Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

BMW a traversat eroic istoria nu numai prin produsele de marca, ingineria legendara.. dar si prin scoala remarcabila de design si performantele remarcabile ale produselor motorizate.

in moto.. cred ca ai auzit pina si tu despre recordurile istorice a le lui Ernst Henne sau titlurile de campioni mondial din paris-dakar...

 

prietene, prin lipsa ta grasa de cultura moto elementara nu faci dacit sa incerci sa ciupesti titanii de fund..

 

..e si asta un mod de a intra in istorie.. in istoria derizorie a ignorantilor.

 

Paris-Dakar era doar o etapa din CM de Rally-raid...

Si ca sa nu te incordezi prea tare, iata clasamentul victoriilor la Paris-Dakar : KTM - 14, Yamaha - 9, BMW - 6, Honda - 5, Cagiva - 1.

In ce priveste cursele pe circuit, nu cred ca vrei sa vorbim despre BMW, indiferent la ce perioada te referi (putem discuta de MV Agusta, NSU, Norton, Moto Guzzi, Gilera sau de japoneze).

Legat de Henne, da a fost un sportiv deosebit, dar, hai sa fim seriosi, BMW?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BMW a castigat pompand bani seriosi, KTM de asemenea... Yamaha a fost reprezentata de Yamaha France, o echipa semioficiala ca sa zic asa. Toti mari producatori au castigat doar pentru ca au avut mari piloti la ghidonul motocicletelor lor. Yamaha cu Peterhansel, BMW cu Sainct si KTM care a tras spuza pe turta lui atragand toata elita motociclistilor.

A face comparatie intre un model de serie si unul care a castigat diverse competitii denota incultura auto-moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soleilsourire.gif

 

Nu am nimic impotriva niciunui produs japonez, englez, italian

sau a altor titani fauritori de istorie adevarata in motociclism.

Vreau doar sa subliniez faptul ca indiferent de parerile subiective sau ignorante a unora

BMW a fost si este un important capitol de referinta in domeniu.

Si in productia de serie pe timp de pace, si in cea de razboi, si in design si in competitii.

"Filmuletele" deschid doar cateva file de inceput din acest imens volum cu copertile in culorile bavareze.


Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan pe intelesul tau

69393 de VIZIONARI

NU DE OAMENI .....

adica de cate ori intri si tu apare acolo +1

 

 

ups......

Neimportant, dar vizitatorii se presupune ca si citesc, inclusiv eu.

 

soleilsourire.gif

 

Nu am nimic impotriva niciunui produs japonez, englez, italian

sau a altor titani fauritori de istorie adevarata in motociclism.

Vreau doar sa subliniez faptul ca indiferent de parerile subiective sau ignorante a unora

BMW a fost si este un important capitol de referinta in domeniu.

Si in productia de serie pe timp de pace, si in cea de razboi, si in design si in competitii.

"Filmuletele" deschid doar cateva file de inceput din acest imens volum cu copertile in culorile bavareze.

 

 

Corect. Singura obiectie pe care am avut-o legat de marca este macazul schimbat de la fiabilitate spre profit, lucru remarcat nu numai de mine ci si de foarte multi inpatimiti autentici. Istoria in sine nu poate fi un argument daca prezentul nu este o continuare a ei.

 

Nu stiam ca Super Tenere-ul vine fara indicator de treapta. Pana si pe V-strom e standard. In orice caz nu as da 100 de euro pentru indicator in sine.

V-Stromul nou, ca la cel vechi era marca atw@ si mi-a creat dependenta. Desi un pic ciudat Gipro-ul merge bine si dupa o mica perioada de acomodare isi face treaba cu brio. Supertenerele ii lipsesc intradevar din fabrica indicatorul de treapta si poate cruisecontrol, pe care acum le are.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simțul măsurii și bunul-simț ar trebui să ne mai tragă din când în când de mânecă

și când criticăm din sferele noastre unilaterale de posesori intangibili... și producătorii mondiali,

și academiile mondiale de design sau tehnologiile moto de top...

 

În țările civilizate sunt firme celebre care recheamă anual zeci de mii de modele

fără isteria balcanică produsă la noi în cercurile selecte radio-șanț

ale vajnicilor spargatori autohtoni de semințe...

 

Trista realitate este că România nu reprezintă nimic în lumea moto.
La nici un capitol!
Producători, nema... putere de cumpărare, canci... campioni mondiali, oha!

 

În schimb, conform sindromului caracteristic secular Păcală și Tândală...

ne străduim mereu asiduu și alerți să punem carul înaintea boilor,

să urcăm vaca în fâneață sau porcu' în copac...

așteptând să cânte mai abitir ca privighetoarea!

 

soleilsourire.gif




Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supertenerele ii lipsesc intradevar din fabrica indicatorul de treapta si poate cruisecontrol, pe care acum le are.

 

Hai sa fim putin mai realisti si sa nu comparam cruise-control-ul adevarat de la buton, la care tot din buton cresti si descresti viteza (ca la Tiger, GSLC, KTM) cu o blocare mecanica a acceleratiei...

