Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Furca upside down de R6 2005+ nu se potriveste. Furca de R6 2003-2004 sau R6S 2005-2009 merge cu adaptoare pentru axul rotii si pentru etrierii de frana. In orice caz, axul este mai scurt decat cel de FZ6 deci surubul din capat nu o sa fie strans decat la 80%.

Nu am auzit pe nimeni sa puna 2001-2002 dar e posibil sa mearga ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vreau sa lamuresc ceva.Am gresit cu modelul motocicletei.Este vorba de Yamaha R1 din 2001.Nu trebuie inlocuit decat jugul superior(nu se potrivesc rulmentii).Important este ca furca sa fie completa(etrieri,ax roata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are releu separat.Cand e defect raman becurile aprinse sau nu se mai aprind deloc.

Daca ai probleme cu el , am un releu de semnalizare.Nu este de fz6 dar este identic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am nevoie de un surub de carena pt un Fazer FZ6-S2 din2004.

Aveti idee unde pot gasi ceva sa se potriveasca?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are releu separat.Cand e defect raman becurile aprinse sau nu se mai aprind deloc.

Daca ai probleme cu el , am un releu de semnalizare.Nu este de fz6 dar este identic.

 

problema e ca pui pe avarii, clipeste o data si atat. motorul este a lui fratemio si este in spania, deci nu prea am ce face cu releul. ms mult. asfalt uscat !

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am un FZ6 din 2004. Am citit mai sus daca e bine sau nu sa pui guma de 190 pe spate. Eu am pus, intr-adevar ii schimba look-ul si nu deranjeaza absolut deloc la drum.

 

Acum plec sa ii schimb uleiul. Pentru prima data ii voi pune Castrol. Este o oferta buna pe Kronau pt 10w50. A mai folosit cineva uleiul asta?

post-41276-1300702375.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am un FZ6 din 2004. Am citit mai sus daca e bine sau nu sa pui guma de 190 pe spate. Eu am pus, intr-adevar ii schimba look-ul si nu deranjeaza absolut deloc la drum.

 

Acum plec sa ii schimb uleiul. Pentru prima data ii voi pune Castrol. Este o oferta buna pe Kronau pt 10w50. A mai folosit cineva uleiul asta?

Foarte bine ai facut....eu am pus de 180 si mere de trasneste,spunea cineva pe aci ca nu mai e stabila ,ca ti fuge fata....aiureli,trebe sa te inveti nitel cu ea si nu are nici o treaba plus ca arata mult mai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Obeapaul

1. Headess are FZ6 din 2004 care vine din fabrica cu 120 pe fata si 180 pe spate. Trecerea la 190 pentru el nu este mare lucru, incadrandu-se in limitele maxime admise de producator (desi este biscutabil si aici)

2. Tu ai FZS 600 modelul produs pana in 2003 care vine cu 110 pe fata si 160 pe spate. Tu ai trecut de la 160 la 180.

3. Merci ai confirmat ce zicem si eu si articolele dupa net ...citez "aiureli,trebe sa te inveti nitel " ..daca erau niste prosti inginerii de la Yamaha .si tu un expert ..nu trebuia sa "te inveti, nitel" mergea de la 160mm la 180mm si atat!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Obeapaul

1. Headess are FZ6 din 2004 care vine din fabrica cu 120 pe fata si 180 pe spate. Trecerea la 190 pentru el nu este mare lucru, incadrandu-se in limitele maxime admise de producator (desi este biscutabil si aici)

2. Tu ai FZS 600 modelul produs pana in 2003 care vine cu 110 pe fata si 160 pe spate. Tu ai trecut de la 160 la 180.

3. Merci ai confirmat ce zicem si eu si articolele dupa net ...citez "aiureli,trebe sa te inveti nitel " ..daca erau niste prosti inginerii de la Yamaha .si tu un expert ..nu trebuia sa "te inveti, nitel" mergea de la 160mm la 180mm si atat!

