Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

Salut, te astept.

In ce conditii de mers a inceput sa-ti iasa fum si de unde? Fum pot sa faca si niste cabluri electrice incinse.

Noi saptamana asta plecam la Serres la etapa RoSBK si inca nu am terminat sa ne pregatim motocicletele. Asta inseamna ca ma pot apuca de motocicleta ta dupa data de 10 octombrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 935
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Cezar,

Multumesc pentru raspuns. E OK si dupa 10 oct daca te apuci de ea, tocmai bine ca mai strang niste bani. Dar as vrea sa o aduc zilele astea, poate chiar maine. Mi-e teama sa nu moara bateria, ca asta de la care am luat-o i-a pus de 4 A si mi-e ca ma lasa iar, ca am mai incarcat-o o data.

Despre conditiile de mers in care a inceput sa scoata fum...well....incercam sa ma tin si eu dupa un prieten cu un Dragstar de 1100 :rolleyes:, si chiar mi-a zis si el ca nu prea-i place cum schimb vitezele, cica astept cam mult.

Am pus niste poze cu locul de unde iese fum, ca nu prea stiam cum sa explic. Si inca una cu furtunasul ala de vacum (asa cred ca-i zice) pe unde mi se scurge benzina, si mereu gasesc ditai pata, nu cred ca-i normal.

Oricum, cert e ca nu mai porneste sistemul de racire.

 

Scuze pt inversarea pozelor :)

 

Salut Cezar,

Multumesc pt. raspuns. E OK si dupa 10 oct sa te apuci de ea, tocmai bine ca mai strang si eu niste banuti. Dar as vrea sa vin mai repede, poate chiar maine, ca mi-e ca ma lasa iar bateria daca nu merg cu ea. Ala de la care am luat-o i-a pus de 4 A, si am incarcat-o deja o data.

Despre conditiiile de mers in care a inceput sa scoata fum...well..:rolleyes:.incercam sa ma tin si eu dupa un prieten cu un Dragstar de 1100, si asta chiar mi-a zis ca nu prea-i place cum schimb vitezele, cica astept cam mult.

Am facut niste poze cu tel. cu locul de unde iese fum, ca nu prea stiam cum sa descriu.

Si am mai obs ca mi se scurge cam multa benzina pe la furtunasul de vacum (asa cred ca-i zice), mai ales cand indrept motorul, si mereu lasa ditai pata.

Oricum, ce stiu sigur este ca nu porneste sistemul de racire.

 

Salut Cezar,

Multumesc pt. raspuns. E OK si dupa 10 oct sa te apuci de ea, tocmai bine ca mai strang si eu niste banuti. Dar as vrea sa vin mai repede, poate chiar maine, ca mi-e ca ma lasa iar bateria daca nu merg cu ea. Ala de la care am luat-o i-a pus de 4 A, si am incarcat-o deja o data.

Despre conditiiile de mers in care a inceput sa scoata fum...well..:rolleyes:.incercam sa ma tin si eu dupa un prieten cu un Dragstar de 1100, si asta chiar mi-a zis ca nu prea-i place cum schimb vitezele, cica astept cam mult.

Am facut niste poze cu tel. cu locul de unde iese fum, ca nu prea stiam cum sa descriu.

Si am mai obs ca mi se scurge cam multa benzina pe la furtunasul de vacum (asa cred ca-i zice), mai ales cand indrept motorul, si mereu lasa ditai pata.

Oricum, ce stiu sigur este ca nu porneste sistemul de racire.

 

Salut Cezar,

Multumesc pt. raspuns. E OK si dupa 10 oct sa te apuci de ea, tocmai bine ca mai strang si eu niste banuti. Dar as vrea sa vin mai repede, poate chiar maine, ca mi-e ca ma lasa iar bateria daca nu merg cu ea. Ala de la care am luat-o i-a pus de 4 A, si am incarcat-o deja o data.

Despre conditiiile de mers in care a inceput sa scoata fum...well..:rolleyes:.incercam sa ma tin si eu dupa un prieten cu un Dragstar de 1100, si asta chiar mi-a zis ca nu prea-i place cum schimb vitezele, cica astept cam mult.