De indicatorul de treapta nu mai discutam ca la clasa asta de pret si in zilele noastre, este cam rusinos sa nu oferi.

Stiu insa ca deja visezi la noul GS si nu m-ar mira sa te vad in viitorul nu prea indepartat posesor de BMW din nou. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Istoria in sine nu poate fi un argument daca prezentul nu este o continuare a ei.

 

Prezentul consemneaza:

cele mai bune vanzari la moto enduro-touring: B. M. W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal. Au un model nou care vine dupa o vechitura plina de probleme. Toti fanii se grabesc sa scape de vechi pt a-l cumpara pe noul, care din fericire promite mai putine belele, fiind copiat dupa japonezi.Si in plus, BMW face cateva modele, cresterea cu cateva exemplare a vanzarilor se vede in procente imediat. Altii fac zeci de modele, deja in milioane de exemplare anual. Orice crestere circumstantiala este nivelata de volum.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania... marca BMW este de vina si pentru manelistul grobian care il fura sau cumpara pentru embleme...

si pentru posesorul subiectiv care nu are ochi... decat pentru produsele alese dupa ureche !

 

Din pacate... tot in Ro. alegerile parlamentare, emiterea de aprecieri universale si facerea de copii...

nu necesita niciun examen...

 

soleilsourire.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal. Au un model nou care vine dupa o vechitura plina de probleme. Toti fanii se grabesc sa scape de vechi pt a-l cumpara pe noul, care din fericire promite mai putine belele, fiind copiat dupa japonezi.

 

iar bati campii cu spor! :)

Am peste 80.000km pe cele trei BMW-uri care mi-au trecut prin mana; nu sunt deloc genul sa menajez motocicleta, as spune chiar total opusul tau cand vine vorba de bagat mana in acceleratie. Nu bibilesc niciodata motocicleta, doar dau cheie si plec, ca d-aia am luat-o, sa ma plimb, nu sa fac un obiect de cult din ea. O duc la service cand se fac km si atat. Merg in off-road cand am ocazia fara niciun menajament si cat de tare imi permit skill-urile.

Si in stia 80k (din care 35k pe actualul GS) am schimbat un singur senzor de ABS (sub 100€ si nu s-a pus problema de lasat in drum) la o motocicleta care atunci implinise noua ani. Si la care la revanzare dupa 3-4 sezoane si 37k km parcursi am pierdut doar 1500€. Asa ca... ma lasa rece exagerarile tale.

Daca imi iau LC-ul o fac pt ca tehnic este si mai dihai decat ce am acum, in niciun caz pt ca ar fi mai bun ca si fiabilitate. Ti-am zis, partea asta cu fiabilitatea nu a fost in niciun caz motivul pt care mereu am ales BMW. Cu totul altele sunt criteriile si cum ti-am mai zis: sansele sa mi se strice sunt foarte mici. Iar daca se strica, repar si gata. Insa toate avantajele de care posesorii de BMW se bucura tu nu le ai din start, cu certitudine. Sau mai faci cate o incropeala, mai pui un maner incalzit de colo, un indicator de treapta de colo si tot asa. Si se cam duce de rapa si diferenta aia de pret (deja nesemnificativa) cu care BMW era mai scump initial.

GS-ul "vechitura" avea inca din 2008 chestii la care Yamaha ST cinci ani mai tarziu inca nici nu viseaza, cum ar fi enduro-ESA, RDC etc. Nimicuri d-astea gen manere incalzite si indicator de treapta (cu care te mai lauzi tu p-aici) erau normale la BMW de acum 20 ani ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bogdan_harea, on 12 Sept 2013 - 13:57, said:

Este normal. Au un model nou care vine dupa o vechitura plina de probleme. Toti fanii se grabesc sa scape de vechi pt a-l cumpara pe noul, care din fericire promite mai putine belele, fiind copiat dupa japonezi."

 

PRODUSELE NOI FABRICATE CU MULTE COMPONENETE CHINA SUNT SUB MODELELE 2007 din punct de vedere al calitatii

 

SI ASTA PENTRU A PIATA O CERE...... ieftin la productie

pun pariu ca daca la Yamaha vor scoate un model nou peste e ai tu VA FI LA FEL DE "ieftin"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vanzarile la finele lui 2012 : Honda - 229.868 unitati, Yamaha - 176.798 unitati, Suzuki - 159.118 unitati, Kawasaki - 113.129 unitati, BMW - 106.358 unitati, etc

Poate si Loganul se vinde mai bine decat Lexus-ul asta insa nu inseamna ca Loganul este peste Lexus sau poate eu gresesc. In schimb ar fi bine sa verific BMW si alte marci in categoria enduro touring sau touring sa fie relevant comparatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vanzarile la finele lui 2012 : Honda - 229.868 unitati, Yamaha - 176.798 unitati, Suzuki - 159.118 unitati, Kawasaki - 113.129 unitati, BMW - 106.358 unitati, etc

 

Inseamna ca BMW, un producator considerat "premium" si "scump", nu sta rau deloc, cu atat mai mult cu cat la japoneze, apropae sigur, sunt incluse foarte multe "de masa", scutere etc pe cand la BMW in vanzari predomina modelele de la 800cmc in sus, cu pretul aferent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar bati campii cu spor! :)

Am peste 80.000km pe cele trei BMW-uri care mi-au trecut prin mana; nu sunt deloc genul sa menajez motocicleta, as spune chiar total opusul tau cand vine vorba de bagat mana in acceleratie. Nu bibilesc niciodata motocicleta, doar dau cheie si plec, ca d-aia am luat-o, sa ma plimb, nu sa fac un obiect de cult din ea. O duc la service cand se fac km si atat. Merg in off-road cand am ocazia fara niciun menajament si cat de tare imi permit skill-urile.

