Metal Heart Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Saptmana care vine ies cu monstrul pe strada ,insa am nevoie de`o aripa fata ,daca stiti pe cineva ...sau ati azuit vre`un pont ,va rog sa mi`l impartasiti .Ca ,nu`mi e ca ma stropesc,dar imi e ca fac radiatorul varza de la pietricele ... Stai linistit, nu se intampla nimic. Am mers un aproape un sezon intreg fara apripa pe fata si nu a sarit nici o piatra. Partea proasta e ca la fiecare baltoaca o sa te stropeasca fix pe cap si pe piept Laura Tazy, ti-ai vandut FZ6? Am un amic interesat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Comentati va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Ms de pont dar nu mai are decat ce este in poza . Cred ca o sa arate ciudat fara aparatoare/aripa ,si nici n`as vrea sa ma stropesc Am rezolvat cauciucurile : Pirelli Diablo Strada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Am o aripa de fz6.Problema este ca a fost reparata.Este neagra si arata foarte bine. Mesaj completat Cred ca de data asta nu o sa mai stai atat pe ganduri.Sper sa fii singurul care are nevoie de asa ceva. Adresa cred ca o mai stii.Aripa e gratis(ca o consolare ca ai ratat furca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Si am realizat ca este mare bataie de cap sa faci un accident oricat de mic ar fi el ,nu neaparat raportat la bani ci sa gasesti ce iti trebuie . Aripa este singurul lucru care-mi mai lipseste in rest e full option ,am vazut eu aseara o sa misto ...deci poate aia as mai putea schimba ,in rest totul e la maxim pe ea . Multumesc Laura ,si da ,sper sa fiu singurul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) nu stiu daca postez unde trebuie dar as vrea si eu sa pun cateva intrebari legat de fazerul de 600 nu stiu daca am inteles bine, nu se mai fabrica modelul de 600 ? de ce si argumente va rog frumos sunt incepator am o aprilia rs de 125 si as fi vrut sa imi achizitionez ceva mai mare de 600,iar modelul fazer de 600 semicarenat imi place f mult,as dori daca se poate mai multe detalii despre acest motor,care este ,,boala¨ lor sa zic asa si care sunt punctele forte ale acestui model Daca se poate sa imi spune-ti cam ce consum are,nu sunt o persoana f inalta (1,68),si motorul am sa il folosesc atat pentru oras cat si pentru iesiri afara. daca sunteti amabili sa ne cunoastem sa vad si eu acest fazer si daca e sa vad cum stau pe el,daca ma inteleg la inaltime etc deoarece in magazinele yamaha din bucuresti nu am vazut modelul de 600 ca sa il calaresc sa vad cum stau pe el multumesc anticipat sper sa ma ajutati Editat Martie 30, 2011 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 sonyy : in principiu ar trebuii sa citesti topicul cap coada ca sa iti dai seama de mai multe aspecte si intamplari altaturi de fz6 . Ar fi imposibil sa nu se mai fabrice modelul de 600cmc ,al meu nu e cel semicarenat si consuma ~5 ,maxim ~6 ,daca il brutalizez ,5 in oras si sub 5 la drum mai lung . Cam cati km ai pe aprilia si din ce oras esti ?ptr ca te va ajuta mult in trafic un motor de oras ,ca acesta,cel semicarenat nu stiu cum e ,dar fz6 e perfect din tt punctele de vedere ,il am de putin timp ,anul asta face 1 an in posesia mea,insa in 6000 7000 mii de km nu am patit nimic cu el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 nu stiu daca postez unde trebuie dar as vrea si eu sa pun cateva intrebari legat de fazerul de 600 nu stiu daca am inteles bine, nu se mai fabrica modelul de 600 ? salut! Da ai inteles bine modelul de fazer 600 a iesit din productie odata cu apartia modelului Fz6. Diferentele sun mari inntre cele 2 modele. fazerele sunt pe carburatie Fz6 injectie, difera la anvelope, frane multe multe amanunte mai mari sau mai mici. Fazerul de 600 are un consum de cca 6-8 litri in oras fata de fz6 care nu sare de 6 in oras. Mesaj completat sonyy : in principiu ar trebuii sa citesti topicul cap coada ca sa iti dai seama de mai multe aspecte si intamplari altaturi de fz6 .Ar fi imposibil sa nu se mai fabrice modelul de 600cmc , Ete ca este posibil !!! Mesaj completat 5 in oras si sub 5 la drum mai lung . si la un drum foarte lung?