Saracie Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu stiu daca LC-ul are ceva in plus fata de ZE. Nu discutam de "caracter si personalitate". Nu esti deloc atent. Pe topicul de GS Vlad a scris c-a facut ride test cu GS ADV LC si a dat cateva detalii... eu am retinut doar ceva de leduri si gume dar poate nici eu n-am fost atent. ZZZZZZZZZ = 14499 EUR cu parbriz inalt, sistem port navi SW MOTECH, priza 12 V, cric central, crash bar, side case si top case ALU Yamaha, tank bag, scut SW MOTECH, semnalizari pe led, protectie suplimentara cardan, 2 filtre ulei, 2 filtre aer. Dotari de baza ale modelului: ABS, controlul tractiunii, mapare Touring sau Sport,etc. Mobra avea 0 km, an fabricatie 2011. Nu ma dezarmeaza chestia cu anul, nu am de gand sa o vand in urmatorii ani la cat de bine ne-am imprietenit S-a stapanesti cu placere ! Totusi, eu am dat 10,400 "cheala" , tu cum ai reusit performanta de 15,000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu esti deloc atent. Pe topicul de GS Vlad a scris c-a facut ride test cu GS ADV LC si a dat cateva detalii... eu am retinut doar ceva de leduri si gume dar poate nici eu n-am fost atent. S-a stapanesti cu placere ! Totusi, eu am dat 10,400 "cheala" , tu cum ai reusit performanta de 15,000 ? La data cautarilor mele am gasit in Germania cel mai bun pret , cheala, noua, la 11499 EUR. Restul a fost costul optionalelor ( nu le-am enumerat chiar toate). In Romania, spre ghinionul meu, cheala, nu am gasit sub 13-14000 EUR sau nu am intrebat unde trebuie. Asta e: e comisa Am uitat de hand guard-uri, aparatoare faruri Touratech, aparatori senzori ABS si senzor Lambda Touratech, kit stickere Worldcross, kit (nemontat inca) manere incalzite, genti textile pentru side case-uri, un bidon 500ml ulei cardan si probabil inca ceva "maruntisuri". In afara de manerele incalzite, toate montate la receptia mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2014 Autor Share Postat Aprilie 7, 2014 Daca tot te-ai intins la atatea accesorii baga si poze cu detalii pt inspiratie. Cum te simti cu parbrizul? E cel turing de la Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Daca tot te-ai intins la atatea accesorii baga si poze cu detalii pt inspiratie. Cum te simti cu parbrizul? E cel turing de la Yamaha? Da, e cel touring. Il am si pe cel stoc. O sa pun ceva poze cat de curand.Cateva sunt si aici: /index.php?/topic/89132-iesiri-organizate-plimbari-de-duminica-ale-sibienilor/page-32&do=findComment&comment=3717298 Poze : Nu stiu daca LC-ul are ceva in plus fata de ZE. Nu discutam de "caracter si personalitate".Pentru "puristi" am putea enumera niste CP in plus, niste Kg in minus, ESA (E-ul face diferenta) , RDC ,cativa mm in plus la garda la sol ,leduri si probabil alte cateva maruntisuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Pai daca sunt fabricate de poporul chinez... sunt "comuniste" De toata jena sa te lauzi ca ai facut 80000 km cu 3 (trei) beemwee. In vremuri mai vechi aceeasi distanta am facut-o fara nici-o problema mecanica tot cu 3 motoare, Minimobra, Mobra S50, si JAWA 175. Se incadreaza in aceeasi clasa dpdv fiabilitate. x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Pt yamaco@ poza cu tempomat-ul mecanic. Din inox cu piulita din dural, aceeasi greutate ca si contragreutatea originala montata in dreapta pe ghidon, vopsit electrostatic. Filet pe stanga cu trei inceputuri. Editat Aprilie 8, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 De toata jena sa te lauzi ca ai facut 80000 km cu 3 (trei) beemwee. Nu stiu de unde ai scos-o p-asta cu laudatul... spuneam doar ca am facut toti acesti km (cu amaratele alea de bemweuri care se tot strica) fara sa car macar o cheie in plus in afara de trusa de scule a motocicletei si nici macar de aia nu am avut nevoie. ZZZZZZZZZ = 14499 EUR cu parbriz inalt, sistem port navi SW MOTECH, priza 12 V, cric central, crash bar, side case si top case ALU Yamaha, tank