Nu mi o lua in nume de rau....nu am spus ca cei de la Yamaha sunt prosti... janta de pe spate e de 5,5 si merge 180 super fain,pe fata am pus 120(STIU CU CE ECHIPARE VINE FZ6 MODEL DUPA 2003,cu toate ca au cam aceeasi bicicleta) SI MAI STIU SI EU SA CITESC IN TALON SI IN CARTEA EI DE FABRICA....eu spun doar ca mobra merge impecabil,chiar pot spune ca sta mai bine pe drum si in curbe...nu ma crede un novice in ale mersului pe 2 roti ,am ceva km si gume arse ,si ,calarit cateva mobre de a lungul timpului...imi sustin parerea ca am facut bine, chiar ffff bine pt a inlocui gumele punand mai mari,si inca o chestie....cu orice mobra si schimbare de bicicleta trebuie ,,sa te inveti nitel,,sa nu mi spui tu mie ca te sui pe o mobra ,,noua,, si ai dai gaz ca si cum ai fi pe ea de cand lumea...sa fim seriosi....Numa bine!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu pozele, pana una-alta. Pana acum ba ca e frig, ba ca-i invelita-n garaj, ba ca nu stiu ce... .Ai iesit cu ea pe strasee, f*te-i cateva poze si urca-le aici, de asta iarna ma tot ameninti ca pui poze.. Tare curios sunt si eu cum arata cu gume mai late.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://picasaweb.google.com/10889840517205...970017559358754 mobra aia tm ...ezs...o sa pun si poze mai de aproape dar nu am... acum,acum...dar promit ca i fac pozeee...,ce dracu bre atata tevatura pe o guma de 180 pe spate de parca acum s o inventat :laugh: ,ce ,noi nu putem fi mai ai dracu ca japonezii? ;) Numa bine! Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am inghetat pe langa ea; aveam probleme cu iluminarea. Asa ca daca tot a trebuit sa bag niste bani, am facut comanda pt 2 xenoane. Imi pare rau ca cel de faza lunga, H7, nu imi arde si pe scurta. Am gasit locuri sa-i lipesc si balasturile care vin in kit (cat un pachet de tigari pt cine nu stie).

 

Revin si cu foto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu in faza cauciucurilor ...sunt asa multe optiuni ...prea multe parca ,diferenta de bani nu e mare ,deci e greu de ales,eu am avut ceva cauciucuri michelin insa erau gume de circuit ,care s-au descurcat f bine si pe strada dupa ce le incalzesti , pe ud parca e mai ...dificil ,dar daca esti atent si circuli cu viteza ok .

insa inainte de asta ma gandeam la www.fz6.ro ,sa formam o comunitate proprie :laugh:

Ce parere aveti ?

Cine merge la SMAEB ?:(,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Fazeristi!

De aseara sunt si eu proaspat posesor de Fazer 600 S2. Pana acum am avut un Suzuki GSX 650F, o motocicleta excelenta, dar cam grea pentru mine. Asa ca am dat-o si am achizitionat fazerul din poze. E din 2008, are 7800 km, si e luat din tara de nou. Pana acum nu prea m-am dumirit care e diferenta dintre ele, dar pot spune ca fazerul e mai usor si ma inteleg mai bine cu ea la manevrele pe loc. In rest, ne mai intalnim pe aici si pe la SMAEB.

Bafta!

Shepard

post-41032-1300985361_thumb.jpg

post-41032-1300985392_thumb.jpg

post-41032-1300985421_thumb.jpg

post-41032-1300985463_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o problema la al meu FZ6N din 2004 cu 45.000 km la bord

Azi in timp ce conduceam, deodata s-a aprins becul de avarie si mi-a aparut eroare 33. M-am documentat si se pare ca ar fi o eroare la injectorul nr 1. Am repornit motorul dupa 30 min, mergand in doar 3 pistoane si am plecat incet si greu spre casa cu ideea de a-l baga maine in service. Pe drum dupa max 500-700m, deodata becus de avarie s-a stins si motorul si-a revenit complet.

 

Ce sa fie oare ?? Poate fi doar o eroare de injector, o problema la circuitul electric, sau prin minune un injector stricat si-a revenit?

 

In ideea de a curata injectoarele, am decis ca o vreme sa folosesc numai benzina 98 (momentan merg cu 95) si sa folosesc si ceva aditivi gen Duralube pt a-i curata. Ceva pareri despre asta?

 

Orice parere sau sfat m-ar ajuta!

 

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am inghetat pe langa ea; aveam probleme cu iluminarea. Asa ca daca tot a trebuit sa bag niste bani, am facut comanda pt 2 xenoane. Imi pare rau ca cel de faza lunga, H7, nu imi arde si pe scurta. Am gasit locuri sa-i lipesc si balasturile care vin in kit (cat un pachet de tigari pt cine nu stie).

 

Revin si cu foto.

 

vezi ca sunt tutoriale pe net si poti face modificari(nimic foarte complicat) sa arda amandoua becurile o data..zic asta banuind ca ai fz6s nu ? am eu un link cu un blog a unui posesor de fz6s unde are tot felul de documente legate de fz6 si yamaha in general plus are postate toate modificarile care si le`a facut la motocicleta. are cu poze cu explicatii..e foarte fain facut siteul. asa tin minte ca a facut si el modificarea sa se aprinda amandoua farurile. daca esti interesat sa imi dai pm.

