Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Saptmana care vine ies cu monstrul pe strada :baldy: ,insa am nevoie de`o aripa fata ,daca stiti pe cineva ...sau ati azuit vre`un pont ,va rog sa mi`l impartasiti .

Ca ,nu`mi e ca ma stropesc,dar imi e ca fac radiatorul varza de la pietricele ...

 

Stai linistit, nu se intampla nimic. Am mers un aproape un sezon intreg fara apripa pe fata si nu a sarit nici o piatra. Partea proasta e ca la fiecare baltoaca o sa te stropeasca fix pe cap si pe piept :)

 

Laura Tazy, ti-ai vandut FZ6? Am un amic interesat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ms de pont dar nu mai are decat ce este in poza .

Cred ca o sa arate ciudat fara aparatoare/aripa ,si nici n`as vrea sa ma stropesc :)

 

Am rezolvat cauciucurile : Pirelli Diablo Strada .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o aripa de fz6.Problema este ca a fost reparata.Este neagra si arata foarte bine.

Mesaj completat

Cred ca de data asta nu o sa mai stai atat pe ganduri.Sper sa fii singurul care are nevoie de asa ceva.

Adresa cred ca o mai stii.Aripa e gratis(ca o consolare ca ai ratat furca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am realizat ca este mare bataie de cap sa faci un accident oricat de mic ar fi el ,nu neaparat raportat la bani ci sa gasesti ce iti trebuie .

Aripa este singurul lucru care-mi mai lipseste in rest e full option :baldy: ,am vazut eu aseara o sa misto ...deci poate aia as mai putea schimba ,in rest

totul e la maxim pe ea .

 

Multumesc Laura ,si da ,sper sa fiu singurul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca postez unde trebuie dar as vrea si eu sa pun cateva intrebari legat de fazerul de 600

 

nu stiu daca am inteles bine, nu se mai fabrica modelul de 600 ? de ce si argumente va rog frumos

 

sunt incepator am o aprilia rs de 125 si as fi vrut sa imi achizitionez ceva mai mare de 600,iar modelul fazer de 600 semicarenat imi place f mult,as dori daca se poate mai multe detalii despre acest motor,care este ,,boala¨ lor sa zic asa si care sunt punctele forte ale acestui model

 

Daca se poate sa imi spune-ti cam ce consum are,nu sunt o persoana f inalta (1,68),si motorul am sa il folosesc atat pentru oras cat si pentru iesiri afara.

 

daca sunteti amabili sa ne cunoastem sa vad si eu acest fazer si daca e sa vad cum stau pe el,daca ma inteleg la inaltime etc deoarece in magazinele yamaha din bucuresti nu am vazut modelul de 600 ca sa il calaresc sa vad cum stau pe el

 

 

multumesc anticipat sper sa ma ajutati

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sonyy : in principiu ar trebuii sa citesti topicul cap coada ca sa iti dai seama de mai multe aspecte si intamplari altaturi de fz6 .

Ar fi imposibil sa nu se mai fabrice modelul de 600cmc ,al meu nu e cel semicarenat si consuma ~5 ,maxim ~6 ,daca il brutalizez ,5 in oras si sub 5 la drum mai lung .

Cam cati km ai pe aprilia si din ce oras esti ?ptr ca te va ajuta mult in trafic un motor de oras ,ca acesta,cel semicarenat nu stiu cum e ,dar fz6 e perfect din tt punctele de vedere ,il am de putin timp ,anul asta face 1 an in posesia mea,insa in 6000 7000 mii de km nu am patit nimic cu el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca postez unde trebuie dar as vrea si eu sa pun cateva intrebari legat de fazerul de 600

 

nu stiu daca am inteles bine, nu se mai fabrica modelul de 600 ?

 

salut! Da ai inteles bine modelul de fazer 600 a iesit din productie odata cu apartia modelului Fz6. Diferentele sun mari inntre cele 2 modele. fazerele sunt pe carburatie Fz6 injectie, difera la anvelope, frane multe multe amanunte mai mari sau mai mici. Fazerul de 600 are un consum de cca 6-8 litri in oras fata de fz6 care nu sare de 6 in oras.

 

Mesaj completat

sonyy : in principiu ar trebuii sa citesti topicul cap coada ca sa iti dai seama de mai multe aspecte si intamplari altaturi de fz6 .

Ar fi imposibil sa nu se mai fabrice modelul de 600cmc ,

Ete ca este posibil !!!

Mesaj completat

5 in oras si sub 5 la drum mai lung .

