bigFatAss Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) Io zic sa incerci releul tau la alt FZ6. Dupa care statorul tau la alt FZ6. Dupa care bateria ta la alt FZ6. Daca una din piesele alea face la fel, aia-i buba. Daca toate fac la fel... In opinia mea umila, e releul, am observat o defectiune identica cu a ta la motorul vechi. Schimbat releul cu unul probat si s-a rezolvat. Editat Iulie 22, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Istoria cu releul e asa: comportamentul pvestit mai sus a inceput in noiembrie anul trecut, atunci am schimbat releul original cu unul din dezmembrari, A mers vre-o 2 luni dupa care a cedat. Am pus altul de la o honda si asta a mers iar 2 luni. Sapt asta am luat unul nou cu vreo 5mil si dupa 10 min de mers a inceput iar sa nu mai incarce. Curent parazit nu am pt ca: cu motorul incalzit si fenomenul activ, am scos mufa releului si am masurat curentul consumat direct din baterie =10Amperi ceea ce e f ok. In mod normal din releul ar putea iesi max 22A(310W). Daca aveam un consumator curentul era ...peste 22Amps, generatorul si releul nu ii puteau furniza si tensiunea scadea la borne din cauza asta. Azi o sa primesc un releul original de pe un alt FZ6 si o sa mai incerc. La ce sa ma astept? O sa curga tot uleiul? Trebuie sa schimb garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salutare am o întrebare legata de ambreiajul de FZ6. Când ambreiajul ține prea sus aproape de capăt înseamnă că e pe ducă nu? În ultimele două săptămâni am făcut nustiu câte morți de motor sau am accelerat-o prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 @racataian: o sa curga putin ulei. Un pahar maxim. Nu pune relee de la alte modele, nu-s dimensionate pentru consumul motorului tau. S-ar putea sa mearga, s-ar putea sa mearga si sa pice dupa 2 luni, s-ar putea sa nu pice niciodata dar sa iti buleasca bateriile din cand in cand. Concluzia: ori nou ori testat foarte bine. Dar de la modelul tau. @XCATale: Mie cand mi s-a rupt cablul de ambreaj tinea din ce in ce mai jos, pen'ca probabil se rupeau fire din el.Eu ma bucuram ca era mai usor de tras. Pana am tras si am ramas cu maneta moale in mana. Daca-l schimbi, sa-l schimbi cu unul OEM. Ambreaj cu totul inca n-am schimbat la FZ6. Inca n-am auzit de cineva care sa-l busheasca de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Doar foarte puțin trebuie sa trag ca să cupleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Ai reglaj fin la maneta si unul mai grosier cam pe unde incepe camasa de metal. Vezi daca face vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (0730) 367 657,marius il cheama,iti aduce si piese noi,are service yamaha,are si piese sh de fazer,recomand,e profesor pe fazere,si te poate ajuta si cu diagnoza,ca lucreaza cu firmele de aiguratori daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexBD Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salut, ce tip de bec are FZ6 Fazer S1 la pozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Salut, caut sa cumpar suporti de sidecase-uri pt fz6 s 2006 cu/fara genti. Daca stiti pe cineva care ar vinde ofer bere la schimb pt. Informatie )... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistercomy Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 BeerBelly, eu vreau suportul de topcase. Am gasit la cineva tot sistemul de prindere, topcase si sidecase. Hai sa vedem cum facem. Mai sterge din inbox sa primeste private message. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salut domnilor. Am o problema cu cheile de la FZ6. Mai exact, am cumparat-o doar cu cheia rosie. Am cumparat o cheie neagra cu cip blank, am taiat-o, totul ok, dar nu pot sa o codez folosind procedura cu cheia rosie. Imi arata pe bord eroarea 52, semn ca chipul e recunoscut, intra in modul de registering new key pe parcursul procedurii, dar dupa ce termin operatiunea tot necodata e. Ce am gasit eu pe net, majoritatea re-registreaza 2 chei negre. Cand ai doar una mie-nu mi iese, poate are cineva idee ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Istoria cu releul e asa: comportamentul pvestit mai sus a inceput in noiembrie anul trecut, atunci am schimbat releul original cu unul din dezmembrari, A mers vre-o 2 luni dupa care a cedat. Am pus altul de la o honda si asta a mers iar 2 luni. Sapt asta am luat unul nou cu vreo 5mil si dupa 10 min de mers a inceput iar sa nu mai incarce. Curent parazit nu am pt ca: cu motorul incalzit si fenomenul activ, am scos mufa releului si am masurat curentul consumat direct din baterie =10Amperi ceea ce e f ok. In mod normal din releul ar putea iesi max 22A(310W). Daca aveam un consumator curentul era ...peste 22Amps, generatorul si releul nu ii puteau furniza si tensiunea scadea la borne din cauza asta. Azi o sa primesc un releul original de pe un alt FZ6 si o sa mai incerc. La ce sa ma astept? O sa curga tot uleiul? Trebuie sa schimb garnitura? Am testat cu releul original - acelasi comportament- dupa 20 min in trafic, incarcarea scade la 12.5V si nu mai creste pe 13 oricat as tura motorul. Am dus-o in alt service si mi-au