bogdan_harea Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 Mai degraba maronii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sa nu-mi spui c-au fugit nemtii din China-n Africa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sa nu-mi spui c-au fugit nemtii din China-n Africa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 8, 2013 Autor Share Postat Iunie 8, 2013 Primul Supertenere XT1200z echipat complet de NSEW moto. Crach bar, scut, suport de bagaje si cutii, toate vopsite electrostatic negru mat. Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 8, 2013 Autor Share Postat Iunie 8, 2013 Cine are acces la un strungar priceput schita cruise control pt aceasta motocicleta. La mine functioneaza foarte bine de 3 ani. Pe autostrada scap de carcei in palma de la acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 8, 2013 Admin Share Postat Iunie 8, 2013 Arata foarte bine, dar ia-ti si tu un aparat foto care SA FACA POZE, altfel pui in valoare lucrarile cu o poza adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Da' ia-ti un aparat foto, ca nu mai putem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 14, 2013 Autor Share Postat Iunie 14, 2013 Cu acelasi telefon, noutatile pt XT. Scut, similar celui original, dar cu o protectie mai mare pt filtrul de ulei. Dural de 3 mm vopsit la cerere, electrostatic negru mat si sistemul de prindere pt cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 23, 2013 Autor Share Postat Iunie 23, 2013 Autoutilitara pt livrari rapide in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Poti merge cu panourile ale? Nu iti dezechilibreaza mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 24, 2013 Autor Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Sunt usoare si am mers doar in oras 5-6 km. La fel si cu plasele de tantari. Editat Iunie 24, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Poti merge cu panourile ale? Nu iti dezechilibreaza mobra? ..pai iamaha aia chiar e dedicata pentru luat plase.. de tantari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Pt ca proprietarii de XT1200 s-au inmultit va arat o piesa simpla pe care fiecare si-o poate bricola. Plastic negru de 4 mm, doua suruburi M6 cu saibe si piulite si doua bucatele de furtun. Piesa acopera instalatia electrica de sub far folosind pt prindere gaurile existente pe motor. Cand soseste indicatorul de treapta vreau sa-l amplasez pe ea. Noul sistem de glisare pt parbriz. Mai simplu si cred mai robust, din profile de aluminiu extrudat. In cateva zile, gata si parbrizul Gata si parbrizul. Editat Iulie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Gata si parbrizul. Acum urmeaza stergatorul si stropitorul (cu duza incalzita) Si daca tot ai facut ornament pt. bord, n-ar strica ceva si sub faruri, unde e "gaura" aia de se vad toate cele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 25, 2013 Autor Share Postat August 25, 2013 (editat) E un pic mai complicat. Nu-ti bate capu. Pe sub far intra aer care compenseaza depresiunea ce se formeaza in spatele parbrizului. E bine asa . Nu merge nimic adaugat. Poate doar niste proiectoare, dar nu le simt lipsa. De urmat, urmeaza actionarea electrica a parbrizului, dar cand o fi timp. Un amic si-a facut-o la V-Strom 1000 si e super. A sosit Gipro-ul !!! Inca putin si e gata. Indicator de treapta.In sfarsit gata, montata si verificata. Arata ca desprinsa din bordul unui Ikarus, dar mai mult nu s-a putut pt cca 400roni. Editat Iulie 30, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 si cand te gandesti ca la BMW vin din fabrica........ acum inteleg de ce nu sa reusit finalizare placii mele ...... poate saptamana asta...nu de alta dar nu pot sa i iau banii omului pana nu i dau marfa ....completa si plec si eu in vacanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 8, 2013 Autor Share Postat Septembrie 8, 2013 (editat) Asta e! Nimic nu e perfect. La mine indicatorul de treapta la voi cardanul, cutia, ambriajul, simeringurile, rulmentii, flansele,...... Si cate or mai fii. Editat August 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Asta e! Nimic nu e perfect. La mine indicatorul de treapta la voi cardanul, cutia, ambriajul, simeringurile, rulmentii, flansele,...... Si cate or mai fii. Asa e d-ul Harea cu motoatrele care sunt plimbate, exploatate s-e mai si stric. Sincer sunt foarte mandru Tenere-ul dvs ca nu a avut nici o defectiune de cand aveti. Cum zicea un prieten cu Honda ca de cand are motocicleta in afar de ulei si placute, flitre nu a avut ncic o inteventie la motocicleta desi are deja 30.000 km motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 9, 2013 Autor Share Postat Septembrie 9, 2013 Eu am 54000 in 3 ani si sunt in aceeasi situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Asa e d-ul Harea cu motoatrele care sunt plimbate, exploatate s-e mai si stric. Sincer sunt foarte mandru Tenere-ul dvs ca nu a avut nici o defectiune de cand aveti. Cum zicea un prieten cu Honda ca de cand are motocicleta in afar de ulei si placute, flitre nu a avut ncic o inteventie la motocicleta desi are deja 30.000 km motocicleta. si nu stii nimic scuter honda, 45000 ( 1 cilindur, 125 cmc ) , in afara de 1 l de ulei, pllacute si un rand de caucioace. nimic .parol deci....concluzia e clara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Transalp 215000 km, merge ceas, 0 interventii la motor, cutie, etc. Doar consumabile! Asta ca sa sustin un offtopic legat de un offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Transalp 215000 km, merge ceas, 0 interventii la motor, cutie, etc. Doar consumabile! Asta ca sa sustin un offtopic legat de un offtopic Off topic: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 Dacia lu tatae a mers 500000km pana a sfarsit la remat, da, din doi in doi ani era alta, pe ici pe colo prin partile esentiale. Problema BMW-ului din ultimii ani nu este fiabilitatea in general, ci discrepanta fiabilitatii intre anumite grupe de piese. Unele sunt realmente indestructibile, altele cad dupa cateva mii de km, si asta la o marca care a traversat eroic istoria moto tocmai bazandu-se pe o fiabilitate legendara si mai putin pe performanta sau design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) BMW... o marca care a traversat eroic istoria moto tocmai bazandu-se pe o fiabilitate legendara si mai putin pe performanta sau design. BMW a traversat eroic istoria nu numai prin produsele de marca, ingineria legendara.. dar si prin scoala remarcabila de design si performantele remarcabile ale produselor motorizate. in moto.. cred ca ai auzit pina si tu despre recordurile istorice a le lui Ernst Henne sau titlurile de campioni mondial din paris-dakar... prietene, prin lipsa ta grasa de cultura moto elementara nu faci dacit sa incerci sa ciupesti titanii de fund.. ..e si asta un mod de a intra in istorie.. in istoria derizorie a ignorantilor. Editat Septembrie 10, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Victoriile BMW in competitiile moto sunt cazuri izolate, insignifiante ca numar in comparatie cu cele ale altor firme, dar insidios scoase in fata de marketing si ultrasi. Despre uratenia motorelor BMW nu are rost sa discutam fiind intradevar legendara, cel putin in perioada in care erau fiabile. Mai nou sunt, sa zicem frumoase, sa zicem performante, dar fiabile ioc. Aici sa discutam totusi despre fiare si mai putin spre deloc de persone. Pt discutii personale iti stau la dispozitie oricand, fata in fata, cu sau fara galerie, dupa cum preferi. Editat Septembrie 10, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.