ciprinakos Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Un mare MULTUMESC!!! si de la mine. Rearanjata suspensia fata (arcuri Wilbers, valve Race Tech si ulei Motul 5W) mi-a facut roata fata sa stea lipita de drum pe apoape orice tip de teren la ultima iesire - aprox 2300km in Tara Motilor - /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page-295&do=findComment&comment=3494159 & /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page-295&do=findComment&comment=3494797 Cu prima ocazie voi trece si pt o sincronizare a suspensiilor fata/spate. Toate bune si succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 Multumim Ciprinakos si Survolaj! Incepand cu sambata, 13 Iulie, pentru comenzi, programare lucrari de service, persoana de contact este Adi - 0722 620 397. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Distractie placuta in concediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut, Am facut si eu revizia la Cesar. Furca servisata, rulmenti jug, antigel, ulei, verificari supape si compresie, placute frana, distributie schimbata, kit lant, etc. Dupa revizie am motoreta noua! Merge si suna ca una noua! Recomand cu caldura!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Salut, un kit de ambreaj complet (placi+discuri, nu neaparat si arcuri) pentru R1 2007 gasim pe undeva? Si la ce bani? Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 12, 2013 Autor Share Postat Iulie 12, 2013 Se rezolva. Daca poti sa treci pe la service sa vb cu Adi sau sa-l suni 0727 668 618. Sau luni sa vb cu omul nostru de la piese OEM, daca te intereseaza OEM. Eu sunt plecat din tara doua saptamani dar se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Se rezolva. Daca poti sa treci pe la service sa vb cu Adi sau sa-l suni 0727 668 618. Sau luni sa vb cu omul nostru de la piese OEM, daca te intereseaza OEM. Eu sunt plecat din tara doua saptamani dar se rezolva. Ok, o sa trec luni cred pe la voi. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 mesteri domne. recomand. o sa revin la ei cu prima ocazie cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 25, 2013 Autor Share Postat Iulie 25, 2013 Back in bussiness! Am revenit in tara. Multumesc pentru intelegere celor care m-au sunat si i-am directionat catre Adi, in ultimele doua saptamani. Grant Racing Garage a fost si este deschis pe toata perioada verii. Avem bucuria de a va anunta ca, Cristina Udrescu, pe care GRG o sustine in campionatul european Ladies Trophy, a castigat etapa a treia a aceste competitii. Felicitari Cristina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Am fost si eu azi la GRG pt un schimb de ulei!Totul super, baietii au avut rabdare si mi-au explicat orice am avut de intrebat. Multumesc inca o data! Nu sunt motociclist de mult dar, daca vreti umila mea parere, cred ca e un loc bun sa iti intretii motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 31, 2013 Autor Share Postat Iulie 31, 2013 Multumim Piff GRG are pe stoc toate uleiurile si produsele de intretinere moto Bel-Ray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Inca o pereche de cauciucuri schimbate la GRG, de data asta la un XT 660R. Super multumit de lucrare, recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 9, 2013 Autor Share Postat August 9, 2013 (editat) Pe stoc in depozitul nostru, cu livrare imediata: Lanturi de distributie OEM pentru Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha, la preturi imbatabile Cabluri de ambreiaj, de acceleratie, de kilometraj OEM si aftermarket Ghidoane, capete de ghidon si accesorii: Manete de frana si ambreiaj, mansoane pentru aproape toate modelele de motociclete: Oglinzi retrovizoare si adaptoare: Pedale de frana si de schimbator de viteze: Scarite: Relee de incarcare si CDI-uri: Informatii si detalii pe PM sau la telefon 0725 536 332 Editat August 9, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am fost si eu miercuri seara la acest service pt un schimb de ulei. Baietii sunt foarte de treaba. In final am facut si shimbul de antigel. Cesar a lucrat la motocicleta mea. Lucreaza foarte atent si curat. Poti sta langa motocicleta in timpul operatiei. Am ramas cu o impresie placuta despre acest service si n-o sa evit sa merg la acest service ori de cate ori am nevoie. Multumesc GRG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am fost si eu miercuri seara la acest service pt un schimb de ulei. Baietii sunt foarte de treaba. In final am facut si shimbul de antigel. Cesar a lucrat