Florynn Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 dupa ce incerci si vezi diferenta vorbim. in legatura cu gumele touring pt strada cele mai ok si bune mi se par cea ce am recomandat. testat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Sper sa nu fim deja offtopic, doar ca exemplu (fiecare vara minim 3000 km prin europa, la noi bucuresti si cheia): Supercorsa - anduranta 6000 km, GP Racer - 8000km. Btw, mers si cu pasagera, 15% din km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Am vro 8500 kmcu diablo roso 2,2 sezoane cu asta si 90% am mers cu pasager,pot sa zic ca sunt aproape ca noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Salut ! Vand Fzn-ul meu baieti,urgent,pret 2000 fix..!poate vrea careva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Și va mai intreb cva, de unde va achiziționați gumele?, aș preferă un set (față/spate)pt sport turing în mare parte cu pasager și bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Pireli angel gt sau michelin pr4 daca nu gresesc modelul,cauta la mymoto,cred ca ei au cele mai mici preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salut, Elikratos, invata sa mergi pe motocicleta, la toate motocicletele daca stai infipt in ghidon se va transmite catre trenul fata impulsul dat de bratele tale. Fata aia usurica nu depune efort sa vireze motocicleta rapid. Wow, super, mersi de sfat! M-ai vazut tu pe motor cu bratele infipte in ghidon, right. Ai dreptate in ceea ce predici, insa nu sunt eu enoriasul caruia sa-i canti slujba asta. Si, btw, observatia mea initiala este facuta prin comparatie cu celelalte motoare pe care le-am detinut in timp (ST2 si R1) - sper ca astfel m-am facut mai bine inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Pireli angel gt sau michelin pr4 daca nu gresesc modelul,cauta la mymoto,cred ca ei au cele mai mici preturi Mc de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexBD Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Sau la anvelopemoto.eu. Eu am luat de la ei Pilot Power. Se ocupa si de montaj, ceea ce poate fi complicat daca nu ai cum sa ti le montezi singur sau sa mearga cineva cu tine sa-ti care anvelopele la vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 salutare lume, am si eu un fz6s din 2004 si as vrea sa ii fac o chestie de genu cu xenoane... a mai facut cineva chestia asta ? stie cam cat ar costa o dracie asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 userul ®azvan are ceva asemanator pe FZ1 . ia legatura cu eluite aici /index.php?/topic/702852-fz1-fazer-fzs-1000-fazer/page-12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Vrei Angel eyes, se gasesc la pret bun dar montajul e mai complicat, trebuie sa demontezi farurile in bucati (sa dai jos sticla care e lipita si apoi sa o lipesti la loc), iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6 (am folosit eu vreo cateva luni pana mi-a murit bateria la semafor). Pe scurt, e cam complicat si personal cred ca nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6 Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam. In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii? @rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 http://www.600riders.com/forum/fz6-mods/14963-bi-xenon-projector-angel-eye-installed.html PS: nici eu nu recomand instalarea de chestii non-standard pe FZ6. Mai ales sa tii ambele faruri aprinse. Indiferent ce zice manualul de utilizare ca duce releul. Daca stai mai mult printre masini (cum stai in bucuresti), releul ala n-o sa-ti scoata stdout-ul ala cum trebe. Si o sa-ti suga bateria repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam. In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii? @rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi. Si la relanti la 1000 de ture nu scoate nici macar 100W, cu 2 becuri de 50W,pozitiile, injectie si bobine consuma din baterie, voltajul scade la 12.5V. Puterea pe iesirea unui alternator e aproape proportionala cu turatia si limitata de la o turatie (5000 rpm) in sus, la 2500 rpm ai doar vreo 150W si tot ce e mai jos e deja pe minus - in oras iesi pe minus clar cu 2 faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 E valabila treaba doar la xenoane cu doua