Zircon Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Furca upside down de R6 2005+ nu se potriveste. Furca de R6 2003-2004 sau R6S 2005-2009 merge cu adaptoare pentru axul rotii si pentru etrierii de frana. In orice caz, axul este mai scurt decat cel de FZ6 deci surubul din capat nu o sa fie strans decat la 80%. Nu am auzit pe nimeni sa puna 2001-2002 dar e posibil sa mearga ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Vreau sa lamuresc ceva.Am gresit cu modelul motocicletei.Este vorba de Yamaha R1 din 2001.Nu trebuie inlocuit decat jugul superior(nu se potrivesc rulmentii).Important este ca furca sa fie completa(etrieri,ax roata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 stie cineva daca avariile au releu separat fata de cel de semnalizare si daca da, cum se manifesta cnd e defect ? multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Nu are releu separat.Cand e defect raman becurile aprinse sau nu se mai aprind deloc. Daca ai probleme cu el , am un releu de semnalizare.Nu este de fz6 dar este identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salut. Am nevoie de un surub de carena pt un Fazer FZ6-S2 din2004. Aveti idee unde pot gasi ceva sa se potriveasca? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Nu are releu separat.Cand e defect raman becurile aprinse sau nu se mai aprind deloc.Daca ai probleme cu el , am un releu de semnalizare.Nu este de fz6 dar este identic. problema e ca pui pe avarii, clipeste o data si atat. motorul este a lui fratemio si este in spania, deci nu prea am ce face cu releul. ms mult. asfalt uscat ! Editat Martie 17, 2011 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haedess Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Va salut. Am un FZ6 din 2004. Am citit mai sus daca e bine sau nu sa pui guma de 190 pe spate. Eu am pus, intr-adevar ii schimba look-ul si nu deranjeaza absolut deloc la drum. Acum plec sa ii schimb uleiul. Pentru prima data ii voi pune Castrol. Este o oferta buna pe Kronau pt 10w50. A mai folosit cineva uleiul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Ceva poze cu guma aia de 190 pe spate...nu de alta dar sunt foarte curios de aspect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Va salut. Am un FZ6 din 2004. Am citit mai sus daca e bine sau nu sa pui guma de 190 pe spate. Eu am pus, intr-adevar ii schimba look-ul si nu deranjeaza absolut deloc la drum. Acum plec sa ii schimb uleiul. Pentru prima data ii voi pune Castrol. Este o oferta buna pe Kronau pt 10w50. A mai folosit cineva uleiul asta? Foarte bine ai facut....eu am pus de 180 si mere de trasneste,spunea cineva pe aci ca nu mai e stabila ,ca ti fuge fata....aiureli,trebe sa te inveti nitel cu ea si nu are nici o treaba plus ca arata mult mai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) @Obeapaul 1. Headess are FZ6 din 2004 care vine din fabrica cu 120 pe fata si 180 pe spate. Trecerea la 190 pentru el nu este mare lucru, incadrandu-se in limitele maxime admise de producator (desi este biscutabil si aici) 2. Tu ai FZS 600 modelul produs pana in 2003 care vine cu 110 pe fata si 160 pe spate. Tu ai trecut de la 160 la 180. 3. Merci ai confirmat ce zicem si eu si articolele dupa net ...citez "aiureli,trebe sa te inveti nitel " ..daca erau niste prosti inginerii de la Yamaha .si tu un expert ..nu trebuia sa "te inveti, nitel" mergea de la 160mm la 180mm si atat! Editat Martie 21, 2011 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) @Obeapaul 1. Headess are FZ6 din 2004 care vine din fabrica cu 120 pe fata si 180 pe spate. Trecerea la 190 pentru el nu este mare lucru, incadrandu-se in limitele maxime admise de producator (desi este biscutabil si aici) 2. Tu ai FZS 600 modelul produs pana in 2003 care vine cu 110 pe fata si 160 pe spate. Tu ai trecut de la 160 la 180. 