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 drumuri f lungi ?km câți km? eu la genul de 100 km scot sub 5 cu plecare din Berceni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) nu stiu daca postez unde trebuie dar as vrea si eu sa pun cateva intrebari legat de fazerul de 600nu stiu daca am inteles bine, nu se mai fabrica modelul de 600 ? de ce si argumente va rog frumos sunt incepator am o aprilia rs de 125 si as fi vrut sa imi achizitionez ceva mai mare de 600,iar modelul fazer de 600 semicarenat imi place f mult,as dori daca se poate mai multe detalii despre acest motor,care este ,,boala¨ lor sa zic asa si care sunt punctele forte ale acestui model Daca se poate sa imi spune-ti cam ce consum are,nu sunt o persoana f inalta (1,68),si motorul am sa il folosesc atat pentru oras cat si pentru iesiri afara. Daca sunteti amabili sa ne cunoastem sa vad si eu acest fazer si daca e sa vad cum stau pe el,daca ma inteleg la inaltime etc deoarece in magazinele yamaha din bucuresti nu am vazut modelul de 600 ca sa il calaresc sa vad cum stau pe el multumesc anticipat sper sa ma ajutati Care dintre modelel de Fazer ti-a atras atentia? Sunt diferente destul de remarcabile intre FZS600 Fazer si FZ6 Fazer. FZS 600 Fazer 1998-2001 FZS 600 Fazer 2002-2003 FZ6 Fazer 2004-prezent Cam astea sunt modelele... FZ6 arata cam la fel de cand a inceput sa se fabrice, cu unele mici modificari (face-lift). Editat Martie 30, 2011 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 sonyy : in principiu ar trebuii sa citesti topicul cap coada ca sa iti dai seama de mai multe aspecte si intamplari altaturi de fz6 .Ar fi imposibil sa nu se mai fabrice modelul de 600cmc ,al meu nu e cel semicarenat si consuma ~5 ,maxim ~6 ,daca il brutalizez ,5 in oras si sub 5 la drum mai lung . Cam cati km ai pe aprilia si din ce oras esti ?ptr ca te va ajuta mult in trafic un motor de oras ,ca acesta,cel semicarenat nu stiu cum e ,dar fz6 e perfect din tt punctele de vedere ,il am de putin timp ,anul asta face 1 an in posesia mea,insa in 6000 7000 mii de km nu am patit nimic cu el . sunt din bucuresti,si pe aprilia am vro 1000 de km daca nu un pic mai mult + vro 7000 km pe scuterul care l-am avut inainte sa dau de permis si sa imi iau motor nu am avut ocazii sa ma plimb f mult deoarece am cumparat-o la sf lunii octombrie dupa care m-am plimbat asa cate o zi sau doua cand mai prindem 8-9 grade,mai mult acum ca a venit caldura scuze ca nu am precizat modelul,modelul care imi place si mil doresc este fz6 fazer,si cand o sa am destui bani si dupa ce mai prind experienta as dori sa imi achizitionez unu sh in stare buna ca nou nout nu prea am sanse.......... i-am intrebat pe cei de la yamaha de la reprezentanta pipera daca se mai fabrica modelul de 600 cc,mi-au spus ca nu,acum o sa se fabrice cel de 800 si cel de 1000 care se fabrica si inainte...........oricum mi-ar placea un fz6 fazer accesorizat si cu carene,cel naked nu ma dau in vant dupa el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) Va salut! Am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep! Am luat motorul cu xenon. Din anumite motive le schimb cu becuri normale-halogen. Pe farul din stanga-faza lunga- avem H4. Am pus becul , totul e ok. Pe farul din stanga soclul este mai micut. Am aflat ca este H7. Am cumparat becul, se fixeaza in far, insa lamelele din spatele becului, sunt mai apropiate decat un H4. Mufa pe partea aceasta pare insa a fi tot de H4. Nu se potriveste pe becul H7! Nu inteleg de ce mufa e de H4, soclul farului de H7. Ce naiba de bec tre sa pun? A inteles cineva ce am vrut sa zic ?... Editat Martie 30, 2011 de Sirher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Va salut!Am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep! Am luat motorul cu xenon. Din anumite motive le schimb cu becuri normale-halogen. Pe farul din stanga-faza lunga- avem H4. Am pus becul , totul e ok. Pe farul din stanga soclul este mai micut. Am aflat ca este H7. Am cumparat becul, se fixeaza in far, insa lamelele din spatele becului, sunt mai apropiate decat un H4. Mufa pe partea aceasta pare insa a fi tot de H4. Nu se potriveste pe becul H7! Nu inteleg de ce mufa e de H4, soclul farului de H7. Ce naiba de bec tre sa pun? A inteles cineva ce am vrut sa zic ?... nu poti pune decat becul care se potriveste in soclu. eu nu am fz6s si nu cred ca este vreun bec special ptr soclu de fz6s. e posibil sa se fi modificat mufa ca sa poata alimenta becul xenon. eu zic sa cauti o mufa de care ti se potriveste , tai,cositoresti si ai terminat povestea. nu te complica prea mult. dar poate cineva stie mai bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Ca idee : de ce vrei sa schimbi xenonul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salutare, am si eu un FZS 600 din 2001 si am o intrebare: este normal sa-mi picure lichid de racire printr-un orificiu aflat in corpul pompei de apa in zona in care se imbina cu corpul motor? Stiti ceva de orificiul ala, care cred ca are diametrul de 3 sau 4 mm? Cu cat o accelerez mai tare cu atat picura mai des..