvat pana acum. Cica axul piniponului lantului se mai rupe din filet cate odata , arcurile furcii fata sunt cam moi dar se schimba usor daca vrei neaparat, insa in general sunt destul de bulet proof.

S as recomanda si eu, parbrizul face toti banii.

modelul 2004 a avut problema cu TPSUL,din 2005 s-a rezolvat problema,eu am 2005 si nu a fost niciodata schimbat TPSUL :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...