3. Merci ai confirmat ce zicem si eu si articolele dupa net ...citez "aiureli,trebe sa te inveti nitel " ..daca erau niste prosti inginerii de la Yamaha .si tu un expert ..nu trebuia sa "te inveti, nitel" mergea de la 160mm la 180mm si atat! Nu mi o lua in nume de rau....nu am spus ca cei de la Yamaha sunt prosti... janta de pe spate e de 5,5 si merge 180 super fain,pe fata am pus 120(STIU CU CE ECHIPARE VINE FZ6 MODEL DUPA 2003,cu toate ca au cam aceeasi bicicleta) SI MAI STIU SI EU SA CITESC IN TALON SI IN CARTEA EI DE FABRICA....eu spun doar ca mobra merge impecabil,chiar pot spune ca sta mai bine pe drum si in curbe...nu ma crede un novice in ale mersului pe 2 roti ,am ceva km si gume arse ,si ,calarit cateva mobre de a lungul timpului...imi sustin parerea ca am facut bine, chiar ffff bine pt a inlocui gumele punand mai mari,si inca o chestie....cu orice mobra si schimbare de bicicleta trebuie ,,sa te inveti nitel,,sa nu mi spui tu mie ca te sui pe o mobra ,,noua,, si ai dai gaz ca si cum ai fi pe ea de cand lumea...sa fim seriosi....Numa bine! Editat Martie 21, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Hai cu pozele, pana una-alta. Pana acum ba ca e frig, ba ca-i invelita-n garaj, ba ca nu stiu ce... .Ai iesit cu ea pe strasee, f*te-i cateva poze si urca-le aici, de asta iarna ma tot ameninti ca pui poze.. Tare curios sunt si eu cum arata cu gume mai late. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) https://picasaweb.google.com/10889840517205...970017559358754 mobra aia tm ...ezs...o sa pun si poze mai de aproape dar nu am... acum,acum...dar promit ca i fac pozeee...,ce dracu bre atata tevatura pe o guma de 180 pe spate de parca acum s o inventat ,ce ,noi nu putem fi mai ai dracu ca japonezii? Numa bine! Editat Martie 21, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haedess Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Azi am inghetat pe langa ea; aveam probleme cu iluminarea. Asa ca daca tot a trebuit sa bag niste bani, am facut comanda pt 2 xenoane. Imi pare rau ca cel de faza lunga, H7, nu imi arde si pe scurta. Am gasit locuri sa-i lipesc si balasturile care vin in kit (cat un pachet de tigari pt cine nu stie). Revin si cu foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geobhd Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Tobe pt FZ6 va intereseaza baieti. Am avut unul pe care l-am dat si mi-au ramas tobe Leo Vince separat(actualul proprietar nu le-a dorit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Am ajuns si eu in faza cauciucurilor ...sunt asa multe optiuni ...prea multe parca ,diferenta de bani nu e mare ,deci e greu de ales,eu am avut ceva cauciucuri michelin insa erau gume de circuit ,care s-au descurcat f bine si pe strada dupa ce le incalzesti , pe ud parca e mai ...dificil ,dar daca esti atent si circuli cu viteza ok . insa inainte de asta ma gandeam la www.fz6.ro ,sa formam o comunitate proprie Ce parere aveti ? Cine merge la SMAEB ?, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salutare, Fazeristi! De aseara sunt si eu proaspat posesor de Fazer 600 S2. Pana acum am avut un Suzuki GSX 650F, o motocicleta excelenta, dar cam grea pentru mine. Asa ca am dat-o si am achizitionat fazerul din poze. E din 2008, are 7800 km, si e luat din tara de nou. Pana acum nu prea m-am dumirit care e diferenta dintre ele, dar pot spune ca fazerul e mai usor si ma inteleg mai bine cu ea la manevrele pe loc. In rest, ne mai intalnim pe aici si pe la SMAEB. Bafta! Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Sa-l stapanesti sanatos si sa ne vedem la fel la smaeb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B_Bogdan Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Salut! Am si eu o problema la al meu FZ6N din 2004 cu 45.000 km la bord Azi in timp ce conduceam, deodata s-a aprins becul de avarie si mi-a aparut eroare 33. M-am documentat si se pare ca ar fi o eroare la injectorul nr 1. Am repornit motorul dupa 30 min, mergand in doar 3 pistoane si am plecat incet si greu spre casa cu ideea de a-l baga maine in service. Pe drum dupa max 500-700m, deodata becus de avarie s-a stins si motorul si-a revenit complet. Ce sa fie oare ?? Poate fi doar o eroare de injector, o problema la circuitul electric, sau prin minune un injector stricat si-a revenit? In ideea de a curata injectoarele, am decis ca o vreme sa folosesc numai benzina 98 (momentan merg cu 95) si sa folosesc si ceva aditivi gen Duralube pt a-i curata. Ceva pareri despre asta? Orice parere sau sfat m-ar ajuta! Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Azi am inghetat pe langa ea; aveam probleme cu iluminarea. Asa ca daca tot a trebuit sa bag niste bani, am facut comanda pt 2 xenoane. Imi pare rau ca cel de faza lunga, H7, nu imi arde si pe scurta. Am gasit locuri sa-i lipesc si balasturile care vin in kit (cat un pachet de tigari pt cine nu stie). Revin si cu foto. vezi ca sunt tutoriale pe net si poti face modificari(nimic foarte complicat) sa arda amandoua becurile o data..zic asta banuind ca ai fz6s nu ? am eu un link cu un blog a unui posesor de fz6s unde are tot felul de documente legate de fz6 si yamaha in general plus are postate toate modificarile care si le`a facut la motocicleta. are cu poze cu explicatii..e foarte fain facut siteul. asa tin minte ca a facut si el modificarea sa se aprinda amandoua farurile. daca esti interesat sa imi dai pm. Mesaj completat Salut! Am si eu o problema la al meu FZ6N din 2004 cu 45.000 km la bord Azi in timp ce conduceam, deodata s-a aprins becul de avarie si mi-a aparut eroare 33. M-am documentat si se pare ca ar fi o eroare la injectorul nr 1. Am repornit motorul dupa 30 min, mergand in doar 3 pistoane si am plecat incet si greu spre casa cu ideea de a-l baga maine in service. Pe drum dupa max 500-700m, deodata becus de avarie s-a stins si motorul si-a revenit complet. Ce sa fie oare ?? Poate fi doar o eroare de injector, o problema la circuitul electric, sau prin minune un injector stricat si-a revenit? In ideea de a curata injectoarele, am decis ca o vreme sa folosesc numai benzina 98 (momentan merg cu 95) si sa folosesc si ceva aditivi gen Duralube pt a-i curata. Ceva pareri despre asta? Orice parere sau sfat m-ar ajuta! Multumesc si asfalt uscat! Fault Code: 33 Diagnostic Code: 30 Symptom: Open circuit is detected in the primary lead of the ignition coil (# 1, #4). Probable cause of malfunction: Open circuit in wiring harness. Malfunction in ignition coil. Malfunction in ECU. Malfunction in a component of ignition cut-off circuit system. ai 4 cauze posibile ale defectului. nu zice nimic de vreo problema de injector infundat sau mai stiu eu altceva.. la 45.000 km(cum de are asa multi din 2004 ??) ai putea sa faci un tratament de curatare a injectoarelor ca nu ar strica in nici un caz(dar sa fii atent la proportii-o sticla de tratament e pentru un plin sau jumate de rezervor de masina) dar nu cred ca ti`ar rezolva problema.totusi,ca sa elimini din posibilitati poti sa incerci. daca te pricepi incearca sa verifici poate face masa undeva,verificate bobinele sa nu fie vreo problema la bobina care duce la injectorul cu pricina. verifica instalatia electrica sa nu fie topit rupt vreun fir care e conectat la bobina de inductie responsabila de injectorul respectiv. e o problema electrica as spune eu interpretand datele erorii. daca rezolvi problema sa postezi sa stim si noi cum se rezolva in caz ca pateste vreunul pe viitor. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B_Bogdan Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Multumesc ! Intre timp am vb si eu cu mecanicul (Gabone) si cam la aceleasi concluzii a ajuns si el. Maine voi adauga un aditiv timp de 2-3-4 plinuri pentru a curata cat se poate injectoarele, urmand ca luni sa ma duc sa verific toata instalatia electrica. Apropo de km....am cumparat-o anul trecut la 34k si..... pot spune ca m-am plimbat ceva O sa va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Scoate bornele de la baterie si uneste-le intre ele pentru 15 sec. .Scoate mufele de la injectoare si curata-le cu WD40. Dupa ce ai facut manevrele astea mergi pe A1 si da-i forja(forja=10000rpm+10min.+treapta 6). Nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B_Bogdan Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 @ laura : de curatat mufele inteleg dc, dar...cu ce ajuta unirea bornelor? 'sorry dar, chiar nu stiu' Azi m-am lamurit ca sigur este o problema de circuir, pt ca am pornit-o dimineata si a avut aceleasi simtome, iar dupa 4 ore cand i-am dat iar o cheie, dupa 10 sec de functionare in 3 pistoane si-a revenit, deci.... Multumesc pt sfaturi! Ma duc sa le pun in practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Saptmana care vine ies cu monstrul pe strada ,insa am nevoie de`o aripa fata ,daca stiti pe cineva ...sau ati azuit vre`un pont ,va rog sa mi`l impartasiti . Ca ,nu`mi e ca ma stropesc,dar imi e ca fac radiatorul varza de la pietricele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Saptmana care vine ies cu monstrul pe strada ,insa am nevoie de`o aripa fata ,daca stiti pe cineva ...sau ati azuit vre`un pont ,va rog sa mi`l impartasiti .Ca ,nu`mi e ca ma stropesc,dar imi e ca fac radiatorul varza de la pietricele ... incearca aici,vezi ce mai are. http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...c&ID=123132 bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.