Sam_UnQiuL Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 si eu am aceeasi problema, cu tobe stock. nu mai vorbesc de bagajele de pe locul pasagerului... ca nu le puteam tine in casa de cum miroseau a fum Ai incercat sa faci ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 as fi curios sa vad care e problema, da totusi insist asupra curentului de aer care se formeaza. Sam, tu ai probleme de genu si cand esti singur ?! sau doar cand mergi cu pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Eu as lega-o de mai multe aspecte. Inaltimea riderului, pozitia lui (aplecat, drept), viteza obisnuita de deplasare, turatia motorului (implicit si viteza gazelor de esapament), prezenta topcase-ului (cred ca favorizeaza turbionul de fum). Sigur are legatura si cu tipul de motor naked/carenat, dar imi e greu sa estimez aici. Ca sa dau si ceva indicatii, in ordinea de mai sus: am cca 1.83, stau doar putin aplecat, viteza de deplasare de regula este mare, turatia de la 7000rpm in sus, nu am topcase. Fz6 carenat. Miros de fum = aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Eu am fz6n si geaca imi miroase tot timpul a fum. Nu am topcase sau nimic care ar putea intoarce vantul spre mine. Inaltimea 1.85 dar asta nu cred ca conteaza. pana ati scris aici m-am gandit ca e ceva normal. E primul meu motor asa ca nu am cu ce sa compar. din cand in cand am mai luat cu mine un rucsac pe care il legam pe locul pasagerului. Mirosul de fum al acestuia era mult mai persistent decat cel din geaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Eu ma dau cu FZ6N cu topcase .Inaltimea pilotului , greutatea si tipul (naked sau semicarenata ) nu cred ca are vreo importanta. Sunt tobe montate sub sa. Iar daca s-a umblat la ele nu mai sunt etanse la fel ca atunci cand au iesit din fabrica. Asta e parerea mea. Personal n-am simtit nimic pana cum, dar anul asta o sa accord mai multa importanta si revin cu feedback. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbyhehe Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 (editat) Salutare băieti , nu stiu voi daca aveti sau nu probleme cu aripa fata , dar mie de la o ureche de prindere crepata am ajuns sa am 3 din ele rupte , asa ca daca aveti/stiti etc pe cineva care are aripa fata de Fz6 varianta 2004-2006 de vânzare puneti.ma in legatura cu el multumesc. ! Sau comenzile de pe ghidon ( carcasele de semnalizari , faza, avarii etc alea ) , si alea mă interesează , multumesc si sa ne auzim cu bine Editat Februarie 3, 2015 de turbyhehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 salut ia legatura cu userul square. el are piese de FZ6 mai este si userul SSLAM care dezmembreaza un FZ6 2005 . aici /index.php?/topic/722594-dezmembrez-yamaha-fz6-model-2005/ si cred ca mai sunt si altii dar nu-mi amintesc acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Salutare,eu intre timp pana incepe iar sezonul am mai facut ceva cumparaturi 2 genti laterale din material 1 topcase 1 ghiozdan de rezervor Mai trebuiesc luate barele de prindere pentru topcase si pe urma pot sa fac toata Europa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Bine ca mi-ai amintit A facut cineva genti laterale si in special suport pentru FZ6 la Bogdan Harea? Am vazut ca face niste genti aparent foarte bune, dar sunt curios cum ies suportii si daca are deja masuratorile sau nu. Vreau sa trec pe la el pe la atelier sa vorbesc de genti laterale, dar pe vremea asta nu scot motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Eu am luat-o pe a mea direct cu suporti pentru genti laterale. » Post actualizat in 13 Feb 2015 12:09 Dragi tovarasi as mai avea o intrebare la voi,defapt 2 1.Pe ce numar aveti setata maneta de frana? 2.Pe ce numar aveti setata suspensia? Tine de greutatea si inaltimea conducatorului?Daca da am 1.87cm si 58 kg cred ca nici nu ma simte cand ma urc pe ea. Editat Februarie 13, 2015 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Maneta de frana tine de cat de tocite sunt placutele, daca sunt tocite maneta se apropie prea mult de ghidon. Cel putin eu dupa asta o reglez, nu dupa pozitie sau inaltime. Suspensia tine de greutate si preferinta de comfort, daca mergi singur sau cu pasager diferenta e destul de mare si trebuie sa schimbi setarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) @XCATale ... maneta mie mi`e reglata numa s`o pisc putin.. cea mai scurta cursa la maneta. Am biciclit mult inainte de motor, si sunt extrem de familiarizat cu franarea pe cursa scurta. Telescopul il am la setarea 3, si eu am 90 de kg:) Si in ciuda acestor lucruri, mai merg si cu prietena, aprox 55 kg. Intradevar, poate suna putin setarea 3 cu 2 persoane, da eu o simt perfect motocicleta. Si cand e denivelare MARE, imi bat toate pana in cap, ii drept ) Din fericire nu am prins decat o data asa ceva:) un canal facut prost Editat Februarie 13, 2015 de SkyWay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