la motocicleta mea. Lucreaza foarte atent si curat. Poti sta langa motocicleta in timpul operatiei. Am ramas cu o impresie placuta despre acest service si n-o sa evit sa merg la acest service ori de cate ori am nevoie. Multumesc GRG. Aiumflat roata aia spate?Ce presiune aveai in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Aiumflat roata aia spate?Ce presiune aveai in ea? Dap. Multumesc pt sfat, avea 1.5. Bine ca n-am cazut cu ea asa. Daca nu-mi spuneai tu cred ca weekend-ul asta ramaneam fara ea ca am de facut aproc 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g31987 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Si eu ii recomand, am facut schimbul de antigel la ei si au lucrat super. Nu a trebuit sa stau langa motor. Sunt de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 19, 2013 Autor Share Postat August 19, 2013 Multumim pentru feedback! Pana la sfarsitul sezonului moto 2013, Grant Racing Garage, va ofera lanturile EK si pinioanele JT, cu manopera gratis la schimbul kitului de lant, in service-ul nostru. http://www.grantmoto.ro/ http://www.ekchain.jp/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Tu mai bine vezi cand vine cauciucul ala spate si spune-mi sa stiu sa-mi aprobe astia imprumutul pentru nevoi personale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 va rog sa imi spuneti daca pana acum ati verificat / ajustat supapele la vreun vtx1300? cu multumiri, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 20, 2013 Autor Share Postat August 20, 2013 Salut! Nu am avut pana acum modelul acesta in service. Verificarea jocului la supape este o operatiune de compelxitate medie pentru orice service moto. La fel este si refacerea jocului in parametri. Cati km are motocicleta si din ce an este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Multumim pentru feedback! Pana la sfarsitul sezonului moto 2013, Grant Racing Garage, va ofera lanturile EK si pinioanele JT, cu manopera gratis la schimbul kitului de lant, in service-ul nostru. http://www.grantmoto.ro/ http://www.ekchain.jp/index.html Ma intereseaza ! Caut sa fac conversia pe ceva ultrausor si performant, ceva pe 520 ,pinion 15 (-2) foaie din aluminiu 44 (-1 ,da minus !!) , lant cel putin cu 118 zale PM pret pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Salut! Nu am avut pana acum modelul acesta in service. Verificarea jocului la supape este o operatiune de compelxitate medie pentru orice service moto. La fel este si refacerea jocului in parametri. Cati km are motocicleta si din ce an este? 2007, 1300S, sub 20k km. un cost estimativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 20, 2013 Autor Share Postat August 20, 2013 Ma intereseaza ! Caut sa fac conversia pe ceva ultrausor si performant, ceva pe 520 ,pinion 15 (-2) foaie din aluminiu 44 (-1 ,da minus !!) , lant cel putin cu 118 zale PM pret pls Chiar daca ai sa cresti raportul de transmisie de la 2.65 la 2.93 va fi o problema cu pinionul mai mic. Cea mai mare parte a randamentului mecanic al transmisiei cu lant, in cazul motocicletelor, unde vitezele sunt mari, se pierde inertial. Cu cat e pinionul fata mai mic, cu atat mari vor fi pierderile inertiale pentru masa care e obligata sa ocoleasca un ax la o raza mai mica fata de aceeasi masa, la aceeasi viteza tangentiala, la o raza mai mare Deci, daca ai gasit raportul de transmisie final care te satisface, n-ar fi rau sa-l obtii cu un pinion de atac mai mare. Pierderea asta de randament se va reflecta in principal in uzura. 2007, 1300S, sub 20k km. un cost estimativ? La numarul asta de kilometri, sansele ca jocul termic la supape sa fi iesit din parametri este foarte foarte mic. Cred ca un test de compresie ar trebui sa te linisteasca in privinta parametrilor in care functioneaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 La numarul asta de kilometri, sansele ca jocul termic la supape sa fi iesit din parametri este foarte foarte mic. Cred ca un test de compresie ar trebui sa te linisteasca in privinta parametrilor in care functioneaza motorul. discutia sta asa: trebuie facuta verificarea periodica, operatiune de mententanta daca vrei, ce NU a fost facuta conform manualului de service. nu degeaba am intrebat daca ati mai efectuat astfel de verificari, modelul fiind destul de rar. compresia este ok, motorul functioneaza impecabil. mecanic insa, tot (aproape) pe acest motor este old school, inclusiv verificare periodica a jocului supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.