dat jos statorul- rezistenta e in limite, nu are urme de uzura sau fire arse. Rotorul iarasi arata bine, fara crapaturi in magnetul permanent Are cineva alte idei ce as putea sa ii mai fac? Pur si simplu nu pot pricepe de ce nu mai incarca cand se incalzeste si sunt si la al doilea mecanic care se satura de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salut, caut sa cumpar suporti de sidecase-uri pt fz6 s 2006 cu/fara genti. Daca stiti pe cineva care ar vinde ofer bere la schimb pt. Informatie )... ms Bogdan Harea, http://www.nsewmoto.ro, ti le face si avea preturi decente. Iti face si suporti, si cutii daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) @racataian CDI? Editat Iulie 28, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Pai CDI e calculatorul motorului asa-i? Am pornit motorul doar pe baterie si consuma cam 10amps cu faza scurta pornita, daca era ceva in CDI se vedea doar intr-un consum marit. releul nu are nici o influenta din CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Pai in momentul cand se incalzesc toate si incepe fenomenul, am deconectat releul si am lasat sa mearga doar de pe baterie cu un ampermetru in serie - 10A cu faza scurta aprinsa ..deci normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 salut, carenele de pe modelul S isi fac treaba? adica se simte diferenta intre S si N la viteze de peste 100km/h? ma refer la modelul care incepe in 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 da diferenta e destul de mare ,cu Sul poti mergi in regim de touring 130-140 la ora dar cu Nul ma indoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Traian Buzenchi Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 da diferenta e destul de mare ,cu Sul poti mergi in regim de touring 130-140 la ora dar cu Nul ma indoiesc Eu merg cu 130, la mai mult iti cam ia din placere. Asta la distante de cateva sute de km, nu chiar touring. Cu S nu am mers, dar te-as sfatui sa-ti iei carenata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Pana pe la 130 pe S e acceptabil la drum lung, mai sus de 130 trebuie sa schimbi pozitia cu una culcata pe rezervor pentru ca parbrizul nu mai face fata. Culcat pe rezervor poti sa mergi cu 180 sau mai mult, dar creste consumul al naibii de mult si e si incomod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 da, S as prefera, e si simpatic carenajul spre deosebire de alte carenate. si asa in general cum sunt ca motociclete? probleme cunoscute la ele ce ar fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexBD Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salut, eu am S si am mers cu 180 fara sa ma simt ca ma da vantul jos de pe ea. Singura problema este parbrizul puig racing double bubble care pentru mine nu este ok, curentul care il parge imi vine fix in viziera si imi vajaie capul, daca ma ridic putin se face liniste, lafel si daca bag capul sub parbriz dar niciuna din pozitii nu este comoda. Ce parbrize aveti pe ale voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 da, S as prefera, e si simpatic carenajul spre deosebire de alte carenate. si asa in general cum sunt ca motociclete? probleme cunoscute la ele ce ar fii? Am avut N, modelul initial (non S2), iar acum am un Fazer S2. Sunt diferente intre versiuni (N vs Fazer) din perspectiva protectiei la vant, insa le consider discrete. Poti merge sustinut cu N-ul, fara sa te sufle curentul de pe sea si in egala masura simti din plin vajgaul pe Fazer la viteze +130 km/h. Minusurile motocicletei (sau hai sa le numesc puncte de atentie) sunt comportamentul oarecum on/off al acceleratiei (il simti la reaplicarea gazului si mai ales in treptele inferioare), furca fara optiuni de customizare a suspensiei, fata relativ usurica si tendinta de a capta in ghidon impulsurile date de brate in mers, urmare a efectului de vela. Plusurile sunt multe iar o dovada solida este ca m-am reintors la FZ6 dupa ce am 'trecut' printr-un Ducati ST2 si o Yamaha R1. My 2 cents, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 @darco - La inaltimea mea adica 1.75m cu mainile ridicate si urcat pe scaun , am mers si cu 160km/h stand drept pe mobra. (S2 Fazer ) Dupa aceasta viteza trebuia sa ma culc pe rezervor. La N dupa 100 km/h incepe " deranjul ". Eu pot merge lejer pana la 130 km/h datorita parbrizului. Cel mai mult cu actuala mobra am mers 189 km/h. Pot spune ca nu e chiar un dezastru comparativ cu Fazerul. Ambele versiuni sunt foarte stabile la viteze mari. Personal nu simt nici o diferenta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Cel mai mult cu actuala mobra am mers 189 km/h. Pot spune ca nu e chiar un dezastru comparativ cu Fazerul. Cu N-ul am mers - top speed - 215 km/h. Cel putin asta scria pe bord Cu actuala nu am trecut de 175 km/h. Am imbatranit si mi-a (mai) venit mintea la cap. Ce vreau a spune este ca motoarele sunt fundamental identice si ca, cel putin din punctul de vedere al performantelor dinamice (cu si fara vant), diferenta o face riderul (skill level, chef de dat, toleranta la risc samd). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.