bag, scut SW MOTECH, semnalizari pe led, protectie suplimentara cardan, 2 filtre ulei, 2 filtre aer. Dotari de baza ale modelului: ABS, controlul tractiunii, mapare Touring sau Sport,etc. Mobra avea 0 km, an fabricatie 2011. Nu ma dezarmeaza chestia cu anul, nu am de gand sa o vand in urmatorii ani la cat de bine ne-am imprietenit In primul rand, tot ce ai enumerat tu sunt niste accesorii. Dar sa mai pomenesti de cric central si priza de 12v la clasa/pretul asta, e putin cam tras de par in zilele noastre... Acum, legat de pret, si mai ales de preturi si comparatii in general, nu te supara dar sa cumperi o motocicleta de trei ani vechime (care intre timp deja a suferit si facelift) si sa compari cu pretul alteia noi, este tras de par. Faptul ca are zero km inteleg clar ca nu a fost folosita, e alta poveste. Eu ma refer la relevanta si firescul compararii preturilor. Nu vreau sa ma intreb si de ce naiba in trei ani motocicleta aia nu s-a vandut si a zacut prin vreun depozit sau showroom. BMW de exemplu nu face fata cu productia sau exista deja ceva timp de asteptare pana la livrare la GS. Ma rog, nu mai insist dar cum am spus, relevanta comparatiei preturilor este nula in asemenea caz. Cert este ca o Yamaha XT Super Tenere ABS 2014 (basic) costa in Germania (o piata foarte elocventa dupa parerea mea) 14295€. Iar un GS2014 costa tot in Germania 14.400€ (cu dotari standard echivalente: ABS, ASC, 2 moduri de mapare motor). Restul e can-can. Normal ca d-aia in Romania ai gasit la 13-14.000€, ca poate nimeni nu avea una de trei ani pe stoc. Pt. ca am vazut ca si in Roamia, ca oriunde, primesti automat reducere la motocicletele care au deja 1-2 ani "vechime" si e cat se poate de firesc. p.s. - pot sa te intreb de curiozitate ce inseamna acel "2014" la denumirea motocicletei tale in avatar? Sper ca nu pretinzi ca ai ST din 2014, doar ca l-ai achizitionat tu in 2014... cu atat mai mult cu cat deja modelul 2014 are niste schimbari. Sau mai ai inca una? Orice ar fi, sunt convins ca ai toate motivele sa te bucuri si sa-ti placa motocicleta ta si iti urez plimbari placute cu ea Tot ce am scris mai sus se refera strict la relevanta compararii preturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 khk..... parca esti HAREA de BMW................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Nu intru in polemici nesfarsite si iti multumesc pentru urari. 2014 = anul achizitiei si primei inmatriculari / primul proprietar la 0 km 2011 = anul fabricatiei Nici prin cap nu-mi trece si n-o sa-mi treaca sa ascund asta, nu-mi sta in caracter. Te poti intreba linistit de ce mobra mea a zacut 3 ani in depozit sau showroom : MA ASTEPTA CUMINTE PE MINE , cu o rabdare si fiabilitate dovedita. Te asigur ca BMW face fata cu brio la toate cererile si dealtfel in Germania doar, sunt cel putin zeci de proprietari de GS-LC 2013 care si-au trimis mobrele rulate 1000 km - 9000 km pentru trade-in cu : KTM 1190 R , KTM 1190 R ADVENTURE , YAMAHA XT1200ZE, noul GS-LC ADVENTURE si altele, pierzand intre 1500 EUR - 4000 EUR fata de pretul de achizitie. Ca cele enumerate de mine sunt accesorii sau optionale e mai putin important : incearca sa le adaugi la un GS-LC de baza sau la XT1200ZE de baza si vezi unde ajungi cu scorul. Eu asa am vrut sa-mi fac calculele, diferentele intre Z si ZE + 3 ani in Cartea de Identitate nu mi s-a parut ca justifica cei 2000 EUR diferenta intre cele 2 Super Tenere, amandoua 0 km si cu atat mai putin mi s-a parut justificabila o diferenta de 500 EUR in favoarea unui GS-LC 2013 cu 3000 km la bord, cu mai putine accesorii/optionale, predat in mai putin de un an de utilizare de catre fericitul proprietar in vederea unui trade in. Pana la urma " fiecare doarme dupa cum isi asterne " si fiecare se bucura de ceea ce are..