 

si la un drum foarte lung??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca postez unde trebuie dar as vrea si eu sa pun cateva intrebari legat de fazerul de 600

nu stiu daca am inteles bine, nu se mai fabrica modelul de 600 ? de ce si argumente va rog frumos

sunt incepator am o aprilia rs de 125 si as fi vrut sa imi achizitionez ceva mai mare de 600,iar modelul fazer de 600 semicarenat imi place f mult,as dori daca se poate mai multe detalii despre acest motor,care este ,,boala¨ lor sa zic asa si care sunt punctele forte ale acestui model

Daca se poate sa imi spune-ti cam ce consum are,nu sunt o persoana f inalta (1,68),si motorul am sa il folosesc atat pentru oras cat si pentru iesiri afara.

Daca sunteti amabili sa ne cunoastem sa vad si eu acest fazer si daca e sa vad cum stau pe el,daca ma inteleg la inaltime etc deoarece in magazinele yamaha din bucuresti nu am vazut modelul de 600 ca sa il calaresc sa vad cum stau pe el

multumesc anticipat sper sa ma ajutati

 

Care dintre modelel de Fazer ti-a atras atentia? Sunt diferente destul de remarcabile intre FZS600 Fazer si FZ6 Fazer.

 

FZS 600 Fazer 1998-2001

FZS 600 Fazer 2002-2003

FZ6 Fazer 2004-prezent

 

Cam astea sunt modelele... FZ6 arata cam la fel de cand a inceput sa se fabrice, cu unele mici modificari (face-lift).

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sonyy : in principiu ar trebuii sa citesti topicul cap coada ca sa iti dai seama de mai multe aspecte si intamplari altaturi de fz6 .

Ar fi imposibil sa nu se mai fabrice modelul de 600cmc ,al meu nu e cel semicarenat si consuma ~5 ,maxim ~6 ,daca il brutalizez ,5 in oras si sub 5 la drum mai lung .

Cam cati km ai pe aprilia si din ce oras esti ?ptr ca te va ajuta mult in trafic un motor de oras ,ca acesta,cel semicarenat nu stiu cum e ,dar fz6 e perfect din tt punctele de vedere ,il am de putin timp ,anul asta face 1 an in posesia mea,insa in 6000 7000 mii de km nu am patit nimic cu el .

 

 

sunt din bucuresti,si pe aprilia am vro 1000 de km daca nu un pic mai mult + vro 7000 km pe scuterul care l-am avut inainte sa dau de permis si sa imi iau motor

nu am avut ocazii sa ma plimb f mult deoarece am cumparat-o la sf lunii octombrie dupa care m-am plimbat asa cate o zi sau doua cand mai prindem 8-9 grade,mai mult acum ca a venit caldura

 

scuze ca nu am precizat modelul,modelul care imi place si mil doresc este fz6 fazer,si cand o sa am destui bani si dupa ce mai prind experienta as dori sa imi achizitionez unu sh in stare buna ca nou nout nu prea am sanse..........

 

i-am intrebat pe cei de la yamaha de la reprezentanta pipera daca se mai fabrica modelul de 600 cc,mi-au spus ca nu,acum o sa se fabrice cel de 800 si cel de 1000 care se fabrica si inainte...........oricum mi-ar placea un fz6 fazer accesorizat si cu carene,cel naked nu ma dau in vant dupa el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep!

Am luat motorul cu xenon.

Din anumite motive le schimb cu becuri normale-halogen.

Pe farul din stanga-faza lunga- avem H4. Am pus becul , totul e ok.

Pe farul din stanga soclul este mai micut. Am aflat ca este H7. Am cumparat becul, se fixeaza in far, insa lamelele din spatele becului, sunt mai apropiate decat un H4. Mufa pe partea aceasta pare insa a fi tot de H4. Nu se potriveste pe becul H7!

 

Nu inteleg de ce mufa e de H4, soclul farului de H7. Ce naiba de bec tre sa pun?

 

A inteles cineva ce am vrut sa zic ?...

Editat de Sirher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep!

Am luat motorul cu xenon.

Din anumite motive le schimb cu becuri normale-halogen.

Pe farul din stanga-faza lunga- avem H4. Am pus becul , totul e ok.

Pe farul din stanga soclul este mai micut. Am aflat ca este H7. Am cumparat becul, se fixeaza in far, insa lamelele din spatele becului, sunt mai apropiate decat un H4. Mufa pe partea aceasta pare insa a fi tot de H4. Nu se potriveste pe becul H7!

 

Nu inteleg de ce mufa e de H4, soclul farului de H7. Ce naiba de bec tre sa pun?

 

A inteles cineva ce am vrut sa zic ?...