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 banuiesc ca nu e ok ,pana acum ai avut problema asta ? Poți astupa acel orificiu sau ...ptr k nu e normal sa pierzi www.fz6.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Am observat ca picura de cand am luat-o si am desfacut pompa de apa crezand ca picura pe la imbinari respectiv pe la O-ringuri. Dar dupa ce am montat-o la loc nu s-a observat nici o schimbare in bine....si studiind un pic mai mult problema am descoperit gaura respectiva...Acuma nu stiu ce sa zic...sunt curios daca si alte modele au gaura respectiva si daca da, care este rolul ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 cursa de motogp ptr cine nu a vazut-o inca : http://dl.transfer.ro/MotoGP.2011.-.Spanis...4apr-0bfb22.rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salutare tuturor. De doua zile sunt si eu proprietarul unui FZS 1000. Dupa primul drum (400 km) m-am imprietenit cu motorul si incep sa scot ce are mai bun din el. Sunt foarte multumit de : - motor : cuplu pentru touring si putere pentru depasiri, elasticitate foarte buna, - suspensiile sunt extraordinare, pe drumuri cariate, cu gropi, denivelari poti merge tare fara sa topaie, pastreaza trasa in curbe fara efort, - franele sunt eficiente, usor dozabile, intuitive, - consumul a fost o surpriza foarte placuta. Cu topcase, toba sport si tras de el in regim interurban mi-a luat 5,6 %, - farurile sunt puternice. Ca minusuri as nota : - cricul lateral este ascuns sub suportul de picior (« foot-rest »), mi-e imposibil sa-l ating cu calcaiul sau varful cizmelor sport, noroc ca am niste fante in cizma pentru aerisiri, bag acolo tzamburusul cricului sa-l agatz, - parbrizul imi face zgomot in casca, de la 140 in sus trebuie sa-mi gasesc o pozitie fixa nici ghemuit, nici ridicat, pentru a nu se auzi vantul suparator, - nu e o motocicleta jucausa, e cam serioasa. Pentru a fi “fun” trebuie neaparat o toba aftermarket. Altfel pierde la “grin-factor”, cum ar spune un englez. Ca o concluzie : sunt foarte fericit de alegerea facuta, este exact pe stilul meu de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 FZS 600 an 2002 colantat cu 3M carbon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Bogus, cat te-a costat colajul? Ma gandesc si eu ca in loc de vopsea, sa-i bag un autocolant rosu imitatie de carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Pe material am dat in jur de 270 de lei parca, aproape 3 metri patrati de la un tip din Brasov care vindea si pe okazii.ro. Eu am colantat codita, iar la carena m-a ajutat cineva( din nefericire nu poti singur). cred ca am folosit numai 2 metri din material dar trebuie sa ai f mare grija , fiind destul de greu de realizat colantarea. Gasesti si ateliere specializate pe asa ceva, dar te va costa manopera (te rezolva si cu materialul tau). Totusi daca nu ai ceva experienta cu colantari nu iti recomand sa faci tu personal. Risti sa strici tot materialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Salutare, am si eu un FZS 600 din 2001 si am o intrebare: este normal sa-mi picure lichid de racire printr-un orificiu aflat in corpul pompei de apa in zona in care se imbina cu corpul motor? Stiti ceva de orificiul ala, care cred ca are diametrul de 3 sau 4 mm? Cu cat o accelerez mai tare cu atat picura mai des..... Salut Din minimele mele cunostinte, sper sa nu ma insel, pompa de apa e pe duca si tre' sa o schimbi. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Va salut!Am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep! Am luat motorul cu xenon. Din anumite motive le schimb cu becuri normale-halogen. Pe farul din stanga-faza lunga- avem H4. Am pus becul , totul e ok. Pe farul din stanga soclul este mai micut. Am aflat ca este H7. Am cumparat becul, se fixeaza in far, insa lamelele din spatele becului, sunt mai apropiate decat un H4. Mufa pe partea aceasta pare insa a fi tot de H4. Nu se potriveste pe becul H7! Nu inteleg de ce mufa e de H4, soclul farului de H7. Ce naiba de bec tre sa pun? A inteles cineva ce am vrut sa zic ?... Ma uit si iti spun exact. Din memorie / ambele becuri sunt H4. La stangul nu se alimenteaza decat filamentul Low iar la dreptul cel High - cand dai faza lunga. Eu am (asa am cumparat-o) un fir suplimentar care alimenteaza circuitul Low si de la dreptul, sa nu para ca am un bec ars (te opresc toti soferii sa-ti spuna asta )))) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) . Mesaj completat si incep sa scot ce are mai bun din el. Daca scoti din el segmentii si cuzinetii de palier si nu mai ai ce face cu ei, mi-i dai mie? Editat Aprilie 6, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.