Si in stia 80k (din care 35k pe actualul GS) am schimbat un singur senzor de ABS (sub 100€ si nu s-a pus problema de lasat in drum) la o motocicleta care atunci implinise noua ani. Si la care la revanzare dupa 3-4 sezoane si 37k km parcursi am pierdut doar 1500€. Asa ca... ma lasa rece exagerarile tale.

Daca imi iau LC-ul o fac pt ca tehnic este si mai dihai decat ce am acum, in niciun caz pt ca ar fi mai bun ca si fiabilitate. Ti-am zis, partea asta cu fiabilitatea nu a fost in niciun caz motivul pt care mereu am ales BMW. Cu totul altele sunt criteriile si cum ti-am mai zis: sansele sa mi se strice sunt foarte mici. Iar daca se strica, repar si gata. Insa toate avantajele de care posesorii de BMW se bucura tu nu le ai din start, cu certitudine. Sau mai faci cate o incropeala, mai pui un maner incalzit de colo, un indicator de treapta de colo si tot asa. Si se cam duce de rapa si diferenta aia de pret (deja nesemnificativa) cu care BMW era mai scump initial.

GS-ul "vechitura" avea inca din 2008 chestii la care Yamaha ST cinci ani mai tarziu inca nici nu viseaza, cum ar fi enduro-ESA, RDC etc. Nimicuri d-astea gen manere incalzite si indicator de treapta (cu care te mai lauzi tu p-aici) erau normale la BMW de acum 20 ani ;)

Vlade 80000 cu trei motoare? Asta este un argument? Fa macar 80000 cu un singur motor fara sa schimbi nimic si mai vorbim.Legat de dotari suplimentare sunt platite la voi cu varf si indesat. Personal nu le simt lipsa si nici nu le vad utilitatea. Am reglat suspensia o data acum trei ani si este perfecta si pe sosea si drum forestier, ca mai mult nu pot, nici eu, nici voi. De alte fite nu am nevoie. Acum 20 ani alceva era important. Nu se schimbau cardanele cum se schimba lanturile.

 

La capitolul "batut campii" am profesori calificati, prezenti ceva mai sus. Imposibil sa-i egalez, oricat m-as stradui.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se vede si aici

profesorii calificati sunt angajati pentru a demonstra realitatea oamenilor inteligenti.

 

 

Exemplu concret din experienta proprie:

La viata mea de motociclist-jurnalist am avut in dotare si BMW GS1200...

Prin anii '90 am avut si facut 42.000 km cu o Yamaha Super Tenere 750...

Acum vreo doi ani, la rugamintea apropitarului Harea am facut si un drive-test

chiar cu motocicleta aleasa sa il reprezinte...

Concluzia mea:

Nu as refuza niciodata din dotare un BMW R1200GS indiferent de generatie.

Pentru un enduro-touring... chiar si cu micile lui imperfectiuni diferenta dintre GS si ST 1200

mi s-a parut la propriu structurala.

 

Nu as plati niciodata diferenta de pret dintre Yamaha ST model '92 si fierul recent si cu pretentii.

Nu ar reusi sa ma pacaleasca niciodata cu oarece aspect si gageturi...

iar de restul de bani m-as plimba cinstit prin lume cu un Super Tenere adevarat!



post-882-0-25768200-1379003180_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as plati niciodata diferenta de pret dintre Yamaha ST model '92 si fierul recent si cu pretentii.Nu ar reusi sa ma pacaleasca niciodata cu oarece aspect si gageturi...iar de restul de bani m-as plimba cinstit prin lume cu un Super Tenere adevarat!

Alegerea unui intelept, pacat ca nu mai este de actualitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia mea:

Nu as refuza niciodata din dotare un BMW R1200GS indiferent de generatie.

Pentru un enduro-touring... chiar si cu micile lui imperfectiuni diferenta dintre GS si ST 1200

mi s-a parut la propriu structurala.

 

 

N-am calitate de jurnalist sau alte titluri, sunt doar utilzator de zeci de mii de km pe 1200 gs si pe XT12 si prefer de departe XT-ul.

Sunt curios la ce diferenta structurala va referiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca BMW, un producator considerat "premium" si "scump", nu sta rau deloc, cu atat mai mult cu cat la japoneze, apropae sigur, sunt incluse foarte multe "de masa", scutere etc pe cand la BMW in vanzari predomina modelele de la 800cmc in sus, cu pretul aferent.

 

Nu, la BMW sunt incluse, la fel ca si la japoneze, toata gama, inclusiv scuterele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...