field glass Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Am un yamaha fz6 2006 , ce furca upside down s ar potrivi , merge de la un r6 acelasi an ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 OK multumesc eu acum le am setate asa maneta pe 5 si suspesia pe 1 sa fie moale.In general merg singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Noi avand cric cental e usor de masurat pe spate Eu am 87 kg si o am pusa pe 6 parca (penultimul). La mers tare este de vis insa la hartoape ma omoara. Standard era pe 3 si cand ma dadeam pe curbe era jale pe 1 nici nu vreu sa ma gandesc cum e cand te inclini. Maneta ar tr cat mai sus cat sa poti trage de ea cu 2 degete. Eu daca o dau prea aproape ma trezesc ca ating manerul si frana canci. Acum o am pe 2 si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Eu am pe a mea si cric lateral si central.Il folosesc mai mult pe ala lateral deoarece ma cam chinui sa o ridic pe ala central.Sa nu mai zic cand sunt in public o pun ala lateral ca sa nu vada lumea ca ma chinui sa o ridic ,cand sunt singur unde nu e nimeni o pun pe ala central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 (editat) Sam, stai linistit ca nu umbla nimeni dupa respect. Cel mai simplu test e sa obturezi (cu ce poti) iesirea din teava de esapament si vei vedea: - daca sunt probleme la etansare o sa iasa mai mult fum pe acolo - daca obiectul cu care ai obturat miroase tare a benzina e posibil sa ai ardere incompleta sau ceva probleme cu injectia (prea multa benzina), desi la motorul de pe S2 nu m-as astepta la asa ceva decat dupa foarte multi kilometri (spre 100.000km sau mai mult). Consum de 6 litri la 100km e normal pentru traficul din Bucuresti, eu scot intre 5.5 vara si 6.5 iarna, in afara orasului mai spre 4.5. La ture lungi imi iese oricum sub 5, dar cu carena consumul e ceva mai mic pentru ca aerodinamica e mai buna. @finu, tot pe-acolo stau si eu (mai spre Prelungirea Ghencea), dar nu ies prin cartier ca seara nu sunt aproape niciodata liber - ori lucrez, ori zbor. Nici la Arc nu am fost de aproape 10 ani, pentru motocicleta e pentru mers la birou sau pentru ture departe, departe, nu pentru plimbat prin oras. Consuma mai putin s2-ul decat s1 ? Eu am reusit o singura data sa scot 5.7% la ~110, in rest numai peste 6. La 140-150 cu varfuri de 200 scosesem parca 6.7 iar in oras nu cred ca a scazut sub 7 si nu in bucuresti, mers linistit. Filtrul de aer parea destul de curat. @XCATale uita-te pe net la tutoriale de ridicat motoreta pe cric central, e foarte usor daca stii tehnica. Editat Februarie 14, 2015 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Daaa,ms colegu am gasit ceva si am si mers afara sa fac proba Trebuie sa ma apas tare pe parghia chricului si trag un pic de ghidon,parca e altfel nu mai trebuie sa fac heeeei rup heeei rup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Consuma mai putin s2-ul decat s1 ? Eu am reusit o singura data sa scot 5.7% la ~110, in rest numai peste 6. La 140-150 cu varfuri de 200 scosesem parca 6.7 iar in oras nu cred ca a scazut sub 7 si nu in bucuresti, mers linistit. Filtrul de aer parea destul de curat. Din ce spui tu, da. La o tura 5000km mixta, majoritatea in afara orasului dar si ceva Budapesta, Viena sau Praga la ore de varf, am scos media sub 5 cu bucati de 4.5-4.7. Cel mai prost consum vreodata a fost 6.84 in Bucuresti la ore de varf pe ploaie in noiembrie 2014, medie pe 225 km. Dar nu stiu cum se comporta motorul de S1, cel de S2 e castrat si gatuit, oricat ai invarti de maneta acceleratia e mai slaba decat vechiul meu CBF600 pe carburatoare de 72CP si vechi de 8 ani. Probabil nici nu are cum sa consume mult cu asemenea mapare in ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Performantele nu sunt aceleasi ? Credeam ca au acelasi cuplu si aceasi cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Performantele sunt una iar feelingul (carburatie, injectie non euro, injectie euro 3) e alta. Eu am FZ6 S1 2007 cu euro 3 iar la consum sunt la fel 5 medie. Daca merg pana in 110 si linistit am ~4. In oras mananca mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Performantele nu sunt aceleasi ? Credeam ca au acelasi cuplu si aceasi cai. Au aceeasi putere maxima (pe care nu o atingi decat in turatii foarte mari), dar dezvoltarea puterii e diferita, S2 trebuie sa indeplineasca norme de poluare mai severe si baga benzina cu pipeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Performantele sunt una iar feelingul (carburatie, injectie non euro, injectie euro 3) e alta. Eu am FZ6 S1 2007 cu euro 3 iar la consum sunt la fel 5 medie. Daca merg pana in 110 si linistit am ~4. In oras mananca mai mult. A mea e FZ6 Fazer 2006 com s-ar zice S1 ma gandesc ca la vara sa vin cu ea pana in tara pe rotile ei pt 2-3 saptamani,dar nu stiu ce consum as avea cu ea de cate ori am sa intru in peco pt plin pus partea care imi da fiori nu am facut niodata un drum de 2000 km pe motor(la acctivi am cateva drumuri bune Romania Italia si retur cu masina si nici nu mai am nevoie de harta sau de GPS,dar niciodata pe moto)ce anume ar trebui sa fac,la ce sa fiu atent,unde sa opresc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Ia un spray de curatat lantul si unul de uns la tine, unge la fiecare 4-500km si curata la 1000km si nu ai probleme. Vezi ca drumurile lungi sunt mult mai obositoare pe motocicleta, ploaia e o problema mai serioasa decat cu masina, 2000km e un drum destul de lung si de obositor; in functie de traseu o sa iti ia 3-4 zile de mers. Alimenteaza la fiecare 250km, macar sa stii ca ai rezerva la nevoie. Cu S2 alimentam la 300 km, dar am mers si peste 350 intre 2 alimentari, cu ceva emotii. Vezi dupa primii 500km ce consum scoti si adaptezi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 O punem si noi de o intalnire in primavara?desigur dupa ce terminam cu reviziile,bem un ceai cald,o bere fara alcool,dezbatem subiecte despre fazere,poate si test care e mai sprinten,S1 sau S2 sa ne lamurim:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.