Saracie Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 sunt convins ca Bogdan va face ceva bun dar daca foloseste teava zdravana vor fi si foarte grele pe cand astea de la Altrider sunt usoare, foarte usoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 Cu un kil in plus in minus nu e mare diferenta. Am experienta crash-urilor de la Givi, foarte usoare, dar care se stramba doar de la o cazatura de pe loc. La una mai serioasa, pe sosea la 40-50 km/h, sunt inutile neprotejand nimic. Controversa este mare, unii preferand Givi sau similar, altii Turatech sau originale BMW din inox cu carne groasa, practic indestructibile. Cand am facut crash-uri pt Vstrom nu am gasit decat teava de 27 mm si am facut dispozitivul de indoire pt aceasta dimensiune. Pe Vstron sau pe F au arata bine, dar in noul trend sunt cam groase. De aici si dilema mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 azi mi-a venit crash bar-ul de la altrider. este solid,bine construit, usor de instalat...de calitate. mi se pare foarte masiv. si mai ales scump, dar sunt convins ca daca vei avea nevoie de el se va dovedi o investitie foarte bune. Nu te-ai gandit sa puni niste ciorapi de neopren pt suspensia fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 bogdan... se pare ca, comentai degeaba cate punem pe bmw usor usor ... ne depasesti la gsa crashbarul vine din fabrica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 16, 2013 Autor Share Postat Februarie 16, 2013 Eu prefer o motocicleta chiala sa adaug ce-mi place mie pe ea. Daca nu am de lucru la motocicleta propriuzisa, e o placere sa muncesti la accesorii personalizate. Pana acum nu am prea gasit accesorii facute pe placul meu si am fost nevoit sa le gandesc, sa le confectionez si testat, iar acum ma bucur de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mi-a placut raidul din clip. Marfa tare mobra asta.';) raidu o fi marfa, dar daca ar invata si sa filmeze cu gopro-ul... n-are sens sa-l pui sa bata in pamant, sa filmezi la 2-3m in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 roata fata se pare ca este compromisa si daca tot trebuie s-o schimb ma gandesc s-o fac cu una de 21". stiti ce fabricant fabrica roata 21" pentru XT12 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 roata fata se pare ca este compromisa si daca tot trebuie s-o schimb ma gandesc s-o fac cu una de 21". stiti ce fabricant fabrica roata 21" pentru XT12 ? acum fara bascalie! ce ai patit si cum la gs spitat e naspa rau nu o poate centra nimeni iar janta costa 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 de fapt cercul este compromis si daca in US costa 400 $ ma gandesc sa shichimb toata roata. anul trecut in Bulgaria, prin munti, am luat o denivelare si am strambat talonul jantei pe dreapta naspa iar pe stanga mai putin. saptamana trecuta am luat gume si cand le-am schimbat am zis sa fac treaba complet si am mers sa indrept janta. mers la indreptat si dupa indreptare nenea ala nu mi-a zis ca a dat spitele jos ca sa faca operatiunea de indreptare. am pus gumele si am mers la o tura iar spitele fiind descentrate am facut cercul praf. asa am ajuns sa stau cu mobra suspendata la propriu si la figurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 la noi prob e ca nu se pot centra degeaba as cumpara cerc si spite si sa le "inadesc" nasol avantaje si dezavantaje la spitatele tubeless parerea mea... cumpara una noua sh nu as lua de pe net ca nu stii ce iti ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 nu vreau sa iau SH ! ma gandesc sa iau cerc si spite 21" si sa fac transformarea. treaba este sa mai si gasesc pe cineva care sa stie sa faca treaba bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Arata intr-un mare fel cu 21 pe fata, si probabil se simte si in off diferenta. Cea din poza are camera, asa ca trebuie si ea "tublesita". Trimite-mi mie roata. Incerc sa o dreg. Editat Martie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 am gasit la woody's pe advrider cateva variante: 1. pe hub-ul original se monteaza spite monzter si cerc 21" de la Excel. este cel mai ieftin si cel pe care il prefer dat fiind ca raman discurile de frana originale si se fac doar mici modificari la aripa si la furtunele de frana. 2. se schimba toata roata cu cerc Excel si hub aftermarket, discuri de frana de la KTM si cu cateva modificari facute de woody's raman in functiune si abs\tcs. la varianta asta se poate opta pentru 1 sau 2 discuri. se pare ca nu prea se potriveste roata de 21 cu scutul motor pe care-l am eu pe motocicleta. am sa le dau mail si cer mai multe detalii... Multumesc Bogdan. azi (pardon,ieri) a fost inchis la shop-ul unde am roata si luni o iau de la ei si sper sa dau o fuga pana la Bucuresti. asa arata rotile cu hub-ul original. fata 1.85\21 si spatele 2.5\18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Trimite-o prin curier. E putin probabil sa o putem finaliza intr-o singura zi. Fa intai masuratorile de care am discutat sa vedem dimensiunile strambaturilor. Trasee exotice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am dres roata cat de cat la Rabinu. la Yamaha cercul costa 590 euro + TVA iar de la woody's am primit raspuns cu 470$ ce include cercul Excel 21" * 1.85 si spitele din otel supra dimensionate. Mai cer cateva informatii despre potrivire si le comand de la woody's. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2013 Autor Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Pe unde se mai plimba unii! Editat Martie 10, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Cu un kil in plus in minus nu e mare diferenta. Am experienta crash-urilor de la Givi, foarte usoare, dar care se stramba doar de la o cazatura de pe loc. La una mai serioasa, pe sosea la 40-50 km/h, sunt inutile neprotejand nimic. Controversa este mare, unii preferand Givi sau similar, altii Turatech sau originale BMW din inox cu carne groasa, practic indestructibile. Cand am facut crash-uri pt Vstrom nu am gasit decat teava de 27 mm si am facut dispozitivul de indoire pt aceasta dimensiune. Pe Vstron sau pe F au arata bine, dar in noul trend sunt cam groase. De aici si dilema mea. nu stiu ce sa spun..am avut givi ( si am si acum ) , au fost PERFECTE pevaradero ( cand am aluincat pe ulei m au protejat perfect si nu s au strambat ba chair nici prea mult nu s au polizat. pun si acum lumanari pe GIVI la biserica. Dar pesemne ca sunt diverse variante cu diverse forme, tu stii mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2013 Autor Share Postat Martie 11, 2013 Nu le cunosc decat pe cele de pe Vstrom. Am indreptat si de trei ori la aceeasi motocicleta cazuta de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 O gherla bagata sub pres a producatorului de orgi si tobe, Yamaha-Wankel RZ201-CCR, ajuta la trecerea in "PALID" a lui XT 1200Z in fata noului concept BMW GS 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Daca ar face si BMW-ul motociclete la nivelul orgilor sau tobelor Yamaha... Din pacate, mobrele BMW nu trec de nivelul tobelor de pe motocicletele Yamaha... Editat Martie 16, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 O gherla bagata sub pres a producatorului de orgi si tobe, Yamaha-Wankel RZ201-CCR, ajuta la trecerea in "PALID" a lui XT 1200Z in fata noului concept BMW GS 2013. Sa inteleg ca te-ai dat cu noul gs 2013 si cu xtz1200 si ai ajuns la concluzia asta? Ma gandeam eu ca nu! E tare interesant ca bmw-istii veritabili stiu lucrurile astea fara sa calareasca competitia. O fi de la alimentatie!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 18, 2013 Admin Share Postat Martie 18, 2013 BMW este din start mai superioara:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 E cea mai superioara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Pacar ca nu mai e pur ariana... mai are si urme galbene prin ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.