Mesaj completat

Salut!

 

Am si eu o problema la al meu FZ6N din 2004 cu 45.000 km la bord

Azi in timp ce conduceam, deodata s-a aprins becul de avarie si mi-a aparut eroare 33. M-am documentat si se pare ca ar fi o eroare la injectorul nr 1. Am repornit motorul dupa 30 min, mergand in doar 3 pistoane si am plecat incet si greu spre casa cu ideea de a-l baga maine in service. Pe drum dupa max 500-700m, deodata becus de avarie s-a stins si motorul si-a revenit complet.

 

Ce sa fie oare ?? Poate fi doar o eroare de injector, o problema la circuitul electric, sau prin minune un injector stricat si-a revenit?

 

In ideea de a curata injectoarele, am decis ca o vreme sa folosesc numai benzina 98 (momentan merg cu 95) si sa folosesc si ceva aditivi gen Duralube pt a-i curata. Ceva pareri despre asta?

 

Orice parere sau sfat m-ar ajuta!

 

Multumesc si asfalt uscat!

 

Fault Code: 33

Diagnostic Code: 30

Symptom: Open circuit is detected in the primary lead of the ignition coil (# 1, #4).

Probable cause of malfunction:

Open circuit in wiring harness.

Malfunction in ignition coil.

Malfunction in ECU.

Malfunction in a component of ignition cut-off circuit system.

 

ai 4 cauze posibile ale defectului. nu zice nimic de vreo problema de injector infundat sau mai stiu eu altceva.. la 45.000 km(cum de are asa multi din 2004 ??) ai putea sa faci un tratament de curatare a injectoarelor ca nu ar strica in nici un caz(dar sa fii atent la proportii-o sticla de tratament e pentru un plin sau jumate de rezervor de masina) dar nu cred ca ti`ar rezolva problema.totusi,ca sa elimini din posibilitati poti sa incerci.

daca te pricepi incearca sa verifici poate face masa undeva,verificate bobinele sa nu fie vreo problema la bobina care duce la injectorul cu pricina. verifica instalatia electrica sa nu fie topit rupt vreun fir care e conectat la bobina de inductie responsabila de injectorul respectiv. e o problema electrica as spune eu interpretand datele erorii.

 

daca rezolvi problema sa postezi sa stim si noi cum se rezolva in caz ca pateste vreunul pe viitor.

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ! Intre timp am vb si eu cu mecanicul (Gabone) si cam la aceleasi concluzii a ajuns si el. Maine voi adauga un aditiv timp de 2-3-4 plinuri pentru a curata cat se poate injectoarele, urmand ca luni sa ma duc sa verific toata instalatia electrica.

 

Apropo de km....am cumparat-o anul trecut la 34k si..... pot spune ca m-am plimbat ceva :laugh:

 

O sa va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate bornele de la baterie si uneste-le intre ele pentru 15 sec. .Scoate mufele de la injectoare si curata-le cu WD40.

Dupa ce ai facut manevrele astea mergi pe A1 si da-i forja(forja=10000rpm+10min.+treapta 6).

Nu o sa mai ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ laura : de curatat mufele inteleg dc, dar...cu ce ajuta unirea bornelor? 'sorry dar, chiar nu stiu'

 

Azi m-am lamurit ca sigur este o problema de circuir, pt ca am pornit-o dimineata si a avut aceleasi simtome, iar dupa 4 ore cand i-am dat iar o cheie, dupa 10 sec de functionare in 3 pistoane si-a revenit, deci....

 

 

Multumesc pt sfaturi!

 

Ma duc sa le pun in practica :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptmana care vine ies cu monstrul pe strada :laugh: ,insa am nevoie de`o aripa fata ,daca stiti pe cineva ...sau ati azuit vre`un pont ,va rog sa mi`l impartasiti .

Ca ,nu`mi e ca ma stropesc,dar imi e ca fac radiatorul varza de la pietricele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptmana care vine ies cu monstrul pe strada :laugh: ,insa am nevoie de`o aripa fata ,daca stiti pe cineva ...sau ati azuit vre`un pont ,va rog sa mi`l impartasiti .

Ca ,nu`mi e ca ma stropesc,dar imi e ca fac radiatorul varza de la pietricele ...

 

incearca aici,vezi ce mai are.

 

http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...c&ID=123132

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...