Am facut niste poze cu tel. cu locul de unde iese fum, ca nu prea stiam cum sa descriu.

Si am mai obs ca mi se scurge cam multa benzina pe la furtunasul de vacum (asa cred ca-i zice), mai ales cand indrept motorul, si mereu lasa ditai pata.

Oricum, ce stiu sigur este ca nu porneste sistemul de racire.

 

:rolleyes:scuze pt abrambureala. E prima postare .

confuzie intre attach si post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,atunci marti esti la atelier.Se poate o aerisire, am schimbat eu placutele pe spate si mi s-au intarit franele,vin de la moinesti-bacau,1100xx blackbird'97,merci,la revedere.

 

Da, ne-am intors de la etapa de RoSBK, ne gasesti la telier. Da-mi telefon ca sa imi spui de ce ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Cesar,

Referitor la iernat, mai sunt locuri la voi? si ce pret, as avea bube si cu carburatoarele dar cred ca le las mai la primavara, si cu o ,,bopsea`` dar astea raman mofturi, mecanica, frane, gume si gaz sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut Cyp!

Avem foarte multe locuri pentru motociclete peste iarna, pretul este usor de inteles si rotund: 100 de lei pe luna :D In pretul asta ai niste avantaje la inceputul noului sezon - nu un "multumesc, la revedere, asfalt uscat", ci o verificare temeinica a motocicletei plus... daca e posibil fara servisare, o suspensie pe greutatea si stilul tau de mers.

 

Am inceput, impreuna cu K-Tech Suspension un program de "personalizare" suspensii pentru motociclete de strada, motociclete sport si road-race. Mai multe detalii la telefon sau pe privat. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o Honda Cb 500 de curand si se pare sau poate asa trebuie sa incarce ,habarnu-am cum ar trebuie, deci problema este cu incarcatul si am pus manometru la relantiu imi arata cam 12,50 si un pic si cand acelerez in turatie arata cam 13 si ceva ,deci trebuie sa vin pe la tine pentru treaba asta.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Banuiesc ca ai folosit voltmetrul (multimetrul) si ai masurat desigur tensiunea. Manometrul masoara presiuni.

Formula de verificare la Honda este urmatoarea: pornesti motorul, il lasi sa se incalzeascca putin, aprinzi faza lunga si turezi la 5000rpm. Masori tensiunea la bornele bateriei: valori intre 13V si 15.5V sunt in parametri cu o baterie buna. Daca la relanti ai sub 12.8, cred ca ai o problema la releu, alternator sau si la unul si la celalalt sau niste mufe topite.

Nu, nu trebuie sa vii la mine pentru asta :)

Spor la treaba!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Cesar,

 

Se mai lucreaza in perioada asta la mobre? :)

Daca da, am si eu urmatoarele probleme cu a mea iubita:

-vreau sa-i repar carenele si sa o vopsesc complet. Nu e cazuta, dar au inceput sa crape pe la imbinari/suruburi de prindere.

-trebuie verificata toata instalatia electrica..sunt multe mufe imbatranite, contacte imperfecte/ruginite, cabluri duse, etc (moto e din 2000).

- "s-a ars" computerul de bord si nu mai am afisaj pt nr de kilometri, trips, consum... Asta trebuie schimbat.. Dar nu as vrea sa iau neaparat unul nou, ca deh..e scump.

-mai e o problema cu un surub de la suspensie, care are capatul mancat si acum nu mai pot sa-i reglez deloc suspensia. Trebuie cumva inlocuit, pt ca acum, de fiecare data cand iau o groapa, roata din fata se desprinde de asfalt (e blocat pe hard)

 

Ma intereseaza in mod special sa pot rezolva la tine toate aceste probleme, ca sa nu ma plimb cu ea de la un service la altul.

De asemenea, ma intereseaza un pret estimativ al lucrarii complete. Stiu ca e destul de dificil, mai ales ca vorbim de partea electrica, care poate dura si cateva zile, dar poate reusesc sa ma orientez la un buget estimativ.

 

Moto: Hayabusa.