faruri ? Eu nu o am de multa vreme si proprietarul anterior a facut modificarea asta cu ambele faruri pe faza scurta, dar cu becuri normale. Merg de aproximativ 2 luni sa zic, chiar si in trafic greu, si nu am avut probleme. Din spusele baiatului, si el a mers mai bine de un an cu ea asa, si nu a avut probleme, si nu prea as avea motive sa ma indoiesc, pentru ca a fost sincer din absolut orice privinta cu privire la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) E si mai rau cu becuri normale de 50W, consumul la HID (xenon) e cam 43W bucata la becurile de 35W. Si la mine a mers bine un an si ceva pana am nimerit vreo 2 saptamani de mers si venit de la birou la ore de varf, cu multe opriri in trafic, si intr-o seara cand am ajuns acasa am oprit motorul si am intrat sa las ceva, cand am vrut sa pornesc dupa 5 minute sa plec in oras nu a mai pornit. Masurat bateria: goala. Incarcat bateria, masurat incarcarea: 12.5V la relanti, 13.5V la 5000 rpm (era mai mult cu un singur bec). Mers in service, schimbat vreo 3 relee si 2 rotoare, masurat, etc: totul era in regula, dar nu incarca. Deconectat al doilea bec, totul e in regula. L-am lasat deconectat, ca merg mult prin oras, dar firul e cuplat in mufa de sub rezervor, la nevoie imi ia cateva minute sa il pun la loc daca stiu ca am de mers noaptea in afara orasului. Instalatia electrica initiala e facuta cu 2 faruri pe scurta, doar ca s-au prins ca nu tine si au eliminat din fabrica doar firul de la scurta de la becul din stanga: comutatorul scurta-lunga inca da curent pentru scurta, restul instalatiei e acolo, "modificarea" e doar sa legi firul lipsa in mufa de sub rezervor si la bec. Au scos firul pentru ca s-au prins astia de la Yamaha ca nu face fata in unele conditii, nu intotdeauna - ei cand l-au proiectat nu au luat in calcul blocajele de trafic in care nu incarca suficient. Editat Septembrie 5, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Sal ce husa moto imi recomandati si mie?vreau una buna,sa fie rezistenta ,asta care o am acum are 4 ani aproape mi-a facuto vantul ieri cam varza,mai mult de 100-120 lei nu dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Salutare frati fezisti! Pt cei interesati vreau sa dau fezeul (pe un tourer). Detalii puteti gasi aici: /index.php?/topic/731569-vand-yamaha-fz6n-s2-2008/ Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Salut. In meniul de diagnoza din bord apare si meniul Co, si apoi un submeniu cu C:01 si C:02 Intrebarea mea este care sunt parametrii optimi in care ar trebui sa funtioneze motocicleta? La mine erau setate cred ca de vechiul proprietar C:01 -27 si C:02 -7 acuma le-am pus amandoua la 0 sa vad cum funtioneaza. Mai exact ce regleaza acesti parametrii ? si cum influenteaza ei la putere si consum de carburant?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Mai mult power? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Salutare!Lămuriți-mă vă rog şi pe mine care e faza cu trip F,ce arată mai exact vizavi de combustibil, de pe bordul fz6 fazer an 2005!? Ştiu doar că arăta ceva gen 2,5;2,6 creşte,scade, după ce începe să clipească pe bord nivelul la benzina când rămâi pe rezervă! Mulțam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Ok,sunt lămurit, mulțam tare fain! Mă gândisem eu la ceva de genul dar nu eram sigur de ceea ce îmi trecea prin cap!Mulțumesc încă odată!Numa bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Salut am avut ghinionul sa mi se rupa oglinda dreapta din prindere,am tinut moto pe cric lateral langa un gard si mi-a impins vantul motocicleta pe gard,motocicleta ramanand sprijina in oglinda dr,urmand sa se rupa,are cineva de vanzare oglinda dr pentru fz6 fazer 2005??? Daca nu gasesc sh o sa caut noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Salut, am un Fz6 din 2005 si in ultimul timp daca nu umblu cu el 3-4 zile cand vreau sa il pornesc, nu mai porneste Can dau sa il pornesc invarte destul de bine electromotoru dar nu da nici un semn de pornire, a-2a oara cand dau sa il pornesc apare pe bord Err1. La mine la garaj este umpic de panta, imi dau drumu pe ea bag in a 2-a si porneste in juma de metru, la prima invartire de motor. Ce sa aiba oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.