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Nu intru in polemici nesfarsite si iti multumesc pentru urari. Pai nu avem de ce sa intram in polemica... schimbam pareri, nu ne injuram de mame. Am vazut ce-i drept ca pe forumul asta exista o pasiune deosebita pt ideea de polemica, cum l-ai contrazis pe cate unu' (chiar cu argumente) brusc e rost de "polemica". Eu daca vad atitudinea asta, renunt... Cum ai zis si tu, te astepta cuminte pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 16, 2014 Autor Share Postat Aprilie 16, 2014 cu amaratele alea de bemweuri care se tot stricaAdevar graiesti ! Tempomatul montat impreuna cu manerele incalzite Daytona. O veste buna pt cei care se pregatesc sa schimbe bateriile originale. Am gasit la fabricantul Landport ( Olanda) cu distributie si in RO, bateria YTZ 14s-BS, care are aceleeasi dimensiuni exterioare cu cea originala YTZ12s-BS, respectiv 150x87x70, dar capacitate mai mare, 14 in loc de 12 si 230 in loc de 210. Daca este cineva interesat ii dau telefonul de contact pe PM. http://traildreamer.com/en/la-super-tenere-1200-de-david-fretigne-preparada-por-christian-giordanengo/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Frumoasă rău! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Frumoasă rău! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) Yamaco@, cam asa arata parbrizul si modul de prindere glisant pe suportul original al motocicletei. L-am lasat cu muste sa fie mai vizibil in poza. Editat Aprilie 23, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Salut ! Ati incercat protectiile de neopren pentru furca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Inca nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Faina motocicleta ! Merita fiecare banut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Salut ! Ati incercat protectiile de neopren pentru furca ? Le-am montat. Sunt cele de la Touratech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 pune poze te rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Adevar graiesti ! Tempomatul montat impreuna cu manerele incalzite Daytona. O veste buna pt cei care se pregatesc sa schimbe bateriile originale. Am gasit la fabricantul Landport ( Olanda) cu distributie si in RO, bateria YTZ 14s-BS, care are aceleeasi dimensiuni exterioare cu cea originala YTZ12s-BS, respectiv 150x87x70, dar capacitate mai mare, 14 in loc de 12 si 230 in loc de 210. Daca este cineva interesat ii dau telefonul de contact pe PM. http://traildreamer.com/en/la-super-tenere-1200-de-david-fretigne-preparada-por-christian-giordanengo/ Dimensiunile bateriei originale nu sunt 150 x 87 x 110 ? Am gasit asta : http://www.ebay.de/itm/YUASA-BATTERIE-GEL-YTZ14S-51101-GTZ14S-MOTORRAD-12V-11-2Ah-230A-EN-150x87x110-/400285168306?pt=DE_Motorradteile&hash=item5d32daf2b2 » Post actualizat in 23 Jun 2014 07:14 Dimensiunile bateriei originale nu sunt 150 x 87 x 110 ? Am gasit asta : http://www.ebay.de/itm/YUASA-BATTERIE-GEL-YTZ14S-51101-GTZ14S-MOTORRAD-12V-11-2Ah-230A-EN-150x87x110-/400285168306?pt=DE_Motorradteile&hash=item5d32daf2b2 Sau asta : http://www.ebay.de/itm/YTZ14-S-Motorrad-Batterie-11-5Ah-250A-12V-AGM-GEL-SLA-CTZ14S-YTZ14S/171212707210?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222003%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D20140117130753%26meid%3D7815955402217469268%26pid%3D100005%26prg%3D20140117130753%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D400285168306&rt=nc » Post actualizat in 24 Jun 2014 19:22 pune poze te rog. Multumesc » Post actualizat in 24 Jun 2014 19:26 pune poze te rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 18, 2014 Autor Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) Dedicatie, pt cei ce se trag din mistret, nu din maimuta si iubesc NOROIUL. https://www.youtube.com/watch?v=M_qzKVXsBSU Editat Iulie 18, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 21, 2014 Autor Share Postat August 21, 2014 Si-nca una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Plina de electronica, prea plina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.