 

Numai bine,

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Zag

Poti sa aduci motocicleta, se pot rezolva toate problemele pe care le are.

Imediat ce vad in detaliu despre ce este vorba, fac si o estimare de pret.

 

Pana la sfarsitul anului, promotie la anvelope Dunlop: GP Racer, Sportsmart si Qualifier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la Cesar cu mai multe probleme marunte la CBF-ul meu. Mi-a rezolvat mare parte din ele si asta la un buget destul de redus. Cand o veni primavara si mai am ceva bani disponibili, mai ajung sa rezolv si ce a mai ramas. Tineti-o tot asa. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fane, impresionant motorasul ala de Honda cu 50 de mii de km de-adevaratelea, care porneste si merge mult mult mai bine decat acelasi tip de agregate, tzipla, 30k. km reali, necazute, etc., pe care le-am tot vazut puse la vanzare.

 

In continuare promo la anvelopele Dunlop, pana la sfarsitul anului si spatiu pentru gazduire moto pe timp de iarna.

Set Dunlop Qualifier 120/180 - 780 de lei

Set Dunlop Qualifier 120/190 - 830 de lei

Set Dunlop Qualifier 120/200 - 1110 de lei

Set Dunlop Sportsmart 120/180 - 1170 de lei

Set Dunlop Sportsmart 120/190 - 1190 de lei

Set Dunlop Sportsmart 120/190/55 - 1220 de lei

Set Dunlop GP Racer 120/180 - 1320 de lei

Set Dunlop GP Racer 120/190 - 1380 de lei

Set Dunlop GP Racer 120/200 - 1450 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Le-am facut si eu o vizita baietilor si am ramas placut impresionat de eleganta cu care au mesterit la motor. Nu se dau in laturi in a lucra pana aproape de mizeul noptii pentru a termina treburile incepute. Voi apela in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

De 2 ani merg la service-ul asta si de fiecare data am plecat multumit. Asta chiar si ieri cand le-am trecut pragul.

 

Singurul service cu simtul umorului :banana: . N-ai cum sa te plictisesti acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cel mai misto service si cu cele mai mici preturi banana.gif

Primesti si sfaturi si solutii in functie de bugetul pe care il ai si de inovatiile pe care vrei sa le faci la mobra 67.gif

Recomand cu incredere pentru orice interventie sau sfat legat de moto!

AAaaa era sa uit, cred ca este cel mai modern service moto din toata tara! Ai zona de clienti cu canapea si plasma si perete separator de sticla ca sa urmaresti tot timpul ce iti pateste mobra pe mana lor wave.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A ajuns luna trecuta o motoreta (Hayabusa 2000) cu suspensia fata facuta varza... dar cam aproape varza de tot :D

In primul rand avea bagat un cui de reglaj din aluminu (nat gud!!!)

post-14189-0-01726500-1338834037_thumb.jpg

pe care un destept l-a strans maximum, nu inteleg din ce motiv. Cuiul a trebuit sa fie extras pentru ca n-a mai mers in nici un fel desurubat. N-a vrut :D Evident ca furca curgea ca la robinet. Jambele cromate erau foarte uzate

post-14189-0-58904700-1338834184_thumb.jpg

si... ceea ce se preconiza, cuzinetii praf.

post-14189-0-44152800-1338834264_thumb.jpg

Cuie noi, facute de mine vs reversul medaliei - nici un manual de service nu demonteaza acest ansamblu pt ca e nedemontabil. Ba este demontabil :P cu o conditie - se distrug cuiele originale (filetul M12x1),

post-14189-0-50130200-1338834325_thumb.jpg

se scot afara stifturile cu arc si bila care fac click-ul de reglaj. Trebuiesc cuie noi, din bronz, ca alea originale,

post-14189-0-67279000-1338834388_thumb.jpg

montate, apoi sincronizate cu stiftul cu arc si bila pentru reglaj.