 

nu poti pune decat becul care se potriveste in soclu. eu nu am fz6s si nu cred ca este vreun bec special ptr soclu de fz6s. e posibil sa se fi modificat mufa ca sa poata alimenta becul xenon. eu zic sa cauti o mufa de care ti se potriveste , tai,cositoresti si ai terminat povestea. nu te complica prea mult.

dar poate cineva stie mai bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un FZS 600 din 2001 si am o intrebare: este normal sa-mi picure lichid de racire printr-un orificiu aflat in corpul pompei de apa in zona in care se imbina cu corpul motor? Stiti ceva de orificiul ala, care cred ca are diametrul de 3 sau 4 mm? Cu cat o accelerez mai tare cu atat picura mai des.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca picura de cand am luat-o si am desfacut pompa de apa crezand ca picura pe la imbinari respectiv pe la O-ringuri. Dar dupa ce am montat-o la loc nu s-a observat nici o schimbare in bine....si studiind un pic mai mult problema am descoperit gaura respectiva...Acuma nu stiu ce sa zic...sunt curios daca si alte modele au gaura respectiva si daca da, care este rolul ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. De doua zile sunt si eu proprietarul unui FZS 1000. Dupa primul drum (400 km) m-am imprietenit cu motorul si incep sa scot ce are mai bun din el. Sunt foarte multumit de :

- motor : cuplu pentru touring si putere pentru depasiri, elasticitate foarte buna,

- suspensiile sunt extraordinare, pe drumuri cariate, cu gropi, denivelari poti merge tare fara sa topaie, pastreaza trasa in curbe fara efort,

- franele sunt eficiente, usor dozabile, intuitive,

- consumul a fost o surpriza foarte placuta. Cu topcase, toba sport si tras de el in regim interurban mi-a luat 5,6 %,

- farurile sunt puternice.

Ca minusuri as nota :

- cricul lateral este ascuns sub suportul de picior (« foot-rest »), mi-e imposibil sa-l ating cu calcaiul sau varful cizmelor sport, noroc ca am niste fante in cizma pentru aerisiri, bag acolo tzamburusul cricului sa-l agatz,

- parbrizul imi face zgomot in casca, de la 140 in sus trebuie sa-mi gasesc o pozitie fixa nici ghemuit, nici ridicat, pentru a nu se auzi vantul suparator,

- nu e o motocicleta jucausa, e cam serioasa. Pentru a fi “fun” trebuie neaparat o toba aftermarket. Altfel pierde la “grin-factor”, cum ar spune un englez.

Ca o concluzie : sunt foarte fericit de alegerea facuta, este exact pe stilul meu de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe material am dat in jur de 270 de lei parca, aproape 3 metri patrati de la un tip din Brasov care vindea si pe okazii.ro. Eu am colantat codita, iar la carena m-a ajutat cineva( din nefericire nu poti singur). cred ca am folosit numai 2 metri din material dar trebuie sa ai f mare grija , fiind destul de greu de realizat colantarea. Gasesti si ateliere specializate pe asa ceva, dar te va costa manopera (te rezolva si cu materialul tau). Totusi daca nu ai ceva experienta cu colantari nu iti recomand sa faci tu personal. Risti sa strici tot materialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un FZS 600 din 2001 si am o intrebare: este normal sa-mi picure lichid de racire printr-un orificiu aflat in corpul pompei de apa in zona in care se imbina cu corpul motor? Stiti ceva de orificiul ala, care cred ca are diametrul de 3 sau 4 mm? Cu cat o accelerez mai tare cu atat picura mai des.....

 

Salut

 

Din minimele mele cunostinte, sper sa nu ma insel, pompa de apa e pe duca si tre' sa o schimbi.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep!

Am luat motorul cu xenon.

Din anumite motive le schimb cu becuri normale-halogen.

Pe farul din stanga-faza lunga- avem H4. Am pus becul , totul e ok.

Pe farul din stanga soclul este mai micut. Am aflat ca este H7. Am cumparat becul, se fixeaza in far, insa lamelele din spatele becului, sunt mai apropiate decat un H4. Mufa pe partea aceasta pare insa a fi tot de H4. Nu se potriveste pe becul H7!

 

Nu inteleg de ce mufa e de H4, soclul farului de H7. Ce naiba de bec tre sa pun?

 

A inteles cineva ce am vrut sa zic ?...

 

Ma uit si iti spun exact. Din memorie / ambele becuri sunt H4.

 

La stangul nu se alimenteaza decat filamentul Low iar la dreptul cel High - cand dai faza lunga.

Eu am (asa am cumparat-o) un fir suplimentar care alimenteaza circuitul Low si de la dreptul, sa nu para ca am un bec ars (te opresc toti soferii sa-ti spuna asta :))))) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...