Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Cu acelasi telefon, noutatile pt XT. Scut, similar celui original, dar cu o protectie mai mare pt filtrul de ulei. Dural de 3 mm vopsit la cerere, electrostatic negru mat si sistemul de prindere pt cutii. :cheers:

post-8769-0-45877900-1371217572_thumb.jpg

post-8769-0-65389700-1371217594_thumb.jpg

post-8769-0-39393300-1371217613_thumb.jpg

post-8769-0-88692600-1371217630_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Pt ca proprietarii de XT1200 s-au inmultit va arat o piesa simpla pe care fiecare si-o poate bricola. Plastic negru de 4 mm, doua suruburi M6 cu saibe si piulite si doua bucatele de furtun. Piesa acopera instalatia electrica de sub far folosind pt prindere gaurile existente pe motor. Cand soseste indicatorul de treapta vreau sa-l amplasez pe ea.



Noul sistem de glisare pt parbriz. Mai simplu si cred mai robust, din profile de aluminiu extrudat. In cateva zile, gata si parbrizul



Gata si parbrizul.

post-8769-0-90457600-1373128618_thumb.jpg

post-8769-0-85714100-1373128638_thumb.jpg

post-8769-0-43615400-1375030448_thumb.jpg

post-8769-0-90892300-1375030464_thumb.jpg

post-8769-0-72910100-1375184616_thumb.jpg

post-8769-0-42536100-1375184637_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata si parbrizul.

 

Acum urmeaza stergatorul si stropitorul (cu duza incalzita) ;)

 

Si daca tot ai facut ornament pt. bord, n-ar strica ceva si sub faruri, unde e "gaura" aia de se vad toate cele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

E un pic mai complicat. Nu-ti bate capu. Pe sub far intra aer care compenseaza depresiunea ce se formeaza in spatele parbrizului. E bine asa :friends: . Nu merge nimic adaugat. Poate doar niste proiectoare, dar nu le simt lipsa.

De urmat, urmeaza actionarea electrica a parbrizului, dar cand o fi timp.

Un amic si-a facut-o la V-Strom 1000 si e super.



:rock: A sosit Gipro-ul !!!



Inca putin si e gata. Indicator de treapta.

In sfarsit gata, montata si verificata. Arata ca desprinsa din bordul unui Ikarus, dar mai mult nu s-a putut pt cca 400roni.

post-8769-0-00208800-1376324862_thumb.jpg

post-8769-0-42819900-1377324440_thumb.jpg

post-8769-0-33712200-1377436087_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand te gandesti ca la BMW vin din fabrica........

 

acum inteleg de ce nu sa reusit finalizare placii mele ......

poate saptamana asta...nu de alta dar nu pot sa i iau banii omului pana nu i dau marfa ....completa

 

si plec si eu in vacanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asta e! Nimic nu e perfect. La mine indicatorul de treapta la voi cardanul, cutia, ambriajul, simeringurile, rulmentii, flansele,...... Si cate or mai fii.

 

Asa e d-ul Harea cu motoatrele care sunt plimbate, exploatate s-e mai si stric.

Sincer sunt foarte mandru Tenere-ul dvs ca nu a avut nici o defectiune de cand aveti. Cum zicea un prieten cu Honda ca de cand are motocicleta in afar de ulei si placute, flitre nu a avut ncic o inteventie la motocicleta desi are deja 30.000 km motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e d-ul Harea cu motoatrele care sunt plimbate, exploatate s-e mai si stric.

Sincer sunt foarte mandru Tenere-ul dvs ca nu a avut nici o defectiune de cand aveti. Cum zicea un prieten cu Honda ca de cand are motocicleta in afar de ulei si placute, flitre nu a avut ncic o inteventie la motocicleta desi are deja 30.000 km motocicleta.

si nu stii nimic

scuter honda, 45000 ( 1 cilindur, 125 cmc ) , in afara de 1 l de ulei, pllacute si un rand de caucioace. nimic .parol

deci....concluzia e clara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacia lu tatae a mers 500000km pana a sfarsit la remat, da, din doi in doi ani era alta, pe ici pe colo prin partile esentiale.

Problema BMW-ului din ultimii ani nu este fiabilitatea in general, ci discrepanta fiabilitatii intre anumite grupe de piese. Unele sunt realmente indestructibile, altele cad dupa cateva mii de km, si asta la o marca care a traversat eroic istoria moto tocmai bazandu-se pe o fiabilitate legendara si mai putin pe performanta sau design.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW... o marca care a traversat eroic istoria moto tocmai bazandu-se pe o fiabilitate legendara si mai putin pe performanta sau design.

BMW a traversat eroic istoria nu numai prin produsele de marca, ingineria legendara.. dar si prin scoala remarcabila de design si performantele remarcabile ale produselor motorizate.

in moto.. cred ca ai auzit pina si tu despre recordurile istorice a le lui Ernst Henne sau titlurile de campioni mondial din paris-dakar...

 

prietene, prin lipsa ta grasa de cultura moto elementara nu faci dacit sa incerci sa ciupesti titanii de fund..

 

..e si asta un mod de a intra in istorie.. in istoria derizorie a ignorantilor.

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victoriile BMW in competitiile moto sunt cazuri izolate, insignifiante ca numar in comparatie cu cele ale altor firme, dar insidios scoase in fata de marketing si ultrasi. Despre uratenia motorelor BMW nu are rost sa discutam fiind intradevar legendara, cel putin in perioada in care erau fiabile. Mai nou sunt, sa zicem frumoase, sa zicem performante, dar fiabile ioc. Aici sa discutam totusi despre fiare si mai putin spre deloc de persone. Pt discutii personale iti stau la dispozitie oricand, fata in fata, cu sau fara galerie, dupa cum preferi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...