Sau, solutia de oameni bogati - alte jambe :D

In final, jambele cu fibrajul refacut (o operatiune de durata), nu mai curg, se pot din nou regla pe compresie. Adica sunt bune.

post-14189-0-18539900-1338834495_thumb.jpg

Concluzia:

Nu mai asteptati sa servisati suspensia fata atunci cand incepe sa curga uleiul din ea. Servisare la maximum 2 ani (sezoane) sau 25.000 km, ca la manual. Altfel, costurile sunt mult mai mari, numai cuzinetii costa mai mult decat o servisare completa de suspensie fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash pads RG Racing in Romania, si prin GRG - Grant Racing Garage.

 

Protectiile RG sunt folosite de echipele din campionatul de World Superbike, sunt testate si aprobate pentru strada si pentru curse.

http://www.rg-racing.com/

Feedback

 

Preturile de vanzare sunt cele de pe site, transformate in lei, care nu includ TVA.

 

Echipare de strada RG - crash pads aero style si capace de protectie motor pt CBR1000 RR 2010

post-14189-0-29213600-1338836529_thumb.jpg

post-14189-0-98485300-1338836542_thumb.jpg

post-14189-0-72593400-1338836558_thumb.jpg

Echipare de strada RG - crash pads aero style pt Hornet 2008

post-14189-0-65683800-1338836639_thumb.jpg

Echipare de curse RG - crash pads classic style, fork bobbins, swing arm bobbins si capac alternator carbon kevlar, pt CBR954

post-14189-0-99663300-1338836679_thumb.jpg

Echipare completa de strada GSXR 750 K7

Crash Pads Aero Style

Capace de protectie motor

Cotton Reels albastre - buloane bascula

post-14189-0-05297000-1338836724_thumb.jpg

post-14189-0-40689200-1338836735_thumb.jpg

post-14189-0-77209500-1338836748_thumb.jpg

post-14189-0-45249800-1338836761_thumb.jpg

Cazatura din cauza gumelor proaste pe amkart. Crash pads RG au pastrat motocicleta aproape intacta fara nici o zgarietura pe carene. Capacul de altenator polizat.

Am rotit crash padul pe stanga la 180 de grade, in caz de alte aventuri :D

post-14189-0-68488900-1338836832_thumb.jpg

post-14189-0-08139400-1338836851_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajuns luna trecuta o motoreta (Hayabusa 2000) cu suspensia fata facuta varza... dar cam aproape varza de tot

In primul rand avea bagat un cui de reglaj din aluminu (nat gud!!!)

post-14189-0-01726500-1338834037_thumb.jpg

pe care un destept l-a strans maximum, nu inteleg din ce motiv. Cuiul a trebuit sa fie extras pentru ca n-a mai mers in nici un fel desurubat. N-a vrut Evident ca furca curgea ca la robinet. Jambele cromate erau foarte uzate

post-14189-0-58904700-1338834184_thumb.jpg

si... ceea ce se preconiza, cuzinetii praf.

post-14189-0-44152800-1338834264_thumb.jpg

Cuie noi, facute de mine vs reversul medaliei - nici un manual de service nu demonteaza acest ansamblu pt ca e nedemontabil. Ba este demontabil cu o conditie - se distrug cuiele originale (filetul M12x1),

post-14189-0-50130200-1338834325_thumb.jpg

se scot afara stifturile cu arc si bila care fac click-ul de reglaj. Trebuiesc cuie noi, din bronz, ca alea originale,

post-14189-0-67279000-1338834388_thumb.jpg

montate, apoi sincronizate cu stiftul cu arc si bila pentru reglaj.

Sau, solutia de oameni bogati - alte jambe

In final, jambele cu fibrajul refacut (o operatiune de durata), nu mai curg, se pot din nou regla pe compresie. Adica sunt bune.

post-14189-0-18539900-1338834495_thumb.jpg

Concluzia:

Nu mai asteptati sa servisati suspensia fata atunci cand incepe sa curga uleiul din ea. Servisare la maximum 2 ani (sezoane) sau 25.000 km, ca la manual. Altfel, costurile sunt mult mai mari, numai cuzinetii costa mai mult decat o servisare completa de suspensie fata.

 

 

experienta isi spune cuvantul :D

 

bravo domnilor, ati salvat o furca

 

o sa va mai trimit si eu, da numai din astea complicate, alea simple o sa le pastrez pentru mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...